|
|
| Farvel til rideverdenen :/ Opdatering. |
|
|
Hey ducks. Ja, længe siden jeg har skrevet herinde, nu er det vist tid til lidt opdatering. Jeg har efter længere overvejelse besluttet mig for at stoppe med at ride. Lysten er der ikke som den har været, og syntes ikke rigtig tiden er der heller. Derfor blev Durango for ca 9 dage siden sat til salg og allerede i søndags var der en rigtig sød pige og kigge på ham. De har besluttet at de gerne vil købe ham og derfor bliver han nok hentet imorgen eller en af de nærmeste dage :/ Det bliver godt nok underligt lige pludselig ikke at have nogen at skulle tage ud til hver eneste dag. Vil altid elske den hest, han er virkelig noget specielt.  Ih, det bliver nu alligevel rigtig hårdt at sige farvel  Men ja, nu skal min kusine og jeg så nok begynde til boksning 8D haha, det bliver sku meget sjovt. udover det får jeg også crosser så jeg får nok tiden til at gå  men det bliver sku mærkeligt at sige farvel til det hele. Nu har det været en del af min hverdag i 12 år så lidt underligt bliver det nok. Og noget jeg kommer til at savne er TEAM JENSEN, fordi i simpelthen er de bedste. jeg vil komme og besøge jer hver onsdag <3 For jer kan jeg ikke undvære. Dog skal det siges at ridningen ikke helt bliver lagt væk, for skal stdig dette år ud springe en pony for en af pigerne på gården om onsdagen ved Thomas Jensen og skal også starte nogle ponystævner på den. ja, det var Lidt opdatering fra mig. Hyg jer ;D
- Julie Salomonsen Durango 14 Nu uden Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Det var da trist at høre =/ det er nok 100% det bedste og jeg føler med dig ,, har selv for nylig taget samme beslutning  men held og lykke med det hele 
Lulu Frandsen  Second Skin Of Harleqiun [L]Nightwish 2oo7 ,, med Tanja ! er du en hoot owl ? nej du er ej ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
22-09-2007 15:49 |
|
Trist  Men det er jo et bedste  Held og lykke med alt det nye 
» ANNE.. - Min far har så mange penge, han kan købe hele verden. - Hmm, men min far vil ikke sælge!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbbcbncvn |
Tine ♣Jolly Jumper♣ |
22-09-2007 17:47 |
|
Ejh, Julie.. Sælge Durango? Hold da op.. Men du har nok træffet den rette beslutning.. Hvad har pludselig fået dig til denne beslutning? Troede virkelig bare det kørte for dig.. Med Egon og Durango og det hele?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdsgdsgdsgds |
|
|
Tine: Jep, han er solgt nu og bliver hentet tirsdag mellem kl 12 og 13. pludselig og pludselig har tænkt over det længere tid og har her en måned fået en til at ride ham så jeg kunne se hvordan det var uden hest. Det kører også med ridningen, det har slet slet slet ikke noget med det at gøre. Har jo heller ikke egon mere, ham afleverede jeg i august. Det har slet ikke noget at gøre med stævner og alt det for der går det helt super. (: Syntes bare jeg trænger til at have tid til en masse andet end heste lige nu.
- Julie Salomonsen Durango 14 Nu uden Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brummelum |
|
|
Årh, Thomas må græde snot :S Så skal jeg høre på det i lastbilen næste gang vi skal afsted Lidt sejt, hvis han begynder at tude Men jeg sys det er sejt af dig at tage beslutningen endeligt! Men vi ses jo nok en onsdag hos Thomas, hvis ve en gang kører en onsdag Hej hej..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er jeg da ked af at høre, men tror du har taget den rigtige beslutning. Også inden du kører helt surt i det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Thea: hehe, ja som thomas sagde så ville jeg tage livet af ham hvis jeg stoppede :b ej, det bliver lidt underligt at stoppe, men har jo stadig en pony jeg skal springe ved Thomas året ud også (: haha, ja kunne være ret sjovt hvis han begyndte at græde ;D Vi ses ja (: Kristina: jeg kommer stadig hver onsdag , heldigvis <3 Line: ja, håber da jeg har taget den rigtige (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdhdfgdh |
Jungle |
22-09-2007 20:24 |
|
Mailunds Apache 100 % dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
håber at du har taget den rigtige beslutning
Dalia Gamal Er du en lille kat?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
Jeg er sikker på at du har taget den helt rigtige beslutning, men ja det må være svært. Held og lykke med det hele 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjkhjkk |
|
|
miamus:  dalia: ja håber jeg også.. emma: mange tak(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkvbkcvkfk |
Jungle |
22-09-2007 21:51 |
|
Jeg er sikker på at beslutningen er velovervejet, og du lyder til at være afklaret.. Men vi kommer til at savne dig på stævnepladserne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Puha.. nu får du en mere indholdsrig besked.. vi har jo snakket en del om alt det her. Og kan godt forstå din beslutning. Det ved du. Men jeg håber virkelig at du selv er klar over hvilket KÆMPE talent du er. Du har en fantastisk føling med hestene. Jeg har fortalt dig det så mange gange før. Også da du red på Chemin. Orh Chemin. Og Naicon.. Dejlige tider.. kan du huske det allerførste billede jeg tog af dig ude på FMR? Det var vist et af dine første stævner på Minne. Og jeg rendte rundt og spillede smart med mit lortekamera.. haah, hold da op hvor er det længe siden.. Men kan bare huske jeg synes den pony var fantastisk.. Og hold da op hvor han udviklede sig. Til FM for hold, hold da op hvor han gik fint den dag. Og sådan fortsatte det jo bare  Kan du huske den aften hjemme ved dig hvor vi sad oppe til klokken @!#$ fordi jeg lavede den video med Naicon? Haha.. Og den jeg lavede med Chemin.. det er godt nok længe siden. Men så blev han jo solgt, den lille vidunderpony, og der var ingen der havde regnet med at du ville finde en Chemin i hestestørrelse. Men det gjorde du. En lige så vidunderlig hest der led under navnet Dumbo. Haha. Og hold kæft hvor det gik. Du vandt jo ALT hvad du startede på ham! Klasse efter klasse vandt du rundt omkring til stævnerne. Når dumbo først foldede sig ud så var der ingen der kunne slå jer. Og I vandt bare ALTID med flere sekunder. AL respekt til det. Alle de andre ryttere frygtede jer bare. Haha. Det var bare fryd for øjet at se jer to. Selvom at du red små vendinger og stærkt så var det bare altid så kontrolleret. Og det gik bare så stærkt alt sammen. Kan også huske den dag hvor Thomas han bare gik og smilede helt vildt efter en undervisningstime med dig. Da jeg så spurgte ham hvad han smilede sådan af, svarede han: "At han bare frydede sig over hvor hurtigt at Julie havde fundet sig til rette på hesteryg." Han var så stolt af dig, Julle  Men nu drager det mod enden. Team Jensen står med en mand mindre. En stærk mand mindre Jeg tror sagtens jeg kan tale på alles vegne når jeg siger at du virkelig, virkelig, virkelig bliver savnet i Team Jensen.. Jeg kommer i hvert fald virkelig til at savne dig.. Sidder faktisk og småtuder nu. Kan slet ikke fatte det. Selvfølgelig har du ponyen så vi ses jo stadig engang imellem.. Men hold kæft hvor bliver det svært at undvære dig. Både som rytter og som ven. Det giver nok ikke ret meget mening alt det jeg lige skrev.. men håber bare du forstår hvor meget jeg holder af dig og hvor meget jeg kommer til at savne dig og de tider vi har haft sammen. Du er en ener, Julie. Husk du altid er velkommen i Team Jensen :')
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhefghdgfhk |
|
|
Puha... Det forstår jeg slet ikke at du kan... Jeg har også haft mine perioder, men har så holdt pause og så er lysten kommet igen. Kan slet ikke forstå at du vil stoppe... Det er squ trist...
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xfhgdhhf |
Jungle |
22-09-2007 22:05 |
|
Kristina sagde det!  Du vil for evigt være et KÆMPE talent - og ikke kun velkommen i team jensen, men alle steder. Håber vi mødes lidt til et par ponystævner inden det også er slut ;/ Du er ganske speciel Julie - og vil for evigt være det! Tak fordi du er som du er - og respekt til dig for din beslutning, det er stærkt at kunne tage sådan en beslutning. Sejt, men vi kommer til at savne dig så inderligt , ih 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkhkljhlk |
|
|
Kristina'min: dine beskeder. du fatter ikke hvor meget jeg tuder nu. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Husker den første gang du tog billeder af mig og chemin, billedet hænger på min væg <3 du har altid været der for mig, støttet mig og vejledt, og det har været i alt om det var om hest eller alt andet så har du altid været der. Du ved ikke hvor meget det betyder for mig <3 Og videoer og alt muligt du har lavet til mig , kristina for satan. Lov mig at selvom jeg stopper med ridningen må vi sku stadig holde kontakten, lov mig det!!. Nu efter sådan en besked fra dig, sidder jeg og tænker, er det virkleig det rigtige?! Men det håååber jeg sku det er, har heldigvis stadig ponyen, men det er ikke det samme som Durango, Chemin, Egon, eller Naicon. Thomas, Team Jensen, i er de bedste, aldrig har jeg mødt noget eller nogen lignende ved andre klubber og trænere. Det sammenhold vi har er noget helt specielt. Vil aldrig kunne sige farvel til TJ, aldrig. Selvom det ikke er Julie&Dumbo mere fra på tirsdag, vil jeg stadig komme hver onsdag, jeg kan helt enkelt ikke undvære jer. Team Jensen er de bedste og jeg vil aldrig kunne give slip <3 Kristina, du har sku fået gjort mig helt mundlam, ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive :/ Men en ting er sikkert, jeg svigter ikke Team Jensen eller dig, jeg vil altid være der, og jeg vil komme hver onsdag stadig. jeg kan ikke undvære jer, og det er helt sikkert <3 I er og bliver de BEDSTE!! og Kristina, du er en ENER! Mia: Årh, i får mig sku da til at sidde her og tude over jeres beskeder. Jeg kommer også til at savne jer, rigtig rigtig meget <3 tro mig. det gør jeg. Men lægger heller ikke ridningen helt væk, har stadig ponyen <3 Vi mødes til stævner inden det er helt slut (': Tak for de søde ord endnu engang mia'mus. <3 i ved ikke hvor meget det betyder. Numsefisken: det er også en svær beslutning, men føler det er den rigtige. Når lysten ikke er der på samme måde mere og jeg ikke rigtig syntes tiden er der mere, så syntes jeg heller ikke det er fair overfor hesten. Det bliver også rigtig svært at sige farvel, for Durango har været noget specielt, og det er han stadig, derfor syntes jeg også det er mest fair overfor ham at han kommer videre til en der bruger en masse tid på ham og starter stævner osv. Men ja, det bliver hårdt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fajfnkjankfj |
L-F |
23-09-2007 11:44 |
|
ååårh julle'pigen det blir såå trist ikke at skulle se dig til stævnerne mere ... men jeg tar sku hatten af for din beslutning! virkelig. Og er sikker på at durango nok skal få det rigtig godt det nye sted.. men ligemeget hvad - så vil du for mig altid være julie med de helt fantastiske heste! kan kun sige tusind tak for de dejlige tider til stævnerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Line'skat: Årg jeres beskeder, <3 kommer til at savne dig. Håber han får det rigtig godt det nye sted, det virker det i hvert fald til. (: Jeg må komme og sige hej til stævnerne, kan sku ikke undvære dig <3 tak for en masse sjove timer til alle stævnerne, de vil altid blive husket! Line'muuus <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfjhgjkfhgkjf |
|
|
Ja... Det er bare så mega trist... 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgkjsdhgkds |
|
|
Numsefisken: ja det er lidt trist, men føler det er den rigtige beslutning (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyforpyffer |
LÚL xD |
23-09-2007 22:21 |
|
det var da trist at høre. men det er da godt du ikke smider hestene hélt væk 
/ LÚL Jeg kan alt - jeg er bare ik' så skide go' til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xfdhgfjhdfhh |
Jungle |
23-09-2007 22:22 |
|
Vi vil altid bakke dig op Julie!  Håber jeg virkelig du ved!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdngikjn |
MonicaP |
24-09-2007 08:43 |
|
Vi ses jo stadig selvom du stopper 
Monica Pedersen ღ Uden Egely's Prins Abdullah ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgdssds |
|
|
Monica: neeej for jeg gider ikke se dig mere ;D;D;D haha ej ja det gør vi skatbas <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Corvara 7 |
Camilla ♥Aladdin Toby Cæsarb |
24-09-2007 12:33 |
|
Ej, begynder squ selv at tude ved at læse det her indlæg Og jeg kender dig ikke engang.. Det lyder bare så sørgeligt, men ok, hvis du selv føler det er det rigtige! Så dig ride dm i kolding, og vil bare sige at jeg syntes du rider super godt 
Camilla silfen Toby Aladdin Cæsar ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcxbxbx |
|
|
Camilla: hvor du sød :') og mange tak nu må vi se, kan jo være at lysten kommer igen om et par år (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puuuha |
|
|
» Janni « Castello & Landi Levitate Speedy The Speedfighter <3 JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsvsdvs |
|
|
Janni: årh kommer sku til at savne jer alle sammen til stævnerne. vi havde det sjaaaw. vimister ikke kontakten lover jeg <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|