Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Punk ? ,
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 00:45

Heeej ænder , :D

- nu sidder jeg og tænker hvad er stilen punk ? , Min opfattelse har altid været den af punk er en alternativ livsstil som startede i england ( London ) i 1970'erne

- hvor unge løb hjemme fra eller bare boede på gaden.

hvor de levede i det tøj der nu var og havde det hår de nu havde.

hvilket vel tit var dreads da de ikke fik vasket det med vand og sæbe hver dag :P

Det er min opfattelse af punk'stilen'

-Syntes bare ordet punk er blevet fordrejet en del idag :)

altså hvis man er punk'er' idag behøver man jo bare at gå i H&M eller lign butik købe en pink bluse med skellethoveder på og en sort eyeliner . jubii så er man jo også punker eller ??

Så er man jo pludselig punker eller ?

Man kan jo også bare høre MCR, Tokio Hotel, Debbie rocke eller hvad fa'en de kunstere hedder :)

Hvad syntes I i alt vidne ænder :D

Damn jeg elsker de her humørikoner :D

Line

Line May' Olsen.

Nu med dressur mulen Junker

+ Den alt overlevne SonyE tlf.

En rigtig hest er en oldenborg hest

Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes

0
0
Svar på denne tråd

klivnjgnhgf
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 00:49

den sidste du beskriver er min betegnelse for kitty punks - folk der tror de er punks..

din øverste virkede meget rigtig .. :D

sjovt favet hår ,, gerne underlige frisure ,, ved ik hvordan jeg skal forklare det (flot jeg er selv ret punk i det xD)

men ja stammer fra england ,,

[ mvh.oo2-Pirat ]

nu uden Perle de Phantomic

--------------------------------

JHN's Punk B-)

0
0
Svar på denne tråd

Punker
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 00:53

At være punker i dag er jo ikke som dengang, i dag er det mere en stil end en livsstil.

Jeg forbinder punk, med fede hanekamme, læderbukser, hullet tøj osv :)

Synes ikke du kan blive punk ved at gå i H&M, altså jeg kan godt finde på at købe en pink bluse med skull's på og jeg har altid en del eyeliner på for at gøre mine øjne intense, Alle kalder mig for en poptøs så tror ikke det er det eneste det kræver.

Kender nogle få fyre på min skole som har haft punkstilen for et år eller to siden, og det var sq fedt nok at de gennemførte stilen :)

uhh en punk :P

Stine, snart uden sin Charmur :'(
0
0
Svar på denne tråd

Bacon:)
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 00:53

Haha :D

Ja sikkert HALLOOO KITTY :D

Og damn de er låårte dårlige :P

Mads ville myrde mig hvis jeg hørte sådan noget :D

Line May' Olsen.

Nu med dressur mulen Junker

+ Den alt overlevne SonyE tlf.

En rigtig hest er en oldenborg hest

Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes

0
0
Svar på denne tråd

kjbjhbhgvbhg
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 01:13
det sucks også +D

[ mvh.oo2-Pirat ]

nu uden Perle de Phantomic

--------------------------------

JHN's Punk B-)

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 01:24

Det var et kæmpe omrør der startede i England og resten af Verden fulgte med efter - det fik så navnet punk - og punk, betyder på engelsk aggresiv ung mand og ungdomskriminel.

Punk var en alternativ livsstil ja, med anderledes musik der var mere larmende og oftest havde politiske budskaber i sine tekster.

Punkere sagde tingene mere ligeud og brugte meget anderledes og nye udtryk ( det var det i hvert fald dengang ) og folk var yderst chokerede.

Tøjet og håret var for at udtrykke sig for at man ikke behøvede at se ud som alle andre (gå i fine jakkesæt og kjoler).

Mange folk prøver sikkert idag at kopierer stilen med hanekam, sjovt farvet hår, trashet tøj og pigge m.m. - nogle mere end andre, og folk der ikke trykker den helt igennem kaldes for kittypunks (lidt alla wannabees og hører festent musik såsom Tokio Hotel)

Men jeg vil ikke mene at man kan være en rigtig punker, uden at have de samme politiske synsvinkler som man havde dengang i oprøret - og så kan man ligne en punker lige så meget som man ellers vil - er holdningen der ikke, skal man ikke påkalde sig det udtryk

Kia

Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 13:50

Helt enig med Keah!!

Lukas & Charlie <3

Molger uge 28

0
0
Svar på denne tråd

sadasdas
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 17:02

hvis du går i H&M og køber en skelettrøje og sort eyeliner og kalder sig punker er man bare en nar.

Der er ingen true punkere tilbage rigtigt, kun få i Berlin og London :)

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

Blaaah ..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 18:23

Keah said it.

Kender mange mennesker, der kalder sig selv punkere. Og det er bare så lavt -.-' De lever det fede liv, bor i et pænt forstadskvarter med nydelige forhaver, fuglebad, Ikea-møbler, stort, ryddeligt værelse, og en mor, der stryger deres tøj og køber der guldkorn. Der er ikke noget galt i at leve på den måde (for det gør jeg selv xD), men vil man være (og det er egentligt latterligt at sige 'vil være', for punk er ikke noget man bliver eller vil være, det er noget man er. Det er personligheden, der er alternativ, ikke en persons ydre) punk, skal holdningerne og det indre være med. Det er lissom det, der kører løbet.

Det har heller ikke noget med musik at gøre, og det er dybt tåbeligt at nogle folk har fået det indtryk. Jeg hører da selv underground punk, og hvis der er noget jeg ikke er, så er det nok punker Bare fordi man hører det elendige mainstream-p!s som Tokio Hotel, der bliver spillet nonstop i radioen, fordi en eller anden har fået den idé, at nu skal det være mode at tro man er punker, eller fordi man tilfældigvis har fundet et nummer med et seriøst punkband, er man ikke hverken alternetiv eller punk. Selvom man farver håret, spiller guitar og kører på skateboard, betyder det ikke, at man aner en hylende fis om hverken politik eller meninger. Desuden kan man adoptere holdninger så let som man går på toilettet, så det slipper man jo ret let afsted med idag. Punk handler om meninger, grundlag for det, og om attitude. Det handler om at turde gå imod normerne, give verden fingeren og fortælle alle hvad man selv mener, og være stolt af det. -og ikke hvilket musik man hører, eller hvor meget eyeliner man bruger.

Forsanger og bassist i $ex Pistols, Johnny Rotten og Sid Vicious. @!#$ Pistols er dem jeg mener, grundlagde punk.

Picture yourself in a boat on a river, with tagarin trees, and marmelade skies ..

Somebody calls you, you answer quite slowly,

a girl with koleidoscope eyes?

Aisha, min Guldhest <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider