|
|
| Ridehjelme ? HJÆLP! |
|
|
Hej Ænder. Ja jeg er kommet til det dårlige med ridehjelme! DE KLEMMER OM HOVEDET! Så er nu på jagt efter en ny. Jeg får skide ondt i knolen når jeg rider med den! Så , nu vil jeg have en ny! Så tænkte på om i ænder kunne anbefale en god ridehjelm , en let en , ikke for dyr og rigtig god. I må meget gerne give et link til en rideudstyrsbutik hvor man kunne kigge på dem. Evt. Billeder af dem i har ? på forhånd TAK!
Hende Med: Vallakken; Dressurpony, Benjamin NF. Hingsten; Distancepony, Cado´s Dakoda Ox4338.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ligesom |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
18-07-2007 14:24 |
|
blondine milh sagde, euro-lite er virkelig den BEDSTE:D du kan søge på google for et finde en hjemmeside hvor de kan købes, men det bedste ville være at tage ud i en ridebutik og se den - hvis du ender med sådan en - tro mig, du bliver enormt glad for den.
Knus Emma:D Emzelemselamseben & Raudstjarna I © U © © © © © ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OKay ??... |
|
|
Blondine Milh: Har du et link til hvor du har købt din eller ? Måske et billede ?
Hende Med: Vallakken; Dressurpony, Benjamin NF. Hingsten; Distancepony, Cado´s Dakoda Ox4338.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw... |
|
|
Wauw , den ser virkelig lækker ud. Hvad måtte du gi´for den ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hold da op. |
|
|
Nanna: Den ser virkelig lækker ud . ´Har desværre ikk pengene til den . :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Nanna *Sina Prins og Sunshine* |
18-07-2007 14:41 |
|
Træls, den er ellers på tilbud 
- Sina, Sunshine & Prins Mine Guld ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna... |
|
|
Ja meget. Mææn , måske jeg kunne logge min mor til at betale .  Men lad os se.
-Mie TJ Den stolte ejer af : Araberdyret & Newforestdrengen. Vær dig selv. Det er jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vcxhhvchvchvcx |
Liv ♥Islænderfjorden♥ |
18-07-2007 15:22 |
|
DEN der euro-lite kan købes i LH-FODER i jylland sikkert også mange andre steder...
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lady 4-ever<3 Pas på- Jeg snakker som et vandfald! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oeroeroer. |
|
|
Har en sort Euro-Lite. De ridehjelme an klart anbefales!  De er letvægts. 
Thea & Ursula ...sammen er vi et team! ▫ ▫ ▫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal |
Pirat-Lunde |
18-07-2007 15:32 |
|
Jeg har en Jacson IRH - pisse lækker hjelm koster ca 1000 kr. eller en GPA .. dyr, men god =D
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © © Nu også med Suze © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Jeg er også tilhænger af EuroLite 
Kia
Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| njaaah |
|
|
´Tror jeg spørger først .. Hvad er dyrt for dig? Hvor meget må den koste? For tror de andre tror at 1000+ er billigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tag ud i en butik |
Stina (Perfekte Perfi) |
18-07-2007 17:42 |
|
Man kan efterhånden få så mange forskellige slags letvægts-hjelme. Jeg har selv en jeg gav 600 kr for og den er jeg rigtig glad for. Det nemmeste for dig vil nok være at tage ud og kigge på de forskellige hjelme i en rideudstyrsforretning. Der har de oftes et stort udvalg af forskellige mærker og priser 
♥Hilsen Stina Med Perfekte Perfi ♥ Lækker Passier sadel sælges. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg har sådan en smart Jacson hvor man kan regulere størrelsen bagpå og tilmed skifte "striben" foran så man kan få forskellige farver  Den gav jeg 800 for.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|