|
|
| jeres ynglings ridebilleder? (: |
| Forfatter:  |
AnnChristineSunesen |
| Dato:  |
14-07-2007 18:04 |
|
Ja, som overskriften siger. Man har vel altid et ynglingsbillede af sin pony/hest - det har jég hvertfald. Jeg vil meget gerne se jeres ynglings ride-billeder af jeres ponyer/heste!  Her kommer mit hvertfald;  Stævne i ulsted, La4. Der er et eller andet over det billede jeg rigtig godt kan li (: kom så med jeres? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min halvpart |
heste-piiiin |
14-07-2007 18:09 |
|
jeg har ikke selv hest men jeg har da halvpart på en dejlig fjordhest der hedder Domina   jeg elsker bare dette billede
Line.. Nu med part. © Love Domina ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111 |
AnnChristineSunesen |
14-07-2007 18:10 |
|
den ser sød ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
jeg har nogle, ikke særlig god kvalitet men synes bare hestene går okay de er alle rideskole .  ^kan rigtig godt lide dette billed da siluet(hesten) plejer at være ret stiv og meget svær at få til at gå til biddet, jeg sidder bare som en kage men altså  ikke noet godt billed men bare lige for at vise hvordan siluet altid går, derfor kan jeg godt lide billedet ovenover .  ^Gipsy, ved ikke hvorfor?  ^gipsy igen, kan godt lide det  ^heller ikke så godt, men kan godt lide det, synes det er ret sejt . og jeg har riiigtiiig mange flere
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111 |
AnnChristineSunesen |
14-07-2007 18:15 |
|
dejlige heste. Bella; hvad starter du på den? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
LC, vestegnspokalen på VER. Elsker det billede, synes helt man kan fornemme farten og suset   Og fra dressurtræning i juni, ikke et synderlig godt billede, men det er fantastisk for mig, fordi det viser en afslappet hest i et rolig tempo og det har taget ekstremt lang tid at ride det frem i hende: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnkjnkjnbjvn |
|
|
det her :')  en af de sidste gange jeg red på Bob,, han var lidt stram i starten men senere var det som at flyve :] også er han jo heller ikke grim at se på her 
[ mvh.oo2-Pirat ] nu uden Perle de Phantomic -------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
 Elsker farverne på det her billed, samt jeg synes hun springer godt op til mig   Da vi blev klubmestre   Synes han ser mega kær ud her   Elsker det billed  Sammer her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg har flere ridebilleder, jeg er helt vild med   Synes det her billede lyser langt væk af koncentration. Flika ligner en mini-varmblod, og ikke en pony. Fra SJM 2005  Det her billede udstråler masser af energi, se bare hvor sandet sprøjter om hovene  Salgsbillede af Flika, september 2005, 2 uger før hun blev solgt.  Udstråler ro og harmoni. Fra DSA 5 års 2006.  Tænker altid "gummibold" når jeg ser det her billede   Versade i samlet trav. Fra undervisning ved landstræneren.
Ridetøj sælges! Se præsentation for mere info "Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges! JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlings billede |
Henriette ♥TUMLE♥ |
14-07-2007 19:07 |
|
Jeg er bare helt vild med dette billede <3 Det er fra September sidste år, da vi holdte Landsstævne på rideskolen, man kan bare rigtig se hvor Nuttet hendes hovede er :'D 
©Tumle og Henriette© Du er alt <3 Fjordheste styrer XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved ikke hvorfor? |
stellalove |
14-07-2007 21:27 |
|
 Ved egentlig ikke hvorfor det er det her, synes bare det ser harmonisk ud på en eller anden måde. Og så gør vinklen et ellet andet. Det ligner han er rigtig sød, men han var godt nok et redskabsskur den dag 
Team KV Vi er 2 halvdele af et helt fjols  vi samler på røde rosetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
Bella |
14-07-2007 21:38 |
|
Starter kun LC1 - som jeg har vundet 2 gange og blevet nr 2 i. og LC2, som jeg er blevet nr 2 i 2 gange, og 1 gang nr 3. sidst vi vandt LC1 var det med 67,?? % alle gange har været over 63% så vi skal snart starte LB2 - har hørt det er lettere end LB1. Hvis jeg ellers tør :b jeg er bare bange for jeg ikke kan huske 2 programmer. de er jo noget længere (: Så starter jeg LC - 4 & 5 plads (5. pladsen mod heste) og LB, som vi er blevet nr. 2 i (:
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbcvhcvbbvb |
|
|
af kashmir først ( vores første ude stævne. kig ikke på mine benXD)  af format:( har lige to af ham)   af mica: 
♥♥♥ ♥ JOSEPHINE ♥ ♥ Kashmir, Format og Mica ♥ ♥ rid på Format, han er ligeså RØD som en tomat ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uha uha |
|
|
Uha uha.. Det er lidt svært.. Det her i spring tror jeg:  Det her i dressur:  Selvom hun ikke træder så godt ind under sig så er jeg helt vild med det.. I hygge må det blive det her:  eller det her: 
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © Årets Junior og Årets Hoppe (hest) *** .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit er |
Padkær ♥elsker OAK fantastisk m |
15-07-2007 21:30 |
|
her springer mig og oak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gfgfhghfggfhfghfh |
|
|
 Dette ( Ved jeg ligger i badekar når jeg rider, men retter op på det ! ) Har kønnere med gider ikke sætte ind!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raambo<3 |
Pernille ♥Rambo♥ |
16-07-2007 11:34 |
|
Her er et spring billede..  Det her er det bedste spring billeder der er blevet taget af os!<3 Også er der lige de her to billeder de er bare dejlige<3  se lige hvordan slikstenen og grimen machter<3  Også lige de4t her fordi han ser så glad ud<3 Jeg elsker den her pony 
>Pernille Risom< Rambo er miin! Men men men.. Jeg Elsker dog også Bianca Hvolbøll<3 & Frederikke Sadolin<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opkay...gtgf |
sawa |
16-07-2007 13:26 |
|
der er nogle stykker  min amadeus: dressur   spring:  tærren:   :=)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlings |
Nikse ♥Claus♥ |
16-07-2007 20:48 |
|
Ja dette er mit yndlings billede af mig og Claus <3 
Gør livet til en fest rid fjordhest Claus er den bedste for evig og altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|