|
|
| ride billeder og video af Chloé |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
20-09-2007 18:25 |
|
hallow Ænder her den anden dag var jeg ude at ride, hvor jeg havde metser fotografen sine med, som lige var så dejlig at tage nogle billeder <3 vi øvede lc2 for første gang! og i må lige bære over med at hun ikke går så fint med hovedet da hun var rimelig tændt /: men først skulle de jo lige ind <3 heste.dyregalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=17704 jeg red forkert xD heste.dyregalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=17706 og så kom jeg hele vejen igennem men hun skulle lige lege lidt tosset! heste.dyregalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=17708 (det er kristian der løber rundt med mulle) billeder: hun syntes deres to kalve mia og plet var sjove ;P  mulle  lalle og følle:  lalle:  mig og Chloé <3   lige 2 ridebilleder, og kender mine fejl   følle takker af  hvis der er nogen der er intereserede i at købe ham så sig lige til og ja ved godt de er rumle fede smider i ikke lige en kommenatr så er i søde
.Cecilie C. Dansk Varmblods Rytter .Lalle og Chloé.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
du ved jo hvad jeg syntes. iiihhh mullløøøøhhh
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
21-09-2007 19:25 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Underlaget har ikke noget med vomemn at gøre, det skal baer lidt længere tilbage 
Han skulle slet ikke have lov til at komme ind og løbe bag hesten, puha! Og han virker ikke erfaren nok til at trække rundt med en pony på den måde der.
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Vil lige blande mig. Sascha, det er hverken Cecilies barn(det lyder forkert ) eller hendes pony, så hun har ikke ansvaret for nogen af dem. Hun kan jo ikke bare smide ejern af gårdens dreng ud af banen og bestemme over ham, måske er det ikke ansvarligt nok, men det kan eller skal Cecilie jo ikke blande sig i. Jo hun kunne sige til ham at han ikke skulle løbe bag ved hesten, men det gjorde han, og sket er sket og der skete ikke noget, det kan vi ikke lave om på nu  Men jo, drengen kan skam sagtens trække rundt med en pony, ponyen er 35-40 år gammel, og selvom der altid kan ske noget, så kan den pony virkelig IKKE gøre noget som helst, den er 300% idiotsikker, og igen, Cecilie bestemmer ikke over dem  (Sorry jeg lige blandede mig, men du ved jeg ikke kan klare det Cecilie xD)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jo, Cecilie har ansvaret for hesten, fordi det er hendes part. Drengen og den anden pony har jo slet ikke noget med hende at gøre. En dreng kan jo godt være på ridebanen samtidig med at en anden rider, det er set før at mere end én rytter er på ridebanen  Egentlig slet ikke fordi jeg gider diskutere det eller noget, syntes bare ikke Cecilie skal have den smidt over på sig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tec-zen: |
|
|
Nej, men det er sgu da hendes ansvar, hvis drengen løber efter hende og hendes hest, og han bliver ramt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
23-09-2007 19:52 |
|
sine, i ordne du blandede dig, men giver sascha lidt ret i at jeg har ansvar for ham , men tak sascha: nu ligger landet sådan at jeg faktisk bedte ham om at gå ud, men jeg ved også at chloé ikke ville losse ham en tro mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jamen, man kan da i hvert fald ikke se, at du bad ham om at gå ud 
Du kan aldrig være sikker på, om en hest ikke losser en. Jeg kendte engang verdens roligste hest, som var god som dagen var lang, og kunne aldrig finde på at løfte så meget som et bagben. En dag var der en der kom lidt for tæt på, hesten gik amok, sparkede, bukkede og hvad ved jeg. Rytteren faldt af, og fik trykket et kraveben, hesten bagved, et dybt sår og halthed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
24-09-2007 17:53 |
|
nej det kan du sikkert ikke, men han kom ud, lad det dog ligge  og nej jeg kan sikkert ike være sikker på om hun losser ud eller ej, men hun kan umugeligt ramme ham, hvis hun så gjorde det men lad det nu ligge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Hun kan med lethed ramme ham. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
30-09-2007 18:55 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
30-09-2007 19:15 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|