|
|
| Yndlings.. |
| Forfatter:  |
pernille xb |
| Dato:  |
23-07-2007 23:48 |
|
Ja okay, det her er vidst et stenerinlæg. men svar hvis i har lyst =D alle tingene er 'yndlings..' et eller andet  Farve: Tal: Hesterace: Dyr: Mobil: Mad: Drikke: Tøjbutik: Make-up: Tøjmærke: Film: Musik: Slik: Shampoo: Årstid: Bog: Smiley: Sætning/ord: Hårfarve: Sko: Slik: Blomst: Is: Dessert: Vejr: Tv kanal: .. ja nu gider jeg ik finde på flere xD
PERNILLE (L) savner dig pony. smil til verdenen, så smiler den til dig (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kedsomhed længe leve x] |
|
|
Farve: mange blå nuancer Tal: 10 Hesterace: Araber & DV Dyr: Både hest & hund <3 Mobil: har intet overblik over hvilke mobiler der er lige pt. Mad: forskelligt Drikke: vand Tøjbutik: har ingen speciel som yndling Make-up: forskelligt efter hvilken make up Tøjmærke: det er udbredt over flere mærker Film: save the last dance er altid god [: men her er der også mange Musik: lige pt. har jeg ikke én men flere yndlings sange Slik: chokolade Shampoo: ved ikke Årstid: sommer Bog: ingen x] Smiley: i; Sætning/ord: har satme mange d; Hårfarve: forskelligt. til mig selv: blond Sko: kawa'er el. maosko Slik: stadig chokolade Blomst: rosen Is: Magnum (hedder de ikke det)? med nødder Dessert: frugt d; Vejr: sol & varmt <3 Tv kanal: forskelligt
MILH & Kazmir (L) I wanna grow old with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressurhest med potentiale købes! |
|
|
Farve: Blå Tal: 789 Hesterace: frieser Dyr: hest Mobil: se w810i Mad: lasagne Drikke: vand Tøjbutik: deres Make-up: gosh + l'oréal Tøjmærke: g-star Film: mission impossible 1 + 2 + 3 & top gun Musik: timbaland, nik&jay, justin timberlake & marc johnson Slik: salte fisk Shampoo: grøn garnier Årstid: forår Bog: en om 2. verdenskrig, kan ikke huske hvad den hedder Smiley: har mange Sætning/ord: 'Dum man' Hårfarve: Blond Sko: reebok <3 Slik: den har været der en gang ? Blomst: forglemmigej Is: hmm . Dessert: is Vejr: sol <3 omkring 20 grader Tv kanal: tv2 <3
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering dressurhest købes, læs mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <jajaja |
|
|
Farve: lyserød Tal: 3 Hesterace: hmm.. Arabere tror jeg Dyr: hund Mobil: ved jeg ikke.. Den jeg har nu vel? nokia 5300 the shiat Mad: dunno :B Drikke: øl og vand Tøjbutik: mange forskellige Make-up: well bruger ikke rigtigt andet end mascara og der er det nok bare Rimmel Tøjmærke: Er ret ligeglad Film: The Butterfly Effect Musik: atm er det en Framecode sang Slik: lakrids! Shampoo: ligeglad Årstid: forår og vinter Bog: mange :B Smiley: :B Sætning/ord: "haha" Hårfarve: Helt hvidt. ligesom hende fra Infernal Sko: lige nu er det et par ankelstøvler Slik: ..har den ikke været? Blomst: liljer Is: jordbær Dessert: ligeglad Vejr: regn måske. Eller bare sådan forårsvejr Tv kanal: tv3 og tv2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
24-07-2007 00:06 |
|
Farve: Lyserød Tal: 12 Hesterace: Har ingen Dyr: Kat og hest Mobil: Don't know ? Mad: Pizza  Drikke: Fanta : D Tøjbutik: Har ingen ? Make-up: Forskelligt Tøjmærke: Forskelligt Film: ehm .. Don't know ? Musik: Techno <3 Slik: Næsten alt :b Shampoo: L'oréal, det der lyserøde noget :b Årstid: Forår/sommer Bog: Heartland og virkelighedens verden' bøgerne Smiley:  Sætning/ord: Jaaerhm.. det ved jeg ikke, har sq så mange :b Hårfarve: Blond Sko: All stars Slik: ^^ Blomst: Roser Is: ALT  næsten Dessert: Is :b Vejr: Sol ? Tv kanal: Tv3 og 3+ .. - thank god for the simpsons on 3+ 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Farve: Sort Tal: % Hesterace: % Dyr: Hest, Rotte, Hund. Mobil: % Mad: Orientalsk risret. Drikke: Vand Tøjbutik: & Make-up: Mascarra. Tøjmærke: % Film: % Musik: Næsten alt. Slik: Lakrids. Sure kastanjer. Shampoo: Sunsilk - det blå. Årstid: Forår. Bog: Harry Potter Smiley:  Sætning/ord: Bøf Hårfarve: Rød, sort. Sko: Converse All Star Slik: ^ Blomst: % Is: Twister Dessert: Is. Vejr: Sol, men ikke voldsomt varmt. Tv kanal: Tv3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlings |
|
|
Farve: Æblegrøn Tal: 10 Hesterace: Fjordhest samt de fleste rideheste af typerne DSP og DV Dyr: Hunde Mobil: den nye samsung U600 Mad: laks Drikke: øl Tøjbutik: Levis, Hoolister samt Aberchrombie and Fitch (aka de amerikanske af slagsen) Make-up: hmmm Tøjmærke: Må nok blive Aberchrombie and Fitch Film: Find Nemo, Bjørnebrødre, Terkel i Knibe, osv. Musik: Alphabeat, Mika, Gavin deGraw, m.fl. Slik: chips Shampoo: pas Årstid: sommer Bog: The Devil Wears Prada Smiley: 8-) Sætning/ord: Overvurderet Hårfarve: Mørkebrun Sko: Pumps Slik: Har jeg da svaret på en gang ?  Blomst: Okide Is: pistache Dessert: chips Vejr: solskin Tv kanal: NGC, Discovery, TV3, TV3+, zulu, m.fl.
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Farve: GRØN! Tal: 10 Hesterace: Arabisk Fuldblod Dyr: Hest Mobil: Sony Ericsson Mad: Ææh ? Drikke: Filur-drink :b Tøjbutik: Kommer an på hvad jeg skal ha  Men Nørgaard paa strøget er altid godt (: Make-up: ved jeg sgu ikke :b Tøjmærke: Nørgaard Film: Gysere & Stand-up :b Musik: My Chemical Romance & Green Day (Samt en maaasse andre) Slik: Stimorol tyggegummi Shampoo: Bare en er ikke er for fugtig - mit hår kan slet ikke ta' det xD Årstid: Sommer & Forår Bog: Har lige læst Sara Blædels 'kald mig prinsesse' - den var ret nice. Ellers alt med Stephen King  Smiley:  Sætning/ord: 'Hej' (ja, det skal høres i sammenhængen, og kræver nok at man kender lidt til helsinge/hillerød's sammenflettede humor xD) Hårfarve: Mørkebrun Sko: Kawasaki & All stars Slik: Stimorol tyggegummi (; Blomst: Roser :b Is: Chokolade Dessert: Is og jordbær (evt. shokoladekage ell. -tærte) Vejr: Max. 25 grader i skyggen, masser af sol ell. ca. -10 og masser af sol (hvis man befinder sig i bjerge vel at mærke  ) Tv kanal: DVD'en  Ser ikke ret meget TV 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
24-07-2007 08:51 |
|
Farve: Grøn eller lilla Tal: 2 Hesterace: Ehm.. Dyr: Kat Mobil: Sony Ericsson Mad: Lasagne, forårsruller eller tortillas. Drikke: Hindbær smoothie Tøjbutik: Øh. Ikke nogen bestemt? :b Make-up: Mascara Tøjmærke: Eh. Acne, H&M. Film: Moulin Rouge. (': Musik: Nelly Furtado, Mew, Nephew, Muse. Slik: Surt, salt og vingummi =D Shampoo: John Frieda - den til mørkt hår. Årstid: Vinter eller sommer : D Bog: Eh. Nynnes dagbog  Smiley: , , eller  Sætning/ord: "Dankiwall" (tak ) Hårfarve: Mørkebrunt, blond eller knaldrødt. Sko: Ballerinaer. I ALLE afskygninger  Slik: du har spurgt om det en gang (; men ja: surt, salt, og vingummi. Blomst: Orkidé Is: Hindbær/citron sorbet. Eller chokolade/stratiacella (staves? :b) Dessert: Is Vejr: 25-30 grader med masser af sol. Eller -10 med masser af sne og sol =D Tv kanal: Lige for tiden tv2 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
heste-piiiin |
24-07-2007 10:06 |
|
Farve: rød eller blå tror jeg Tal:4 Hesterace: mange men en af dem er fjodhest Dyr:hest self men eller hund Mobil:min Mad:jeg kan lide alt mad  Drikke:hmm sodavand i think Tøjbutik: hmm?? Make-up:bruger ikk makeup Tøjmærke:hmm?? Film: Friends (dvder) Musik:lidt af hvert Slik:hmm ALT!! Shampoo:det jeg bruger ved sq ikk hvad det hedder Årstid:for år tror jeg Bog:hmm ved ikk rigtigt Smiley:  Sætning/ord:heste er de bedste Hårfarve:min Sko:kawasaki Slik:det har du spurgte om Blomst: rose tror jeg?? Is:den jeg sidder og spiser nu Dessert:is Vejr:sol Tv kanal:tv 3+/viasat
Line.. Nu med part. © Love Domina ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wrhetgja |
Henriette ♥TUMLE♥ |
24-07-2007 10:30 |
|
Farve: Lyserød (: Tal: 14. Hesterace: FJORDHEST XD Dyr: hest. Mobil: sony ericsson. Mad: boller i karry (: Drikke: pepsi twist Tøjbutik: only. Make-up: mascara. Tøjmærke: only :'D Film: venner (serie) Musik: alt muligt (: Slik: vingummi'er (: Shampoo: elvital. Årstid: vinter. Bog: fyre og flammer serien. Smiley: (; Sætning/ord: du da dum (; Hårfarve: blond. Sko: kawasaki. Blomst: røse roser (; Is: med jordbær smag :'D Dessert: min mors hjemmelavede hindbæris, mums (: Vejr: regn :'D Tv kanal: tv3.
..Henriette Hoffmann (: Med fjordbollen Tumle <3 Du og jeg for evigt og altid? (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hurlumhejsa.. |
Mette Schønning ♥Schønse♥ |
24-07-2007 11:20 |
|
Farve: Grøn + Gul Tal: 9 / 21 Hesterace: Hm , ? Dyr: Elefant Mobil: Samsung Mad: Min egen mad. Drikke: Vand.. (OG Kakao..  ) Tøjbutik: Hm , Forskelligt. Make-up: Hm , Forskelligt. Tøjmærke: Björn Borg. Film: Dumbo  haha.. ej, kan ikke huske den rigtige.. Musik: Nik og Jay ! Slik: sådan noget æder jeg ikke meget af. Shampoo: Det moar køber  Årstid: Sommer, Vinter, Forår. Bog: "Tro på dig selv" af Ulrik Wilbek. AFBEFALES.. Smiley: Forskelligt.. Sætning/ord: "Det ska' du jo sige" - "Din Odder" Hårfarve: Blond. Sko: Lacoste. Slik: Har du sagt  Blomst: Lige glad.. Bare den er smuk  Is: Filur, Twister, (Sodavandsis..) Dessert: Bananasplit. Vejr: Bar' det ikke regner. Tv kanal: Forskelligt.
// Schønse , :'] Husk at det er dine meninger der gælder, hvis du har en mening, så sig den dog ! Savner at have med heste at gøre !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Farve: Hmm. Grøn, pink osv  Tal: 11 Hesterace: Frieser Dyr: Hunde, heste og aber<3 Mobil: Sony Ericsson Mad: Chili Con carne Drikke: BOOGA!! en drik som de har i Tunesien  Tøjbutik: Det forskelligt. Make-up: Mascara og eyeliner Tøjmærke: Nørgaard Paa Strøget, Cheap Monday osv Film: Der er mange forskellige  Musik: MyChem, Volbeat osv Slik: Lakrids Shampoo: Dunno? Årstid: Sommer og vinter Bog: Nynne Smiley:  Sætning/ord: Har mange, "spaaasseeer" "neeeger" ja, osv Hårfarve: Mørkebrunt Sko: Vans og converse Slik: Har du spurgt om xD Blomst: Øøøøh. Is: Sodavands is Dessert: Kaaage! Vejr: Sol, sne, regn. ja det meste xD Tv kanal: TV2, TV3, Mtv, DISNEY CHANNEL! 
×× Kamilla'elizabeth ×× Kejser, jeg savner dig mere end noget andet! </3 Balahé, jeg vil altid huske dig, min springer! :') - "Hey unloving, I will love you".<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndlings |
|
|
Farve: Jeg tilføjer et R på farve Pink,, lilla og blå. Tal: 2.
Hesterace: Fjordheste. Dyr: Hest.
Mobil: En Sony Ericsson et eller andet - har lige fået den.
Mad: Lasagne. Drikke: Vand eller Cola.
Tøjbutik: Hm,, skifter meget.
Make-up: Body Shop
Tøjmærke: Uha,, det ved jeg ikke. Film: Fidibus.
Musik: Rigtig meget. Avril Lavigne,, MCR,, FOB,, osv. Slik: Chokoldaaade.
Shampoo: Æhm, Body Shop's et eller andet. Årstid: Sommer.
Bog: Rigtig mange.
Smiley: Har mange. x],, x),, xD,, xb,, (:,, osv.
Sætning/ord: Arj din åst!,, jaja jeg elsker også dig. Osv.
Hårfarve: Brun.
Sko: VANS eller All Star.
Slik: Den har været der før? Men chokolade. Blomst: Det ved jeg ikke.
Is: Chokolade is.
Dessert: Kaaage 
Vejr: Soool! Tv kanal: Det er forskelligt.
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mi rla |
Frederikke og Santos (L) |
24-07-2007 11:53 |
|
Farve: Blå (: Tal: 3. Hesterace: New Forest og Welsh Mountain (L) Dyr: hest. Mobil: ingen specielt. Mad: madpandekager ;b Drikke: fanta og is te. Tøjbutik: hm.. der er så mange !  Make-up: mascara, eyeliner & streg (evt. øjenskygge og pudder) Tøjmærke: ehm :L diesel, wezc, d&g og miss 60 - tja, og mange flere :p Film: Råzone Musik: Alt muligt ;p jeg er til lidt af det hele :p Slik: kinder chokolade. Shampoo: kan, ikke huske hvad det hedder =D Årstid: sommer (når det ikke regner =D ) Bog: Skammer bøgerne, total yndlings ever! Smiley: , , og  Sætning/ord: naaad og puhaaa  Hårfarve: alm. kedligt hår, brunligt, tror jeg.,. Sko: hm, mine le qok , kawasaki og all star/converse :p Slik: stadig kinder, tror ikke jeg har skiftet mening efter 7 spørgsmål. Blomst: røde roser, eller lyserøde roser. Is: magnum med nødder :p Dessert: hm :L Vejr: sol & sommer  Tv kanal: tv3 og disney channel 
» Frederikke Sadolin « Med den charmerende Santos ↑ Og endnu Mirla <3 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbgrgrgrgrgrgrgrr |
|
|
Farve: lyserød xD og fler? Tal: 9 (: Hesterace: pinto, islænder, araber :b Dyr: hest og hund? meget mere tror jeg. (: Mobil: ved ik?! <3 Mad: spareribs, piza ;d Drikke: sodavand, citrus. Tøjbutik: only, (: Make-up: intet. :j Tøjmærke: björn borg, nørgaard mere. Film: MEAN GIRLS!!! <3 Den eneste Ene. Musik: Nelly Furtado, Avril Lavigne, Katie Melua =) Slik: alt! haha ej, det meste. Shampoo: Luxus Shampoo med mynte duft.. haha. Årstid: Sommer tror jeg, og vinter nogen gange. Bog: Heartland, og Britta og Silver haha. Smiley:  Sætning/ord: hold nu kæft, din ko ;p Hårfarve: lyst brunt, med røde og lyse striber. (: Sko: converse, ree book. (: Slik: det har du spurgt om! (: Blomst: rose=) Is: sommerstang :] Dessert: i dont tknow. Vejr: sol {: Tv kanal: kanal 4 + 5 .
Emma & George. never give op be strong!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbb |
|
|
Farve: Lilla,pink,lyserød ;P Tal: 3 Hesterace: Araber Dyr: HUnd? Mobil: sony ericsson Z610i  Mad: sukker? XD Drikke: Sprite Tøjbutik: Sparks♥ Make-up:mascare+øjenskugge?? Tøjmærke:Miss 60 Film:Cie hard 4 XD Musik:alt undtal heavy metal HADER DET! Slik:alt Shampoo:hmm Årstid: SOMMER Bog:Fyre & Flammer Smiley: den her XD ++  Sætning/ord: Spaaade  siger det hele tiden XD Hårfarve: BlOND Sko: wauw Slik:igen Blomst:RØD ROSE! Is: den der cocio  Dessert:mmm frugt med Chokolade sovs  Vejr: solskin Tv kanal: Toon Disney XD haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
Mine yndlings <3
Farve: skifter en del :b kan lide de fleste farver. men gul er dog den værste =b hader den ikke, men den grimmeste =D Tal: 5 har det altid været! : D Hesterace: Sportspony - Welsh & New Forrest  Dyr: hyppi <3 Mobil: :L Nokia eller Sony Ericsson.
Mad: Tortilla pandekager =D total yndlings - eller tornedoer  Drikke: Ice tea (nestea) - Fanta & Cola. Tøjbutik: Kings and queens (slagelse) & H&M : D Make-up: må blive min mascare (L´oréal Telescopic) låfe. Tøjmærke: H&M . Film: Crush den er såååå søøøød =( Musik: klart the fray - over my head  Slik: Toms guldkarameller - kinder chokolade & bonbon de lyserøde fiske bolcher : D Shampoo: Redkin . Årstid: Forår/sommmer. Altså ikke for varmt & ikke for koldt =b Bog: Må blive heartland serien =b Smiley: - - - & en jeg har på msn (¤) Sætning/ord: Ja uden @!#$ - gurker - din mor... - omg : D Hårfarve: Brunette . Sko: Mine reebok (freestyle m. pangfarver =b) & nogle åbne sandal noget, rød stribet med sløjfte på  Slik: har ikke ændret sig siden sidst det stod der  Blomst: Rose tror jeg =b Is: smarties skub op isen =D Dessert: ^^ Vejr: Forår/Sommer - altså ikke for koldt & ikke for varmt : D Tv kanal: TV3 & TV2 + TV2 zulu =D
» Bianca & Maestro « Med Guden Maestro {L} Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥Overskrift♥ |
|
|
Farve: Blå/grøn Tal: 21  Hesterace: Trakehner-- Dyr: Hest Mobil: Sony ericsson K800i <- Dårlig Mad: kold kartoffelsalat.*MUMS* Drikke: iste e. æblejuice Tøjbutik: vero Moda el. Object Make-up: helst så naturlig som muligt Tøjmærke: Only el. ovenstående Film: pirates og ringenes herre Musik: Alt iørefaldende .heeh:=) Slik: Engang bon bon, nu skildpadder. Shampoo: Stuhr - dufter godt Årstid: vinter el. forår. men sommer er også god Bog: fyre og flammer, ringenes herre, sprøg dyrlægen om... Smiley :))) - betyder jeg er glad med mange dobbelt hager Sætning/ord: den der halløjsa... Hårfarve: brunt Sko: hvid og blå Slik: kig på slik nr. 1 Blomst: en eller anden om foråret ellers hyacinter Is: filur og daim Dessert: Nøddekurve med is Vejr: sol, men ikke for varmt Tv kanal: eurosport
CHARLOTTE OG MAZURKA<'33 >>ALT KAN LADE SIG GØRE! DET UMULIGE ER BARE MERE BESVÆRLIGT<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheehhe |
|
|
Farve: Lilla, sølv Tal: 1 Hesterace: DV Dyr: Hest og hund + fisk Mobil: Min Mad: Pasta Drikke: Vand Tøjbutik: Ikke nogen speciel Make-up: Eyeliner Tøjmærke: Det går jeg mildt sagt ikke op i Film: The butterfly effect Musik: Hmm Slik: Chips Shampoo: Neutral Årstid: Sommer (vel og mærke ikke DKs sommer) Bog: Ved ikke Smiley:  Sætning/ord: Fleur har fået babyer wadr Hårfarve: Mørkebrun Sko: Mine dejlige sorte med hvide prikker Slik: Skal jeg nu tvinges til at svare på det igen Blomst: Ved ikke Is: Forskellige sorbeter Dessert: Pandekage med is Vejr: Højt solskin Tv kanal: Kanal 4 og 5
Z L N D I E WALK IN THE DARK AND STAY IN THE LIGHT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Farve: mørkeblå og lilla. Tal: 5 Hesterace: ingen speciel. Dyr: hest og hund. Mobil: må være min egen. ved ikke engang hvad den hedder : D Mad: Lasagne, ris og madpandekager<33 Drikke: Ice tea, og vand. Tøjbutik: H&M Make-up: øhh, mascara og eyeliner. Tøjmærke: ligeglad. Film: oliver&co : P ej, har sygt mange jeg syntes er gode. Musik: hm. the strokes, dad, dizzy mizz lizzy, magtens korridorer, muse osv. Slik: lakrids og vingummier. Shampoo: ej, ligegyldigt. Årstid: forår og vinter. Bog: når evigheden brister. Smiley: på msn er det denne her: :| på hn er det nok : D Sætning/ord: hva faaen'. Hårfarve: rød, sort Sko: mine converse, og mine slippers med jordbær : ) Slik: har den ikke været der? Blomst: mælkebøtter. ej. ved det ikke. Is: hjemmelavet is, eller italiensk is Dessert: bananasplit Vejr: sol, men ikke for varmt Tv kanal: dr1, tv2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Farve: Grøn, rød, brun, grå Tal: 3, 21 Hesterace: Varierer fra hest til hest, men trakehnere og holstenere er nu aldrig helt af vejen! Dyr: Hest, hund, kat Mobil: Ved ikke. Mad: MEEGET! Drikke: Iste, cola, mælk, rød saftevand Tøjbutik: Deres, Levi's, Kings & Queens Make-up: Clinique og Shiseido Tøjmærke: Har intet specielt Film: Fight Club Musik: Hardcore, screamo, house Slik: Chokolade Shampoo: Ved ikke. Årstid: Sommer/efterår Bog: Hmmm Smiley: Det ved jeg faktisk ikke! Sætning/ord: Jesus! Hårfarve: Ved ikke. Sko: K-Swiss Blomst: ? Is: Choko/marcipan fra Hjemis Dessert: Is Vejr: Sol, men ikke for varmt Tv kanal: TV3
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farve: |
|
|
Farve: hm. Blå Tal: hm. 7 Hesterace: Belgier : D (selvom jeg aldrig selv vil have en) Dyr: hund. og hest, må det blive. Mobil: ingen anelse. Mad: ALT Drikke: Hyldeblomstsaft d: Pepsi Twist. Tøjbutik: Der er sørme også mange (: Make-up: Clinique Tøjmærke: Mange (: Film: Hm. Titanic, eller noget i den stil. Musik: meget. Slik: hm. meget. Shampoo: ÅH, jeg kan ikke svare på de her spørgsmål xD Årstid: Sommer. Bog: Dennis Jürgensen. Smiley:  Sætning/ord: der er også mange yndlings d: Hårfarve: Mørkebrun/sort. Sko: All stars, KINASKO, Slik: har den ikke været her før? Blomst: Jeg tager den klassiske. Rose. Is: Bare sodavandsis. Dessert: Der er gndrjvrtmioebrtmjklgr meget  Vejr: Sol og varme, og lille brise (: Tv kanal: Zulu
Anne Sofie, Fregna&Ask - Ask&Fregna - Det var sådan det var.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala. |
Bettemalz |
24-07-2007 14:22 |
|
Farve: sort, hvid. Tal: 13. Hesterace: ingen. Dyr: kat, hund. Mobil: w610i Mad: pizza. Drikke: sprut .. Tøjbutik: deres, new york, osv. Make-up: meget Tøjmærke: g-star, dolceandgabbana Film: ingen. Musik: det på radio abc d; Slik: meget. Shampoo: sunsilk! Årstid: summer! Bog: mange. Smiley: mange. Sætning/ord: @!#$ hvor nice ( naaajs ) Hårfarve: helt blond. Sko: ballarina ting, eller alm. kondi. Slik: anden gang den kommer. Blomst: roser? Is: italiensk med vandmelon smag. Dessert: meget. Vejr: sooolskin! Tv kanal:tv3, mtv . tv3+
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ceres mørk |
|
|
Farve: sort eller pink/lyserød <3 Tal: 2 Hesterace: Fjordhest Dyr: hææst Mobil: w810i (;<3 Mad: ingen Drikke: hm, ved jeg ikke 8) Tøjbutik: only, mou&co. osv xD Make-up: mascara og foundation Tøjmærke: hm, diesel Film: ingen x: Musik: aner jeg ikke Slik: guldbamser <33 Shampoo: aner jeg ik Årstid: sommer og efterår
Bog: louise triologien Smiley:  Sætning/ord: fuuuck nu bar ham main ! Hårfarve: hel lys blond. Sko: mine lyserøde nike <3 Blomst: hm, ingen hader blomster x: Is: hjemmelavet <3 Dessert: det ved jeg ikk x: Vejr: solskin eller regn, kommer an på så meget. Tv kanal: ingen x;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Farve: Lyserød  Tal: 3 Hesterace: Araber Dyr: Hest Mobil: Nokie et eller andet d: Mad: Taco skaller  Drikke: San Fransisco  Tøjbutik: Shop Zoo Make-up: Gosh Tøjmærke: Miss Sixty Film: Der er mange Musik: Justin Timbarlake & Enrique Iglesias Slik: De dér røde jordbær. Shampoo: Pantene Pro V Årstid: SOMMER !! Bog: Læser dælme ikke bøger  Smiley: d: Sætning/ord: Dress To Impress Hårfarve: Brun Sko: Vans Slik: DE DÈR RØDE JORDBÆR !!  Blomst: Rose Is: Marcipan is  Dessert: Marcipan is  Vejr: Solskin :D Tv kanal: ZULU 
<3tine&villiza
Your my dream, my world, my everything
I can be you hero baby I can kiss away the pain I will stand by you forever You can take my breath away
♥&♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Farve: Regnbuefarvet Tal: 73 Hesterace: Ishest (med kokossmag eller chokomarcipan) Dyr: Afrikansk boomsnake Mobil: Bird470 fra Nokialt Mad: Et godt salathoved. Drikke: Tomatketchup (på dåse) Tøjbutik: Frelsens Hær Make-up: Plantesaft Tøjmærke: NakedTM Film: Peter Pan... samt utallige andre Musik: Fuglesang fra Toskiftevej Slik: Is Shampoo: ynglings??? Årstid: Lidt af hvert... Bog: Jurassic Park Smiley: ? Sætning/ord: Alt af Ian Malcolm Hårfarve: Rødt... eller grønt Sko: Et par gode sutter... som dem jeg har nu. Slik: Candyman Blomst: Bonzaiii!!! Is: Ismageriet... *drømmer* Dessert: Is Vejr: Is Tv kanal: TV2 (= Desperate Housewives)

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lommen fuld af guld |
|
|
Farve: Blodrød tror jeg. Tal: Ved ejg sgu ikke.. Hesterace: DV, oldenborg <3 Dyr: De søde? Mobil: LG choklate, KG800. Mad: Det spiser jeg ja xD Drikke: PIIILSNER! Tøjbutik: Deres Make-up: Nada foundation, bvadr.. Tøjmærke: Trousers og g-star tror jeg. Film: Ondskabens Hotel Musik: Hardstyle <3 Slik: Fedene Shampoo: Det man køber ved frisørene.. Årstid: Sommer. Bog: Læser aldrig bøger Smiley: :s Sætning/ord: F-f-fflot fyr xD Hårfarve: Blond.. Sko: Nike sneakers Slik: Feder stadig Blomst: Roser Is: er meget koldt.. Dessert: Hmm.. Vejr: Stegene solskin, mums Tv kanal: Kanal 4
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 'yndlingsSvar'.. |
Drenge Tøsen og Bæstet »Kristine |
24-07-2007 16:19 |
|
Farve: Grøn Tal: 7 Hesterace: Ismule Dyr: Hest Mobil: Sony Ericsson Z610i Mad: Lassange Drikke: Pepsi Max Tøjbutik: Vero Moda/Anthon Make-up: Bruger Ik Tøjmærke: Wesc Film: POTC 1/2/3 HP 1/2/3/4/5 Musik: Within Temptation Slik: Lakrids Shampoo: Ved ik? Årstid: Sommer/Vinter Bog: Fuldblod-Serien Smiley: ;b Sætning/ord: Ismule Hårfarve: Brunt Sko: Vagabond Slik: Deja vú ? Blomst: Tulipan Is: Pildskade (Toms Skildpadde) Dessert: Det står ovenover Vejr: Rigtig meget Sne eller Rigtigt Varmt Tv kanal: Dantoto, The Vocie, (Hvorfor har jeg ik TV3??) TV2 - Tak gud, for at de sender Tour The France
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Acoghestene |
24-07-2007 16:21 |
|
Farve: borduax Tal: 7 Hesterace: shargya araber  Dyr: spækhugger Mobil: har en LG225 tror jeg  Mad: stegt flæsk med persillesovs  Drikke: cola Tøjbutik: har ikke nogen favorit Make-up: går ikke med make up Tøjmærke: har ikke noget. Film: Phantom of the Opera Musik: Vanessa Hudgens Slik: M&M's Shampoo: sanex Årstid: sommer Bog: black beauty Smiley:  Sætning/ord: "det ved jeg ik'" Hårfarve: Brun Sko: sandaler Slik: stadig M&M's Blomst: klokkeblomst Is: straticatella Dessert: banana split Vejr: solskin Tv kanal:disney channel
hvis det ikke lykkes første gang - så er faldskærmsudspring nok ikke liiiiige sagen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
|
|
Farve: Grøn Tal: 13 Hesterace: Araber Dyr: Hest  Mobil: ? Mad: Lasagne, tortillas, grillmad. Drikke: Kakao Tøjbutik: Deres, Vero Moda, H&M mm... Make-up: Clinique Tøjmærke: Hmm, der er flere.. Film: The Holiday, Dirty Dancing (Stenede den totalt sidste uge! Var i sommerhus, og det var den eneste DVD der var ) Musik: Gnarls Barkley, Alphabeat, Madonna (kun de gamle sange!), Dúné... Slik: Mørkeblå Rittersport (Lys chokolade med nougat ) Shampoo: Ved ikke? Årstid: Sommer!  Bog: Sophie Kinsella - Mine hemmeligheder Smiley:  Sætning/ord: Skifter rigtig meget... Lige for tiden: "Tricky" Hårfarve: Kastanjebrunt/rødt Sko: Mine strå-klipklappere, der bare er mega-behagelige. Slik: Igen??? Men stadig chokolade. Blomst: Lyserød orkidé Is: Stracciatella! (noget vanilie-agtig is med smeltet chokolade og chokoladestykker) eller mors hjemmelavede med blød nougat. Dessert: Is! Vejr: Solskin Tv kanal: TV3 (Men in Trees )
TRINE med æseldyret TITAN <3 ><><><><><><><><
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbvnvbn |
Britt (brittk) |
24-07-2007 16:53 |
|
Farve: Lyserød d: Tal: 10 og 3 Hesterace: Haflinger. Mobil: Hm' ved ikke helt? Mad: Pomfritter. Drikke: Cola. Tøjbutik: Loftet. Make-up: forkeldigt. Tøjmærke: g-star, selvom jeg ikke har noget der fra men?d: Film: mange o; Slik: ALT!:D Shampoo: sunsilk. Årstid: Sommer! Bog: mishandlet. Smiley: d: Sætning/ord:Undskyld jeg lever. Hårfarve: hm' forskeldigt. Sko: mine nike. Slik: den har været her:). Blomst: aner det ikke Is: magnum mandel Dessert:pandekager Vejr: sol Tv kanal: tv3
Briiiiiitt Bare for at skrive et eller andet d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
camilla ♥Lady♥ |
24-07-2007 17:14 |
|
Farve:Lyse blå Tal: 5 Hesterace:hollandsksportspony Dyr: hest Mobil: ingen.. Mad: pizza Drikke: cola Tøjbutik: ... Make-up: loreal maskara og gosh puder og rogue Tøjmærke: Sparks, pap fars pige, only, diesel Film: .. Musik: nelly furtado og andre. Slik: chips Shampoo: kan ikk huske hva den hedder? xD Årstid: sommmer Bog: heartland Smiley: xD Sætning/ord: sygt. Hårfarve: lyst Sko: ved ikk Slik: matador mix Blomst: Rose Is: Solero Dessert: pandekager Vejr: godt med sol og en go varm temperatur! Tv kanal: voice, animal planet, tv2.
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3 Har lavet ny præsentation KIG!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æihåjøp |
|
|
Farve: Grøn Tal: 7 Hesterace: Ved Ikk tror jeg ville være glad for en friser Dyr: Min hund Jaques XD Mobil: ? Mad: Min mosters pizza! Drikke: Hot´n sweet hvis der er sprut og alm er det kakao;) Tøjbutik: Deres tror jeg (men jeg er bare ikke særlig poppet, har heller ikke rigtig nok penge;) Make-up: bruger jeg ikk Tøjmærke: G-star!!! Film: hmmm godt spørgsmål?? en god film er vil Black beauty;) Musik: Greenday Slik: IS Zapp "mums" Shampoo: Redken Årstid: Sommer Bog: Harry potter (6) Smiley:  /  Sætning/ord: Kan jeg hjælpe? (arb i brugsen;) ejj det er nok Haii lille tulle!!! (min lille vuffer;D) Hårfarve: Sort til mig Sko: converse Slik: stadig Zapp Blomst: hawaii blomst Is: zapp Dessert: pandekager med is Vejr: solskin Tv kanal: tv2
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere! -And there is nothing wrong with me this is Iám supposed to be.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Eva *Aslan* |
24-07-2007 21:57 |
|
Farve: Grå Tal: 19 Hesterace: Connamara Dyr: Heste <3
Mobil: Nokia Mad: Krappeklør Drikke: COCA COLA  Tøjbutik: Magasin Make-up: GA Tøjmærke: SportsMAX & Disel Film: Spider-Man (alle 3) -UDEN tvivl!  Musik: Justin Timberlake Slik: Vingummier Shampoo: Kan ikke huske hvad den hedder. Årstid: Vinter Bog: Læser ikke så meget Smiley:  Sætning/ord: Bare noget, som er sjovt  Hårfarve: Blond Sko: Flotte sko? Slik: Vindumier Blomst: Roser Is: Jordbær <3 Dessert: Is med bær Vejr: Sne, sne, sne eller helt skyfrit Tv kanal: TV2
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What happened to Go get them TIGER ?♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze |
25-07-2007 21:41 |
|
Farve: Sort er flot , grå er flot , og blå er også pænt (: Tal: 4 xD Hesterace: Arabere , Fjordboller. Dyr: Alle undtagen slanger og edderkopper Mobil:Sony erricson er rigtig gode. Mad: Risengrød , kylling , salat Drikke: Vand , cola zero Tøjbutik: Hmm.. H&M , Magasin Make-up:Rigtig meget , Tøjmærke: Milla bluser er fede 8DHar flere af dem. Diesel bukser evt. Men ellers meget Film: Hmm :L V for vendetta er god.. Grease er god , garanteret flere. Musik: Meget ! Slik: Chips 8D Shampoo: Hmm.. Matas ! Årstid: Sommer og vinter <3 Bog: Mike hvor er du ? Tue og oprørende . Smiley: xD , =D Sætning/ord: Siger meget F?ck , dårlig vane xD Mayn ! (folk bliver træt af at være for meget sammen med mig , alle kommenterer det 8D ) Hårfarve: Hmm Sko : PIRAT SKO <3 Slik: Har jeg ikke sagt det ? Blomst: Rose Is: Mars 8D Dumle Dessert: Jordbær / risalamande Vejr: Sne , sol Tv kanal: 4 , 5 , eller voice
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej. |
|
|
Farve: Lyserød, sort, blå. Tal: 7, 14, 17. Hesterace: Araberen eller Welsh. Dyr: Hesten. Mobil: Sony Ericsson. Mad: Forskelligt. Drikke: Blå isbjørn. Tøjbutik: Deres eller BlendShe. Make-up: Gosh eller Dior. Tøjmærke: Gstar! <33 Film: A walk to remember. Musik: Rap og Techno. Slik: Det fra Slikcenteret i Roskilde. Shampoo: En fra min frisør. Årstid: Forår. Bog: Kaptajn Blåbjørns 13½ liv. Smiley: :b Sætning/ord: "Din hat", eller "din hest". Hårfarve: Jo mørkere jo bedre. Sko: Høje! Blomst: Rose. Is: Magnum dobbelt caramel. Dessert: Is. Vejr: Solskin. Tv kanal: Tv3+.
»' Monaen .. min musty (L) - du vil altid være i mit hjerte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
26-07-2007 20:15 |
|
Farve: Blå Tal: 7 Hesterace: Holstener Dyr: Tiger Mobil: Sony Ericsson W550i Mad: Tarteletter Drikke: Cola Tøjbutik: New Yorker Make-up: Intet Tøjmærke: ? Film : Memphis Belle Musik: Dansk rap Slik: aner det ikke Shampoo: Komplet ligegyldigt Årstid: Sommer hvis meget varmt/vinter hvis meget sne Bog: Stormstyrken fra Navarone Smiley: Sætning/ord: "Er du gal main" Hårfarve: Blond Sko: Nike Shox Slik: Ved det stadig ikke Blomst: Rød Gerbera Is: Twister Dessert: Cup Dänemark Vejr: Sol Tv kanal: 3+
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Farve: Rød Tal: 14 eller 7 Hesterace: Haflinger Dyr: hest eller hund Mobil: Samsung (selv har jeg sony, floot carina xb) Mad: Pizza Drikke: Hmm... Ting med juice xD Tøjbutik: H&M Make-up: Mascara vel eller mener du mærke? Tøjmærke: H&M I guess? Film: Uh der er mange. Komedier i hvert fald. Slik: Alt men ikke for meget chokolade. Shampoo: Pantene. Årstid: Hmm.. Forår/tidlig sommer. Bog: Læser ikke så meget :b Smiley: Herinde: Normalt: :b eller =) / =D Sætning/ord: Oh no eller oh my god. Hårfarve: brun Sko: kawasaki Slik: Igen? :b ^^ Blomst: Lilje Is: Dream med karamel <33333333 Dessert: Dream med karamel <33333 xD Vejr: Solskind men ikke for varmt. Tv kanal: Tv2 zulu eller disney channel 
MVH. Carina med Omira - Og nu også lille Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
26-07-2007 20:52 |
|
Farve: blå =D Tal: hm? har ikke noget s; Hesterace: islænder + connemara. Dyr: hest. Mobil: hm :L der er mange. Mad: pizza & pandekager med underground is. Drikke: icetea, faxekondi & redbull Tøjbutik: deres' Make-up: eyeliner & mascara. Tøjmærke: wezc, d&g, miss60, killah, papfarspige, g-star, only, sparkz, lee & nørgaard. Film: råzone & bedre end beckham Musik: ved ik rigtig? Slik: hjerter med skum under, kan man kun få i frankrig xD Shampoo: stuhr ;p Årstid: hm. vinter : D det er mega hyggeligt. Bog: læser ik specielt meget? Smiley: (: ' <3 ' : D ' :L ' j; ' q: ' (; ' ø; ' Q: ' [x ' (x ' 8D ' (L) Sætning/ord: seriøst? Hårfarve: brunt. meget kedeligt, vil gerne have striber i. men det må jeg ikk :/ Sko: converse & vans. Slik: det er der spurgt om (: Blomst: roser tror jeg xb Is: vaffelis. med 3 kugler. citron&jordbær&lakrids, softice, guf, syltetøj & 2 flødeboller. Dessert: pandekager m. is <3 Vejr: snevejr & torden. seriøst jeg eeelsker torden, det er mega hyggeligt. (; Tv kanal: thevoice, mtv, tv2, 3viasat+ & dr1 .. + TV CHARLIIGE' ej det er stenern :x
Emma Borum aldrig mere sindri? jeg savner dig sådan :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndlings... |
|
|
Farve: Grøn. (Guld, hvis det er en farve:b) Tal: 25, 27. Hesterace: Ved ikke. Dyr: Hest vel. Mobil: K610i. Mad: Alt mad :b Drikke: Juice, tror jeg faktisk q; Tøjbutik: HUMP måske. Make-up: Mascara. Tøjmærke: Ved ikke. Film: Den grønne Mil. Musik: Placebo <3. Slik: ALT SLIK! <3. Shampoo: Ikke nogen speciel. Årstid: Alle, kan godt lide, at det skifter. Bog: Må være Dina-bøgerne. Smiley:  Sætning/ord: Ved ikke. Hårfarve: Brun. Sko: Mine Hilfiger. Blomst: Ved ikke. Is: Daimis og Mc Flurry med Daim <3. Dessert: Is. Vejr: Godt vejr. Tv kanal: Disney Channel.
- Christina Buhl med Major og Rocky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Farve: -ved jeg egentlig ikke Tal: -7 Hesterace: -frieser, fjordhest, islænder Dyr: -hest Mobil: -nokia, de ande mobiler sider tilbage i den forkerte sider, kæmpe irriterende Mad: -kartofler Drikke: -danskvand Tøjbutik: -urban outfitters, h&m, genbrugen jeg ikke kan huske navnet på nede på jagtvej Make-up: -.. Tøjmærke: -ikke noget Film: -ingen Musik: -alt muligt Slik: -tyggegummi Shampoo: -.. Årstid: -vinter Bog: -mit liv som geisha, nynne dagbog123, shopaholicbøgerne Smiley: -B-) Sætning/ord: -hooold da op vaaarrr, ej nu går det i kage, FIONAAA, op i numsen, tis Hårfarve: -.. Sko: -all star og maosko Slik: -det spørgsmål var da også deropppe, men her skal stå bolcher for de også gode Blomst: -mælkekartoner(mælkebøtter) Is: -menta Dessert: -chokoladekage Vejr: -sne Tv kanal: -TV2
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsss |
sawa |
27-07-2007 16:09 |
|
Farve: orange/mørkeblå/rød Tal: 13, fordi alle andre hader det. det er altså synd for starkkels 13 Hesterace har ikke nogen ynglings race. jeg går efter temperementet, og viljen til at lave noget, samt de fysiske ting er i orden. Dyr: MARIØHØNS <3 Mobil: 3310, og 6230i, det er satme telefoner der holder! Mad: elsker i det hele taget mad men pirok er godt Drikke: multi juice. evt med vodka Tøjbutik: bikbok evt Make-up: ved det ike  Tøjmærke: kyra k Film: butterfly effeckt er god, men jeg har sikkert glemt den vigtigste Musik: rock Slik: daim tærte Shampoo: sthur blonde Årstid: forår Bog: harry p Smiley: ;D Sætning/ord: for satan Hårfarve: naturlug guld Sko: kavasaki Slik: daim tærte Blomst: d e små vide, kan ikke huske hvad de hedder Is:jord bær Dessert: is Vejr: sne Tv kanal: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ki7,ki,umkg |
|
|
Catrine'&'Maylie Selwyn Spring'&'Dressur stjernen ©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er mig!? |
Andrina |
27-07-2007 19:00 |
|
Farve: Pink Tal: 96 Hesterace: Fjordhest Dyr: Heste & hunde Mobil: Sony Ericsson Mad: Salat Drikke:Cola Tøjbutik: Twister & Buksen Make-up: `Creme` Tøjmærke: Lidt af det hele <3 Film: Nynne Musik:Lidt af hvert... Slik:Chocolade Shampoo:Puma Årstid: Sommer Bog: Heste & Pony pleje Smiley: HAHA Sætning/ord: Pas dig selv ! Hårfarve: Brun med striber. Sko: Heste sko  Slik: Chokolade *Mums* Blomst: Rose Is: Vaffel Dessert: Melon Vejr: Sol skin Tv kanal: Tv2 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GJHKLÆØ |
Orbitts |
27-07-2007 19:22 |
|
Farve: - LILLA. Tal: - SYV. Hesterace: OX ARABER. Dyr: -HEST & HUND. Mobil: -HMM?. Mad: - TZATIZIKI{staves?}HJEMMELAVET PIZZA. Drikke: - COLA LIGHT. Tøjbutik:- H&M, ONLY, VEROMODA, DERES, BAHNE OG FLER'. Make-up: - DIOR MASCARE, DIOR ROUGHE,LÓREAL FOUNDATION. Tøjmærke: -D&G, HILFIGER, H&M, ONLY, VEROMODA, OG FLER'. Film: -BORAT. Musik:- ? Slik: - ALT HARIBO. Shampoo:- FRUCTIS. Årstid:- SOMMER. Bog:- SHOPAHOLIC. Smiley: - ? Sætning/ord:- LALALALALA. Hårfarve: - MIN EGEN. Sko: - ALLSTAR. Slik: - Blomst: - ROSE. Is:- ? Dessert: -IS. Vejr: - SOLSKINSVEJR. Tv kanal:TV3+
*Jeg savner dig Blackie'mus*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghghghgvjh |
Line Kristiansen ♥Rhapsodyϖ |
28-07-2007 16:42 |
|
Farve: Lyserød.. Tal: 8.. Hesterace: Dv.. Dyr: Hund.. Mobil: nokia 5300.. Mad: Mange retter.. Drikke: ? Tøjbutik: Mange.. Make-up: eyliner, mascar, lipglos.. Tøjmærke: ? Film: Der er rigtig mange.. Musik: lige i øjeblikket er det dolly paerton.. Slik: chips.. Shampoo: ved ikk hvad den hedder.. Årstid: Sommer.. Bog: ? Smiley: (; Sætning/ord: Tag chancen mens den er der.. Hårfarve:? Sko: Adidas superstar.. Slik: Har du skrevet en gang.. så kig op.. Blomst: Magorit (ved ikk hvordan det staves) Is: Zapp.. Dessert: Kage.. Vejr: Solskin.. Tv kanal: Tv 2, for de sender venner(;
♥♥♥ Smil til verden og verden smiler til dig. ♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndlings |
Anne |
28-07-2007 17:36 |
|
Farve: - Grøn  Tal: - 4 :b Hesterace: - New forest? Ved det ikke  Dyr: - Hææææst  Mobil: - Pt. w850i  Mad: - Lasagne, flute/baguette med kylling & bacon og nogen gange toast  Drikke: - Hmm, slush ice <3 Eller isvand <3 Nogle gange Fanta/Nicoline eller faxe kondi  Tøjbutik: - Vero Moda  Make-up: - Lige meget, bare det bliver på  Tøjmærke: - Only, I think? Ej, ved det ikke :b Film: - Harry Potter <3 Musik: - Det meste af det, de spiller på Voice, men også noget gammelt Fx. All by my self <3 Slik: - Hmm, lidt blandet, men ikke for meget lakrids  Shampoo: - Pantene - Ice shine, tror jeg :b Årstid: - Sommer <3 Hvis der er godt vejr! d: Bog: - Harry Potter <3 Smiley: - Den der bliver brugt flittigst, både på mobilen og computeren, er vist :b-smileyen :b Sætning/ord: - Har ingen sætning/ord  Hårfarve: - ? Sko: - Kawasaki <3 Blomst: - Anemone  Is: - Hmm, ananas sorbet, hvis det skal være frisk Ellers er noget chokoladeis altid godt  Dessert: - Is <3 Eller chokoladekage  Vejr: - Ca. 25 grader med sol, men ikke stegende sol, så det føles varmere :b Tv kanal: - The voice <3
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm... |
Henry »Connery og Magic Main |
28-07-2007 18:06 |
|
Farve: sort & hvid Tal: 1 & 2 Hesterace: DV Dyr: hest & hund Mobil: Sony E Mad: alt Drikke: cola Tøjbutik: forskelligt Make-up: alt Tøjmærke: designers rwmix Film: the girl next door, sandheden om rødhætte & mean girls Musik: blandet Slik: chokolade Shampoo: loreal elvital volume dims Årstid: vinter Bog: Mine hemmeligheder Smiley: (sårn en kys mund) Sætning/ord: hygsomt (et henry ord som vennerne sir) Hårfarve: brunette ( har selv rødt. typisk ) Sko: støvler & ballerinaer Slik: er sagt q: Blomst: ingen Is: straciatella (staves) Dessert: alt Vejr: snevejr ' eller blå himmel & mild sol. Tv kanal: mange q:
Henry * Med dressurhesten Connery & - ponyen Magic Main * ' Indian Kasmir Du vil altid være den bedste kalle mus '<33 ' - En dårlig taber er bare en vinder som har haft en dårlig dag -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mie her |
Oompa |
28-07-2007 18:35 |
|
Farve: grå , sølv , sort og hvid Tal: det ved jeg sku ikke Hesterace: ARABER  Dyr: hest sku da Mobil: ehh . den der skub op med skak-tastatur Mad: italiensk og græsk Drikke: hm . bacardi , hyldeblomst saft , smoothie og friskpresset juice Tøjbutik: nørgaard på strøget , urban outfitters , magasing osvosv Make-up: hmm . Tøjmærke: går i meeeget forskelligt Film: det ved jeg sku ikke Musik: De Sorte Spejdere (altid!) , The Hush Sound , The Long Blondes , PJ Harvey , Soko , The Shrins , Plain White T's , Tegan and Sera , The Gossip , Circa Survive , Jeah Jeah Jeahs , Janis Joplin (Kun Mercedes) , Say Anything , osvosv Slik: flagremuse og clik-mix Shampoo: sturh(sthur/sthur) Årstid: alt undtagen vinter Bog: ave eva Smiley: eller eller eller  Sætning/ord: ? Hårfarve: mørk brun Sko: såå mange Slik: har vi ikke haft den ? Blomst: valmue tror jeg Is: alt paradis Dessert: kage Vejr: hm . ? Tv kanal: TV3 , TV3+ , zulu osv
» Oompa & Femilet « What dosent kill you makes you stronger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shhfshfhsfsh |
Annelise (den hodde) |
28-07-2007 20:08 |
|
Farve: rød Tal: 5 Hesterace: muslimer Dyr: Orlando's hund Mobil: min egen Mad: mmm... maaad Drikke: mmm.. drikkelse Tøjbutik: dem med sygo sejt tøj mayn! Make-up: GOOOTH Tøjmærke: Orlando's tøj Film: Orlando og Hugh's film Musik: evanescence, within temptation, hugh jackman osv! Slik: aner det ikkøøøh Shampoo: aner det ikkøøøh igen Årstid: forår Bog: Min Orlando booog Smiley: xD Sætning/ord: JæzJæz, GOSH, Orlando Hårfarve: rødt Sko: mine sko Slik: hmmm Blomst: rose.. kender ikke andre Is: ARH IS! Dessert: chockolade Vejr: solskin Tv kanal: mtv???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rilgyhklrfgyelkr |
|
|
Farve: Grøn Tal: 10, 11 & 22 Hesterace: Ikke nogen bestemt... Men vil helst eje holstener. Dyr: Jordegern Mobil: Samsung e370 Mad: Noget sammenkogt karryret med ris. Drikke: Kakao, æblecider og pepsi max Tøjbutik: H&M Make-up: Har ikke noget bestemt mærke, hvis det er hvad du tænker på? Men hvis vi bare snakker make up, så er det helt klart mascara og rouge. Tøjmærke: H&M, TELIN & 1hundred Film: Fight Club & Van Helsing Musik: Björk Slik: Chokolade og lakrids Shampoo: Har ingen ynglings... Årstid: Sommer & vinter, kan ikke vælge Bog: Læser aldrig... Smiley: &  Sætning/ord: F*ck Hårfarve: Nøddebrunt & meget meget rødt. Sko: Mao & kina Blomst: Violer Is: Chokolade & ananassorbet Dessert: Is Vejr: Regn Tv kanal: Zulu, viasat 3 & 3+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bacon:) |
nameless |
28-07-2007 20:41 |
|
Farve: Lyse blå og hvid Tal: 4 Hesterace: Oldenborger Dyr: Strømpebånds snog Mobil: Samsung Mad: alt mexicansk Drikke: Isbjørn Tøjbutik: Kings&qeens Make-up: Christian Dior Tøjmærke: Kommer an på hvilken beklædnings genstand vi snakker om , men nok G-star Film: House of wax Musik: 3 seconds to Mars Slik: M&M's Shampoo: Brugsens den billigeste Årstid: Vinter Bog: Skygger Smiley: Den her Sætning/ord: åh den kærlighed , den kærlighed Hårfarve: Tjaøøh Sko: Reeblok eller Lacoste Slik: M&M's Blomst: Valmue Is: M&M is , som jeg ike kan finde ud af at puffe op Dessert:M&M is Vejr: Kulde Tv kanal: Disney channel
Line May' Olsen. Nu med dressur mulen Junker + Den alt overlevne SonyE tlf. En rigtig hest er en oldenborg hest Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|