|
|
| Pinlige ting...! |
|
|
Jeg tror alle kender det med at se grim ud på billeder... Det gør jeg i hvert fald.. Heh.. Men jeg tror altså jeg har overgået mig selv, i hvert fald hvis man tager i betragtning, at jeg faktisk forsøgte at se pæn ud, og selvfølgelig på et meget uheldigt billede...
Jeg er lige startet i gymnasiet, og vi skal på et tidspunkt fotograferes til årsbogen. Så vi går ud, og det virke som om det er gået fint nok, bortset fra at mit hår var sygt irriterende, så jeg hele tiden var nødt til at ryste det væk fra mine øjne.
Her i går så vi så billedet. Og det er er virkelig slemt tilfælde af ufotogenthed fra min side! Hvis man overhovedet kan side det. Og jeg mener altså helt seriøst slemt. Ikke sådan at smiler skævt, eller jeg kigger væk, eller at mit hår ikke lige sidder perfekt-agtigt. Jeg sidder helt seriøst med hovedet let på skrå, helt lukkede øjne, og spidsen af min tunge stikker da også lige ud mellem læberne ude i siden.  Forstår virkelig ikke hvordan jeg overhovedet er kommet til at have sådan et ansigt? 
Og dette billede skal altså i en bog, som stort set alle på skolen vil få et eksemplar af! Og der er 30 (!) klasser på skolen med omkring 25-30 elever i hver. En smule trist og pæænt pinligt... Heh!
Og har forresten lige endnu en uheldig episode fra i mandags...
Vi var tre piger der var taget hjem til den ene af de andre. Det var rigtig hyggeligt osv... Vi skulle så spise med, og sætter os til bords sammen med hendes forældre og storebror, som læser på univeristetet, og er sygt klog!! Ham her broren begynder så at snakke med forældrene om alt muligt, -og den der bog, som alle har læst og nogle andre underlige, men meget kloge ting, som vi andre ikke fatter en sk*d af. Mig og veninden, som også er på besøg smiler/griner diskret til hinanden over det, og da hun laver et lidt underligt ansigt - det var ikke specielt sjovt eller noget, faktisk ikke særlig tydelig.. Men så sker det selvfølgelig at jeg begynder at grine rigtigt. Og jeg griner.. Og griner.. Og griner. Jeg får det største grineflip og kan nærmest ikke stoppe igen, da jeg først er i gang.
Kender dem ikke så godt, tror det var anden gang jeg spiste hos dem, og havde aldrig mødt broren før. Godt førstehåndsindtryk?  Ej, de var flinke nok, de sagde ikke så meget til det, men spurgte selvfølgelig hvad jeg grinede over, men det synes jeg ikke rigtig jeg kunne sige... "Jeg grinede over din søn fordi han siger sådan nogel underlige kloge ting...!" Eej, nok ikke så klogt at sige... Hehe...
Andre der har nogle sjove pinligheder de vil dele, så jeg ikke er helt alene? 
TRINE med æseldyret TITAN <3 ><><><><><><><><
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olivia |
| Forfatter:  |
Pernille S |
| Dato:  |
30-08-2007 17:58 |
|
trine: haha, jeg har prøvet precist det samme som dig! da jeg spiste hos min veninde (som jeg ik kender specielt godt) sad hele hendes familie + mig. og pludselig laver hendes storebror et eller andet som slet ik var sjovt, og så begynder jeg bare at grine og grine og kan SLET ikke stoppe. og jeg begynder bare at græde af grin. hahah @!#$ det var pinligt. den laver jeg tit xD
-pernille skipper ♥ godt nok er du ikke hest, men jeg.. elsker dig flæskeollie<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjbjhbn jhbjhb |
|
|
forleden i skolen skulle jeg fortælle om en drøm som der egentlig ik er så sjov men jeg får alligevel kæmpe griner på når jeg fortæller den ,, men det gik da helt galt forleden ,, jeg grinte uafbrudt uden at kunne trække vejret rigtigt i et kvarter og det endte med at jeg faldt ned af stolen og lå og grinte på gulvet .. er lige startet i 10. så der var jo en masse nye mennesker der kunne se mit psyko grineflip xD mig og min veninde var inde i en butikm for at kigge på sko og da vi går ud ser hun en af de mandlige ekspedienter har et armbånd magen til hendes .. veninde : mår jeg godt spøger om noget? mand : ja da veninde : hvor har du købt dit armbånd? mand : i grækenland mig : flad af grin : ej vanessa det der gjorde du bare ik xD veninde til mig : jo veninde til mand : okay det var fordi jeg har det samme og jeg købte det i grækenland xD det var ik mega pinligt men jeg får altid kæmpegrineflip når hun spøger om sådan noget xD og som altid kan jeg ikke huske nogle af de rigtige pinlige ting :L men det lyder da underholdende med dine ting 
Lulu Frandsen Med Punker Ponyen Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhh |
|
|
Hehe... I det mindste har vi det da sjovt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vcklbjvcbvcn |
|
|
Nemlig  jeg elsker grineflip  problemet er bare at de tit kommer de forkerte steder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også |
|
|
.. prøvet det der med at flippe af grin hjemme ved veninden ... det var bare meget værre, for jeg gjorde det SELVFØLGELIG efter at have taget en STOR mundfuld kakao!! SPLOSH! Og dugen var hvid, moderens kjole var hvid, væggene var hvide og det røg også ud over al maden. Bagefter var alt hvidt med brune pletter var meget stolt... det værste er at jeg ikke engang DA det var sket kunne holde op med at grine, det var så flovt, og prøvede at hjælpe med at tørre kakao af væggene m.m, men kunne ikke! var døende af grin... det er nok det pinligste jeg har prøvet.
T i l g i v e l s e B a n e r V e j F o r N y e S y n d e r When you love someone but it goes to waste could it be worse? Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
Mia-Chi: Eej, uheldigt! Det sker bare altid på et forkert tidspunkt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| < klnbkjcnbvcb |
|
|
Mia-Chi : guuud ,, jeg gjorde det samme over hos en af mine venner bare med sodavand xD mine venner syntes godt nok jeg var lidt klam xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edrf5tg6y7ui89 |
|
|
Min veninde og jeg sidder alllerbagerst i klassen, i en tysktime, og pludselig er der en af os der siger noget, og vi får bare det største grineflip. læreren sagde ikke noget, for vi prøvede da at dæmpe os, men jeg var nødt til at gå ud af klassen, for jeg kunne bare ikke stoppe.. Da jeg går ind igen, 5 min. senere, kommer jeg til at tænke på det, og griner inden jeg går ind i klassen, og griner endnu mere da jeg går hele vejen gennem klassen, mens jeg kigger min min veninde, der græder af grin. haha. har aldrig haft det så sjovt en anden gang grinte vi også, mig der startede, fordi vores lærer lavede en streg på tavlen, og den så virkelig sjov ud!! til sidst spørger vores lærer om hun har noget på røven, siden vi griner så meget??
- Anne Sofie uden hest og uden lasso "kun minderne tilbage"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cmnfcbhg |
|
|
Coockie : hahhahahahahahahaahahahaha ROFL xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
30-08-2007 19:47 |
|
Jeg har gjort næsten det samme som Mia-Chi Jeg var hjemme hos en veninde og vi drak kakao. Lige pludselig sagde jeg noget til min veninde som jeg bare var FLAD af grin af. Fordi jeg havde kakao i munden holdt jeg den lukket, men det forhindrede ikke kakaoen i at komme ud af min næse XD - lige ned på morens nyvaskede fine hvide dug  En anden gang så moonede jeg en i min klasse (det var til en idrætstime ) og da jeg så kom op på den anden side af fodboldbanen opdagede jeg at min lærer stod lige ved siden af ham jeg moonede mod.. Ups xD
» ÐITTE "..but for those who love, time is eternity" - Henry Van Dyke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D - |
|
|
- jeg er sådan en der synes pinlige ting er meega sjove! , haha : D
Tazz Darmartodesperato Über underlig'Isrytter med stiil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| olivia |
Pernille S |
30-08-2007 21:32 |
|
haha. hjemme hos min veninde havde jeg os bare taget en kæmpe slurk varm kakao og så sprøjtede det bare ud over hele hendes bor xD hahah klamt. -os på mac. d havde jeg os taget en KÆMPE slurk cola og så fosser det bare ud over det hele (os på væggene) @!#$ det var pinligt & ulækkert - og sjovt  haha
-pernille skipper ♥ godt nok er du ikke hest, men jeg.. elsker dig flæskeollie<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
31-08-2007 00:08 |
|
Hahahahaah  Årh ha, jeg har sq lavet mange pinlige ting, og haft et utal af grineflip  Jeg gruer fandme oz for at se mit skolefote, for selvfølgelig havde vi stået og gjort lidt grin af denne her ældre halvfede fotograf, hvis lynløs var gået op xD Så da jeg kom ind var jeg da selvfølgelig flad af grin, og fik bare den størte grinetur, hvor mit hovede bare fløj bagover xD Hahaha, seriøst jeg VED bare det billede bliver dårligt :b Og der er så lige 210 næsten fremmede elever der skal se det, ja tak xD
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pinlighed |
Piller |
31-08-2007 08:46 |
|
Der var dengang jeg var i Abu Dhabi, i de forenede arabiske emirater, i en hel måned, da min far er hjertelæge. Vi boede på Hilton med hele svineriet og kæmpe pool-club. Nå, anyways. Vi var på meget fin restaurant og jeg gik på toilettet. Da jeg kom tilbage, kunne jeg mærke alle folk vende sig efter mig og grinte af mig. Da jeg så kom tilbage til bordet opdagede jeg så, at min nederdel sad fast.. I min g-streng. Og den restaurant var fyldt af de fineste mennesker og min fars kollegaer. @!#$! Woops?
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| for et års |
|
|
tid siden fik jeg undervisning sammen med en der også altid grinte over ingenting, virkelig irriterende. hun forstyrrede ekstremt meget, og jeg prøvede med mange pædagogiske måder at få hende til at holde op ..problemet løste sig selv, da hun pissede i bukserne af grin, og vi andre grinte, men hun ikke gjorde 
Nicole .. med den intetsigende signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vcæklhmjgfhgd |
|
|
mormor : Hahahahahahaahh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hghgfhfghfgh |
|
|
Catrine & Maylie Selwyn Ponyen Med Charme Selvtillid & Lækkert Hår !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihihihihihih |
Kirstine-BB |
25-09-2007 19:11 |
|
hahahaha... emn.. Ja, Mig og min veninde, har det med at flippe over alt, og da vi engang havde historie, med en meget dum lære, skulle vi have om hedeby.. Så sagde en fra min klasse "hvor er det nu lige jeg har hørt det før" og da jeg faktisk blev lidt småsur over den bemærkning, rækte jeg hånden op og sagde "øh ja, det kunne jo også være at du bare havde hørt begge ord, lige som hest og by, altså hest-by" og så begyndte min veninde bare at grine helt vildt, hvorefter vi skreg af grin, og hun blev ved med at sige hest-hede-by, indtil vi begge blev smidt uden for døren. Vi har 2 døre i vores klasse, jeg skulle gå ud af den ene og hende af den anden. - Og vi måtte ikke snakke sammen overhoved. Da jeg så går ud af klassen er der helt stille, og lige pludselig flipper jeg bare ud i det største grineflip skrig, og så råber min lære bare "UD" og så blev der helt stille. Pinligt. xb og også engang, hvor vi havde en vikar, og så skulle vi skiftes til at læse højt i historie. Så sagde min veninde et eller andet helt vildt sjovt, da hun læste op, hvorefter jeg fik totalt grineflip, og så kiggede jeg over på hende, hvor hun så bare sider og tuder af grin, så kigger jeg ind i muren, og da vi hørte hinanden fnise, fik vi bare de groveste flip. Det endte så med at jeg kom udenfor. Engang i engelsk, skulle vi læse "frilæsning" og så satte mig og mine 2 veninder os ud på gangen. Vi læste sådan nogle "easy" bøger, som hele tiden endte lallede (ja, vi går i 7, men de svarer nok til 5 kl niavo) Vi skulle læse hele tiden, og så gik hun ud på gangen og kiggede om vi lavede noget, lige præsis der, var jeg ved at demonstrerer hvordan min hests drømmegalop er, og så kigger hun bare rigtig surt på mig, da hun opdager det. Jeg løber så hen til de andre. Så står hun i døren, og kigger mig lige i øjnene, (og jeg kigger hende i øjnene) (vikaren) og så tager jeg bare min bog op for hovedet, mens hun stadig kigger, og så bryder mine veninder bare ud i tudegrineflip. Så sagde hun at vi skuille gå ind i klassen, og læse de sidste 10 min derinde. Så larmede vi helt vildt, sammen med nogle af de andre, og så siger hun "så kan i da bare få lov til at blive 5 min ekstra", hvorefter jeg rigtig flabet svarer "JAH" og så siger hun ja igen, hvorefter min veninde så siger "DET vil vi da alle sammen gerne" , og efter det sagde ingen noget, kun mig og min veninde som bryder i grineflip.. vi blev 5 min ekstra.
Kirstine Bøndergaard {L} Spegill fra Hodsager ? Vi er den sejese equipage til dato! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Epirus |
|
|
Catrine ♥Maylie Selwyn♥: Årh, den har jeg også fået grineflip over mange gange xD Det er så genialt lavet! :b
... Støjer & Epirus • I am not afraid to keep on living • • I am not afraid to walk this world alone •
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skdlklgkld |
|
|
Ser også altid kikset ud på billeder xD hahahaha men pinligt.. jo min venidne siger .. prøv at se hendes sko.. kristina går om på den anden side aaf bordet kigger på skoene, og hende jeg sku se sko spurgte hvad jeg alvede.. ehm ikk noget.. også grinede alle ad mig xD
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|