hej alle (:
lige en lille opdatering herfra, igår sagde jeg min passer-hest op, min lille shetlænder som jeg har passet i halvandet år.
jeg gjorde det pga. tidsmangel, og synes derfor at det ville være bedre hvis der så kom en ny passer på ham der havde tid til at strigle og gå lange ture med ham. hook (navnet) er den pony der har lavet mest ballade med mig, jordens frækkeste pony, når man gik ture med ham og han så græs så løb han og det var derfor umuligt at holde fast. ja, shetlændere er altså virkelig stærke. TRO MIG! ja men selvom hook ikke har været den mest engle agtige pony så har han bare været dejlig, den første tid jeg havde ham striglede jeg ham flere timer om dagen, smurte hove ind og gik laaange ture med ham, men den tid er på en måde forbi, jeg har indset at når jeg også har george at ride, strigle, pleje, muge hos og gå ture med, så er der ikke særlig meget plads til overs, men af den grund kan jeg stadig tage hook for den anden passer hvis hun ikke kan nogen gange, Tak for alt hook & for de år vi har haft sammen <3
her er lige 2 billeder:

- mig og hook for nogle måneder siden.

- min dreng <3
ja, det var så lidt opdatering, som jeg håber at i gad læse selvom det blev lidt langt og rodet.
tak for alt hook<3