|
|
| Så er Kiki kommet *Billeder* |
|
|
Hej med jer ænder. fuckin hell jeg hader det her nye design hahah, kan ikke finde ud af at logge ind med netsafe pffttt. Nå det lærer jeg nok på et tidspunkt. I hvert fald er Helene (domze) hjemme ved mig nu og har taget billeder af min nye hund som jeg hentede i går. Hun er tisser og skider meget inde, men det går allerede bedre og hun har lært at gå i snor. Så det er godt  Hun er 8 uger, amerikansk bulldog/ amstaff. En lille fin tæve. Men her er billeder:  I går aftes   Her til morgen på vej hen til bageren:   og pååå vej over i parken:  arhh jeg vil med damennn   ^ Kiki og jeg smiiilll
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Nårh, hvor er den bare sød  - bare giv mig den, når du syns den pisser for meget 
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klngjkdhgh |
|
|
@!#$ HVOR ER DEN BARE SØD ! 
Lulu Frandsen Med Punker Ponyen Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Nurh hvor er den sød 
En af mine kammerater har en tigerstribet der hedder Nala 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyy |
| Forfatter:  |
camilla ♥Lady♥ |
| Dato:  |
01-09-2007 16:17 |
|
nååår, hvor er den søød! :) xD
Camilla Kahr Christensen. Lady stjerne ponyen.<3<3 -Nu uden Sir Richard!! (Har lavet ny præsentation)!!. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
OH MY GOODNESS<3 hvor er den bare dejlig. ligner en lille frækkert.(: og josefine? du er ikke den eneste der ikke fatter nada af at logge på det der netsafe. aner ik hvordan man gør =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Årrrh! Jeg kan bare slet ikke stå for dens ører  - Hun er bare rigtig rigtig fin!
×× Kamilla ××
- "Hey unloving, I will love you".<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
01-09-2007 19:06 |
|
Hvor er den sød 
» ANNE.. - Min far har så mange penge, han kan købe hele verden. - Hmm, men min far vil ikke sælge!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
01-09-2007 20:46 |
|
nuurh hvor er den sød 
- min mening (: - FIONABONA (: tidl. FIONA BAUDER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih, fræksak |
|
|
Uh jeg elsker den race, eller DE racer! Synes de er dejligst når de er størst... Rigtig flotte hunde, er de i hvertfald. Een af mine veninder har en hvid hanhund - flot fyr i øvrigt - den er bare det SØDESTE! Men man ser nok lidt macho ud, når man kommer gående med sådan en fætter, han er lidt bred og stor. Han kan endda gå løs, på en festival i år gik han rundt, ligså pænt med sin ejer, på Skanderborg festival. Ingen skal sige, de dræberdyr er værre end andre hunde  Og hvis den pisser lidt for meget, må du også gerne aflevere kræet til mig... Så får den nok nogle flotte hvalpe engang med min tæppetisser af en handhund - lyder det ikke fristende? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Natalie ♥Desteny Sunshine♥ |
02-09-2007 09:50 |
|
@!#$, hvor er den bare sød det er da helt vildt! Må man spørge hvor gammel den er ?? <3
Natalie Lind Jensen Desteny Sunshine - pinto, men skjuler det godt. hulbækgård, danmarks bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
02-09-2007 11:21 |
|
Nååår hvor er den kær- og perfekt billede til sidst (: Held & Lykke med hende 
LONE med RAPIDO Mulloh is back xb jeg vil tilbage :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
Pernille S |
02-09-2007 11:38 |
|
når hvor er den sød man  ..
-pernille skipper ♥ du er godt nok ik en hest men jeg elsker dig, højt .. flæskeollie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
02-09-2007 12:31 |
|
org, ja den er nuttie.  jeg er ved og have styr på det nye hn, men jeg fatter ik en brik af det net-safe?
» Emma Borum sindri? maybe again  jeg vil ha' part. d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weawdas |
|
|
Kanokanokano - ja de er bare lækre hunde er de men neeej jeg vil ikke af med guldklumpen *Ss* Og til den der spurgte, så er hun 8 uger 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ergsaefgv |
|
|
hvor er den herlig 
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
02-09-2007 21:54 |
|
jeg synes bare den er SÅÅÅÅÅ sød . sådan en kunne jeg bare godt lige tænke mig :p
» Frederikke Sadolin « .. nu uden Mirla.. :/ ↑ Men med Santossen <3 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hhehhehehe |
Signe ♥Blida♥ |
03-09-2007 09:10 |
|
hvor er den sød  er helt solgt
- Signe. » Siqne med Blida .. - rigtige ryttere rider islænder :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårh... |
|
|
Hvor er den fin  Jeg tror sådan en hund passer rigtig godt til dig, du virker som en der er god til at opdrage dyr! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfds |
|
|
tak alle sammen Det varmer da at høre, at i kan li min lille guldklump. Hun er allerede blevet super dygtig og kan sitte og dække, skønt! Så er der ikke helt så meget bøvl med hvem der skal gå ud af døren først osv  Malle - årh mange tak 
- Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med hende  Nu ved du forhåbentlig hvad du går ind til med den blanding? Hvorfor har du valgt at købe en hvalp som 8 ugers egentlig?? Kan desværre fortælle dig, at du kan risikere at den ikke er renlig bliver et permanent problem pga alderen, man må ikke tage en hvalp fra moderen/søskende før de er 12 uger...Lang historie, men gider ikke remse op, hvis det ikke modtages 
Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod ..  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hund.. |
CJessen (StarBoy) |
04-09-2007 11:49 |
|
Sikke en dejlig hund  Virkelig kær..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| czxzxczxczxz |
|
|
Jeanette - ja det ved jeg skam udemærket. Den med 12 uger, jeg har hørt lidt om det - alle de hunde jeg har haft har været 8 uger og indtil videre er det lovligt. Der kommer da nok en lov om de skal være 12, men det tager jeg nu ikke så højt. - Den med de ikke bliver renlige har jeg aldrig hørt før, men det må jeg så have til overs.
- Josefine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeanette |
|
|
Der er nu delte meninger om det med 8 vrs. 12 uger. - Men den med at de ikke bliver renlige permanent fordi de kommer fra som 8 ugers må du altså længere ude på landet med  De fleste hunde vi har haft, har nu fint været renlige, tiltrods for at de kom fra som 8 ugers. - Derudover kender jeg flere avlere som sælger hvalpe som 8 ugers. Det er smag og behag, det siges også at hvis du først får en hvalp som 12 ugers, når du ikke at præge den nær så meget som hvis du får den som 8 ugers. Men det er ikke nogen "grundregel" men mere et spørgsmål om smag og behag. Ligesom at nogle avlere sælger marsvin når de er 3 uger og over 300g, hvor nogle siger 4 uger og over 400g. - Igen, det er lidt smag og behag. Derudover, - Josefine, hun er vel nok flot! Og ved du har sat dig godt ind i det, - så thumbs up for det! Synes jeg der er for få der gør med de racer, og de kræver altså noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyforpyffer |
LÚL xD |
04-09-2007 23:01 |
|
KÆÆÆÆFT hvor er den sød ! d:
det var saa .. LÚL's vise ord (: <3 Jeg kan alt ! Jeg er bare ikke saa god til det ? "/ <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jamen det er da dejligt at høre du ved hvad du har med at gøre, for det ville være pænt trist med endnu et dumt eksemplar  Det med 12 uger er ikke en lov...Endnu nej... Nu har min stedfar avlet top præmie schæfere i pænt mange år og jeg har selv været meget aktiv i hundeverden siden jeg var lille, og jo..Det er skam ikke uset at en hund kan blive permanent urenlig, pga den er taget for tidligt fra moderen, og 8 uger ER for tidligt... Den kan få mange skavanker som følge af dens alder ved fratagning.. Men krydser fingre for den lov snart bliver vedtaget, da jeg ved den er oppe at vende...Og den giver mest logisk mening, hvis man bare en smule ved hvad flok mentalitet og familie prægning har at sige for en hund...  Pøj Pøj med den smukke lille vaps anyways...
Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod ..  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|