Eller kunne og kunne. Han mente det ville tage lang tid.
For omkring en måned siden, var Montoya (3 år) på Vilhelmsborg for at blive vurderet som egnet hest til Monty Roberts tæmnings-show-agtigt halløj, hvor han på en time skulle op at sidde på Montoya. Han mente ikke Montoya var egnet, og sagde at det vil helt bestemt tage meget lang tid, før at nogen kunne sætte sig på Montoya.
Og det var lige præcis derfor! at jeg synes jeg vil prøve. 
Så i dag, startede det med at jeg først tog Mikado ud (3 år, og mig som tilrider), og ejeren og jeg besluttede at ride på stupmarker med ham, og det kørte heelt kanon, og han elskede det.
Så kom vi op, tog montoya op, smækkede en lammeskindssadel på ham, og trænede lidt normalt med ham, hvorefter jeg så prøvede at hoppe lidt omkring ham, for derefter at hænge mig sadlen. Og gud hjælp mig om jeg ikke kunne få lov til det. Den lille utæmmelige stjernehest fik mig på ryggen
hvor er jeg glad, og buhu for monty roberts, for han kunne ikke, men jeg kunne 
Hvor er jeg bare glad, og ikke mindst ejeren af Montoya var overglad, da jeg fik lov at være på ryggen af montoya.
På søndag skal jeg derud igen, så billeder kommer muligvis også! Det håber jeg da, så i kan ham, for han er super flot (:
Glade mig takker af fra nu : D