Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Godmorgen Junior!
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 06:02

I need a leif!

- Jeg har lige svaret på stortset alle indlæg på første side, foruden en hel del indlæg på det hersens engelske forum jeg også kommer på.

Min lillesøster ligger og sover, - hun er syg, så jeg har sovet ca. 1 time ialt i nat, wohooo. Føler mig SÅ steneren lige nu.

Om ca. 2 timer kan jeg så ringe til min mor og prøve at overbevise hende om at min lillesøster faktisk ER syg og hun IKKE prøver at pjække for at blive heroppe, doh.

[randomness on]

I nat brugte jeg så nogle timer på at snakke med en gut jeg er lidt smålun på måske, - men han har så en kæreste på 8-) Og han flirter alligevel med mig. Mh... "Ej men det kan man godt, fordi så længe man ikke gør noget ved det rigtigt, så det ikke noget farligt. Og vi kan jo snakke om alt! Og vi gør jo intet ved det, før vi engang begge er singler!"

- Bleeeh. Jeg ville personligt aldrig accepterer at min kæreste havde noget kørende med en anden, - har gået på skole med ham, så vi kender hinanden rimelig godt fra dengang. Og hvis han så alligevel mener vi engang kommer til at ha' noget kørende for real, - så det jo max unfair mod hans nuværende kæreste?!

- Ej forget it. Jeg gider ikke sådan noget fesent noget :-P Det er jo ikke værd at samle på...

Desuden har jeg en plan med en af mine allergodeste veninder i Australien, om at vi skal være de sære marsvine damer når vi bli'r gamle og bo sammen i DK om sommeren og i Australien om vinteren. Foruden hendes øgler og vores hunde... Og når vi vinder i Lotto også vores mange heste. Men ingen mænd, - for vi kan ikke finde ud af dem og vi gider ikke være de sære kattedamer. Så vi skal være marsvinedamerne

[/randomness off]

Men nu har jeg så tilgengæld også kunne bruge det meste af natten på at sidde og glo på mine fededyr, også kaldet hamstersvin, - eller måske bare "marsvin".

For Jessa er SMÆKFED :-D Vidste godt det var så hund lig ejer, men sguette med marsvin også, hummm.

- Hun er sat til om 14 dage og jeg glæder mig! Er mit 3. kuld marsvin, men mit 1. kuld med "renracede" dyr og så med coronet. Pt. går hun sammen med sin mand og de er bare søøøøde sammen... Så regner med at han skal snippes så de kan gå sammen bagefter også.

Men er bare for vildt at sidde med hende og så kan man mærke ungerne sparke, uuuh :-D

De er ved at blive behandlet for skab allesammen, - så håber virkelig ikke det kommer til at påvirke ungerne.

Har pt. 3 hunner som gerne skulle være gravide.

- Jessa er 100% og er sat til d. 30 juli, og gemalen er mors ultimative Polledreng!

- Twix er også 100% men fik ikke skrevet datoen ned (DOH!) men ca. 2-3 uger efter Jessa vil jeg mene. Måske 4 uger.

- Fiona er jeg VIRKELIG i tvivl om og det irriterer mig fordi hun burde gå i brunst snart så men hun er slemt ramt af skab så kan være det har påvirket hende til at misse en brunst og/eller absorberer ungerne :-( Bernie vil ihvertfald gerne lave små søde babies med hende men hun er en rigtig dame og fortæller sin mand hvordan man opfører sig her i huset ;-D

Gud hvor får man stablet mange teorier på benene :-D

Som bonus info vil jeg fortælle at "min lille" Uffe er blevet en stor dreng :-@ Og nyder livet med at irriterer sin venner, - Æslerne Henning (MEGA SEJ!), Loppe (SÅ SMUK!) og fjordhestene Bjarne (Så sjov at ride :-D) og Miss Muffi når de ikke hygger sig.

- OG! Hvad gør man ikke for sine hamstersvin? Overvinder sin højdeskræk og prøver at finde en måde at få sakset nogle gode grene ned til dem. Jeg hang seriøst med arme og ben klemt om træet og forsøgte IKKE at kigge ned! Der var måske hele 1½ meter ned

Nu vil jeg gå ud og glo på solopgangen, eller resten af den, med en dyne og en kop varm the :-D

Godmorgen Junior!

Rollo

- Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes...

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

hahahahahahaha
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 08:13

Du må virkelig kede dig siden du skriver alt det!

MEN... du har skrevet ''eller absorberer ungerne'' det hedder vist abotere!!!

knuZZ..

Stutteri Hvedholm,

avl af super Pintoer!!!

men har også andre brilliante heste

nu med føl!

0
0
Svar på denne tråd

Hvedholm
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 08:24

Nopes, - abort er hvor ungen/ungerne kommer ud, absorbere er når hunnen ligesom... "suger" ungen i sig igen. Hvis man kan sige det sådan?

Kede mig? Neeej da. Kloge børn keder sig aldrig siger min mor.

Rollo

- Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes...

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

uuunii
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 08:54

godmorgen, rollo (:

min lillesøster har sovet med en veninde, de sidder og ser sommer sumarium. jeg skal op til min faster i viborg idag gider ikke rigtigt. mene? jeg håber jeg komme ned og se sådan en totalt sød falabella der står i viborg (ikk fordi jeg skal have den - men den er bare så nuttet!)

..__» emma&sindri ± {:'

- min mening & ikke din?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider