|
|
| Æske som vild araber :D + 1 år og 8 mdr |
|
|
Heey Folkens og Ænd-inder  Nu sidder Rikke [ RikkeJ (Æske) ] og jeg og ser billeder igennem fra igår da jeg var ude at tage billeder af Æske Flæske Dyret .. Og så er der lige en film som fortæller lidt om Rikke og Æske's forhold gennem 1 år og 8 mdr - FILMEN ^ Desværre lavet før disse billeder... Billederne er desværre ikke helt optimale, da de er lagt ind via Photobucket, men i må meget gerne komme med ris/ros alligevel.. Rengøring af hesten er prøvet - men opgivet  ADVARSEL: Mange billeder   ^ Først æske, som sleeet ikke ser dum ud   ^ Smukke æske  Så fik æske hovedtøj på:  ^ Hvilket var yderst hårdt   ^ Så fin <3    ^ Smukke æske!!  ^ Igen!  ^ BREMS !!  ^ Vild araber    ^ Super smuk   ^ Nååårh   ^ I kan IKKE se bilen i baggrunden   ^ Æske-gang    ^ Fuld fart frem  DUMME mand i baggrunden   ^ Grr!  ^ Se lige det ben arbejde   ^ Smukke <3   ^ Hvem er den smukke hest?   ^ Perfekt par  Kommentér MEGET gerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
| Forfatter:  |
Sanne »Fredrik« |
| Dato:  |
27-08-2007 19:45 |
|
Fine billeder som altid... 
♡ Sanne ♡ Allways my Fredrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Gud, hvor har hun sat mange flotte muskler  Det godt arbejde  Som altid, rigtig dejlige billeder, Cecilie. Syntes dog at nogen af benene er lidt utydelige på nogen af billederne, men det kan jo ske for selv den bedste, hvis hesten har for meget fart på 
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Smukke smukke Æske  Som altid ,, rigtig gode billeder =D
Lulu Frandsen Med Punker Ponyen Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Sascha (Nathalie): Ja de er desværre ikke helt perfekte endnu men øvelse gør mester, og det objektiv jeg har nu er rigtig svært at fotografere med Men synes da det går fremad hehe,..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Corvara 7 |
Camilla ♥Aladdin Toby Cæsarb |
27-08-2007 20:16 |
|
dejlig hest, og flotte billeder ! Hvor har du købt det monster flotte pandebånd henne? 
Camilla silfen Toby Aladdin Cæsar ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Arh okay. Ja, det kan jeg godt se så 
Sascha N - nu med Nathalie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eske og billeder |
|
|
Har helt klart set bedre billeder fra dig, men altså!! - Resultatet kan ikke være lige godt hver gang  Syntes du magler lidt farvetempratur og varme i nogle af billederne.. samtidig, syntes jeg nogle enkle af af billederne er lidt lyse, og brænder en smule ud ;  Ex. hendes bagparti, over krydsetr   Kan rigtig godt lide det her ^^^og de to sidste billeder  Dejlig udstråling og styrke du får frem i både hest og billeder  Resultatet er ikke dårligt, absolut nogle dejlige humørvækkende billeder  Desuden er Eske jo så smuk, så smuk 
Annsofie R.W ©Macho & Julischka© ARW-Photo *Fotografering tilbydes i midtjylland*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Fine billeder .. Du SKAL komme ud og tage billeder a mig og krikken imorgen ..
- Cecilie Med Koko som springer, og resten af VER's heste :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
Emzelemselamseben |
27-08-2007 20:44 |
|
Hvor er det dog en rigtig dejlig hest, og super gode billeder. Jeg ville måske bare tage den der næsebånd-ting af, da det forstyrre ellers de rigtig gode hovedbilleder.
Emma & Stjerne {I © U} ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
miss chanel |
27-08-2007 21:14 |
|
SMUUUKKE, Escape Dance (hedder den ik det? ) Hun er bare så lækker, og hun har et dejligt udtryk. :b Synes også hun har sat flere muskler, og i har bare udviklet jer meget sammen, synes jeg. Godt arbejde.  Synes hun går meget pænere, end i begynelsen, og det ser også ud som om hun bruger ryggen meget. Og omg, æske kan løfte fusserne.  Super gode billeder Cecilie, du er fandme dygtig. Rigtig rigtig sød video, også. Bare lidt ærgeligt at musikken skifter ligepludseligt, men det er nok også svært at finde en god sang som varer næsten 5 min. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalslala |
Oompa |
27-08-2007 21:17 |
|
både Billeder og Æske er jo skønne som altid 
♥ Oompa & Femilet ♥ ..what dosent kill you makes you stronger !,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hhh |
camilla ♥Lady♥ |
28-08-2007 18:11 |
|
Dejlig hest! gode billeder 
Camilla Kahr Christensen. Lady stjerne ponyen.<3<3 -Nu uden Sir Richard!! (Har lavet ny præsentation)!!. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xsdcfrvgtbhyjuiko |
|
|
Dejlige billeder! super skøn hest! men det har han altid været  men er enig med Annsofie. Men jeg synes det her er virkelig fedt : 
- Anne Sofie uden hest og uden lasso "kun minderne tilbage"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte billeder! |
|
|
Rigtig flotte billeder, men det er nu ikke kritik af din fotografering. Men synes det er synd at i buttede gamscher på ham  Også at de er gule gør noget, tror det stjæler lidt opmærksomhed og forstyre - hvis du forstår? Hovedet tøjet kunne i også godt have undladt - men bevares, det forstyrre ikke. jeg elsker bare naturlige billeder, hvor man bare ser 'hesten'   Dette er nok mit ynglingsbillede; ^ fanget i et godt moment, og der gør det faktisk ikke så meget, for mit sarte øje, at de gule gamscher kommer ind i billedet (hvad med nogle sorte næste gang, hvis der absolut skal være gamacher på dyret )  Dette er også godt, ved ikke hvorfor, men motivet er bare spændene. Ikke at det er specielt at en hesten ser lidt halv træt ud.. Men, ja det er bare godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
miss chanel: Ja sangen var desværre ikke helt lang nok, og overgangen er lidt dum, men altså  Kanokanokano: Først er fremmest er æske en hoppe og ikke end ham hehe. Tjae, nu må man ikke have hesten løs uden grime, hovedtøj eller noget på banen, så det er ikke muligt. Og Det er jo nok en smagssag ang. de bandager Men du er ikke den eneste som har kommenteret dem hehe. Det sidste billede er hesten igang med at ryste på hovedet hvis du kigger på hvordan ørerne er på billedet  Men tak for din mening 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chaos :b |
|
|
Mener ikke jeg sagde hvordan hesten gjorde med hovedet?  Ja okay, men det jo en smagssag med de bandager (kaldte jeg dem ikke gamacher før? s: ..) men synes når man nu skal have hovede tøj på, at sorte ville være bedre xD Men nok om det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Kanokanokano: Tænkte bare på det du skrev med at hesten så halvtræt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|