Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bandager!?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:23

Hej ænder:D Jeg har fået pakket alle mine heste-sager ud nu, og fundet et par bandager:D Men hvordan skal sådan nogle lægges på? Vil helst ikke bare sådan prøve, så ænder:

Er der nogle der har en rigtig god forklaring på hvordan man lægger bandager på?

På forhånd tak:D

Knus Emma:D

Emzelemselamseben

&

Raudstjarna

I © U

© © © © © ©

Lækket udstyr sælges,

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:25

Jeg er en kegle til at forklare, men altså, få en til at vise dig det og bagefter: Øve

Michala,

Med Ferrari,

Og snart uden Safian´s Gormline.

Kommer til at savne dig tøs ©

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:29
Det kan ikke rigtig forklares på skrift, eller jo, men ikke så du forstår det, og kan gøre det korrekt. Og med lige netop bandager er det ret vigtigt at de ligger rigtigt. Som Michala siger: få en til at vise dig det og så øv det (:

Støjer & Epirus
Araberbassen uden lige

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

ortotrotr.
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:42

Jeg vil anbefale dig at få fat i et par bandage-underlag også, da bandagerne ellers vil gøre mere skade end gavn. :)

Når jeg lægger bandage på, starter jeg altid på midten af underbenet, ruller en runde eller to dèr, og kører så ned om koden og tilbage op under knæet, så lukningen sidder så højt oppe som muligt. Så er der nemlig ikke meget chance for at hesten løsner den under ridningen. ;)

Thea Skjoldborg .

- Med hafferen Ursula & DV'en Alice !

0
0
Svar på denne tråd

Bandager
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 14:45
Bandager skal også kun bruges når det er nødvendigt. Alt andet er tosset, og din hest/pony fejler vel ikke noget.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider