|
|
| Nu må jeg ud med det *opd* |
| Forfatter:  |
Mulloh |
| Dato:  |
26-08-2007 11:19 |
|
Heeji ænder (:
Det er ved at være længe siden at jeg sådan rigtig har svaret, debatteret osv. Så nu får i lige en hel opdatering,
Jeg har som i måske ved fået tilbudt hesten Rapido af min farfar, et tilbud man ikke siger nej til, da jeg jo ikke har haft eller har haft mulighed for at få min egen hest. Nu ligger problemet jo sådan at rapido er en lippizaner på over 20 år - frisk og det hele, men jeg rider på en klub udelukkende for fjordheste - så jeg føler det lidt akavet at komme med ham. Samtidig har jeg netop nu fået tilbudt at ride en kåret, nytilredet, 6 årig fjordhoppe som min egen. Jeg kan virkelig ikke vælge - for føler det vil være utaknemmeligt overfor min farfar og farmor - men samtidig vil jeg få meget mere ud af den anden Hvad ville i gøre?
Er også træt af skolen - da min bedste veninde lige er flyttet - her i 9. klasse. Jeg føler mig ret alene - og er lidt småtrist.
Og ikke nok med det - så er jeg lige blevet ringet op af min underviser - som siger at han aldrig vil undervise igen. Det var min klarinet underviser, og han har været meget syg.  Så nu er jeg endnu mere trist.
Der er dog en positiv ting : Jeg har fået et job mere - i en hundepension - hvilket jeg nyder rigtig meget.
Nå'men ænder hva' er der sket i jeres liv ? Og hva' ville i gøre med hensyn til hest osv.
LONE med RAPIDO Mulloh is back xb jeg vil tilbage :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Oompa |
26-08-2007 12:46 |
|
hvad der er sket i mit liv ? Tjaaee . Jeg bruger alt min tid på at gå at savne at få egen hest . Resten går med skolen , venner , hund , arbejde og alt det normale . jeeg er i en deprimerende fase lige nu . Sikke dog et luksusproblem du har dig . Jeg tror at du vil blive glad for dem begge to men du må overveje det grundigt så du ikke fortryder det når du ar valgt .. Kloge ord herfra 
♥ Oompa & Femilet ♥ ..what dosent kill you makes you stronger !,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
26-08-2007 12:55 |
|
Jaer ved det godt - men ja - jeg føler mig bare SÅ splittet - fam. / fremtid :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Oompa |
26-08-2007 12:59 |
|
kan se hvad du mener 
♥ Oompa & Femilet ♥ ..what dosent kill you makes you stronger !,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njknfghbghgf |
|
|
Det lyder sku ik rart :/ men du er altid velkommen til at skrive til mig  men mht til hesten så tror jeg din farfar vil forstå hvis du gerne vil videre med din ridning ?  hvad der sker i mit liv ? lektier lektier lektier jeg er ved at blive skør =/ jeg savner mine venner og min pony som lige er blevet flyttet .. og så er mig og min mor HELT uenige om hvad der skal ske med MIT liv mht til skole uddannelse osv...
Lulu Frandsen Med Punker Ponyen Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skriv en liste |
|
|
skriv en minus og en plus liste ...plejer at hjælpe  hvad for en er der flest plusser ...ja så er den nok den du skal vælge...
<3 med katten Bella <3 TØJ SÆLGES Søger du barnepige nær Nørrebro? Har erfaring! Skriv til mig og vi kan finde ud af noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbb |
miss chanel |
26-08-2007 15:20 |
|
Fortæl det til dine bedsteforældre som det er.. Ellers kan du måske, købe Rapido, og så ride fjordhoppen ved siden af?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Ih, jeg ha det på samme måde Jeg står et sted hvor der ikke er én der har en fjordhest udover mig. Jeg komme rmed min total bonderøvshest og alle andre har noget andet, nå men @!#$ det alle elsker ham derude xB Min bedsteveninde er også lige flyttet her hvor jeg skal til at i 9. rigtig træls men kan du ikke nå at ride begge? (: for så ville det jo være dejligt for dig d; Eller så måske priovitere fjodhesten når den er yngst 
hvem er det der ikek vil undervise mere /: ?
Marie&Ceres gennem ild og vand Tidligere Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bombom |
Pernille S |
26-08-2007 15:55 |
|
syntes du skal sige det til dine bedsteforældre de forstår dig sikkert 
♥♥Pernille - elsker dig flæske..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak,,, |
Mulloh |
26-08-2007 16:52 |
|
Lullu: I know (: og tak - godt at vide 
nanna: Jaa måske?
Miss Chanel : Ja - men altså jeg rider jo også meget klubbens heste - og spørgsmålet er om jeg vil miste det 
Marie: Ja - men det er ligesåmeget det at mange andre heste jeg rider engang imellem må jeg opgive så ): Pernille: Ja - men det er ski svært.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hæfæhlfæld |
|
|
uuuh, det var et svært valg ... jeg vilel ikke kunne vælge ;b men tænk dig godt om før du vælger ... der er sket for meget i mit liv ... noget jeg ikke kan tilgive mig selv for igen ...
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Jeg ville nok sige det til mine bedsteforældre som det er, de forstår dig helt sikkert. Ellers kunne du jo prøve at arrangere at ride begge, hvis dette kan lade sig gøre?
Mit liv? Jeg er ligesom Oompa i en meget deprimerende fase. Har sygt mange lektier for, det helt vildt. Klassen er opdelt, alle er negative osv, overvejer at flytte og har også fundet mulig skole. Ridningen er super, vi har nu endelig fundet 2 store heste, vi skal op og se på torsdag, jeg kan ikke vente.
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! My world isn't true
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ijrngn |
|
|
Ikke rigtig noget, andet ind man for sindsyg mange lektier for og sådan.. Men det med dig er bare rigtig synd for dig, for du er den mest søde pige, du er så frisk og lige til! Det med hesten, ved jeg ikke rigtig hvad jeg ville gøre, for det er jo et svært valg..
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32 Var bare så super fedt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Man må piovitere xb men hvem er det der ikke vil/kan undervise mere?
Marie&Ceres gennem ild og vand Tidligere Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
27-08-2007 16:11 |
|
hm xb vores klasser er også blevet delt, og jeg hader det bare. s: men jeg er ik så depri, vi har næsten ingen lektier for. men ridningen går ned af /: det hold jeg red på før sommerferien, går der ingen på mere og jeg ved ik helt noget med ridningen :'/
» Emma Borum ♥ jeg savner dig sindri tiden med dig var den bedste, ilu. ___________
RØMØ ISLÆNDERCENTER - DEN BEDSTE WEEKEND (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|