Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

* Super Distriktstævne spring billeder*
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 15:59

Hej alle..

Som så mange andre var jeg også i Boller denne weekend og ride deres distriktstævne i spring:

Lørdag:

Ulc: Han var gået rigtig godt på opvarmningen, men da jeg kom ind på banen kunne jeg bare slet ikke ride eller finde rytmen. Da Aristo springer alt og er så rutineret sprang både over første og anden spring til trods for ingen ting passede jeg valgte at ride ud af banen da jeg synes ikke det fair over for ham.

LC: Denne gang havde jeg fundet rytmen og han sprang super desværre fik vi 1 enkelt nedslag og endte som nr. 16 ud af 43.

Søndag: (Da jeg ikke havde det så godt, lokkede jeg i sidste sekund min veninde som var med til at starte ham. Hun har dog aldrig sprunget ham)

LC: Han gik okay på opvarmningen, men da han kom på banen blev han helt super. Han gik 2 nul runder og vandt klassen. Så han vandt 250 kr, et dækken og en fin roset.

LB: Han gik igen en helt kanon runde og fik nogle rigtig gode spring, fik dog et dumt nedslag han strejfede kun lige bommen men nok til at den røg ned. Han endte tror jeg som nr. 20 ud af 60 rytter.

Billederne er taget fra video har dog ikke helt styr på fra hvilken klasse de er fra:

Opvarming:

Stævnet LC/LB:

Til præmie overækkelsen:

Han sættes desværre til salg pr. 1 september da både min søster og jeg ikke har tiden mere pga. uddannelse og vi har 3 andre heste. Har selvfølgelig selv en pris inde i hovedet, men kunne være sjovt at se hvad i ville vurdere ham til, for at se om jeg har skudt helt ved siden af, lidt info:

Alder: lige fyldt 10 år og er 168 stg.

Spring: med nuværende rytter (2 år) startet LB på c-plan. Tideliger rytter La/Mb men jeg har brugt ham som lærehest, derfor har jeg ikke startet så højt. Springer ALT, kun rytteren der sætter grænsen. Løsspringer nemt 150.

Dressur: Startet til og med la3 på d-plan og la1 på c-plan, med gode resultater. Har kun været trænet seriøst i dressur de sidste 2 år, kan øvelser til alle la-klasse og en smule piaff.

Nem på tur, trailer/stævne/trafikvant og fuld forskiret uden anmærkninger, kan rides af alle og tåler mange rytterfejl og samtidig gå godt.

På forhånd tak for jeres svar.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

lalalalalalla
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 16:23

Eller bare komme med en kommentar til billederne og det smukke vidunder.. :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

ertertreterter
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 16:32

Stort tillykke - du må være stolt af den, og godt det gik fint trods den lidt uheldige start!

Dog ville jeg aldrig lade en springe på min hest til et stævne, hvis hun aldrig før havde sprunget den, men det gik jo godt må man sige :)

Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd

fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 16:43

iiih jeg var os i Boller og starte i dag Kan ikke helt huske om jeg så din smukke hest inde på banen, men jeg så i hvertfald på et tidspunkt dens navn - enten bag på en jakke eller på dens underlag eller noget? hehe.

Ej men det var da nogle flotte resultater så :) Tillykke med det. Hvad hedder din veninde som red den i dag? Og kan du ikke lægge videoerne herind? ;D

Så du mig og min vildhest ? haha

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 16:45

Tillykke med placeringen, selvom det ikke var dig som red. Men alligevel,- det var flot!

Det er lidt svært at se, hvordan han ser ud på billederne, men han lyder som en dejlig hest!

Jeg tør ikke lige sige en pris, for det er jeg nok ikke lige for god til.

Held og Lykke med at få ham solgt til den tid.

0
0
Svar på denne tråd

hahahahah
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 16:47
Hov - jeg troede lige at det var den Garibaldi der havde gået her i weekenden. Men det var i hvert fald det navn jeg så et eller andet sted ?
0
0
Svar på denne tråd

line freder...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 16:59

Line frederiksen: Den gik også lørdag med et underlag hvor der stod garibaldi på- men han hedder Aristo. Det er min søsters anden hest som hedder det.

Hende der red ham søndag hedder Nanna Christansien.

0
0
Svar på denne tråd

Flex & Checar
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 20:32
Okaaay, så forstår jeg bedre :P
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 20:45

hvor er han dejlig !

ved ikk med hensyn til prisen det er jo nok ikke mester i ;D

Cecilie c & lalle

ill will all time miss

YOU

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 20:49
super dejlig hest. og tillykke med placeringen - ja, selv om det ikk var dig der red. . Ved ikke hvad den kan koste. Kan du ikke tage nogle flere billeder, hvor de er tydeligere? så er det nok lidt lettere.. og så skal det både være i dressur og spring. .

Camilla Kahr Christensen.

Lady stjerne ponyen.<3<3

-Nu uden Sir Richard!!

(Har lavet ny præsentation)!!. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider