|
|
| strømper? xb |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
03-08-2007 19:30 |
|
Hey ducks =D Lige kommet hjem fra en mini ferie i Sønderjylland, såeh xD Nu har jeg ikke oprettet indlægs i 2 dage, ö. Men nu er jeg tilbage igen, ducks. (: Så jeg tænkte på om i altid tager strømper på der passer til jeres tøj? Jeg gør for det meste.
.. { Emma Borum }
» ridning er ingen sport. det er en livstil. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Tjahe, altid når det er til hverdagstøj. til ridetøj så gør jeg ikke og jeg kan nemt finde på at tage to forskellige på, det rager mig nemlig en høstblomst xb. Når jeg er hos hesten, så har jeg lov til at være grim, især nu hvor han stor hjemme xD
Marie&Ceres gennem ild og vand Tidligere Fjordbollen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Er der noget jeg aldrig skænker en tanke, så er det om mine sokker passer til mit tøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg er ligeglad, kan også have 2 forskellige på hvis det skal være. Men når jeg er ude ved hestene er jeg også ligeglad, går egentlig ikke op i sokker
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! not dress to impress - dress to be me
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej - overhovedet ikke 
×× Kamilla ××
- "Hey unloving, I will love you".<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
03-08-2007 20:32 |
|
.. { Emma Borum }
» ridning er ingen sport. det er en livstil. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
|
|
Nej det er godt nok ikke særlig tit, jeg tænker over det. For det meste har jeg jo ligesom sko udenpå sokkerne, så man kan alligevel ikke se dem... Har også tit to forskellige på, bare de begge er strømper, så er jeg faktisk ret ligeglad... 
TRINE med æseldyret TITAN <3 ><><><><><><><><
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iocdjfmgiofdgh |
|
|
ALDRIG... man kan ik se dem når jeg har sko på alligevel ..
[ mvh Lulu Frandsen ] Med Hále Bob
♡oo2-Pirat & Hále Bob♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
03-08-2007 21:44 |
|
jeg tager bare nogle sokker på ;p
» Frederikke & Santos « .. nu uden Mirla.. ↑ du vil blive savnet  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Jeg tager bare nogen sokker på, er ligeglade om de passer til eller ej xD
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
sawa |
03-08-2007 21:58 |
|
aldrig lige tænkt over det, men måske? hmm kan faktisk godt være jeg gør det uden at tænke over jeg tænker over det? øhm kan ikke forklare... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
03-08-2007 22:18 |
|
Næh det gør jeg ikke  JO! hvis jeg har ballerinasko på gør jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
nu lyder jeg måske snobbet - men jo man, det betyder meget for mig =D jeg har altid hvide eller sorte sokker på. det skal da passe til tøjet 
af Odin med Black Beauty ilu - altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D - |
|
|
- nej, to forskellige kan det også blive til 
Tazz Darmartodesperato Über underlig'Isrytter med stiil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
Emzelemselamseben |
04-08-2007 13:51 |
|
Ja, det gør jeg:D Jeg har købt sådan nogle i H&M i vildt mange farver så det passer. Føler mig ret underlig hvis jeg har blå bluse og grønne sokker på:D Men for det meste tager jeg bare hvide eller sorte sokker på, fordi de andre er til vask:D kalder i det egentlig sokker eller strømper ?? Jeg skriver sokker, fordi det er lettere at skrive 
Knus Emma:D Emzelemselamseben I'm complicated! :D © © © © © ©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
04-08-2007 14:19 |
|
Hvad sker der heeer mand? Nej man, tager mig aldrig af hvilke strømper jeg har på. Har stort set kun sorte og hvide. Jeg har godt nok aldrig sko på, heller ikke nede på skolen, dem smider jeg altid =D Emzelemselamseben: Kalder det strømper. Sokker er skisokker, strikkede sokker osv. Altså store strømper 
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdsfhfdshhfds |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
04-08-2007 14:31 |
|
JEg kan hav en gul og en grøn med lyserøde striber på samme dag uden jeg lægger mærke til det...
♥ Liv ♥ .. med Lady & Nanna. vil altid elske jer♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift? |
Malene ♥Daniel♥ |
04-08-2007 14:51 |
|
Jeg går aaaltid i hvide strømer:D så de passer jo 
Skrev Malene <3 En verden uden heste? - Ville være en verden uden sjov!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Har ALDRIG to ens strømper på.. Aldrig..
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænker ikke over... |
|
|
.. Om mine strømper passer til mit tøj 
- Christina Buhl med Major og Rocky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze |
05-08-2007 12:42 |
|
Kommer an på hvilke sko jeg har på , og hvilket tøj. Hverdags sko : Pirat sko : Nej , passer ikke , nødvendigvis ikke sammen , for til pirat sko har jeg lang bukser på og hvis ikke , har jeg ingen strømper på. Kawasaki : Njææh. Eller , næsten alle mine strømper passer sammen Slippers : Ingen strømper. Slippers : heller ikke. Dem med streg imellem tæer xD : Ingen strømper Vans : Jaa xD Har altid langbukser på til dem. Løbesko noget: Bare strømper , som , somregel passer sammen Klipklapper : Ingen sko Gamle kawasaki : Nææ.. For dem bruger jeg kun herhjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| we3r45t67 |
|
|
ja, selvfølgelig, hvis de kan ses. ellers nej. hvis de alligevel ikke kan ses, skider jeg da på hvilke sokker jeg tager på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bombom |
Pernille S |
08-08-2007 17:09 |
|
det ik det vigtigeste i mit liv xD men ja sgu. går kun i sorte og hvide, næsten.. det passer til alt
Pernille s uden hest - men elsker dem ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Ææææhm nej det gør jeg ikke  Faktisk deler jeg strømper med min mor og min lillesøster, fordi vi efterhånden bruger samme størrelse og min mor ikke gider sortere strømper dagen lang. Så nu har vi bare en stor skuffe fyldt med hvide tennisstrømper og så nogle ankelstrømper Så der er ikke så meget forskelligt at vælge imellem.
MVH. Carina med Omira - Og nu også lille Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
08-08-2007 20:42 |
|
jeg har; 10 par forskellige ensfarvede fra h&m 50 par sorte puma ankelstrømper 10 par hvide puma strømper 5 par pink björnborg 3 par seger svedtransporterende strømper
♥ Emma Borum ♥ du ligger dybest sindri nobody is perfect, but i'm nobody.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
miss chanel |
08-08-2007 21:11 |
|
jeg må slutte mig til odin/riiikkæh<33 tænker egentlig også over hvilke sokker jeg tager på - nu har jeg næsten kun sorte&hvide ankelstrømper, men wtf sokkerne ska sgu da passe til tøjet xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|