Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

keder sig på folden + stævne + muk :P
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 19:16

hey duck's.

først: cavasjo er begyndt og kede sig på luftefolde sammen med sin fold ven legend. derfor er de brgyndt og vide i hinanden og cavasjo har lige bidt legend's dækken i stykker , + at de er helt bidt oppe i halsen.. Det er ikek fordi de ikke kan sammen men bare fordi at at de keder sig.. s¨nu for de noget halm ud på folden , men cavasjo er stadig rimlig tyk , så nogle der har nogle ideer så de ikke keder sig.?. og nogle der ved om man kan få noget legtøj til folde?

Stævne:

igår var vi til stævne på ror, og i lc 1 spændte han meget op, blev dog nr. 3 men 64,?? % og i lc3 gik han skide godt , men selvfølgelig glemmer mie banen ;D så der blev jeg første uplaceret med 62,??% .. så det var okey syntes jeg..

Muk: cavasjo har fået muk på begge forben, så nogle der ved hvordan man får det væk hurtigst muligt? alle ideer er velkomne :D

.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'

0
0
Svar på denne tråd

lallallaa
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 19:22

mth muk er virkon s det bedste du kan bruge :) meget ment og rigtig effektivt :)

© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde =)

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd

cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 19:24

hvad er det , altså pulver, creme osv. og har du evt. et link til hvor man kan købe det

.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mie, ...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:20

og tillykke med din nye hest. Mht til muggen er det afhængigt af, hvor den sidder, for hvis den sidder på selve benene op mod bugen kan det godt være mug med stafylokokker og så skal du have fat i en dyrlæge. Et typisk tegn hvis der er tale om stafylokokker er, at der dannes meget skæl og hårene falder af i den angrebne område. Men nu skal jeg lige ind på din prræ. og se om du har lagt billeder ind af din nye hest.

Ha' det godt Mie, hilsen Solveig

Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd

cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:40

det sidder i koden..

ej , blev helt glad da jeg så det var dig der havde svaret.. har skrevet til dig over mobil, men du svarede ikke :(

hvordan går det med emile?, ej du må altså snart komme ud og besøge cavasjo og mig :D

.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'

0
0
Svar på denne tråd

Hvornår har du...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:02

skrevet??? Den besked har jeg altså ikke fået

Emile har det super duper, han bliver yngre med årene Jeg har lige fået fat i en ny travsele, så jeg må have fat i Signe når det er vejr til det. Jeg lovede jo at hun måtte få en tur. Jeg skal nok snart køre en tur "forbi" og se din nye hest - Julie P har jo også fået en ny som jeg har lovet at se på.

Men bortset fra det er jeg jo egentlig for gammel til at være her på Junior HN, så det kunne være jeg skulle daffe over til mig selv. Vi ses Mie,hilsen Solveig

Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd

Keder sig?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:30

Jeg tror ikke de keder sig, nærmere leger! Ude på gården går der ikke én vinter uden flere dækkner er ødelagt :P Nu har vi købt sådan noget man sprøjter på, som smager grimt, da det er surt at skal have rep. dækken hver uge ;D

Mvh. Carina
--Dunja & Kattingegårds My Boy--
Dejlig tinkerhoppe sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 19:38

carina: de har stået sammen i 3 uger nu og det er først efter vi ikke har haft halm derude pga, de kom til at stå inde, men jep ved de leger meget derfor jeg ville være ked af at skille dem ad.. :(

.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'

0
0
Svar på denne tråd

Lullubullu-
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 19:45

Mht muk, så put for alt i verden ikke blå biotex på. :D

M.V.H.. Sisse
Med Båuiii<--

.. Den halve parade er den alle taler om,
Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd

cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 20:01

hehe okey, har dy da prøvet det :P

.. Mie

nu med cavasjo
vi er & bliver et par
ægte kærlighed'

0
0
Svar på denne tråd

lalalalaal
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 11:19

Virkon S, er en pille du opløser i kogeende vand, og laer køe helt ned igen... derefter vasker du deromkring hvor der er muk,og sprayer det på.. og lader det sidde i 10 til 15 minutter..

Det kan købes ved Land & Fritid, og der er vist til 200 behandlinger i en dåse..

Væsken som bliver lyserd, kan bruges 2 dage i træk og skal derefter smides ud og sp skal der laves noget nyt :)

jeg brugte det på et tidspunkt til Mille og hendes muk var væk efter 1 uge og hun havde ret megeet muk :)

Team Speedy <3

Michelle Vang & Solbjerggaard's Speedy

Søger en God dressursadel, og sælger selv en

Goyart Spring sadel :) send en besked for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider