Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Masse opdateringer + bill. og video
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:40

Hej ænder :)

Det er efterhånden lang tid siden jeg har været aktiv herinde, så nu får i noget opdatering :)

Checar blev lige og lige klar til sydjysk mesterskab, selvom han kun blev redet 3 dage inden ;s Lørdag var det kvalifikationen, og sørme om den seje hest ikke går ind og laver en super nul runde og placerer sig som nr. 4 :D wee <3

Søndag var det så finale, og selvfølgelig har line frederiksen glemt sit hoved og sunde fornuft derhjemme lige netop den dag ej hvor red jeg bare dårligt! I 1. runde havde vi en ærgelig bom. Og i 2. runde havde vi også en bom. Og så blev vi dømt for en fod i vandet?;s (hvad vi kan se på videoen vi optog rører han overhovedet ikke, men det kan man vel altid komme og sige, så vi ville ikke brokke os - selvom jeg så havde fået en 5. plads ). Men Checar var nu rigtig flink :P

Video fra kvalifikationen om lørdagen:

youtube.com/watch?v=BM5TmlZ8bTQ

Weekenden efter var det så flexens tur :D Vi tog til distriktsstævne i Tørring-Uldum. Vores sidste stævne sammen :'( Startede bare ret lavt - både fordi jeg ville ha en go sidste oplevelse, og så er jeg også alt for stor til at han kan bære mig gennem de MB'er mere... Lørdag var han rigtig strid i den første LB hvor vi fik 2 stop ;s! Men så i næste klasse var han en del bedre, gik fejlfrit og fik 2. plads :D Søndag i LB fik jeg en bom ;) haha ( den pony plejer ALDRIG at pille! ). Men jeg red bare videre i omspringning fordi de ikke dyttede mig, og der gik han helt perfekt og fejlfrit. Og i LA - vores sidste stævneridt sammen - gik han dobbeltnul og fik sørme en 3. plads :) så det var da bare en super afslutning, selvom det er sørgeligt at tænke på :(

Video:

youtube.com/watch?v=uzFyq_hrdrQ

Billeder:

^ har købt billedet og scannet det ind på com. Derfor lidt underlige farver ;S

Så er jeg også kommet godt igang med Labia aka turbo'hafferlaffer igen. Hun skal forhåbentligt snart ud og starte flere LA'er.

Checar er meldt til c-stævne i sønderborg d. 6. og 7. oktober hvor vi skal starte vores første MB. Og weekenden efter skal vi til landsstævne i Tinglev. Så må vi se hvordan det kommer til at gå ... :P

Hmm.. det var vidst alt for denne gang. Kommentér gerne - i en ordentlig tone. Ved godt jeg rider flexen mærkeligt, men sådan er jeg nødt til at ride ham for tiden .. Min lille stjerne <3

0
0
Svar på denne tråd

cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:43

or,, flexe er bare sød , og tillykke :)

har du købt checar

.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:56

Tak for det :)

nej, men vi køber ham nok så han er min fra 1. oktober :D

0
0
Svar på denne tråd

klklgdl
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:09

Super flot.. Endnu engang tillykke herfra (:

°..Skrev Frk. Krid..°

©©hende med Tessa & Sera©©

0
0
Svar på denne tråd

fhcjcgj
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:11

ENDELIG LINEMUS

Hvor er det dejligt at høre fra jer 3 - dejligt jeg hører lidt udenfor HN, for ellers var der jo langt imellem.

Igen vil jeg sige jeg synes det var så sejt til SJM med vilddyret, men i er jo bare perfekte sammen, det er bare skønt det fungerer så godt

Ej, jeg må til Tinglev og se jer til landsstævne søde - må jeg godt det ? Skal nok fungerer lidt som jakkeholder ..

Og forresten var det super skønt at de dig i Tørring-Uldum søde Og ejg har jo også en masse billeder du lige skal have - har haft ldt problemer med cammet - men tror det fungerer nu, så skal nok sende dem. Har også et par stykker af Gunvør

Men Flexi var så strid Lørdag i den første - det var så træls, men i kom stærkt igen Og i var virkelig seje - selvom han er træls ind imellem, stråler det bare ud af dig hvor meget den lille pony betyder for dig, det er dejligt at se..

JEG ELSKER JER 2 - i er så fine <33

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:17

Kunne godt forstille mig det sidste stævne på felix var underligt :)

han er så fin ;D

og så syntes jeg du rider Cecar rigtig godt =D

tillykke med placaringerne ;D

og held og lykke til de næste stævner ;D

Lulu ;D
Second Skin Of Harleqiun
[L]Nightwish 2oo7 ,, ikk Tanja ?
er du en hoot owl ? nej du er ej ! ;D
0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:22

Kristina: Takker :)

Mia: iiih tusind tusind tak mus haha, jaa det godt du altid kan skrive til mig så dine utålmodige nerver ikke bryder helt sammen ;) ej, det var rigtig godt at se dig sidste weekend <3 du så sød. og tak for hjælpen og alt. Har ikke lige modtaget mailen endnu? Men skal nok sætte dem herind i indlægget når jeg får dem :D Gunnvør vil også meget gerne ha dem du har taget.. jaa, flexi er strid når han trykker sig så meget ;s han er en helt anerledes pony i hverdagen, så det så svært at få folk til at tro på at han altså virkelig KAN springe så det siger spar 2!! :P

Du er mere end velkommen til at komme og kigge i tinglev :D det ku endda være rigtig dejligt. Men det er en fredag mus ? Endnu engang taaak søde <33

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:23

oo2-pirat: mange tak :) dejligt at høre

0
0
Svar på denne tråd

dfxhdfhdhf
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:36

Haha - nerver ?? hvad snakker du om?

@!#$, jeg kunne have kastet op da Hanne skulle ride SJM - ARrrh jeg kan slet ikke klare det !! Men det gik vel op for dig? Sjovt nok er jeg aldrig nervøs når jeg selv skal ride, men når de to tosser så skal ride kan jeg slet ikke klare det (: Hahah ..

FLEXI KAN SPRINGE - og han gør det jo , når han har lyst

Må se om jeg ikke kan komme og heppe i Tinglev smukke - ville jeg virkelig gerne

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:48

haha, Mia - nerver nej det kender vi da SLET ikke noget til ;) hahahaha. @!#$ du sjov man.. du var totalt ved at få nervesammenbrud :P hii.. Er lige ved at sende billederne til hende nu. Og jeg har modtaget din mail. Tusind tak søde <3 Billederne er altså rigtig gode :D Jeg sender dem til gunnvør i morgen..

håber du kan komme i tinglev <3

0
0
Svar på denne tråd

fjffjfjgfj
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:56

Naaarj jeg var da ej Hahahaha

Jeg kan slet slet slet ikke klare det - arh

Godt du fik dem søde - det er jeg glad for . Ej, de er ikke særlig gode, synes ikke rigtig det fungerede for mig det paparatzi halløj der

Ja håber også jeg kan se jer i Tinglev smukke - ih

Ar hahahah, @!#$ du var god til at tælle til 10 som de gør det på Færøerne . Grin - Gunnvør og Mona rettede bare på dig hele tiden - haha og Line : " Nej, det er altså rigtigt " !!

Hahahahahah , din spade man ..

Mailunds Apache
100 % dressurrytter

0
0
Svar på denne tråd

flex er den bedste !
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 22:27

hahah, årh hold da op :P du er en genial mesterfotograf! - det må du også være i tinglev så <3

hahahahaha, du lukker bare! - jeg er skide go til færiøsk (staves?;S).. " oi, theu, trei, fuja, fim, seks, shei, otta, nutju, tutju " yiiir - jeg rocker man.

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 22:38

Her er så flere billeder fra stævnet som Mia'mus har taget:

^overvej lige hvor lange ben jeg har til ham ;S

^ mig, min søster og mona

^ yndlingsbilledet

Tusind tak for billederne mia :D

0
0
Svar på denne tråd

eyr5ertert
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 17:54

Ser mega godt ud søde. kanon afslutning med felix!!

Og hold kæft hvor kan checar springe! vildt!

Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 18:21

Tak søde :) hihi, ej nu MÅ vi altså snart komme til det samme stævne!

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 18:32

har ikke set jer før .. xb

men gode billeder & sød hest (:

EMMABORUM

My life is speciel - because of you (:
TRÒNDUR ELSKES- SINDRI SAVNES !

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 18:40

Mange tak for det :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider