Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sagt hesten op - nu vil jeg tilbage?
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 21:43

Ja, jeg stod i den situation, at jeg havde helpart - jeg fodrede mange dage om ugen på min rideskole, jeg red hver dag undtagen torsdag, og jeg hjalp virkelig til derude.

Det blev for meget for mig, gik udover mine veninder/venner og mine lektier ..så jeg valgte at sige stop og sige hesten op.

Nu står jeg og gerne vil tilbage til min hest. Skal jeg ringe og sige det? Min hest har stadig ikk fået halvpart og er først lige begyndt at gå rideskole. Skal jeg ringe og ligge mig grædende på knæ, eller skal jeg glemme den og komme videre? Den betyder bare alt for mig.

Odin/Rikke

nu uden hest

jeg vil aldrig glemme dig,

black beauty <3

0
0
Svar på denne tråd

m irla
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 21:45

jeg ville ringe og bede om at få lov til at starte igen.

Du kan jo bare sige at det var en stressende tid og du simpelthen ikke havde tid til den.

hvis denn betyder alt for dig, ville jeg helt sikkert ringe igen ;)

» Frederikke Sadolin «

.. nu uden Mirla.. :/

Men med Santossen <3

0
0
Svar på denne tråd

Det...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 21:49
.. Er jo en beslutning ingen andre kan træffe for dig :) - Vi kan jo ikke fortælle hvad der er bedst for dig, det kan kun du vurdere.

Men udfra hvad du skriver, synes jeg kraftigt du skal overveje både fordele og ulemper ved at få hesten tilbage, selvfølgelig savner du den, og hvis du virkelig ikke kan undvære den, skal du selvfølgelig fortsætte. Men jeg synes også du skal tænke på, at faktisk vár en grund til, at du opsagde den.

Håber du finder en god løsning :)

- Stina

med Major & Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 21:50

vil sige det samme som frederikke, tænk hvor meget du vil fortryde det hvis du ikke fik spurgt.

har også selv travlt, men ville på ingen måde undvære "min" hest, for når jeg er på gårnde slapper jeg af og skal ikke tænke på alle de stile og l*rt og p*s, der kan jeg give slip og bare koncentrere mig om min hest. Derfor nyder jeg det sååå meget, tror ikke jeg ville kunne komme igennem skolen uden den "frihed".

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"

Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 22:48

Med risiko for at lyde gammelklog:

- Alt handler ikke om ære. Hvis hesten betyder så meget for dig synes jeg du skal ligge de på dine grædende knæ. - Det giver ikke mindre status. Måske nærmere mére respekt for at du "tør" kommer tilbage :)

Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd

vvv
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 08:22

Rikkemus, du s k a l tilbage.

Du kan bare lade vær med at fodre nær så mange dage om ugen, og så evt. finde en sød pige der kan ride den 1 ellr 2 gange om ugen??

årh, rikke jeg VIL bare have dig tilbage, virkelig. Alle savner dig derude.

Bare forklar lis, at du ikke kunne overskue det pga. lektier osv. og hvis hun ikke forstår det så er det du skal prøve at komme videre. Men giv det en chance først - ring og spørg.

Ej, jeg støtter dig uanset hvad baby *-;

0
0
Svar på denne tråd

§!"#¤%&/)=?
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 08:55

Jeg syens lige, du skal tænke det igennem først. Du skriver jo at du ikke havde tid til hesten, og at det var derfor at du valgte at stoppe. Har du bedre tid nu? Eller vil du droppe nogle af vennerne for hestens skyld?

Tænk det godt igennem, og hvis den virkelig betyder så meget for dig og du er sikker på at du har tid og overskud, så ring til hende, selvom det måske er en lidt svær situaton du kommer til at stå i :)

/Kroelle

Afgrunde er til at kravle op af, ikke til at gå til grunde i

LÆDERRIDESTØVLER, DRESSUR MODEL SÆLGES, STR. 36 MRK. RIDERS COMPANY, 1000 KR

Billeder kan mailes

0
0
Svar på denne tråd

2345466
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 13:26

Ej, vidste ikke engang at du var stoppet?

Men syntes helt klart at du skal komme tilbage. Kan du ikke bare få halvpart så? Det er jo kun 3 gange om ugen, og så ville du jo godt kunne få tid til alt det andet du skal ..

Du kan jo altid spørge, som xxxxx også siger .. '

Held & Lykke ihvertfald !

-Aiida :P

Nu med en halv pony :D

0
0
Svar på denne tråd

olivia
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 13:42
syntes det samme som aiida og miss chanel
held & lykke..

Pernille L
flæskeolivia - fordi du sød?..
»ingen som dig.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider