Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vores bedste oplevelse på Hesteryg...:o)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 20:55
Hej allesammen!

Jeg ville se om vi (alle fra HNJ) kunne skrive vores bedste oplevelse sammen med muledyrene...!

Ja, jeg må nok hellere ligge ud med den her....

Jeg var engang til et stævne, (ja det sker jo en indimellem ved i jo nok...!jeg var enlig ikke specielt nervøs, jeg regnede ikke med noget særligt da jeg lige havde været på lejrskole hele ugen inden. Da jeg kom derover (det var i en rideklub der hedder Lindegården tæt ved Silkeborg) ´sadlede jeg op, og opvarmede.
Jeg kendte et par stykker, jeg havde været på ridelejr med så vi hyggede os. (jeg startede LC og LC2)da det blev min tur, viste både mig og Rocky toppræstation, men der var en pige fra Hylke, der var god, så jeg regnede stadig ikke med noget. Mend da resultatet blev bekendtgjordt, fandt jeg ud af at jeg havde vundet! Fedt! JEg var så glad og fik en masse præmier og en rød roset (typisk:-p) Klassen efter var LB der startede min gode ven Tille (kendte hende ikke på det tidspunkt) og en anden af mine veninder. Det blev min anden veninde der løb af med sejren og jeg skulle starte mod hende i næste klasse, så det ville blive spændende. Jeg leverede endnu engang toppræstation men denne gang vandt hende der fra Hylke, med 205 point derefter kom jeg med 202 point og på 3. pladsen min anden veninde med 188 point, der var point forskel! ´Jeg kendte dommeren og hun sagde at der var meget tæt løb mellem mig og hende fra Hylke...

Fedt!

Nå men skriv jeres bedste oplevelse det behøver ikke være noget du ver heldig for, bare det der har været det allerbedste...

KnuZ
Stina
0
0
Svar på denne tråd

Re: Vores bedste oplevelse på Hesteryg...:o)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 21:04
puhaa det er svært der er mange!!
Skriver en hvis jeg kommer i tanke om noget!!

Køb og salg:
http://www.mit-lille-salgs-sted.subnet.dk

*Joze*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 21:12
Puuuuuha Stina *GG* Det var svært.. Min bedste oplevelse
på hesteryg - øhm.. Ja, det er jo nok alle de gange jeg har
redet i skoven!:) Nå, men for nu at ta' en speciel oplevelse,
må jeg jo nok skrive lidt om mit FØRSTE ridestævne overhovedet!:)

Ja, det var som sagt mit første stævne, og jeg red på Bubber (Mulle), vidunderponyen. Vi skulle bare starte Debutant - Pony (skridt og trav), så det var jo ikke så svært.
Jeg regnede ikke med at vinde noget, men jeg synes det måtte være sjovt at ride stævne.
På opvarmningsbanen gik Bubber og slaskede, som han tit gør med begynderne i ridetimerne, så der var jeg virkelig ikke særlig optimistisk. Dér kendte jeg vist ikke Bubber, så godt, som jeg gør nu!

Da vi kom inde på banen, gik Bubber rigtig pænt, selvom det tog lidt for lang tid at få ham i trav første omgang, så han gik først igang da vi kom ud på højre volte. Resten af programmet gik rigtig fint, meget bedre end jeg havde regnet med, og jeg var meget tilfreds med vores præstation.

Jeg red ud på opvarmningsbanen for at skridte Bubber af.
Men da jeg jo var den sidste i klassen, fik jeg resultatet a' vide ret hurtigt efter.

-Og ve' I hva'? :-) Jeg og Bubber kom sgu på en førsteplads med 90 point - og jeg var lykkelig! ;-)

Det gik faktisk også rigtig godt til vores andet stævne, der fik vi 91 point og en delt førsteplads (der startede vi også Debutant), og der var bedømmelserne også lidt hårdere.

Det var i hvert fald 2 gode oplevelser jeg har haft på hesteryg!,
som vidunderponyen Bubber var skyld i! :-)

Knus Marie!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 21:15
Der er alt for mange! Hver dag er den bedste historie med PolZe! :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 21:28
Kom på joras chat!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 21:56
Hejza...Har ikke tid til at skrive min bedste oplevelse lige nu, men jeg kna fortælle at en af de bedste var også den samme dag, ved det samme stævne som Stina, og mit aller første klubstævne!!
Og Majors aller første stævne!!
Og det gik rigtgi godt!!
Endte med en 5 plads i LC og en 4 plads, med to point op til 3 pladsen i LC2.
Ret godt gået, synes jeg!!;o)

K.H. MILLA!!

PS: Skriver måske noget mere fordybet, men først senere!!;o)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 21:27
Min bedste hesteoplevelse??
Det var nok da jeg red på en Shire ved navn Aslan. Han var 5år, og 187cm i stg.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider