Hejsa 
I torsdags kom jeg hjem til Thy efter 5 rigtig hyggelige dage på Sjælland, men nøøj hvor har jeg stået model til mange jyde jokes
hehe.
Men skulle jo lige udnytte ferien, så fik arrangeret et besøg hos Lesley og den nye familie.
De har haft ham i lidt over 6 måneder nu, så det var rigtig skønt at se ham igen. Han har det som blommen i et æg derovre, og han er blevet en rigtig lille sjællænder er han
haha.
Boede hos den nye familie alle 5 dage og de er simpelthen så søde, så det kunne ikke være bedre.
Det går også super godt med Anna og Lesley, og de rider enetime 3 gange om ugen ved Lone Madsen (med Kastor og Marengo) så det må man jo sige er kyndig vejledning. Men ´hele familien går virkelig meget seriøst op i Annas ridning, så hun har godt med forældre opbakning og er snart klar til at starte P-klasserne på Lesley.
Tog en masse billeder derovre, men i får kun lige et lille udpluk fra en undervisnings time på Stald Danhorse hos Lone.
(undskyld de ikke lige er behandlede, gad jeg ikke til
)

1. Trav. Vender ad midten tror jeg.

2. Trav. Ned ad langsiden.

3. Stadig trav. Så fint 

4. Lidt uheldig vinkel :s trav. På vej rundt i volte tror jeg.

5. Galop anspring.

6. Galop, galop. Bue i slangegang, eller volte. hehe.

7. trav igen. Synes det er så fint det her billed 
Det var det. Håber i kunne lide dem.
Ris/ros modtages gerne
Menm da det ikke er mig der rider på billederne,så det nytter ikke rigtigt at kommentere opstillingen