Idag halv 9 ringede Inge og sagde at Marcie havde haft dyrlæge 2 gange i løbet af natten, og de kunne ikk gøre mere for hende, og hun havde af hestehandleren fået lov til, at aflive hende på rideskolen.
Så jeg prøvede at spise morgenmad, men jeg var ikk så sulten mere, så jeg fik næsten ikk noget. Jeg ringede også til min mor og far, og sagde det tl dem, og ingen af dem kunne komme op til mig, så min lillebror tog med mig. Halv 9 var jeg oppe ved Marcie, og striglede hende. Jeg kig så rundt på rideskolen, og græssede med hesten. Efter jeg havde græsset en time, kom min far og hans kollega, og min far sagde farvel til Marcie, og trøstede mig. Da jeg havde græsset i næsten 3 timer, kom dyrlægen, og Inge kom og tog hende med om bag laden. Jeg stod på gårdspladsen og ventede på at Inge ville komme og sige at jeg måtte komme om til Marcie. Efter næsten et kvarter, fik jeg afvide at Marcie var blevet aflivet og jeg godt måtte komme om bagved og sige farvel til hende. 
Jeg satte mig ned hos hende, og nussede hende i hovedet, mens der var en, der gik ind i Inges hus og hentede en saks, så jeg kunne få noget af hende hale. Jeg fik nusset med hende i ca 15 minutter, og så kom der en pressening over hende. 
Jeg fik 3 dejlige måneder sammen med hende, og vi blev smadder gode venner
Hun var bare så pi'se nysgerig, og samtidig meget forsigtig med at det ikk gjorde ondt på en, hvis hun skulle smage lidt på ens trøje :') Æret være hendes minde, må hun hvile i fred..
Jeg vil aldrig glemme hende, jeg nåede at komme til at holde pokkers meget af hende, næsten lige så meget som jeg holdt af Lori.. Jeg kommer sgu til at savne hende 
Jeg fandt ud af at Lori også blev aflivet d. 18, altså præcis for 3 måneder siden blev Lori aflivet, det er en lille smule uhyggeligt, synes jeg..

^^hun kunne et stå stille ét sekund, hun var lidt et hyber barn.. :')

^^i boksen

^^er en lille smule rystet, men det er et meget sødt billede alligevel..

^^ Hun var god til at lave baby-face ansigter.. :')

^^det sidste billeder der nogen sinde er blevet taget af hende..
alle billederne er blevet taget d. 11 juni
Må de begge hvile i fred..