Hej ænder 
Det er efterhånden lang tid siden jeg har været aktiv herinde, så nu får i noget opdatering 
Checar blev lige og lige klar til sydjysk mesterskab, selvom han kun blev redet 3 dage inden ;s Lørdag var det kvalifikationen, og sørme om den seje hest ikke går ind og laver en super nul runde og placerer sig som nr. 4
wee <3
Søndag var det så finale, og selvfølgelig har line frederiksen glemt sit hoved og sunde fornuft derhjemme lige netop den dag
ej hvor red jeg bare dårligt! I 1. runde havde vi en ærgelig bom. Og i 2. runde havde vi også en bom. Og så blev vi dømt for en fod i vandet?;s (hvad vi kan se på videoen vi optog rører han overhovedet ikke, men det kan man vel altid komme og sige, så vi ville ikke brokke os - selvom jeg så havde fået en 5. plads ). Men Checar var nu rigtig flink 
Video fra kvalifikationen om lørdagen:
youtube.com/watch?v=BM5TmlZ8bTQ
Weekenden efter var det så flexens tur
Vi tog til distriktsstævne i Tørring-Uldum. Vores sidste stævne sammen :'( Startede bare ret lavt - både fordi jeg ville ha en go sidste oplevelse, og så er jeg også alt for stor til at han kan bære mig gennem de MB'er mere... Lørdag var han rigtig strid i den første LB hvor vi fik 2 stop ;s! Men så i næste klasse var han en del bedre, gik fejlfrit og fik 2. plads
Søndag i LB fik jeg en bom
haha ( den pony plejer ALDRIG at pille! ). Men jeg red bare videre i omspringning fordi de ikke dyttede mig, og der gik han helt perfekt og fejlfrit. Og i LA - vores sidste stævneridt sammen - gik han dobbeltnul og fik sørme en 3. plads
så det var da bare en super afslutning, selvom det er sørgeligt at tænke på 
Video:
youtube.com/watch?v=uzFyq_hrdrQ
Billeder:

^ har købt billedet og scannet det ind på com. Derfor lidt underlige farver ;S
Så er jeg også kommet godt igang med Labia aka turbo'hafferlaffer igen. Hun skal forhåbentligt snart ud og starte flere LA'er.
Checar er meldt til c-stævne i sønderborg d. 6. og 7. oktober hvor vi skal starte vores første MB. Og weekenden efter skal vi til landsstævne i Tinglev. Så må vi se hvordan det kommer til at gå ... 
Hmm.. det var vidst alt for denne gang. Kommentér gerne - i en ordentlig tone. Ved godt jeg rider flexen mærkeligt, men sådan er jeg nødt til at ride ham for tiden .. Min lille stjerne <3