Hej ænder. 
Ja, nu ved jeg ikke, hvor mange der husker mig - jeg kan se, at der er kommet mange nye, hvilket jo bare er godt. 
Dette indlæg er lidt langt, så jeg deler det op med overskrifter, så I kan læse, hvad I nu har lyst til. 
Personligt:
Tilbage for efterhånden... ½ år siden, tror jeg, begyndte jeg at få mange problemer med min Acer-PC, som røg frem og tilbage til reparation, uden at den blev repareret. Dette varede i omkring 3½ mdr., hvor jeg så lånte en PC (af en venindes far), som ikke fungerede vildt godt herinde. Derudover har jeg haft travlt med eksamen - og nu ny skole/gymnasiet med masser af lektier. Puha! 
Samtidig har jeg lagt meget arbejde i klubben "Tokio Hotel Rocks" på arto, plus været med til at starte www.tokiohotelforum.dk, hvilket har taget meget af min tid.
- Jeg håber på at være fuldkommen tilbage i løbet af kort tid, de der lektier fylder bare ret meget for tiden. ö
Rosita+Cinderella/Cindy:
Men, men, men.. Som nogle sikkert husker, blev Rosita sat til salg her i slutningen af juli. Desværre!
Nogle ved måske, at jeg har haft mange hesteskift i de fire år, jeg har redet, da hestene til dels er solgt, flyttet eller i det ene tilfælde død.. Rosita startede jeg med at ride i oktober sidste år, så hende nåede jeg desværre ikke at ride et helt år.
Det skal nok lige tilføjes, at jeg er partrytter, da jeg ikke har tid til egen hest. 
Andre ved måske også, at min gamle "part"hest, som jeg indså, virkelig var min drømmehest, blev slagtet her i maj.. Jeg red hende jo i perioden febr.-juni 06, hvorefter hun blev flyttet, og ejeren ikke svarede på mine sms'er (har aldrig haft kontakt med ejere, kun hende, der havde hesten opstaldet - længere historie). Igennem nogle andre fandt jeg så frem til, hvor hun var endt, og kontaktede det nye sted - så hende igen i omkring marts i år. Hun havde problemer med øjet, hvilket virkelig hæmmede hende - og i maj valgte ejeren så at sende hende til slagter..
Lede efter ny hest:
Nå, men nu hvor Rosita er sat til salg, har jeg været i gang med at søge ny part. Denne gang har jeg søgt efter hest, da jeg desværre er fyldt 16 her i juli, så ponyårene er overstået. :/
Jeg fik i løbet af ca. 2½-3 uger henvendelser om ca. 10-12 heste, hvilket virkelig overraskede mig, da det normalt ikke er let at finde part her på øen. Men denne gang havde jeg så noget at vælge imellem. 
Jeg skrev frem og tilbage med nogle forskellige, for at kunne dømme ud fra beskrivelserne, om hestene var noget for mig. Hestene var mellem 4 og 13 år og niveauet var lige fra tilredet i februar til LA/MB.
Jeg har nu fundet en super dejlig hest. Godt nok har jeg kun set hende to gange, men det var som om, at vi bare klikkede sammen med det samme.
Så hende starter jeg med at ride i september. 
Rosita (igen xD):
Dette medfører dog, at jeg rider Rosita for sidste gang i morgen. 
Rosita er endnu ikke solgt. Det er egentlig lidt underligt, eftersom hun er 1'er (145, mener jeg), 13 år, har sprunget 110 på enkeltspring (1 meter med mig ;b - dog ikke sprunget særlig meget på det seneste, da hverken ejer eller jeg har haft interessen), gået LB-klasser i dressur + nogle øvelser til LA, og tre jagter. Derudover en rigtig sød pony, som man kan tøffe rundt i skoven på uden sadel og hovedtøj. - Jeg kommer til at savne hende, for hun har lært mig en masse i løbet af de 11 mdr.! :/
Om folk vælger hende fra pga. alderen kan være en mulighed, men det er jo ikke fordi, hun er vildt gammel. Hun har stået her på HNs markedsplads, men er der vidst ikke mere.
Ny hest:
Nå, men ang. den nye hest! 
Hun hedder Lady Izma, er en oldeborghoppe på kun 4 år (
), 165 i stang og mørkebrun. Rigtig flot og dejlig hest. 
Jeg var oppe at prøve hende her tidligere på måneden, og så hende weekenden efter til stævne - startede en LC2. Her gik hun til 57,xx procent, hvilket svarede til 1. uplac. (nr. 3). Jeg var rigtig imponeret over hende på bane, nå man nu tænker på hendes alder - det var kun den ene galopvolte, der kiksede lidt, så det var bare super. 
Jeg har desværre ikke billeder endnu - men der skal nok komme nogle en dag. På søndag bliver hun flyttet til en ny stald, hvilket bevirker, at hun kommer til at stå kun nogle kilometer fra den by, jeg bor i. Så det er ikke værst. 
Nå, dette blev lidt langt - håber i overlevede, og at I alle har det godt?