|
|
| D14 stævneryttere herinde fra? |
|
|
Er der nogle D14 stævneryttere herinde fra? I ponyalder og størrelse vel at mærke  Har prøvet at lede lidt efter en stævnerytter til en ung pony jeg render rundt med, men det virker ikke til at være så nemt - er der slet ingen stævneryttere der har lånte ponyer længere? Da jeg var ponyrytter, havde rytterne både egne og lånte ponyer - og mange havde faktisk kun lånte ponyer, men man foretrækker måske sin egen i dag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| freja... |
|
|
Det fordi de alle ved hvordan du er, ingen tør ride for dig  Så du kan ligeså godt bare give mig Frede med det samme, mmm... 
Rollo - Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed... | Marsvinefoder Sælges | R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOL... |
|
|
LOL jeg er da vældig sød  Men synes det er træls med henvendelser fra LE ryttere, når jeg specifikt skriver at det skal være ryttere med rutine indenfor stævner (synes jeg altså ikke LE er!!) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| freja... |
|
|
Jamen jeg har redet hele TO LE stævner u. galop, - og den ene gang blev jeg bedre placeret end den 7 årige som havde sin mor til at stå inde på banen og få råbt det hele højt af sin mor. - Var hele 2 points bedre!!!  Må jeg så ikke? 
Rollo - Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed... | Marsvinefoder Sælges | R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage .. muums .. |
|
|
Jeg ville da gerne, men er desværre ikke i d14 .. (rider LA klasser, snart P-klasser på c-plan) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
26-07-2007 20:45 |
|
æv! ville super gerne hvis ikk det var fordi jeg bor i København :/
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo... |
|
|
Haha okay - jeg gi'r op, han er din  Anne og Isabella: Det var lige nogle som jer, jeg kunne bruge - dog tror jeg I er for langbenede til sådan en bette pony som min. Men det er åbenbart svært at finde sådan en rytter. Forresten, så er jeg skam også villig til at gå liiidt længere mht. afstand for rette rytter - men det har nu heller ikke virket, eller jo - men igen, på de forkerte ryttere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage .. muums .. |
|
|
Freja: Jeg har korte fede ben xD  ^her på en MEGET ( læs: for) tynd pony på ca. 145 xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ponypony |
|
|
Anne: Korte fede ben? Nah, det synes jeg nu ikke  Bella: KBH er for langt væk, desværre - alt over broen er for langt. Fyn kan gå  Slet ikke andre ponyryttere der har en mening om det her? Længe siden jeg har været ponyrytter, så det er for mig svært at se, om ponyryttere i dag simpelthen ikke gider låne, men hellere køber.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift@ |
|
|
Har faktisk altid ledt efter sådan lign, da det ikke er alle der har penge til at købe en eller anden tophest efer den anden. Desværre er jeg nok FOR lang benet. Men ville ellers have passet meget godt, da min hoppe er i fol, så vi selv kan lave tophesten!:) Så ville jeg have haft en at ride på !  Men ville også bo for langt væk!
CHARLOTTE OG MAZURKA<'33 >>ALT KAN LADE SIG GØRE! DET UMULIGE ER BARE MERE BESVÆRLIGT<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Har desværre ikke tid til flere (; Selvom jeg bor i 11/13 Men da min pony for godt et år siden skulle hjem og stå lånte vi en 5 års pony som skulle uddannes og sælges som jeg red som min og, red stævner osv på mens den var til salg... Det endte så bare med at ejg købte den 
NadiaDahl. Med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock <3 Helt ny Kieffer trense str. pony sälges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NadiaDahl |
|
|
Nadia: Ja, det var lige præcis noget i den stil jeg søgte efter - hvorfor mine krav til rytteren også skal opfyldes. Også derfor er jeg villig til at betale f.eks. for stævnerne, og en rytter med nogle resultater bag sig, kan vi altid snakke flere udgifter, som jeg ville betale. Jeg må vel bare være tålmodig og se om ikke der sker noget - snart..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
27-07-2007 13:26 |
|
Jeg tror nok der skal ske noget! Når du vil betale stævnestart , er der store muligheder! Har du lagt den på HG? www.hestegalleri.dk Super fin pony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HG... |
|
|
Ja, den ligger på HG, men der har ingen respons været derfra overhovedet. Jeg må vente lidt endnu. Og ja - jeg betaler gladeligt stævnestarterne, for at han kan komme ud og prøve stævnelivet og samle sig lidt rutine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
Bella |
27-07-2007 14:42 |
|
Det er da præcis sådan en pony jeg ville gå efter (måske lidt højere) Hvor der samtidig bliver betalt stævnestart. Det er da en bonus!  Held og lykke med ham/hende! (: Kan ikk lige huske :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbjj,vb,mn, |
|
|
Hvor ligger D14 henne? Kender måske en 
Catrine'&'Maylie Selwyn Spring'&'Dressur stjernen ©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| D14 nordjylland |
|
|
D14 er nordjylland. Men for rette rytter er jeg villig til at udlåne ham til, ja hele jylland - evt fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|