Hej 
For ikke længe siden lavede jeg et indlæg om at mig og teckla skulle sige pænt farvel til stævnepladserne igår.
Vi tog afsted ved 10 9 tiden, dér sov jeg godtnok på hele turen derop. Så sadlede jeg op og gud jeg var nervøs!
Jeg gik bane og allerede ved spring nummer 5 tænkte jeg bare @!#$, teckla hader 3-kombination, og plejer altid at stoppe ved nr. 2
men ellers var banen fin, var bare rigtig nervøs for om hun ville springe de forskellige ting, for hun har lige haft springpause på 3 uger, og ikke været til stævne siden i starten af august.
Men vi kom igang med opvarmning, og teckla sprang meget bedre end igår, fantastisk.
Rigtig mange blev disset ved vandgraven, det gjorde mig endnu mere nervøs.
Men så blev det min tur, jeg var nummer 9 ud af 16.
Det startede helt super, vi fik nogle gode spring! 3-kombinationen sprang hun bare men så gik det galt. Ved vandgraven sagde hun stooop og jeg fløj ind i et grantræ 
Vidste ikke lige hvordan jeg skulle reagere, men grinte sgu lidt, for det viser bare hvor fræk min lille pony er 
Da jeg så kom ud af banen, kunne jeg sgu ikke holde masken, jeg græd og græd, var egentlig ikke så ked af det, men var bare så så så stolt af hvor langt Teckla er kommet, for tror faktisk dette var vores bedste ridt nogensinde 
Så det var sgu en herlig afslutning, MEN, det kan være jeg tar ét sidste stævne engang mere, det ved man aldrig, hun skal jo kun udlånes 
I kan kun se disse 3 billeder, da jeg stadig venter på billeder fra photo2u 

Før vi red, årh den smukke pony !

Lidt træt :b

Hun er den bedste pony, og jeg elsker hende højere end noget andet