|
|
| ** JUBIII!!! ** |
|
|
Jeg har i dag kl. 16:45 fået mit kørekort  Hold kæft hvor er jeg bare glad! Det er så fedt endelig at have det. Puha. Men jeg fik squ næseblod midt i det hele  Men det gik og jeg bestod og jeg kan ikke vente til det rigtige kort kommer 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kørekort. |
|
|
TILLYKKE!!  Godt klaret.  - Haha, lidt surt at få næseblod midt under køreprøven. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Aj hvor nice! Jeg kan slet ikke vente til jeg får kørekort, der er bare alt for lang tid til  Stort tillykke!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
19-09-2007 21:24 |
|
fedt nok, tillykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbdhjvbgshdj |
|
|
Mange tak allesammen I er så fede. Ja, det var et skide uheldigt tidspunkt at få næseblod på... Er forkølet og så kommer det tit af sig selv. Op i næsen med et stykke brilleglas-papir med sprit på og så stoppede det ellers Var alt hvad vi kunne finde...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Tillykke 
Lulu Frandsen  Second Skin Of Harleqiun [L]Nightwish 2oo7 ,, med Tanja ! er du en hoot owl ? nej du er ej ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mm irla |
Frederikke og Santos (L) |
19-09-2007 21:38 |
|
fedt nok 
» Frederikke Sadolin « .. nu uden Mirla.. :/ ↑ Men med Santossen <3 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
19-09-2007 21:40 |
|
Ej hvor fedt, tillykke med kortet  Nitte med næseblod, men hva pokker, du fik jo kortet alligevel 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snyyyd |
|
|
snyyyd ! jeg startede til teori i mandags xD så har et stykke endnu til jeg får mit kort ... øv øv glæder mig ellers xD men tillykke med det 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hold sammne |
|
|
Tillykke med kortet, og selvfølgelig din 18 års fødselsdag - Hvornår var det=?? Var du oppe i Teori eller køre prøve ? -' TILLYKKE TILLYKKE! det må være så fedt!
Annsofie R.W ©Macho, Dunjah & Julischka© ARW-Photo 'Billeder er minder' Fotografering i midt-vest jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Tillykke med kortet Det er en frihed uden lige at kunne køre når man har lyst og ikke være afhængig af andre. Jeg har efterhånden haft mit i 3,5 år så det er jo lang tid siden efterhånden at jeg bestod, men jeg husker da stadig hvor glad man var, og hvor fedt det var at være færdig 
Mvh Juliette Salg af OX-hingste af høj kvalitet. Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes 2-3 ridepiger søges til to hingste + en hoppe - henvendelse pr. PB.
Løsdrift til lille vallakplag søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaa |
|
|
fedt nok! tillykke tillykke 
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
20-09-2007 14:27 |
|
TILLYKKE hvor fedt 
- min mening (: - FIONABONA (: ..nu med part :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
camilla ♥Lady♥ |
20-09-2007 14:53 |
|
ej hvor fedt !!! tillykke!'
Camilla Christensen. Lady Min elskede pony.<3<3 Dressurrytter! <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tillykke! Jeg er ved at tage trailerkort. så mangler jeg nemlig ikke noget. så har jeg både bil, trailer, og kørekort+BE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa xD |
|
|
Ej hvor fedt! Tillykke med det 
♫ Trine ♫ - og det dejlige æseldyr Titan <3 ~*~*~*~*~*~*~*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Tillykke, Tilykke. Nu husker du at køre pænt, ikk??? 
» Michala « © Med Ferrari © {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
20-09-2007 17:21 |
|
tillykke, fedt 
» emmaborum sindri, verdens bedste pony (': tróndur er sej 8D kb & eb - the haters forevigt. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
20-09-2007 17:43 |
|
Fedt! Tillykke! 
» ANNE.. - Min far har så mange penge, han kan købe hele verden. - Hmm, men min far vil ikke sælge!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfdfdsfdsfs |
Kiksen |
20-09-2007 17:49 |
|
De aller kærligste hilsner Kiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
Oompa |
20-09-2007 18:32 |
|
lækkert . tillykke - tillykke 
♥ Mie & Femilet ♥ what dosent kill you makes you stronger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frhjakdbfjdkhk |
|
|
Til alle: Mange tak Hvor er I super fede! Sandra (Beauty Star): Ja, det gjorde jeg jo  Julie Schack: Jeg kunne heller ikke vente med at få kortet, da jeg begyndte med teorien Det burde være nok med én teori-time  Annsofie: Det var køreprøve. Først tager man teoriprøven og består man den kan man komme til køreprøve, når man har haft nok køretimer. Sandra (Tímon): Skal helt klart også tage trailerkortet, vil bare lige ud og have lidt erfaring først. Michala ♥Ferrari♥: Jov da 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgaeaefa |
heste-piiiin |
20-09-2007 20:19 |
|
Skrev Line
Søger fritidsjob i Østykke. -helst noget med heste eller dyr! kontakt mig på Janie@nrdc.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalalalalal |
|
|
Tillykke 
Team Speedy <3 Michelle Vang & Solbjerggaard's Speedy Søger mange flotte underlag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Lone (mulloh) |
21-09-2007 12:56 |
|
Tillykke 
x mvh. Lone Hellerøe med mulloh x
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| dhjghfjhgjk |
|
|
Tak tak  Thea: Nej, jeg hugger mamma og pappas  Har satme ik råd til bil lige foreløbig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|