Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

tak for halvandet år med dig (:
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 15:33

hej alle (:
lige en lille opdatering herfra, igår sagde jeg min passer-hest op, min lille shetlænder som jeg har passet i halvandet år.

jeg gjorde det pga. tidsmangel, og synes derfor at det ville være bedre hvis der så kom en ny passer på ham der havde tid til at strigle og gå lange ture med ham. hook (navnet) er den pony der har lavet mest ballade med mig, jordens frækkeste pony, når man gik ture med ham og han så græs så løb han og det var derfor umuligt at holde fast. ja, shetlændere er altså virkelig stærke. TRO MIG! ja men selvom hook ikke har været den mest engle agtige pony så har han bare været dejlig, den første tid jeg havde ham striglede jeg ham flere timer om dagen, smurte hove ind og gik laaange ture med ham, men den tid er på en måde forbi, jeg har indset at når jeg også har george at ride, strigle, pleje, muge hos og gå ture med, så er der ikke særlig meget plads til overs, men af den grund kan jeg stadig tage hook for den anden passer hvis hun ikke kan nogen gange, Tak for alt hook & for de år vi har haft sammen <3

her er lige 2 billeder:

- mig og hook for nogle måneder siden.

- min dreng <3

ja, det var så lidt opdatering, som jeg håber at i gad læse selvom det blev lidt langt og rodet.

tak for alt hook<3

0
0
Svar på denne tråd

aaa
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 18:56

37 kigget - 0 svaret ? :)

0
0
Svar på denne tråd

'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 20:04

Nurh, hvor er han kær

Trist, men det er jo det bedste, når du ikke rigtig har tid

» ANNE..

- Min far har så mange penge,
han kan købe hele verden.
- Hmm, men min far vil ikke sælge!

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 20:40

forstår godt det med george osv. at du ik rigtigt har tid osv. hvor ser hook altså bare sød ud =D håber han får en ny rigtig god passer 8D hehe, søde <3

» Emma Borum

sindri, verdens bedste pony. (:

0
0
Svar på denne tråd

<<<
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 09:13

Anne - Ja præcis. Og tak for de søde ord, han er bare kær :)

Emma - Ja ikke, han er bare nuser, tak søde

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 18:58

andre ? xD

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 19:57

Trist at høre, men helt klart den rigtige beslutning. Så er der nok en lille pige som vil elske at passe ham. Men hvor ser han ellers bare sød ud.

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 22:11

Rigtig sød pony! :)

Trist - men nok bedst sådan :) . Alt godt har en ende (Og først der, finder man ud af, at det VAR godt :b )

. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd

sss
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 22:24

Line Kopp - Ja jeg tror også at det var den rigtige beslutning, og ja helt sikkert en lille pige der får glæde af ham!

Line Larsen - Ja præcis ! Nu har jeg det også helt godt med mig selv, og tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider