|
|
| hvem ved mest? ö ^ |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
31-07-2007 09:00 |
|
okay, svar lige på de her spørgsmål. xD om allemulige andre herinde' hvem er jhn's punk? hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? hvad hedder rollo rigtigt? hvor gammel er jeg? hvad hedder kirstine-bb's hest? hvor mange emma'er er aktive lige pt? ja svar xD
.. { Emma Borum }
» ridning er ingen sport. det er en livstil. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jsjddd |
Laura-BB |
31-07-2007 09:34 |
|
hvem er jhn's punk? lulu frandsen hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? emma kirstine laura mig hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? ved ikke hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? ved ikke hvad hedder rollo rigtigt? julie hvor gammel er jeg? du er 11 hvad hedder kirstine-bb's hest? spegil tror jeg hvor mange emma'er er aktive lige pt? øh 2 eller 3
♥♥ LAURA ♥♥ Rider med Sofie & Blis ♥BLIS ER HELT VILDT SØD♥ Jeg elsker jer Blis & Sofie ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze |
31-07-2007 10:13 |
|
hvem er jhn's punk? Lulu hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? Kirstine-BB , emma-BB , og.. Ja hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? Bianca ? hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? Mia hvad hedder rollo rigtigt? Anne.. Eller Julie. hvor gammel er jeg? 11 /12 hvad hedder kirstine-bb's hest? ? hvor mange emma'er er aktive lige pt? 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lihnniuhu |
|
|
hvem er jhn's punk? miiig  hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? Emma ,, Kirstine & laura hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? frederikke mirla eller bianca maestro ? =D hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? Dillarh  hvad hedder rollo rigtigt? Julie - far Rollo  hvor gammel er jeg? 11 hvad hedder kirstine-bb's hest? gider jeg ik til at finde ud af xD hvor mange emma'er er aktive lige pt? 3 eller 5 ? *syntes ikke der er nok spørgsmål =D
[ mvh. oo2-pirat ]
Sisse er en LagKage  -------------------------- Cookie Power 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
hvem er jhn's punk? lulu frandsen. hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? emma, kirstine og laura hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? bianca (maestro) hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? dilli. hvad hedder rollo rigtigt? julie. hvor gammel er jeg? 11. hvad hedder kirstine-bb's hest? spegill. hvor mange emma'er er aktive lige pt? 3 ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
hvem er jhn's punk? Lulu <3 hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? Emma - Laura - Kirstine hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? Bianca hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? Louise (dilli) hvad hedder rollo rigtigt? Julie hvor gammel er jeg? 11 år hvad hedder kirstine-bb's hest? don't know? hvor mange emma'er er aktive lige pt? ^
MILH & Kazmir (L) I wanna grow old with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
31-07-2007 11:23 |
|
hvem er jhn's punk? oo2-pirat/lulu hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? Emma, Laura, Kirstine hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? Bianca hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? Dilli hvad hedder rollo rigtigt? Julie Tellerup hvor gammel er jeg? 11 hvad hedder kirstine-bb's hest? Spegill hvor mange emma'er er aktive lige pt? 4
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iytittuttt |
|
|
hvem er jhn's punk? -Lulu / 002-pirat  hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? -Emma, Laura, Kirstine hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? -Bianca(maestro) hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? - Dilli hvad hedder rollo rigtigt? -Julie hvor gammel er jeg? -11 hvad hedder kirstine-bb's hest? - Spegil hvor mange emma'er er aktive lige pt? -4
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
hvem er jhn's punk? 002-pirat hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? ?? hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? ?? hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? ?? hvad hedder rollo rigtigt? Julie? hvor gammel er jeg? ?? hvad hedder kirstine-bb's hest? ?? hvor mange emma'er er aktive lige pt? ??
"A lot of People misunderstand me. That's because they don't know me at all." ♥ ♫ Michael Joseph Jackson ♫ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
31-07-2007 14:07 |
|
hvem er jhn's punk? lullubullu- hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? Kirstine, Laura og Emma. hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? Bianca hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? Louise. hvad hedder rollo rigtigt? Julie. hvor gammel er jeg? 11. hvad hedder kirstine-bb's hest? Spegill. hvor mange emma'er er aktive lige pt? 3 ?
» Frederikke & Santos « .. snart uden Mirla.. ↑ we were the champions  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit navn? |
|
|
Hahaha... Well Emma, - mit rigtige navn ER Rollo 
Rollo - Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed... | Marsvinefoder Sælges | R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
31-07-2007 15:34 |
|
Rollo: Er det rigtigt?  Jeg har altid troet at du bare kaldte dig det pga. din tidligere pony xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjvbghbghjygv |
|
|
Rollo : rettelse *Far Rollo*  jeg var den eneste der gættede rigtigt ,, 
[ mvh Lulu Frandsen ] Med Hále Bob
oo2-Pirat & Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkgdklgskldglk |
|
|
Men hun hedder os Julie ;b Så nogen havde alligevel ret ;b
•°..Skrev Frk. Krid..°• ©©hende med Tessa & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
hvem er jhn's punk? - lulu hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? - emma, kirstine og laura hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? - bianca'? hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? - dilli hvad hedder rollo rigtigt? - julie tellerup hvor gammel er jeg? -11 hvad hedder kirstine-bb's hest? -spegill hvor mange emma'er er aktive lige pt? -4
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkkftktifktffkt |
Annelise (den hodde) |
31-07-2007 20:47 |
|
Gosh, I stener godt nok for meget herine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mjn hbn hb hb |
|
|
Annelise : altid 
©oo2-Pirat & Hále Bob©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahahahaha |
Kirstine-BB |
31-07-2007 20:51 |
|
hvem er jhn's punk? Lullu  hvad hedder de 3 BB'er rigtigt?Mig, dig og din søster hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? bianca hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? dilli hvad hedder rollo rigtigt? julie - OG rollo hvor gammel er jeg? 10 haha, kan du huske da jeg troede du blev 10? haha ejj 11 hvad hedder kirstine-bb's hest? Mijn hest, hedder da dovendyret? eller måske ikke hvor mange emma'er er aktive lige pt? et sted mellem 1, og 10 tusinde
Kirstine Bøndergaard {L} Spegill fra Hodsager ? Vi er den sejese equipage til dato! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Bella |
31-07-2007 21:02 |
|
hvem er jhn's punk? 002-pirat hvad hedder de 3 BB'er rigtigt? ? hvem blev kåret til jhn's flotteste signatur? ? hvem er i england ligenu mia svane eller dilli? ? hvad hedder rollo rigtigt? Julie hvor gammel er jeg? ? hvad hedder kirstine-bb's hest? ? hvor mange emma'er er aktive lige pt? ? Ikk mig! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| legelege |
|
|
der er for mange lege så gamle lege vil blive låst . der må være én leg om ugen , og hvis den køre længere end den uge må i / vi vente med at lave nye lege .
©oo2-Pirat & Hále Bob©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|