Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sprogrejser
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 16:51

Hej

Jeg overvejer rimelig kraftigt at komme på sprogrejse næste år, da jeg synes det lyder rigtig fedt, og at jeg samtidig vil kunne forbedre mit engelsk.

Ville derfor lige hører om nogle af jer har været på sprogrejse? Hvad synes du om det? Hvad kostede det? Og hvor var du henne?

Vil i anbefale det??

På forhånd tak .

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 18:14
jeg skal måske på engelsk sprogkursus med min veninde til sommer ,, gennem byens ungdomsskole :) og spørg lige om jeg glæder mig ;D

Second Skin Of Harlequin
and there was light
and the darkness that followed blinded my eyes
the night
made me trustworthy and hid all my lies
0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 18:25

når jeg fylder 13, vil jeg gerne på sprogrejse til england.

sagde emma med sindri <3

© Emma Borum ©

» Sindri, det gik for stærkt? {L}
Men du vil altid lægge herinde ..

0
0
Svar på denne tråd

f,gmnb,
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 19:07

jeg var i 2005 med EF i Torqouy i England i tre uger.

Jeg boede hos en værtsfamilie, og det var altså ikk pisse godt. Altså boede totalt alene, og mange andre boede sammen med nogen fra andre lande, som de så var hjemme med om aftenen. Så kunne jeg sidde derhjemme alene.. Fedt!

Men omvendt var der arrangeret vildt gode arrangementer og god undervisning.. Her over to år efter snakker jeg også stadig rigtigt meget med en finsk veninde. Hun har også været og besøge mig.

Synes godt nok der var overdrevet ret meget iEF kataloget om den der by.. det skulle være den engelske riveria med laaange hvide sandstrande, hvilket det overhovedet ikke var.. og så kom jeg tidligt på sæsonen, så vi var NÆSTEN kun finnere og danskere.

Alt i alt var jeg ikke pisse lykkelig, men altså det var virkelig også hyggeligt, sådan skal det ikke lyde, og min værtsmor var rigtig sød, og efter jeg kom hjem har jeg forbedret min engelsk sådan. Så alt i alt tror jeg det kommer meget an på hvor man kommer til at bo og sådan, men vil helt sikkert opfordre folk til det, for det er alligevel en ret uforglemmelig selvstændig oplevelse :)

>> CHARLOTTE <<
Rigtig sport er travsport!
KE 05/06
--------------------------
Mulle og Frida, R.I.P
Jeg savner jer :/
0
0
Svar på denne tråd

ccc
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 20:31

Chaalle: Det lyder da ikke så godt :/

Kan man kun bo hos værtsfamilier, eller kan man også bo andre steder?

Emma-bb: hehe okay Kan man godt når man kun er tretten?

oo2-pirat: kan godt forstå du glæder dig ..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 21:25

Jeg skal på sprogrejse næste sommer til Californien :)

Glæder mig rigtig meget!

× Kamilla ×
- "Hey unloving, I will love you"

Tidl. med Kejser & Balahé <3

0
0
Svar på denne tråd

yyy
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 21:26

..det kan jeg sgu godt forstå :b

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum.
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 18:10

min søster er i USA - hun er så på den tur hvor man skal være i 11 måneder.

hun har det rigtig fedt derover, men tror kun sådan en 11 måneders tur er for dem der virkelig er åbne og meget postitive over for nye ting og nye mennesker, jeg ville aldrig kunne klare det, er en totalt modsætning af min søster.

men er sikker på det er en pisse fed tur, men det er virkelig dyrt når det er sådan en sprogrejse syntes jeg! - men omvendt, en ting man altid vil huske - en rigtig oplevelse for livet. :)

har selv overvejet sådan en tur i tre uger (;

marlene jensen
it's my life
0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 22:52

Så er det næsten helt bestemt at mig og min veninde drager til manchester i 2 uger til sommer ;D GLÆDE GLÆDE ;D

+ efter teknisk skole og gym og hvad det ellers hedder skal vi ud og rejse rundt ;D hvor bliver det dejligt ;D

Lulu ;D
Second Skin Of Harleqiu
[L]Nightwish 2oo7 ,, ikk Tanja ?
er du en hoot owl ? nej du er ej ! ;D
0
0
Svar på denne tråd

jfkgjtiohk
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 13:15

Miss Chanel:

Man kan vist også vælge at bo i sådan nogle camps. Men tror bedre man oplever den engelske kultur hos en værtsfamilie :)

>> CHARLOTTE <<
Rigtig sport er travsport!
KE 05/06
--------------------------
Mulle og Frida, R.I.P
Jeg savner jer :/
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 17:28

Charlotte: Gud hvor sjovt - jeg var også i Torquey med EF i sommeren '05!

Jeg oplevede desværre noget lignende dig - vi boede 7 danskere, 1 franskkvinde og to nordmænd i ET hus OG, vores værst "familie" var en fyr på 19 og hans forlovede på 21 - huset var hans mors "ekstrahus".

Ja, EF havde smurt tykt på - heldigvis, nok fordi vi var så mange i samme hus, havde vi et fantastisk sammenhold og fik en super tur ud af det - dog ikke noget jeg kunne takke EF for.

nivouet i skolen var ikke så højt, men lærerne meget fleksible og underholdende. Også vores "fritids"-ledere var geniale. Med dem fik vi valuta for vores penge, og nogen gode minder med hjem i bagagen.

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Læderridestøvler str41/47/37 + diverse stævneudstyr sælges. Billder på min præsentation.

Søger part i Odense og omegn - skriv gerne en PB

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider