jeg var i 2005 med EF i Torqouy i England i tre uger.
Jeg boede hos en værtsfamilie, og det var altså ikk pisse godt. Altså boede totalt alene, og mange andre boede sammen med nogen fra andre lande, som de så var hjemme med om aftenen. Så kunne jeg sidde derhjemme alene.. Fedt!
Men omvendt var der arrangeret vildt gode arrangementer og god undervisning.. Her over to år efter snakker jeg også stadig rigtigt meget med en finsk veninde. Hun har også været og besøge mig.
Synes godt nok der var overdrevet ret meget iEF kataloget om den der by.. det skulle være den engelske riveria med laaange hvide sandstrande, hvilket det overhovedet ikke var.. og så kom jeg tidligt på sæsonen, så vi var NÆSTEN kun finnere og danskere.
Alt i alt var jeg ikke pisse lykkelig, men altså det var virkelig også hyggeligt, sådan skal det ikke lyde, og min værtsmor var rigtig sød, og efter jeg kom hjem har jeg forbedret min engelsk sådan. Så alt i alt tror jeg det kommer meget an på hvor man kommer til at bo og sådan, men vil helt sikkert opfordre folk til det, for det er alligevel en ret uforglemmelig selvstændig oplevelse