Puuuuuha Stina *GG* Det var svært.. Min bedste oplevelse
på hesteryg - øhm.. Ja, det er jo nok alle de gange jeg har
redet i skoven!:) Nå, men for nu at ta' en speciel oplevelse,
må jeg jo nok skrive lidt om mit FØRSTE ridestævne overhovedet!:)
Ja, det var som sagt mit første stævne, og jeg red på Bubber (Mulle), vidunderponyen. Vi skulle bare starte Debutant - Pony (skridt og trav), så det var jo ikke så svært.
Jeg regnede ikke med at vinde noget, men jeg synes det måtte være sjovt at ride stævne.
På opvarmningsbanen gik Bubber og slaskede, som han tit gør med begynderne i ridetimerne, så der var jeg virkelig ikke særlig optimistisk. Dér kendte jeg vist ikke Bubber, så godt, som jeg gør nu!
Da vi kom inde på banen, gik Bubber rigtig pænt, selvom det tog lidt for lang tid at få ham i trav første omgang, så han gik først igang da vi kom ud på højre volte. Resten af programmet gik rigtig fint, meget bedre end jeg havde regnet med, og jeg var meget tilfreds med vores præstation.
Jeg red ud på opvarmningsbanen for at skridte Bubber af.
Men da jeg jo var den sidste i klassen, fik jeg resultatet a' vide ret hurtigt efter.
-Og ve' I hva'?

Jeg og Bubber kom sgu på en førsteplads med 90 point - og jeg var lykkelig!
Det gik faktisk også rigtig godt til vores andet stævne, der fik vi 91 point og en delt førsteplads (der startede vi også Debutant), og der var bedømmelserne også lidt hårdere.
Det var i hvert fald 2 gode oplevelser jeg har haft på hesteryg!,
som vidunderponyen Bubber var skyld i!
Knus Marie!