SÅ fik jeg endelig tid til at lave det her indlæg 
Jeg var i uge 37 på Bornholm med min "nye" klasse. Vi var 3 klasser på årgangen, men vi blev så lagt sammen til 2, så derfor skulle hele årgangen på introtur!
Vi tog afsted tirsdag formiddag kl. 12.45, og ankom til Bornholm og pension "Brinken" ved 21-tiden. Vi var lige ved ikke at nå vores færge, da togene kørte laaangsomt, og der var bare mange forsinkelser /:
Vi fik ikke set ret mange af de spændende ting derovre, da vores lærere virkelig ikke er de skarpeste knive i skuffen
En dag skulle vi have gået Hammeren rundt, men selvfølgelig gik det galt, og vi kom til at krydse ind midt over den. Men vi havde en meget sjov tur alligevel! 
På nabopensionen havde de en pool, som vi ikke måtte bruge, men fredag/lørdag nat var vi 3 piger (mig, emilie & kirstine) og ca. 10 drenge, der sprang i den alligevel! Vi fik larmet en del (Vi valgte at sætte en kost for vores matematiklærers dør, så han ikke kunne komme ud
), og da vi var kommet op af poolen, troede jeg, at poolvagten kom løbende, og så fik vi ellers travlt! Så skyndte vi os op i bad, tørre gulvet op, og skifte til nattøj.
Vi gik dog ikke i seng! Vi 3 piger smuttede ned til drengene, og var der det meste af natten - DET var sjovt! 
Jeg gider egentlig ikke fortælle så meget, men i må meget gerne spørge, hvis der er noget specielt i har tænkt over 
BILLEDER! (Teksten står under billederne)

"HEJ MADS!" I toget på vej derover.

Selma spiser, Camilla ser sød ud og mine fingre er mainstream 

Emilie og Mads spiller kort, Selma sidder og kigger og Mahmood og jeg kigger billeder. Eller, jeg tog det her, men vi kiggede billeder samtidig 

Så blev det tunneltid, og Carolina og jeg blev meget sultne : D

Emilie og jeg i KBH, hvor vi stod og ventede på toget til Ystad.

Lige kommet til Ystad, hvorfra vi skulle sejle
EVERY DAY IS A REGGAE DAY-huen!

Mathias på sejlturen til Bornholm
Every day is a reggae day <3

Carolina & Camilla på færgen
Camilla var syg /:
*Næste dag skulle vi ud og gå*

Vores matematiklærer, Steen, lægger stærkt ud!

PAUSE! Mange trætte elever : D

Og jeg tog lige en slapper 

Og ikke mere afslapning der, Steen førte selvfølgelig an igen.

Næste stop; Kirstine leger fotograf og jeg leger model 
*Næste dag; Cykeltur til Gudhjem*

Jesper på dræbercyklen!
Læg mærke til hans ansigtsudtryk.
Han skulle ud og køre DM om søndagen på hans BMX (eller hvad de hedder?), så han måtte lige varme op xD

Sol over Gudhjem & bibriller! 
*Sidste dag; Naturbornholm*

Vi startede udenfor med guide, og Emilie & Mathias er lækre med bibriller 

Mathias leger fotograf, og Emilie & jeg ser tilfredse ud? :b Guiden var en dør!
*Hjemturen*

Kirstine, mig & Lauge på færgen, inden alle begyndte at knække sig : D

I toget i Ystad, på vej til KBH. Vi ventede her i toget i en time
Mads er fotograf.
Og 9.a & b takker af for denne gang!
Kom meget gerne med kommentare til vores skønne tur