HAHAHA!!! Jeg var afsted til London for et par dage siden. Missionen var at se teaterstykket "In Celebration" med Orlando Bloom, (MIN HEEELT
) og måske få en autograf.
Jeg så så stykket og lækre Orlando, og bagefter ville han give autografer. Men da jeg kom ud stod der mindst 300 skrigende fans, og der var ingen chance for at jeg ville kunne til at snakke med ham. Så næste dag kom jeg igen, mens han var inde og spille stykket. Jeg ventede i 3 lange kedelige timer, sammen med nogle japanere der ikke engang kunne tale engelsk. Som tiden gik kom der flere og flere til. Men jeg havde været en af de første til at stile op, så jeg stod på første række! Weee...
Tilsidst var vi omkring 600 skringende fans, tre politibetjente og 4 bodyguards der fyldte hele gaden. Bilerne kunne ikke komme forbi! 
Så kom Orlando endelig kom ud og begyndte at skrive autografer. Han var så sød! 600 personer stod og skreg ham op i hovedet, men han tog det roligt og snakkede stille og roligt med dem. (suk
)
Så kom han over mod mig.. ARH! Da han så begyndte at skrive på mit program, som jeg havde købt inde i teateret, "sagde" jeg: "THANK YOU SOO MUCH ORLANDO!". Så kiggede han op og smilede. (HAN HAR DET DEJLIGESTE SMIL!). Han svarede så: "Ahttp://www.. You're always welcome". ARH! Han talte til mig! Han smilede til mig! Jeg fik en autograf! Han ved jeg eksistere! Jeg er såååå lykkelig! 600 andre stod og skreg på ham, men han snakkede med MIG! Nu kan jeg endelig dø lykkeligt!
Bare et lille lykkeligt indlæg fra miiiq 
Her er nogle billeder:
Teateret: Duke of York's i London

og dejlige Orlando

Billederne blev ikke så gode, for mit kamara spassede lidt, men jeg fik heldigvis en masse video'er! GOD, hvor er jeg lykkelig!!!