Mit hår har ikke set en frisør siden min konfirmation i 2001, - det er da blevet klippet i ny og næ af min mor og lillesøster. Meget skævt og grimt men klippet 
Men i anledning af min onkels bryllup i går insisterede min mor på at få gjort noget ved mit hår
Hun havde en idé om at HUN ville forsøge at afblege mit hår, - det er naturligt gylden blond men farvet sort og ikke farvet de sidste mange måneder. Så har en stor udvoksning
Og min mor HADER den!
Men vi tog til min onkels nabo som er frisør og fik ordnet hår, - hurrah! Mit hår overlevede min mor 
- Fik skældud for overhovedet at ha' farvet det nogensinde, hehe. Og hun ville heldigvis ikke farve det pga. det var vokset så meget ud, så hun klippede det kun.
Så jeg fik klippet et pænt stykke af, - helt op til skuldrene! Ville ha' det ca. til skuldrene og så jeg kunne lave en hestehale.
- Men ellers trængte det virkelig til en klipning.

- Før; Ikke det fedeste billede
Men der kan man se hvor langt og pjusket det var.

- Efter; Kort og pænt. Meget udgroet men heldigvis ikke afbleget så det blev tisgult x)
Altså, generelt savner jeg lidt mit halvlange hår, suk. Men da jeg var yngre plejede jeg hver sommer at få klippet det i den her længde næsten, og tænkte det ville være rart at få gjort igen og få alle mine spidser af.
- Plus jeg havde fået en vane med ikke at rede mit hår, får jeg nemmere gjort nu
Og så sagde hun at jeg havde sundt hår, aah.
Anyways, vi forventede jo at min hund Lady skulle have hvalpe her pr. 16. august, men der er bare ingenting i hende, ØV!
- Bare SÅ surt for så skulle jeg jo ha' haft Lady!!
Men frisøren havde så den KÆRESTE lille hund, - en Shih Tzu! Så nu er jeg blevet forelsket i den race
Den er lille og kær, - passer mig fint.
Har set nogle hvalpe til salg jeg overvejer at ringe på, - men der stod ingen pris i annoncen så hader at ringe op og hvis de så koster det dobbelte af hvad jeg har råd til er det jo halvpinligt at sige 
- Tror også jeg venter til til næste sommer.
Heh følte lige for at rant lidt.
- De sidste tre nætter har jeg sovet ca. 3 timer pr. nat, - foruden at jeg har pendlet i mellem Århus - Herning - Horsens, og har efterhånden kørt en del km. de sidste par dage.
- I nat skulle min fætter og jeg lige se film, så vi gik i seng kl 4 og så op kl 7 for at vække lillesøster.
Btw er det kun mig som mener at en unge på næsten 17 år, (fanme!) burde kunne finde ud af at stå op selv?! 
- Hun var ved at komme for sent på arbejde, tiltrods for at jeg kørte hende. Hun er bare SÅ langsom! ARGH! Irritere mig.