Hej allesammen.
Endnu et indlæg fra mig - håber i klarer den.
Denne gang en opdatering omkring Apache. Hun fik under c-stævnet på Sportsrideklubben Toflund en hovbyld, som blev "gravet" ud
Hun fik efterfølgende sommerferie, med har mans hun have sommerferis smidt skoen på den pågælende hov 3 gange, trods klokker - og ødelagt hoven ret kraftigt.
Så nu er hun blevet smidt på spåner for at undgå fugt, og får biotin, og så må vi se hvornår hun er klar igen. Jeg har et spinkelt håb om at det er snart - jeg savner at ride på min røde hystade 
Men hun nyder den forlængede sommerferie, og holder heldigvis humøret højt, her til aften da jeg var oppe at otdne hende, blev det da også til et par billeder som i skal have. 
Apache

Jeg kan godt sige jer det er træls at være syg, orhh 

Hallo mia, jeg er da egentlig mest fotogen fra denne vinkel ikke sandt? Eller hvad synes du? hmm.

Eller måske med et øre?

Ej jeg har da to - det havde i nok ikke gennemskuet hva? 

I fuld figur 

Kom nu igang med at få taget de billeder, jeg kan jo ikke stå sådan her i evigheder 

Mmmh det er lækkert det her sønderjyske græs 

Prøv lige om vent mia, lige en sidste bid, så skal jeg nok gå med ind! Det lover jeg! 

Græsset der ser nu ellers godt ud, men det må vente til imorgen. suk..

Men denne her tot må jeg nu altså have med ik? 

Og langt om længe fik jeg hende med ind, og hun blev fodret..

Giver det mere? men øh, helst uden det der biotin 
Unesco
Men da kameraet nu var igang blev det da også til et par billeder af staldens andre heste - her får i først Unesco som netop er vendt hjem fra et længervarende ophold på højgaard. Han skulle egentlig bare kastereres og have fjernet en mus, men sprengte under forløbet så vidt jeg ved en blodåre i maven et sted og var i livsfare, men vi har ham heldigvis hjemme igen 

Åh han længes after at komme ud den stakkel - men du må vente en månedtid endnu.. Det er også øv 
Amanda
Og nu staldens eneste føl i år, jeg ved endnu ikke hvad hun er "døbt", men lad os bare kelde hende Amanda
Hun står og skal til følskue i tyskland på fredag - så hun er skam i fuld gang med at pudse formen af det lille pjok *host* .. Det behøver hun slet ikke - hun er skøn i sig selv.

Halløj! 

Hun er så tillidsfuld, næsten for meget - i hvert fald når man skal tage billeder 

fire sokker og en blis
+ et herligt temperament.

Hun er da ikke til at stå for 

Jeg må lige have en slurk mor, det er hårdt at være så fortogen - men jeg klarer det 

Ringridderhesten Sofus ville altså også gerne på hestenettet - så han takker af.
Tak for denne gang - og fortsat god sommer.