Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nyt hår til mig :-D + hundehvalpe
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 09:02

Mit hår har ikke set en frisør siden min konfirmation i 2001, - det er da blevet klippet i ny og næ af min mor og lillesøster. Meget skævt og grimt men klippet :-P

Men i anledning af min onkels bryllup i går insisterede min mor på at få gjort noget ved mit hår :-P Hun havde en idé om at HUN ville forsøge at afblege mit hår, - det er naturligt gylden blond men farvet sort og ikke farvet de sidste mange måneder. Så har en stor udvoksning :-P Og min mor HADER den!

Men vi tog til min onkels nabo som er frisør og fik ordnet hår, - hurrah! Mit hår overlevede min mor :-P

- Fik skældud for overhovedet at ha' farvet det nogensinde, hehe. Og hun ville heldigvis ikke farve det pga. det var vokset så meget ud, så hun klippede det kun.

Så jeg fik klippet et pænt stykke af, - helt op til skuldrene! Ville ha' det ca. til skuldrene og så jeg kunne lave en hestehale.

- Men ellers trængte det virkelig til en klipning.

- Før; Ikke det fedeste billede :-D Men der kan man se hvor langt og pjusket det var.

- Efter; Kort og pænt. Meget udgroet men heldigvis ikke afbleget så det blev tisgult x)

Altså, generelt savner jeg lidt mit halvlange hår, suk. Men da jeg var yngre plejede jeg hver sommer at få klippet det i den her længde næsten, og tænkte det ville være rart at få gjort igen og få alle mine spidser af.

- Plus jeg havde fået en vane med ikke at rede mit hår, får jeg nemmere gjort nu :-P Og så sagde hun at jeg havde sundt hår, aah.

Anyways, vi forventede jo at min hund Lady skulle have hvalpe her pr. 16. august, men der er bare ingenting i hende, ØV!

- Bare SÅ surt for så skulle jeg jo ha' haft Lady!!

Men frisøren havde så den KÆRESTE lille hund, - en Shih Tzu! Så nu er jeg blevet forelsket i den race :-P Den er lille og kær, - passer mig fint.

Har set nogle hvalpe til salg jeg overvejer at ringe på, - men der stod ingen pris i annoncen så hader at ringe op og hvis de så koster det dobbelte af hvad jeg har råd til er det jo halvpinligt at sige :-P

- Tror også jeg venter til til næste sommer.

Heh følte lige for at rant lidt.

- De sidste tre nætter har jeg sovet ca. 3 timer pr. nat, - foruden at jeg har pendlet i mellem Århus - Herning - Horsens, og har efterhånden kørt en del km. de sidste par dage.

- I nat skulle min fætter og jeg lige se film, så vi gik i seng kl 4 og så op kl 7 for at vække lillesøster.

Btw er det kun mig som mener at en unge på næsten 17 år, (fanme!) burde kunne finde ud af at stå op selv?! 8-)

- Hun var ved at komme for sent på arbejde, tiltrods for at jeg kørte hende. Hun er bare SÅ langsom! ARGH! Irritere mig.

Rollo
- Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed...

| Marsvinefoder Sælges |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

Dit nye hår..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 11:22
.. Er rigtig flot ;D - Synes det klæder dig med den længde.

Ærgerligt med Lady, men det lyder spændende med den race der, må ind og google den, har aldrig hørt om den nemlig :)

- Stina

med Major & Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

bummelum?
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 11:24

Synes det nye hår klæder dig vold godt :D

ærgeligt med hunden.

min veninde har selv en hund med den race der du nævnr (;

den er nu ret kær <3

MILH & Kazmir (L)
I wanna grow old with you

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 11:42
Det trængte dit hår sørme til! Dejligt. Men få gjort noget ved de udgroninger..!

Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
www.langelandsfestival.dk
-Én uges hardcore druk! Skal du med?
0
0
Svar på denne tråd

bombom
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 12:32
det er blevet rigtig flot :D

pernille s {}

uden hest - men elsker dem.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 12:43
Det nye hår klæder dig virkelig meget.

Hilsen
Annecathrine
Fjordvallak sælges
se præs.
-Kun seriøse henvendelser
Suzuki Grand Vitara
SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 13:01

Dit nye hår klær dig Men hvorfor fik du ikke bare det farvet/afbleget til gyldenblondt? Det ville jeg da hae haft fået gjordt

Men ærgeligt med hunden, men det da fint at du har forelsket dig i en ny hunderace - lyder spændene ;D

- Det min mening

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd

Udgroninger
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 13:51

Jeg takker :-D

- Mht min pikante hårfarve, heh, så er grunden til det ikke blev farvet at det skal farves over 3-4 uger, én uge ad gangen og det duede ligesom ikke inden brylluppet eftersom jeg blev klippet torsdag og brylluppet var lørdag.

Derudover, så gider jeg ikke ødelægge mit hår ved at gå og prøve at trække farven ud over flere gange, - det er groet pænt meget ud, lige nu er det ca ½ sort ½ lyst :-P Det ser kikset ud, men sådan er det jo.

- Nu mere det gror ud, så kan jeg jo begynde at klippe op til det hen af vejen.

Ja, er en spændende hunderace og mega nuttet ;-D

- Men, nu må vi, der skal spares op først. Har lige nogle andre ting som skal på plads før jeg køber hund :-)

Rollo

| Marsvinefoder Sælges |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 13:51

Feeedt =D

haha, jeg rer' heller aldrig mit hår

×× Kamilla ××

- "Hey unloving, I will love you".<3

0
0
Svar på denne tråd

zdgfkldngkjfdg
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 15:49

Det flot far ;D men jeg kan ik kende dig

hahah hår bliver ik tisgult hvis det bliver afbleget ? ;D

mit blev rødt+kobber farvet xD mega fancy

Du skal bare be mig om at vække din søster 8D hun vil helt sikkert høre efter når det er mig ;D

Louise Frandsen

Med Hále Bob B-)

0
0
Svar på denne tråd

maestro
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 15:57

kan godt lide dit nye hård, men en farvning så ikke udgroningen var der ville pynte ;) hehe. ærgerligt med Lady /:

og nej det er ikke kun din lillesøster, min storebror på 17 vækker JEG bican på 15 hvor morgen inden jeg tager i skole. "Bjøøøøørn, kom nu op forhelvede, jeg går nu kl. er kvart over otte, skynd dig nu!" og ja, han skal møde halv 9. men af nej han kommer sjældent forsent, selvom han endda også går i bad hver morgen ;) han når det på de 15 min. han har så også en knallert :P

men hold da kæft hvor er vi blevet uvenner mange gange fordi han bare ikke gider at rejse sit knald hamrende tynde legeme :P

haha, bliver dejligt nu når han skal på HTX og skal køre kl. 07 xD dejliiigt med nogle lidt mindre stressende morgener :P

Selv da han skulle til sin sidste eksamen måtte jeg vække ham, fordi jeg tilfældigt fik hø´rt på gangen at Bjørn ikke var kommet endnu, så jeg måtte jo lige ringe hjem og vække dyret, så han fik vidst lidt småtravlt men nåede det skam og fik en udmærket karakter til trods for stressen ;) hehe. min far blev godt nok lidt sur ;) hehe.

» Bianca & Maestro «

Bubbi & Frukki <3

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 18:55

Lulu; Tro mig, - hun er farlig at vække om morgenen. Har aldrig mødt et SÅ morgensurt menneske, - gud hvor hun være negativ :-P

Well, - rødt eller pisgult, - I aint taking that chance! :-P Jeg må leve med udgroningen lidt endnu. Er da gået meget godt so far.

Bianca; Hvis jeg farver det, ryger pointen i at lade det gro ud jo :-P Har ikke råd til en frisør, - og hende her sagde jo også det bedste ville være at lade det gro ud når det var kommet så langt. Men ja, - jeg ved godt det ser dumt ud 8-) :-D Ville gerne farve det sorte op, - kan godt lide det sorte. Men omvendt ved jeg også at mine chancer når jeg skal søge job, stiger ved at man ikke kan se jeg farver mit hår sort. Sådan er det desværre bare.

Hehe irriterende storebror :-P Hos os er det lige omvendt! Jeg skal seriøst altid vække min lillesøs, - hun fatter minus af at stå op selv 8-)

Vi har skændtes hele dagen, via sms, lol. Hun havde glemt sin madpakke og forlangte at jeg skulle komme med den!?

- Foruden det faktum at hun har fået af vide utallige gange at madpakker bare ikke skal bestå af toast og pålægschokolade men rugbrød! Og så jeg ligeglad med om hun kan lide det, - hun har bare af at æde det!

Så skal hun bare ikke snyde uden om, bare fordi mor ikke var hjemme.

- Dumt for hende, for hun skulle være på arbejde fra 8-21 pga. status (De får så aftensmad, men stadig).

Min lillesøs og jeg enes ikke altid lige godt. Problemet med hende er at hun bliver ganske rigtigt 17 her til november, - men psykisk og fysisk er hun 12 år :/

Rollo

| Marsvinefoder Sælges |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

0
0
Svar på denne tråd

bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 19:02

Hvor er håret blevet pænt, specielt når du har sat det sådan op

mht. hunden er det ikke den race der har en blå tunge ?? Men du kan jo først søge på google på nogle kennel'er, der står der som regel nogle priser, og så kan du jo ca. regne med det samme. Men det er dog også vigtigt om det er fra en RIGTIG kennel, hvor de indavler ovs. og så om det er seriøst opdræt, der kan prisen nemlig svinge MEGET:D Vi avler selv, og vores hvalpe koster 8500,-, og i den form for kennel jeg har skrevet koster den samme race hund 5000,- - bare lige som et eksempel:D

Knus Emma:D

Emzelemselamseben

I'm complicated!

:D

© © © © © ©©

0
0
Svar på denne tråd

super pænt
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 12:01
dir hår er da blevet super fint (Y)

Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
0
0
Svar på denne tråd

gfdhghgfh
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 13:00

Far Rollo : Rollo dog du må ikke bande 8D men ja mine udgroninger døde jeg heller ik af (nogle syntes dog det så sådan ud xD)

jeg er ligeglad ,, hvis folk er negative skal de provokeres så de får en grund til det 8D

Louise Frandsen
Med Punker Ponyen
Hále Bob
0
0
Svar på denne tråd

maestro
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 13:03

hahahha! :P din lillesøster er da godt nok en sjov en xD hehe.

ja det har du ret i, og sådan er det jo mht at søge job, ligesåvel som det er sværre at blive ansat hvis man er skater/punker. :P

» Bianca & Maestro «

Bubbi & Frukki <3

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider