Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når man føler sig..
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:19

Hej ænder.

Tjaeh, det her er måske en ret ligegyldig ting for jer, men nu har jeg altså brug for at komme ud med det, er helt ødelagt :/

Der sker det, at min fars bedste ven, som virkelig er som en onkel for mig, og jeg holder meget af og har rigtig mange oplevelser med, har fået kræft, og det ender desværre nok galt, men ingen ved hvor lang tid han har tilbage. Jeg er så ked af det, og jeg græder næsten hver aften.

- men det er ikke kun det jeg er ked af.

Der er 3-4 drenge i min klasse der har fået det indtryk at jeg bare skal gøres til grin hele tiden. Jeg ved godt selv at jeg ikke er den kønneste person i verden, men jeg har virkelig ikke brug for at få tværet det i hoved hele tiden, for jeg har bare nada selvtillid. De siger til mig at jeg at jeg kun tænker på mig selv, er kold i røven og er pisse grim.

Og de to første ting passer bare ikke. Derudover irriterer de mig i skolen, og når jeg så siger de skal stoppe med at hive i mit tøj, & i mit hår, råber de bare at jeg hele tiden er så pisse sur, og det er ikke fedt oven i alt det her med min fars ven!

En anden dreng, ringer til mig, & spørg om jeg ikke kommer hen til ham fordi han gerne vil være sammen med mig, men jeg vidste det var for sjov, så jeg sagde nej. Og ganske rigtigt på msn skrev hans veninde(som faktisk var hende der ringede), og sagde at det bare var for sjov fordi han ville kun være sammen med hende.

- Og blev faktisk lidt ked af det, da jeg ret godt kan/kunne lide ham.

nå men jeg måtte bare lige ud med det. Kan simpelthen ikke se hvad jeg har gjort, & jeg orker ikke mere. Har næsten ikke lyst til at tage afsted til skole mere :( Men jeg kan vel glæde mig over at det er sidste år.

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:20
Glemte lige at sige, at hvis i har læst det hele, så mange tak fordi i tog jer tiden :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

klvcmnhkbgmfnhgfh
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:22

Hvor er det altså træls =/

tænk at folk overhovedet gider bruge tid på det

nå btw det lyder ikke så godt med din fars ven

vil da håbe det bedste med tingene :|

Lulu Frandsen
Med Punker Ponyen
Hále Bob
0
0
Svar på denne tråd

sdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:24
oo2-pirat: Ja det er rigtig træls. er så træt af det. Jeg forstår ikke hvad de får ud af det. men tak (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:28

ej hvor trist. trøstekram herfra!

hvis jeg var dig tror jeg at ville skifte skole. har du mulighed for det?

håber alt kommer iorden og god bedring til din fars ven!

- min mening (:

- FIONABONA (:

tidl. FIONA BAUDER

0
0
Svar på denne tråd

jknkjncgfhgdh
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:31
Whatever : tror svaret er respekt - desværre ,, mange ting i skolen mht respekt går ud på at finde et offer ,, men se på det som det er dem der har et trist liv .. ved det nok er svært lige nu oveni det andet

Lulu Frandsen
Med Punker Ponyen
Hále Bob
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:31
FionaBona: Ved ik helt. sys måske at skifte skole er lidt i overkanten, men også fordi jeg er utrolig genert, og har meget svært ved at møde nye mennesker, så jeg tror bare ikke det ville være godt for mig, og når jeg nu kun har et år tilbage såe. Men mange tak :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

asdfjkl
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:33
oo2-pirat: Ja præcis. sad lige og tænkte på hvordan jeg kunne få noget respekt. for det er åbenbart det jeg mangler. men jeg ved i hvert fald, at pigerne i min klasse er på min side, og siger også at det er en @!#$ måde at opføre sig på, så det er jeg i hvert fald glad for :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

Respekt..
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:43

Du burde virkelig en dag svare dem igen, eller bare sige noget til dem, når de siger de ting til dig. Og det er ikke såsom "hold nu op" "eller luk røven" eller hva nogen måske ville sige :p

Men sig noget, som rammer den person lige der siger det lige i det øjeblik det sker, og gerne så personen bliver lidt flov.

Du skal tør sige noget, og svare dem igen uden at være grov. Så tror jeg du får skabt ærlig respekt :)

Synes i hvert fald de er rigtig tarvelige i mod dig. Og hvis det blir ved, så snak evt. med din lærer.

0
0
Svar på denne tråd

sdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 16:24
Cjessen(starboy): Okay, mange tak for rådet. Det vil jeg prøve næste gang det sker.

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 16:41

Stakkels din onkel/fars ven. Håber det bedste for ham og jer, hvadenten det går den ene eller den anden vej.

Mht. dine klassekammerater... ignorer dem, eller giv dem én med stegepanden så de fatter det. Eller gå med på spøgen -- det kan være temmelig morsomt.

Håber det hele går :)

/Natacha
.
.
Coprolit... er ikke til at lege med. :)
.
.
.
.
Jeg tegner gerne dit dyr (gratis) - læs mere HER
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 16:44
Natacha: mange tak (:
Hehe ja har også overvejet bare at gå med på den. ;)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 16:49

Eller vend joken om så de bliver fuldstændig paf... det er næsten det fedeste.

Hvis en af dem f.eks. kritiserer et af dine træk, kan du evt. give den med, "ja - det ser næsten lige så dumt ud som din/dit..."

Eller, nej! det må man ikke. Det er at synke ned på et lavere niveau, så shh you didn't hear it from me...

Men igen, nogle gange er det måske det, der virker bedst. Ikke alle er lige heldige til at opfatte "nu-er-det-nok" hints før man rammer dem lige i hovedet.

/Natacha
.
.
Coprolit... er ikke til at lege med. :)
.
.
.
.
Jeg tegner gerne dit dyr (gratis) - læs mere HER
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 16:51
Natacha: Ja det har du nok ret i. Mange tak for rådet (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 17:04

Ærgeligt med din fars ven - hvilket hospital bliver han behandlet på?

- jeg tror serøst ikke mit temp. vil kunne holde til det der, så jeg tror virkelig bare jeg havde flippet på dem.

Synes seriøst, du skal svarer igen, virkelig. du skal sgu ik finde dig i at sådan nogle spassere genere dig.

held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd

olivia
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 17:04
ik særlig godt, hm. du må få nogle af dine andre veninder til at støtte dig hver gang drengene siger noget. eller sig igen om ik andet - selvom det nok ik hjælper forfærdelig meget. føler virkelig med dig mht. til din 'onkel' held og lykke med det hele..

-pernille skipper
godt nok er du ikke hest, men jeg..
elsker dig flæskeollie<3
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 18:47

Miss Chanel: Lige pt. på Odense, men min far kender overlægen på rigshospitalets kræft afdeling, og hun prøver at få ham ind der. Hvorfor?
Men jeg har heller ikke temperament til det, men prøver at beherske mig, så jeg ikke går amok, for bare jeg siger "stop nu" så siger de bare at "du er sgu altid så pisse sur" .

Pernille: tak (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

fghfgjnghjhg
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 18:47

Nåber det bedste for min "onkel" - Trøstekarm her fra

Mht. skolen så svar den helt uvendet igen. Ved godt det er svært når man står i situtationen (staves?) men prøv ! For sådan en behandling skla du IKKE fine dig i.

Catrine & Maylie Selwyn

Ponyen Med Charme Selvtillid & Lækkert Hår ! ;D

0
0
Svar på denne tråd

vvv
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 20:58
..fordi min mor er læge og arbejder på rigshospitalet. Hun arbejder også med kræft.
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 21:46
Miss Chanel: Hvad hedder hun? (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 23:13

Ej hvor trist, - det hele!

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan hjælpe, men jeg håber det hele løser sig :)<3

×× Kamilla ××

- "Hey unloving, I will love you".<3

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 23:14
Kamilla: Mange tak (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

sss
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 22:09
Ih, hvor lyder det bare uretfærdigt, surt og træls det hele. Jeg føler med dig. Håber at du får det bedre ;)
0
0
Svar på denne tråd

mnbvcxzdfg
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 22:12
emma(george): mange tak (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

vvv
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 22:30
whatever: min mot hedder aida
0
0
Svar på denne tråd

ghjksdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 22:31
Miss Chanel: nå okay, hehe, hende min far kender hedder vist Annika. Mener hun er overlæge på kræft afdelingen :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålålå
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 22:34
hvor er det synd for dig

har det på samme måde med min klasse, drengene ødelægger alt, kalder os fattige, grimme, fede osv
kan du ikke snakke med nogen om det, der kan hjælpe?

kan godt se det er lidt overdrevet at flytte men hvis jeg gør det vil jeg også føle at de vandt den magtkamp, vi har kørende .

JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE!

Nu måske med part!

Seems like freedom - smells like fun

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 22:47
hedviglaerke: hm, den eneste jeg sådan rigtig føler jeg kan snakke med er min veninde, & hun har jo ikke så meget at stille op :/

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 23:56

Først og fremmest held og lykke med min 'onkel' Håber at han kommer over det.

Jeg synes bestemt ikke at du skal skifte skole! -men hvis du skal så skal det ikke bare være nabo skolen, så skal det være længere væk da jeg ellers ikke tror at det vil ændre noget.

nogle gange har jeg heller ikke haft det vildt godt i min klasse, men det er heldigvis gået væk efter ferien. Nogle gik ud og vi blevet ældre! +jeg er blevet bedre venner med nogle..

Hvis jeg skulle støtte op og nogle af de "idéer" der er kommet vil jeg støtte op om dem med at spille med!

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

0
0
Svar på denne tråd

Suk ... Assholes
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 01:06

Først og fremmest; God bedring til din 'onkel'.

Har du fortalt andre om dine problemer mht. skolen? I så fald, så bliver der ikke gjort nok! Har du nogle venner/veninder der hjælper dig? I så fald, støtter de dig ikke nok, når du går rundt og har det SÅ dårligt. Sad, but its true.

Hvis det modsatte er tilfældet;

KOM UD MED DET! Du skal ikke bærer rundt på det alene, okay, vi ænder støtter dig, men det altså bare ikke nok.

Dine forældre kan gøre meget - jo, de kan så, de kan være nogle spader, men altså - måske er det ikke pissefedt at være en stikker, eller hvad thoose assholes siger.

Skolen har et ansvar, enten retter de BØRN sig efter mobbepolitiken - hvilket enhver skole efterhånden har (hvilket tit ikke hjælper en skid) - så må de BØRN smides ud, eller have en alvorlig samtale.

Gider du ikke noget af ovenstående? Så er det på tide at bringe 'the bad girl' til overfladen. Giv dem igen! Brug tarvelge midler (man siger jo @!#$ mod @!#$)

Okay, ovenstående er skrevet forvirrende og hjælper sikkert ikke meget, men regner med feedback ;) :)

Held og lykke med at få de BØRN til at forstå en hetydning!

0
0
Svar på denne tråd

Øjs, der kløjsede jeg i den...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 01:07

Kan se pigerne støtter dig, var lige lidt hurtig.

Men ooorker simpelthen ikke at læse det igennem lige nu, her kl. halvbæ om natten.

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 11:57
Selv tak (:
Du kan bare skrive en PB hvis du har brug for en at snakke med.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 13:11

Sikke nogle idioter.

God bedring med din fars ven/onkel.

Kan se at han er indlagt på Odense. Bor du da her i Odense? Hvis ja, hvilken skole går du så på?

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 15:47

Kanokanokano: Pigerne støtter mig, og det er jeg glad for, men har sagt til mig selv, at hvis det fortsætter på denne måde, går jeg videre med det, for det rammer mig bare ret hårdt :/

Line Kopp: Han er ikke indlagt, men går i behandling på Odense. Jeg bor i københavn,men min fars ven & hans kone bor i odense .

Emma(george): tak (:

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 16:00
whatever: Nårh, okay.
0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 16:11

så synes jeg du skal gå videre med det nu. Jo længere tid der går, jo længere tid går der før de stopper. De har jo fået en dårlig vane.. Men sådan er det jo med drenge børn.

Tænk dem som et år yngre end dig, sådan er drenge i udvikling, i forhold til piger :)

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 16:05

Umodne Møgunger Husker jeg rigtigt går du i 8 nu.

Du er Ikke Grim , Kan jeg jo se på msn xD Smart nok hva :b

Men er du ikke.

Sur og det.. Naah , du er flink (: Rigtig flink (:

± Louise ±

0
0
Svar på denne tråd

Ceres Mørk
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 16:20

Ih søde /:

vi har jo snakket om det og busser xD haha d:

Du er ikke grim, du har noget pænt hår (: bare luk ørene for hvad de siger, det er svært men hjælper .

du skriver bar hvis der er noget ;)

Marie&Ceres

gennem ild og vand

Tidligere Fjordbollen

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 16:35

Jeg har ikke lige læst alle svarene.

Men jeg er sikker på en ting - du er ikke grim!

Vær glad for at du har støtte blandt pigegruppen - men i stedet for at gå videre - så hvis du har modet, så smask den næste der gør det lige i fjæset, og spørg om der er andre der vil have en også, ellers bare gå videre hvis du ikke lige har modet. Men på den anden måde får de respekt for dig - vil jeg mene, hvis de har lidt hjerne. Det kan være en lang og træls vej gennem lærerne, da tingene jo sker når de ikke er der.

Ellers har dine lærere ikke lagt mærke til det? Drenge er ungerlige, og tror de er seje hvis en de kan få en piges selvtillid til at forsvinde.

… Gitte B. Rahmberg

med Wisdoms Whisper Ox

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 21:11

Muzze: Tak. (: Jeg går i 9. x)

Krummse: Tak søde. Ja vi fik en god snak om busser & mit psyko-styrt jeg tog fra hesten idag. haha :b

Rahnberg: Mange tak. I dag har jeg bare ignoreret det & svaret lidt igen, og det har faktisk hjulpet.

Desværre har min mor lige fået konstateret nyresten igen, så nu skal hun også rende ind og ud af hospitalet :/

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 22:41
whatever: Godt - håber du får det bedre (: har selv været noget lignende igennem - jeg var dog bare alene.

… Gitte B. Rahmberg

med Wisdoms Whisper Ox

0
0
Svar på denne tråd

asdghjklæø
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 09:29
Rahmberg: Tak (: Det var da ikke så rart. Hvordan kan det være? :/

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 11:45

det lyder træls /: held og lykke med det med din "onkel" (;

drengene i min klasse, gør egenligt ikke noget specielt. men én dreng i min klasse som ikk siger et ord når han er alene, rotter sig i frikvarterene sammen med MOHAMOUD fra vores paralelklasse, og de går bare og slår med køler, sparker mv. det er så irreterene :b for når kalid er alene, siger han ikk et ord og er bare helt stille. når mohamoud så kommer er han en helt anden. de har også brækket en dreng fra C-klassens arm og forstuvet en pige fra min klasses lillefinger. gal, hvor jeg HADER dem. du er ikk den eneste der har det sådan lidt ligenu .. vi er også lige blevet delt fra 3 klasser til 2, tja det er endelig lidt svært og vende sig til.

- held & lykke med det hele. selvom det kan være svært'

» emma borum

savner dig sindri

zafir & birger. <3

. INGEN ER PERFEKTE - NOGEN ER BARE PERFEKTE SAMMEN .

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 12:18
whatever: jeg har bare altid gået i klasse med nogle små børn (:

… Gitte B. Rahmberg

med Wisdoms Whisper Ox

0
0
Svar på denne tråd

asdfghj
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 14:16

Emma-BB: tak. de lyder irreterende. :/

Rahmberg: så er vi to ;)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 17:50
Blev du ikke konfimeret... Når ja, Sidste sommer xO

± Louise ±

0
0
Svar på denne tråd

asdfjkæø
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 18:31
Jeg blev ikke konfimeret :b

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 19:09

Det lyder godt nok forfærdeligt.

Både med Din fars venner og dine klasse karmrater.

Har selv været samme sted som dig, jeg gik med på joke og det syntes de ikke var sjovt. så nu er de stoppet igen.

Hel og lykke emd det hele

Håber din fars ven kommer sig igen Både for ham OG jer

Med super stjernen Zasha OX
Vi kan og vil alt<3
holde sammen i utider og gode tider
http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd

hej på dig
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 19:47

Først: God bedring til din 'onkel'. Har og har haft kræft tæt på. Min mor har haft det, min moster er død af det og min mors veninde er meget syg af det, så ved godt hvordan du har det. :'(

Det er da for dumme dem i din klasse. Jeg synes du skal gøre som Natacha siger :P Så burde du let få lukket munden på dem.

» ÐITTE

"..but for those who love, time is eternity"

- Henry Van Dyke

0
0
Svar på denne tråd

zsdfvghj
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 19:58

Zalle: Trist. men tak (:

Bananbrød: Mange tak. Er ked af at høre hvor meget du er påvirket af "kræft".

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

hej på dig
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 14:30

Selv tak (:

Det er en forfærdelig sygdom og jeg håber virkelig at din 'onkel' klarer den.

» ÐITTE

"..but for those who love, time is eternity"

- Henry Van Dyke

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 14:35
Bananbrød: Ja det er det. Tak & i lige måde med dem du kender :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

årh ...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 16:40

Hvor er det dog bare uretfærdigt når sådan nogle ting rammer en person på en gang. Jeg syntes godtnok det er ufatteligt synd for dig.

Mht. dem fra din klasse. Næste gang de gør sådan noget, så sig "hvad er det egenligt i vil" , det hjælper faktisk tit. Eller prøv at sige "stop nu" på en anden måde som fx "Jeg syntes ikke det er sjovt længere" Du skal ikke kæmpe med det alene, sig det til din mor og far, de kan derefter kontakte læreren, og herefter skal der holdes et møde på skolen. Det skal stoppes NU.

mht. Din onkel, så er der ikke så meget at sige. Nogle mennesker rammes af kræft. Synd er det, men der er ikke noget at sige, ud over et ORDENLIGT trystekram her fra, og at jeg håber det bedste.

Kirstine Bøndergaard {L}
Spegill fra Hodsager ?
Vi er den sejese equipage til dato! (:
0
0
Svar på denne tråd

ASDFGH
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 17:20
Kirstine-BB : Mange tak :)

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider