Jaa, så ku jeg altså ikke udskyde det længere... Fra den 1. oktober står der ikke længere Line Frederiksen som ejer af verdens dejligste Flexemus
! Jeg havde i et stykke tid besluttet mig for at det var nu han skulle sælges, da jeg er ALT for stor til ham og mine ponyår slutter jo også snart ;s Men jeg har faktisk ikke engang nået at sætte ham til salg før han nu er så godt som solgt
. Nåå, I skal da ha lov at få historien:
For 14 dage siden - tirdag aften når jeg rider undervisning - kommer en lille pige og hendes mor ud på rideskolen og skal snakke med Sune ( min træner ) om han kender en sød lille pony som ville være en god begynderpony for datteren. Og så siger Sune da straks at Flexen superpony snart kommer til salg. Og vupti var pigen her oppe på ham og har siden da været helt forelsket i ham
I dag var hun ude og ride ham for 4. gang og i weekenden besluttede de sig for at købe ham
Det var slet ikke meningen at de skulle købe sådan en dyr og dygtig pony, men der var altså ikke noget at gøre ... Datteren ville KUN have felix <3
Den heldige nye ejer af min øjesten hedder Carina, er 9 år gammel og er stadig ret uerfaren med alt det ridning. Hun galoperede for første gang nogensinde på Felix og hun elsker det. Gik bare under maven på ham da vi sadlede op og det hele
De har deres egen gård 30min. kørsel fra sønderborg - så bedre kunne det ikke blive. De har 14 tønder land og masser af marker og en hyggelig stald. Flexen kommer til at stå sammen med morens ridehest og deres shetlænder
Og så er de lige gået i gang med at lave kæmpe ridebane til Carina ;d Så Flexen får det simpelthen som blommen i et æg. De har allerede købt alle mulige ting til ham
Hver gang jeg ser hende kommer hun løbende hen og springer i armene på mig og spørger om felix ikke nok må komme hjem til hende nuuu
hun kan slet ikke vente!
Men guuud hvor bliver det hårdt at undvære den kære pony som jeg har haft i mere end 4 år nu! Når man nu skal nyde de sidste dage med ham, indser man virkelig hvor meget man kommer til at savne ham
Jeg elsker den pony højere end noget andet og der er aldrig nogen der vil kunne erstatte ham. Men er såå glad for at det er Carina der skal have ham, for jeg ved at hun kommer til at elske ham ligeså meget som jeg gør! Nu må jeg bare nyde de sidste 2 uger med min guldklump 
Nåå, samtidig med alt det her, har det jo hele tiden været planen at vi skulle købe Checar når Flexen var solgt
Så nu skal vi ti at finde ud af, om jeg kan overtage min seje vildhest fra den 1. oktober
glæder mig sindsygt meget til at komme rigtigt igang med ham og se hvor langt vi kan nå sammen. Man kommer til at holde såå meget at den hest fordi han er så speciel
SNART ER STJERNEHESTEN MIIIN !! <3
Lidt billeder af mine to skønheder på mark sammen:

^ Verdens bedste pony 

^ der findes simpelthen ikke 2 af den slags <3

^ jeg elsker ham !

^ Checar ville også være med 

^ snart miiin <3

^ så fredelig kan han skam se ud 

^.. men så går der vildhest i ham

^ Men man er ikke i tvivl om hvem der bestemmer af de to
hehe.
Samtidig med alt det her, der i bund og grund jo er rigtig gode nyheder, er der også noget rigtig trist
Min far er blevet syg - de ved endnu ikke med sikkerhed hvad han fejler, men godt er det ikke ;s Han skal snarest til Odense Sygehus og måske opereres
Så det er lidt svært at tænke klar for tiden, med alle de her ting der kører rundt i hovederne på os ;s håber håber håber virkelig at min far snart bliver rask og at vi får styr på alle tingene..
Nå, det var jo så lidt af et blandet indlæg herfra mig .. Ville blive glad hvis I gad kommentere