|
|
| Hvad laver jeres heste i sommerferien? |
|
|
Ja, som overskriften siger, Hvad laver jeres heste i sommerferien?. Altså får de fri, bliver trænet hårdt/anderledes end normalt. Går de på græs hele tiden osv? Mine får fri 2 uger. skal jo selv på ferie, hvor de går ude hele tiden. Og så er det bare ind og i træningslejr  Penny Lane skal jeg ride masser af dressur på, og lidt spring bomøvelser osv. Silver skal træne en masse bomme på jorden, han får ihvertfald ikke lov til at springe højere end Le :p
NadiaDahl. Med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tihithhtihi |
| Forfatter:  |
pylle21 ♥sofiie♥ |
| Dato:  |
13-07-2007 01:06 |
|
Mine bliver også præcis som de plejer, udover at min træner erpå ferie så jeg får undervisning a hans datter .
Martina her (: - Hende der ikke kan ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Normalt. |
|
|
Min halvpart bliver redet præcist som den plejer. Måske lidt hårdere og længere tid ad gangen, da jeg har mere tid nu, og den desuden har en masse fedt der skal brændes af, da den står på fold døgnet rundt. Og med alt det frodige græs, bliver de altså nemt runde om mavsen. 
Mvh. Maiken Spis maden, før den spiser dig! -- Hardcore Nightwish og Tokio Hotel fan. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertyuio |
|
|
Alle mine heste går som de normalt gør. Men hele juli måned er det m in fr der træner mig, for min træner er på ferien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
som det plejer med min part (; men der er lidt flere turer skubbet ind nu når jeg er der 4-7 dage om ugen [:
». MILH & Kazmir (L) I save you in my heart babé!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Kamelen er sendt på "wellness-ophold"  Den blev opereret i maj, og nu er den igang med genoptræning  Trist at holde sommerferie uden sin hest!
Ridetøj sælges! Se præsentation for mere info "Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges! JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Bliver redet rimlelig normalt, men ikke liiige hver dag, da han alligevel står på døgnfold og hvis jeg ikke lige har tid  Og så 2 uger helt fri.
- Cikorie Somewhere over the clouds the sky is blue...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
13-07-2007 10:29 |
|
Min den æder græs - ruller sig og hvad en hest nu ellers gør når den bliver lukket på sommerfold 
mvh. Lone med Rapido Mulloh is back xD ●●● Bakkegaard - 31&32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Capzeda bliver redet som normalt, bortset fra han lige har haft 10 dages fri da jeg var på roskilde festival. Darling har altid sommerferie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
|
|
Marcie bliver striglet og gået tur med, og Stella skal jeg og nogle dygtige ryttere til at ride, og så kommer de på 2 ugers fold uden ridning.. og inden ferien er slut, kommer de ind i boks igen, og begynder at blive redet igen..
Lori -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg havde planlagt at ride en masse gode ture, de tre uger jeg er hjemme i ferien.  - Men nej, hendes sko er nu gået løs for anden gang i den her uge. Hvilket ikke er sket før i den tid jeg har haft hende. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Omira, føllet og Charlie går på døgnfold sammen og har stort set fri, bortset fra når vi får den skøre ide at de skal ud og motioneres Men nu er det heller ikke fordi de er vant til at blive redet hårdt og brutalt flere timer om dagen xD
MVH. Carina med Omira - Og nu også lille Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjjælø' |
Orbitts |
13-07-2007 12:53 |
|
Orbitt & tulle, bliver ikke redet ligeså meget . De går på døgnfold og bliver striglet og vasket, og bliver rigtig forkælet d;
*Jeg savner dig Blackie'mus*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knurlabob |
Frederikke og Mirla (L) |
13-07-2007 12:57 |
|
mirla går på døgn fold sommerferien ud =(
» Frederikke Sadolin « Med stjernen Mirla ↑ We are the champions  ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som de plejer |
|
|
Mine har haft 1 måneds ferie i april, da jeg var i USA. De bliver redet normalt i sommerferien. Tager til bulgarien i 10 dage, hvor min ene hest kommer i prof ridning, så han stadig holdes igang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lktvfgrubyhnjmkl,æ. |
|
|
uhadada de har haft lidt ferie men NU strammer garnet sig om dem  Haaarh vi skal være klar til stævnerne, rosetterne, sejrene osv hehe  Og mine STAKKELS springpiger? De pukler i varmen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
13-07-2007 18:44 |
|
Beauty har stået stille den sidste måneds tid pga. eksamener, ferie i udlandet osv. Så jeg rider ikke lige pt. (; men må hellere snart komme igang igen ..
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edrft56y7ui89o |
|
|
Mikado bliver tilredet  jeg har allerede siddet på ham tooo gangeee  min lille stjernepony.
Anne Sofie, Fregna&Ask - Ask&Fregna - Det var sådan det var.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min skøre skat. |
Kirstine-BB |
13-07-2007 20:40 |
|
Han får ferie, 24/7 på græs, hvor jeg er på ferie, så skal vi træne i 2-3 uger eller sådan noget, og så skal jeg på ferie igen. Jeg træner dog kun, så længe han er med på den, og nyder det (; Ellers så stopper vi og rider i skoven.
Kirstine Bøndergaard - Spegill for evigt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Ja Sascha har så mer eller mindre tvunget ferie da hun har en totalt løs sko - tør ik ride hende af frygt for det gør hende halt xD hehe.. og så tager jeg i sommerhus på mandag men der sku min veninde ha redet hende  men smeden er først på farten i uge 30 igen SÅ irriterende!!
Men når jeg så kommer hjem fra sommerhus skal hun trænes op efter alle kunstens regler inden vi tager på efterskole xD
Mathilde FC & Sascha Columbine
† Lady Michel † *19-01-91 24-02-07 †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wefwefwe |
Vildrose |
13-07-2007 22:44 |
|
den laver ik en skid, har ik været derude i en uge  schhh.. tror ikke jeg kommer særlig meget derud her i ferien, nok først i slutningen. så når jeg kommer står der sikkert en lovely mudderet pony, som ikke har været rørt i 14 dage <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5trsegerf |
|
|
Min faar et lidt "loesere" program, dvs. flere ture, og ikke saa haard traening. Plus at den faar lidt flere fridage. Men den er paa doegnfold og bliver taget ind og redet de der dage (:
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SINDRI ÆDER GRÆS & HYQQER: d; |
Emma-BB |
14-07-2007 12:56 |
|
Sindri æder græs. xD - Han er på sommergræs. d; Og han elsker det
..__» emma&sindri ± {:' - min mening & ikke din?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Grafik bliver redet helt normalt - måske kommer han lidt titter ud på længer ture 
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|