Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Felix er solgt :'( + Checar snart min!
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:19

Jaa, så ku jeg altså ikke udskyde det længere... Fra den 1. oktober står der ikke længere Line Frederiksen som ejer af verdens dejligste Flexemus ! Jeg havde i et stykke tid besluttet mig for at det var nu han skulle sælges, da jeg er ALT for stor til ham og mine ponyår slutter jo også snart ;s Men jeg har faktisk ikke engang nået at sætte ham til salg før han nu er så godt som solgt . Nåå, I skal da ha lov at få historien:

For 14 dage siden - tirdag aften når jeg rider undervisning - kommer en lille pige og hendes mor ud på rideskolen og skal snakke med Sune ( min træner ) om han kender en sød lille pony som ville være en god begynderpony for datteren. Og så siger Sune da straks at Flexen superpony snart kommer til salg. Og vupti var pigen her oppe på ham og har siden da været helt forelsket i ham I dag var hun ude og ride ham for 4. gang og i weekenden besluttede de sig for at købe ham :D Det var slet ikke meningen at de skulle købe sådan en dyr og dygtig pony, men der var altså ikke noget at gøre ... Datteren ville KUN have felix <3

Den heldige nye ejer af min øjesten hedder Carina, er 9 år gammel og er stadig ret uerfaren med alt det ridning. Hun galoperede for første gang nogensinde på Felix og hun elsker det. Gik bare under maven på ham da vi sadlede op og det hele :P De har deres egen gård 30min. kørsel fra sønderborg - så bedre kunne det ikke blive. De har 14 tønder land og masser af marker og en hyggelig stald. Flexen kommer til at stå sammen med morens ridehest og deres shetlænder :) Og så er de lige gået i gang med at lave kæmpe ridebane til Carina ;d Så Flexen får det simpelthen som blommen i et æg. De har allerede købt alle mulige ting til ham ;) Hver gang jeg ser hende kommer hun løbende hen og springer i armene på mig og spørger om felix ikke nok må komme hjem til hende nuuu hun kan slet ikke vente!

Men guuud hvor bliver det hårdt at undvære den kære pony som jeg har haft i mere end 4 år nu! Når man nu skal nyde de sidste dage med ham, indser man virkelig hvor meget man kommer til at savne ham Jeg elsker den pony højere end noget andet og der er aldrig nogen der vil kunne erstatte ham. Men er såå glad for at det er Carina der skal have ham, for jeg ved at hun kommer til at elske ham ligeså meget som jeg gør! Nu må jeg bare nyde de sidste 2 uger med min guldklump

Nåå, samtidig med alt det her, har det jo hele tiden været planen at vi skulle købe Checar når Flexen var solgt :) Så nu skal vi ti at finde ud af, om jeg kan overtage min seje vildhest fra den 1. oktober :) glæder mig sindsygt meget til at komme rigtigt igang med ham og se hvor langt vi kan nå sammen. Man kommer til at holde såå meget at den hest fordi han er så speciel SNART ER STJERNEHESTEN MIIIN !! <3

Lidt billeder af mine to skønheder på mark sammen:

^ Verdens bedste pony

^ der findes simpelthen ikke 2 af den slags <3

^ jeg elsker ham !

^ Checar ville også være med :P

^ snart miiin <3

^ så fredelig kan han skam se ud :)

^.. men så går der vildhest i ham :P

^ Men man er ikke i tvivl om hvem der bestemmer af de to :D hehe.

Samtidig med alt det her, der i bund og grund jo er rigtig gode nyheder, er der også noget rigtig trist :( Min far er blevet syg - de ved endnu ikke med sikkerhed hvad han fejler, men godt er det ikke ;s Han skal snarest til Odense Sygehus og måske opereres Så det er lidt svært at tænke klar for tiden, med alle de her ting der kører rundt i hovederne på os ;s håber håber håber virkelig at min far snart bliver rask og at vi får styr på alle tingene..

Nå, det var jo så lidt af et blandet indlæg herfra mig .. Ville blive glad hvis I gad kommentere :)

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:27

det er trist med felix ,, men det er da godt du ved de vil passe godt på ham ;D

held og lykke med det hele =D

og god bedring med din far :)

Lulu ;D
Second Skin Of Harleqiun
[L]Nightwish 2oo7 ,, med Tanja !
er du en hoot owl ? nej du er ej ! ;D
0
0
Svar på denne tråd

line da...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:37

årrh line for næsten tårer i øjnene. føler virkelig med dig hvordan det bliver de første par dage når ens stjerne mus pludeselig ikke står i stalden får at tage imod en mere :(

men det er virkelig fedt med checar, håber i to kommer langt selvom der ingen tvivl er om det ;)

mange knus her fra bæsende esbjerg

Mette Jepsen, Østergårdens Rideklub, Esbjerg, 17 år.

Nu med babyen Kalumhus' Kazio.

Savner pony tiden og ponyen :( ..

www.mettejepsen.hestesider.dk

sesam90@hotmail.co

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:42

Tusind tak begge to :) bliver man rigtig glad for at høre !

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:48

Puhha, det må godt nok være svært at skulle sælge en man holder så meget af. Og ingen af os Ænder er vist i tvivl om hvor meget Felix betyder for dig. Han lyder til at være en helt fantastisk pony, og ud fra det du fortæller får han det jo super dejligt.

Håber at alting ordner sig med din far.

& held og lykke fremover (:

... Støjer & Epirus

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:51

Støjer: Mange tusind tak for den søde besked :)

0
0
Svar på denne tråd

lalalalalla
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 22:55

arh, nbu havde jeg li skrevet sådan en lang besked, tror du så ikk den sletter lortet :(

nå men lille flexe'bexe <3 hvor er det trist, men man ved jo at den tid kommer, og hvor er det fedt han har fundet sig sådan et super sted at komme hen, så han får det lige så godt som hos dig :) han er og blir en STJERNEPONY!!

Og naaaiz med checar ;D den seje hest:D det skal sku nok bli godt når du får ham som din helt egen :D:D

Krydser fingre for at det hele kommer til at gå som det skal, og for din far. Håber det bedste "!!

» Janni «

Castello & Landi Levitate

Speedy The Speedfighter <3

JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY

2007 !

Send resultater til mig;

Rytters Navn

Hestens Navn

Hesten kat.

Stævnetype

Placering

Klasse

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 08:03

Først og fremmest, - held og lykke med din far! Håber ikke det er noget alvorligt.

Lyder som en sød pige der har købt Felix, det er jo super. Så må man håbe hun bliver ligeså glad for ham som du har været

Og sidst men ikke mindst .. SUPER dejligt med Checar Glæder mig virkelig til at hører mere om jer 2, fremover, og at følge jer. I kommer helt sikkert rigtig langt!

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 15:02

Jannimus: iih - virkelig tusind mange gange tak for de søde ord :) det er så dejligt at du altid støtter mig! glæder mig til vi ses igenner iwan

Miss Chanel: Mange tak ;d man blir så glad når andre også kan se at checar er en sej hest! så må jeg bare håbe at vi kan leve lidt op til "forventningerne" ;)

0
0
Svar på denne tråd

hrtjrtjuru
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 15:42

Først vil jeg sige, at jeg virkelig inderligt håber din far snart en ovenpå igen søde, og krydser fingre for det ikke er noget alvorligt!

Men Line'mus - du ved jo hvordan jeg har det med det hele. Og du er ALTID velkommen til at sige til, hvis jeg kan gøre noget - sig endelig til.

Jeg har altid synes Flexen var en sej lille gut (; Og jeg har nydt at følge jer, men ved du hvad? Han vil give hende lige så mange gode oplevelser som han har givet dig dig, han skal jo videre og oplære de næste!

Han er jo bare noget af de sødeste! Så jeg er sikker på det hele nok skal gå godt.

Checar er jo bare hesten for dig, og det har du jo vist længe, så det er jo bare skønt du nu endelig får muligheden for at købe ham at komme videre, for jeg VED det ikke er det samme at "låne" hest, som selv at eje den. Tro mig!

Jeg tror på jer, og håber i skal komme langt - og er sikker pp han bliver en fantastisk "erstatning" for Flex

Held og lykke med det hele - men jeg er jo med på sidelinjen..

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 20:43

Tusind tusind tusind tak mia'mus der findes da ikke nogen som kan skrive sådan en pæn besked og gøre mig i så godt humør som du kan :) Jeg tror snart du er flexens største fan ;) og Checar's også for den sags skyld. hehe.. Men det er dejligt at man altid kan regne med dig mia. Du er virkelig en herlig en <3

0
0
Svar på denne tråd

ytrutihggh
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 20:52

Fik også næsten tårer i øjnene ... Men det er da godt at du ved det er den rigtige der ahr købt Felix... Godt han får et godt hjem.. men føler virkelig med diig..

Suurt med din far.. Held og lykke til ham...

°..Skrev Frk. Krid..°

©©hende med Tessa & Sera©©

0
0
Svar på denne tråd

_Tekke_
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 15:18

årg line, ved hvordan du har det, for en uge siden aflevere vi også Teckla, dog kun til udlånen :'/

Men dét der med at man ikke har sin lille pony så man altid kan gå ud til den, det er forfærdeligt !

Men dejligt for dig at det er en god familie han kommer hjem til, både ham og dig fortjener det!

Han er bare så skøn den lille flexe, har jo efterhånden set ham et par gange

Held&lykke med det hele ! (':

Undrede mig bare over, hvorfor han lige er blevet sat til salg her på HN ?

» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!

0
0
Svar på denne tråd

tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2007 16:47

Er han ikke solgt allivel, siden han er sat tilsalg her på HN igår?

God bedring med din far.

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 16:15

Tak for jeres beskeder :)

Nej, flexen er nu ikke solgt alligevel ;S Hende Carina som skulle ha købt ham, fandt pludselig ud af at hun var bange for ham tjaah - egentlig var det nok lysten til at ride der manglede - hun vil vidst nemlig slet ikke ha nogen pony alligevel nu ;s mærkeligt - og skide irriterende at ha brugt så meget tid på det så . Men pyt - nu er felix sat til salg på nettet ( blev han søndag aften ). Allerede igår var der nogen og se på ham igen, og de ringer her til aften og siger om de vil ha ham på prøve :D

0
0
Svar på denne tråd

ællædælgældg
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 17:07

Surt med hende Carina.. Men det er da fedt at der allerede er nye efter så kort tid... Felix skal nok komme videre... Den søde lille pony :D

°..Skrev Frk. Krid..°

©©hende med Tessa & Sera©©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider