Heej Ænder!
I morges skulle jeg jo endnu en gang med min mor ud til hendes part - en 12 årig DV hoppe på ca 168. Jeg synes det er meget hyggeligt at ride hende, da der skal noget mere overtalelse osv. til for at få hende til at gå - hun er en bestemt dame. Men altid utrolig sød! Kunne aldrig finde på at gøre noget som helst, og har redet hende en 5 gange, så kender hende nogenlunde.
Men, men, men...
I morges havde vi så fået sadlet op, var gået ud på banen, og havde ordnet bøjler. Idet jeg har sat foden i stigbøjlen og er ved at svinge benet over stejler hun pludselig, og da hun lander laver hun det største bukkespring - er ikke helt sikker på om jeg allerede blev kastet af her, eller om hun nåede at lave et mere før jeg røg et godt stykke op i luften og så ellers måtte ned og studere sandet.
I det øjeblik hun havde fået mig af stod hun bare bomstille igen!
Ingen tvivl om at hun hverken blev forskrækket eller noget, jeg skulle bare af, og det kunne kun gå for langsomt. Ejer kom så ud, og vi fik kigget på hende og sådan, og hun var SLET ikke øm eller noget, ingenting der. Ejer var så oppe på hende, uden at hun gjorde noget, og vi blev så enige om at jeg skulle op igen - kun pga. det psykiske. Denne gang var der heller ikke noget, og jeg red hende en halv times tid, til hun gav ordentligt efter osv.
Vi har tænkt og tænkt og tænkt, men har ikke kunnet en forklaring på hendes underlige opførsel.
Så her sidder jeg med en ordentlig hævelse lige under knæet, og så ellers ondt ned af hele højre side - damn der var pludselig langt ned!!!
Nå, bagefter var jeg jo ude hos Epirus (:
Vi var til stævne i går (der kommer indlæg med billeder og video i morgen) så han skulle bare en lille tur i skoven.
Lige tre billeder fra staldgangen inden vi drog afsted:

'Hvaaa, kommer du eller hvad?' Det er mig der står bagved i den hvide trøje - der var lige problemer med Waneq xD
Well, undskyld det blev lidt langt