|
|
| Skatter, musepigen, elskede |
|
|
Jeg får en prop...  Jeg får spat af de tøser der kalder hinanden "skatter", "puttemus", "elskede" osv. Hvor er det dog kundstigt. Og dem man ikke engang kender ordentligt, men kun skriver med over msn el. lign. Hvad skal det til for? Nej, jeg begynder snart at producere grønne æg, hvis det fortsætter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjojafojafo |
|
|
Det kan også blive for falskt i længden  Men må indrømme jeg kalder mine nære veninder & venner; skat, min, smukke osv osv. Skriver det kun hvis det lyder naturligt for mig.
Dillarh Dallarh julie & louise - the shamans <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala. |
|
|
du er da lidt sippet. :b sådan skriver jeg da os til mine veninder, altså .. q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdjhgksrfk |
|
|
diana »dianaankersø«: Nej, det synes jeg nu ikke. Er mere til de "traditionelle" kælenavne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WWW |
| Forfatter:  |
pernxd |
| Dato:  |
06-07-2007 22:13 |
|
ja, syntes det er for meget at skrive det til dem man slet ik kender. men jeg skriver det sgu da til mine nære venner - men ik konstant for hver sætning xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grønne æg |
|
|
Kan jeg ikke købe nogen af dem så? - Kunne være sejt til påske. Jeg ved hvad du mener, - irriter også mig. Jeg har ÉN veninde jeg kan finde på at kalde "smukke", men det er lidt en joke vi har kørende. Så kalder jeg min lillesøs for "skat", men det er mere ligesom jeg gør med mine søskende, ens kæreste etc. - der går hun under den kategori for mig  Jeg HADER også når folk kalder en søde etc. for det er så fedterøvs agtigt og kunstigt. En dag jeg sad i toget, så der en voksen mand overfor mig og ringede til sin kæreste og kaldte hende "Pusser" og den slags, - var flad af grin indvendigt så jeg MÅTTE bare ringe til en eller anden, og sige "Heeej sødeste lille pullergøjser" xD - Åh det var sjovt, fik dræberblikket.
Rollo - Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
Nu kan det også ske, at man mener det 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg giver dig helt ret. Det er trælst at høre på. Forhåbentlig "går det snart af mode".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg kan godt følge dig. Det er ikke særlig mange af mine veninder jeg skriver det til, og det bliver for det meste kun til mus. Jeg syntes at sådanne ord mest er tilegnet sin kæreste. Ordet "elskede" bruger jeg aldrig, ikke engang til min kæreste. Det ord syntes jeg simpelthen er for overfladisk. Men jeg kan godt nok også få spat af folk der skriver: Hej min elskede dejlige smukke søde vidunderlige fantastiske pussemus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hahaha |
|
|
hahaha endelig en der er enig  Jeg går helt i baglås hvis selv en af mine bedste venner kalder mig smukke - jeg gider ikke at høre på det, og det ved de efterhånden godt. Hvis det endelig skulle komme ved jeg at det er fis, og så fyrer jeg jo bare igen med et eller anden sukkeragtigt :B Hvis man tager et hurtigt kig over nederen arto, så er alle jo nærmest hinandens bedste veninder (LÆR AT STAVE DET I TO ORD asses). Godt det ikke er mig :]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala. |
Bettemalz |
06-07-2007 23:09 |
|
jeg kan godt finde på at skrive det til mine nærmeste - men kun hvis det falder naturligt for mig :') har aldrig nogensinde skrevet skat - elskede e.lign. til nogen jeg aldrig har mødt :b
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejmeddiq |
|
|
Jeg kan få spat af tøser der skriver sådan til hinanden på Arto , doid osv. Ved ikke synes det er noget andet når man måske skriver sådan på mobilen eller noget. Meen der er da en grænse  Har EN veninde jeg kan finde på at skrive skat til over mobil . Men ikke i "det offentlige" . hehe .
Camille med Herkules <3 Den lykkelige ejer af Welsh Mountain 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Tjae, det er jo som man er. Jeg ville heller ikke skrive det til folk jeg ikke havde mødt. Man kalder da min bedste veninde for Skat? Og ellers skriver jeg Søde/Basse/Putte eller Mus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
louise (dilli): helt enig!! skriver det kun til mine venner og veninder..! ikke til folk jeg dårligt kender det hvsi det er noget er det søde eller smukke:P det er sådan lidt venligt hehe
- Nanna
>> PAS PÅ! << - jeg spiser dig til Frokost! Klik her - min Hjemmeside  Fotografering- læs nærmere i min Præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg synes det er iorden, at kalde sine næreste veninder - søde, elskede osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhdfhjdfjdf |
NannaT |
06-07-2007 23:47 |
|
jeg får gåsehud når nogen kalder mig søde, smukke, skat eller det der ligner. jeg kan bare slet ikke klare det. en af mine tidligere veninder kaldte mig det altid og vi var ikke engang rigtig veninder eller noget. så efter vi ikke har set hinanden i 1 år skriver barbiedukken pludselig til mig "Hej skat jeg savner dig mega meget nu når vi ikke snakker så meget sammen mere. kys din elskede" jeg gik helt i baglås da det gik op for mig at hun ikke havde sendt den forkert, og siden da har jeg ikke snakket med hende. det er ligesom bare personal space for mig at folk ikke skal omtale mig i tillægsord eller udsagnsord. jeg hedder nanna og sådan udtales det også.
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghtrgtrg |
|
|
hmm kan se hvad du mener .. hvis det havde været dengang jeg ikke havde behøv for at kalde mine "msn venner" det ville jeg have været fuldstændig enig... men nu skriver jeg med mange og svinger vi godt sammen jamen så hvorfor kalde dem søde ... feks. har jeg kun mødt Dillarh en gang og hun er blevet kaldt ufattelig mange pæne ting  tror det er lidt efter behov og en individuel ting  men kan se hvad du mener .. for JA det kan blive ALT ALT for meget ..
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfgfgfgffggf |
|
|
giver de andre ret. (: altså det kan godt blive for meget hvis man kalder nogen det som man ikke kender så godt. jeg kan godt kalde nogen søde som jeg ikke er meget nære ved. men mine næreste venner bliver kaldt ting som skat, min, smukke osv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
uh hader også sådan noget! Skriver det aldrig, nogensinde! Og når man skriver til nogen fatter jeg bare ikke de har overskud til at lave hjerter og en masse unødvendige søde ord! Det skal bare være kort og kontant .(jeg lyder herre kommentator agtig men altså.)
Når jeg snakker med folk siger jeg det heller ikke, det ligger bare ikke naturligt for mig at kalde dem søde, skat osv. Jeg kan slet ikke få mig selv til det, føler mig så overfladisk!
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
07-07-2007 10:43 |
|
Enig med Louise (Dilli) 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
Synes godt nok også hurtigt det bliver for meget. Har et par veninder som jeg nogen gange skriver søde eller putte til. Men gør det sjældent når vi snakker sammen rigtigt. Og gider virkelig heller ikke det der, hvor det skal bruges i hver anden sætning! Det bliver bare alt for meget. Men skriver gerne f.eks. "Hej søde" i starten af en besked. Og så kommer det sansynligvis ikke frem mere i den samtale 
TRINE med æseldyret TITAN <3 ><><><><><><><><
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis thihi |
|
|
Jeg er helt enig med dig Numsefisk.. Jeg kan ikke ta' sådan noget Fnizz Thihi- og jeg elsker dig-snak  Det er simpelthen for meget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
07-07-2007 12:57 |
|
LOL Rollo, hvordan kunne du lade vær med at grine? Du må have en stor selvkontrol (hvis det er det, det hedder) 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
07-07-2007 15:11 |
|
Jeg forbeholder ordene "min, skat, mus" til mine aller nærmeste, så som kærester og mine bedste venner. Jeg bruger aldrig ordet "elskede" eller "mitalt" som nogle små poptøser har sat sammen Det synes jeg alligevel lyder en tand for kunstigt. Desuden kalder mig kun folk "min, skat, mus, whatever" hvis det falder mig naturligt ind, og jeg kunne sige det face to face/irl. F.eks. kalder jeg da min bedste veninde "skat". Det falder mig helt naturligt ind. Ordet "søde" kan jeg godt finde på at skrive til de, jeg ikke kender irl også.
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ja, det er klamt, men foretrækker at finde noget andet at gå op i. 
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Kalder ikke mine veninder den slags, og de ved godt jeg ikk gider de skriver det til mig.
Min xkærestes lillesøster, kan dog finde på at skrive: Hej søde Men hun ved os, at jeg bare skriver alm. tilbge.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Skat, mus, putte, baby, trunte - det skriver jeg til mine nærmeste. men elskede og alt det der over sukkersøde, det gider jeg ikk =| dejlige, lækre osv.
af Odin med helparten Black Beauty (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xchmfgfhj |
|
|
vil lige sige at de vildeste jeg skriver er skat ,, dejlige ,, sødeste eller dejligste 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
002-Pirat: Så du kalder kun dine msn-venner søde ting?  Det er der det blir klamt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| defrgthyjuik9o |
|
|
Rollo: Respekt for det, forhelvede jeg vil ikke ture at ringe en op og sige det så, for at gøre nar af ham : D Men der var en dame i bussen, foran lillesøster og jeg, der grinte meega højlydt og skreg, HEJHEEJ SØØØDE, hihi. Det var fandme for meget xD ellers skriver jeg kun søde til folk, og hjerter er jeg også endt med, men jeg hader virkelig det der fnidder som zkat og puzzer osv. - Men jeg har efterhånden ingenting i mod at folk skriver det til hinanden, med mindre det er ekstremt, så gider jeg ikke se på det. Men jeg hader når folk skriver skat til mig eller sådan noget, så føler jeg altid jeg skal sige noget igen, og det hader jeg at skrive hvis jeg ikke mener det. (: Men som Dillarh også skriver, så længe det føles rigtigt for en selv, så fint med mig. det er sgu også lidt for mainstreamagtigt for mig? xD folk har det jo ikke ligefrem ingensteder fra.
Ask, Jeg savner min hest, kom hjem igen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdfhgdghd |
JuliaF ♥Fly♥ |
07-07-2007 18:12 |
|
Ikke alt guld glimter. ^tænk over den!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
|
|
der er kun 3 personer som jeg kalder søde, men kun på msn og hvis de skriver det først.. jeg kan slet ikk tage det hvis en hel masse render rundt og kalder hinanden skat.. skat er noget man kalder sin kæreste  jeg havde engang en veninde som hele tiden kaldte mig søde, gal jeg var ved at blive lettere sindsyg! xD 
Lori -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
07-07-2007 19:32 |
|
Kan sagtens kalde msn veninder for søde . Havde en veninde ( uvenner nu) som skrev skatter til mig hele tiden ?  Så var vi blevet mega uvenner fredag aften , og hun ville ikke sove i telt med mig , kun sove udenfor , uden noget osv. næste morgen skriver hun skatter til mig.. Grr. Men , for meget , nææh..Men gør det ikke selv , kun søde , og smukke xD
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
jeg har ALDRIG kunne tage det der putte nutte søde sprog veninde imellem - adr Havde engang en veninde som altid overflød mig med div. søde ord, jeg kunne ikke holde det ud på nogen måde. Jeg kalder kun mine venner søde eller smukke. Min kæreste går under div. betegelser men ikke sådan som "min lille søde pusse nusse nullergøj" Føøj giv mig en bræk pose  Ligeledes har jeg heller aldrig kunne tage det med kyss på kinden veninder imellem Det er bare ... FØJ
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
07-07-2007 19:39 |
|
Det med kys , vil jeg give josse og raffe ret i ..
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
I har mange problemer. Et kys på kinden kan da være det samme som et kram. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
07-07-2007 20:47 |
|
Enig med Cikorie her. Et kys på kinden menes der ikke noget stort med  Jeg kan da også finde på at give mine drengevenner et kys på kinden - og min kæreste er ikke blevet sur endnu, han finder det bare morsomt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kl<v nkjbcv |
|
|
Cikorie : jeg har ikke skrevet nogle steder at det var de ord jeg skrev til mine msn venner  jeg har faktisk irl venner også [ måske overraskende ,, men sandt ] og jeg kan ikke se noget galt i at hvis folk skriver noget pænt til mig at jeg så ikke skulle gøre det samme .. og jag kan også "battle" med nogle af mine venner med hvem der skriver flest pæne ting .. jæs jeg er mega klam og jeg elsker at være det  men ord der bliver skrevet betyder sku ikke alverden for mig  og dem jeg kalder søde ting har jeg sjovt nok mødt  3 af dem kommer til sommer ,, (så de syntes nok ik det er klamt ) så hvad er problemet ? det er jo ikke folk jeg alrig ser ?  nogle af mine venner bor langt væk så dem kan jeg ikke se så tit,, er det så klamt at jeg skriver søde ting til dem ? jeg ser ikke problemet ^^,, måske er jeg både klam og blind  og har da ikke skrevet nogle steder at jeg kun kalder mine msn venner søde ting ?  og kan godt li det sidste du lige skrev dog ik til mig ,, men den skal lige med I har mange problemer. Et kys på kinden kan da være det samme som et kram tja ligenu syntes jeg det virker som om det er dig der ser problemerne  men ja kys på kinden syntes jeg også er det samme som kram .. kysser sku tit mine venner og veninde på kinden  faktisk betyder kys ik rigtig noget for mig xD der skal være en tanke bag det xD
[ mvh. oo2-Pirat ] nu uden Perle de Phantomic -------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brug af ord. |
M Bauenhøj7 |
08-07-2007 08:28 |
|
Jeg tilslutter mig dem der mener at brugen af ordene, søde - skatter - elskede - kys osv. er for meget! Men jeg tror at det bare er en overgang man har, og at det hører op igen når man finder ud af, at det faktisk ikke er det fedeste at gå rundt og kalde sine veninder. Nogen finder måske først ud af det den dag, der kommer en virkelig betydningsfuld "mandsperson" ind i ens liv.
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues Dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mjgbkhgfhgf |
|
|
Cikorie : forresten den her sætning du skrev først : - Ja, det er klamt, men foretrækker at finde noget andet at gå op i. - hahahahahahahahhahahahaahahahahaha xD - hvem er det lige der blander sig i andres ting ?  - lige nu er du vidst en af dem der går mest op i det xD - hahahahaha du er sjov jeg finder det meget humoristisk 
[ mvh. oo2-Pirat ] nu uden Perle de Phantomic -------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pullernussemussebabygøj... |
Mifisto |
08-07-2007 14:39 |
|
Okay, først en tilståelse: Jeg bruger ordene "Baby, Trunte, Søde, Mus, Min" osv. Slut, så er den kat ude af sækken  Men. Men men men. Jeg kunne aldrig (som i aldrig nogensinde) finde på at skrive de der lange, sukkersøde kærlighedserklæringer til Gud og hvermand inde på Arto, som mange små poptøser ynder. Føj for satan. Det er simpelthen noget af det mest vamle. Specielt, når der i slutningen lige bliver tilføjet "J hAr gDt nOkK n3v3r mÖtT diiqh IRL, m33N J fÖl3R vIi k3ndRr hInAnD3N z0m dE aLLeeeRb3zte v3n1ndeR. ÆlZkAArH Diiq <333!!<33" -Jeg brækker mig  Den ene af mine rigtig gode veninder er typen, som man sagtens kan skrive trunte osv. til, for det virker ganske naturligt at kalde hende det. Også fordi vi sommetider gør lidt grin med det. Tilgengæld har jeg en anden, som man bare ikke kalder sådan noget over mobil eller msn, fordi hun simpelthen ikke er typen, der skal kaldes sådan noget. Hun er på den anden side den, som jeg mest går og "fnilrer" med når vi er sammen, hvis man kan sige det sådan. Kysser hinanden farvel, osv. Det synes jeg sådan set ikke, at der er noget galt med Beviser jo sådan set bare, at man holder af hinanden. For mig er det i hvert fald ikke noget mainstream-p!s. Dem jeg ikke kan lide, bliver ikke kaldt søde eller får kram, for hvorfor skulle de det, når jeg ikke kan lide dem?
Picture yourself in a boat on a river, with tagarin trees, and marmelade skies .. Somebody calls you, you answer quite slowly, a girl with koleidoscope eyes? Aisha, min Guldhest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
08-07-2007 17:10 |
|
Mifisto , det tog mig pænt længe at fatte det poptøse sprog xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søde, skat etc. |
|
|
Meget sjov debat egentlig  Det er utrolig så mange der har en holdning til dette emne. Lidt sjovt egentlig, for jeg tror ikke de mennesker, der bruger de sukkersøde udtryk i virkeligheden tænker over, hvor meget debat og kvalme det skaber omkring dem  Mine næreste veninder kalder jeg skat - hvilket også er det ord jeg bruger om min kæreste. - Det har egentlig ikke nogen dybere betydning, og jeg sammenligner ikke mit forhold til mine veninder, med mit forhold til min kæreste, jeg har bare altid brugt ordet skat, om dem jeg holder mest af  Jeg er ret ligeglad med, hvad folk kalder hinanden. - Det er vigtigt fot mig at udtrykke, hvis jeg godt kan lide folk. Det gør jeg blandt andet ved at kalde dem skat, søde osv. Men synes ikke det bliver overfladisk, for det er kun noget jeg skriver/siger hvis jeg virkelig mener det. Rollo - Din snyder?  - Du vil aldrig indrømme overfor andre hvad du kalder mig af "Max sweety things", når vi to skriver sammen over Ar2? (( Hvis I andre ikke fanger ironien - forget it ))
- Christina Buhl med Major og Rocky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina (Major) |
|
|
Schyyyz mors egen lille puzzar, du må da ikke afsløre mig her... Luff u MAX sweetiepie 
Rollo - Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo <3. |
|
|
Jeg sagde det jo, pussarh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvkontrol |
|
|
Selvkontrol? Jeg var ved at brække mig indvendigt af grin, - men jeg syntes simpelthen det var for stygt til at lade det gå uforagtet hen. Men er glad for jeg sku' af i Skanderborg for han så sur ud  - Så kan han lade være med at lyde så ynkelig. En granvoksen mand som siger "PUSSER" og den slags, - ej! ZtinZa, - UR ME BIARTTTZ! <3<3<3<3 4eva u&me... Luff ya  ...I need a leif.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo. |
|
|
Rollo - WHO THE F*CK IS LEIF?
Jeg er dit'alt <3 zzz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| My one and only |
|
|
Leif er noget med Jyske Bank xD Get a leif, - get a life xD You know you're my one and only, 4evaaa <3<3<3<3<3<3<3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey Hey... |
Nanna *Sina Prins og Sunshine* |
09-07-2007 13:02 |
|
Mine veninder skriver jeg tit, søde, smukke, skat, min, og sådan noget til  Har intet imod det  Selvfølgelig ska det ikk være totalt overdrevet 
- Sina, Sunshine & Prins Mine Guld ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo .:b |
|
|
Du er en freak - Men på den fede måde  Hils i øvrigt Leif fra mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det samme.. |
CJessen (StarBoy) |
09-07-2007 18:04 |
|
Er helt enig. Siger sjædent smukke, skat, mus osv. til mine veninder eller venner. Det sker jeg skriver fx. "hej søde", men det er ikke særlig tit det sker. Hader når personer som knap ikke kender mig, skriver fx. søde til mig. Det kan man da ikke skrive til en man ikke kender, andet end navnet  Det er ok at skrive smukke, skat, søde hvis man VIRKELIG mener det. Og selvfølgelig er der nogen som mener det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zjgujzfgujzf |
|
|
Jeg skriver 'skat og min' til mine allerbedste.
Men 'baby, mus og smukke' er lidt mere "uskyldigt" og det skriver jeg til flere af mine venner.
Men kun skat og min til de allerbedste <3
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stina... |
|
|
Det er nemlig det jeg er, - på den fede måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
09-07-2007 22:12 |
|
Hader når folk skriver sådan.. Specielt når man egentligt ikke er særligt gode venner med dem.. Fatter nada af det 
Born to be wild 
Når ret bliver til uret Bliver modstand til pligt
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Skriver stort set 'søde' til alle, og til piger nogengange 'musen' men skriver kun skat, elskede, min ovs til kæresten.
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <3<3<3<3<3ElskerMinChanell<3<3<3<3<3<3<3 |
Anita ♥Chanell♥ |
09-07-2007 22:39 |
|
Jeg elsker når nogle kalder mig for Skat,søde,dejlige,skatte,elskede o.s.v men selvfølige kun af dem som kender mig irl, eller nogle jeg har skrevet rigtig meget med og har set et par gange. Jeg har også en rigtig god veninde vi giver tit hinanden et kys på kinden .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha :D |
|
|
åhh, der var et tidspunkt sidste år hvor jeg blev vildt træt af at folk kaldte hinanden det, og begyndte at gøre grin med det. startede egentligt som en intern joke med en ven, og nu kalder jeg alle for det, totalt underholdende  mest fordi det er en joke  haha
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgfhkfdhtjgjyh |
|
|
NannaT & KHM: Jeg kan blive helt fornaermet, hvis én jeg ikke kender saerlig godt kalder mig den slags. Bvadr...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
Trinse-04 |
10-07-2007 11:35 |
|
Skriver det kun til mine næreste veninder, men det er kun sådan noget som søde, smukke, skat, min, Bbyh,..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Jeg spasser fuldsændig agurk (eller næsten) hvis folk begynder at kalde mig skat! jeg kan lige klare "mus". men alt andet, så spasser jeg agurk...  Der er kun en person jeg ville acceptere kaldte mig´skat´,´smukké´ og så noget i den dur, og det er Laura (Xlaaalaaah), og når jeg en eller anden dag får en kæreste, så ville alle de der ord (=skat, osv.), nok også komme i brug, fra min side af..  Nå, altså at folk kalder hinanden Skat, smukke, genere mig egentlig ikk, så længe jeg ikke bliver kaldt det, er det fint med mig... 
Skrev Michala, Som nu snart er uden: Dressur æslet: Safian´s Gormline. Men så med superhestEN: Ferrari.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
sarah ♥santos♥ |
10-07-2007 19:44 |
|
Altså jeg skriver nogle gange søde til mine veninder. Men ellers ikke andet .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
er sgu ligeglad hvad folk skriver til hinanden (x er vant til at andre gør det & jeg gør det også selv x] sådan er jeg bare d:?
». MILH & Kazmir (L) I save you in my heart babé!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafa |
|
|
På den anden side - Hvordan kan det egentlig genere dig? (NUMSEFISKEN)
Dillarh Dallarh julie & louise - the shamans <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo... |
|
|
Du skal også altid tage alt BOGSTAVELIGT :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia svane , min misse gangsta <3: |
|
|
Jeg elsker mia min misse gangsta <33 låååf <3
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering dressurhest købes, læs mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg kalder kort og godt ingen andre end min kæreste så søde ting. og vi havde da osse været sammen over en måned før jeg kaldte ham skat. og egentlig er det kun fordi han tror jeg er sur på ham, hvis ikke jeg kalder ham søde ting. min eks og jeg kaldte hinanden ved navne hvis vi skulle kaldes noget. for hvad betyder de ord? det er 10 millioner gange federe at få at vide at vedkomne elsker dig. og den sætning skal så også kun bruges på dem hvor man virkelig mener det. i mit tilfælde kun min kæreste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
12-07-2007 21:52 |
|
sascha: hahahaha provokerende unge! : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjdkfldjlskfjjf |
StineRosendahl |
13-07-2007 10:18 |
|
jeg forstår ihk hvorfor i har ondt i numsen over hvad andre folk kalder hinanden?  jeg kalder mange af mine gode venner og veninder for skat, og nogle af mine veninder for elskede, mus, basse osv. fordi det falder mig naturligt. forstår ihk hvorfor andre skal blande sig i dét? det er som om at i skal have et eller andet at brokke jer over (; men jeres problem. bare et trist liv at have, hvis man går op i hvordan andre folk skriver/snakker med hinanden.
.. Skrev Stine :'b Man er, den man er (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
13-07-2007 11:52 |
|
StineRosendahl : De fleste har faktisk skrevet at der er når andre folk kalder dem det. Så sad life .. Bla bla bla... Jeg kan da heller ikke forstå dem der syntes at det er MEGA klamt når andre kalder hinanden det , men som sagt har de fleste skrevet at det kun er når det er til dem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mia svane , min misse gangsta <3: |
|
|
du bar miin elskede siisz 4-evarh man <3333 (L)
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering dressurhest købes, læs mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig.. |
|
|
Jeg er 100% enig med dig. Jeg syntes også det er enormt falskt, når man går og kalder alle for det. Jeg syntes det er fair nok med sine nære venner, men ikke dem man knap kender. Jeg kunne aldrig finde på at kalde mine veninder - heller ikke nære - for sådan noget. Jeg syntes mere det er noget man kalder sin kæreste, ikke sine venner.
Mvh. Maiken Spis maden, før den spiser dig! -- Hardcore Nightwish og Tokio Hotel fan. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wåoei9g |
Emma-BB |
13-07-2007 16:33 |
|
det kan måske blive for meget. men jeg kalder da os mine venner for søde, dejlige, smukke, bbhy osv?
..__» emma&sindri ± {:' - min mening & ikke din?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ogopkhkhpå |
lineporsby |
13-07-2007 17:23 |
|
jeg synes også det kan blive for meget, men nogle gange skriver jeg også søde eller smukke til mine bedste veninder
Hilsen © Line Porsby Petersen ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mine venner og veninder blir kaldt for deres navne eller øgenavne hvis de har den slags og omvendt osse. Min kæreste blir osse mest kaldt for sit eget navn - det er nu engang Martin han hedder. Ikke putte, skat, puller, honey eller sådan noget fis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Jeg er også ved at skide grønne æg over at folk der ikke kender eller kun har mødt hinanden et par gange, kalder hinanden sådan noget. Jeg har et par veninder jeg kalder mus, putte, trunte, skat. Men ellers ikke, jo også min kæreste kalder jeg vel også sådan noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
AnnChristineSunesen |
14-07-2007 17:22 |
|
der er godtnok mange stærke holdninger omkring det her emne må man sige ;o. Jeg synes ikke man kan sige, at det ene af rigtige og det andet er forkert. Selvfølgelig kan det jo godt blive lidt overfladisk, hvis man skriver skat til folk man aldrig har mødt, osv. Selv kalder jeg da mange af mine veninder sådan nogle "navne", eller hvad man så skal sige. Synes ikke at det er forkert. Altså, selvfølgelig er der jo altid nogle der gør det fuldstændig overfladisk. Kan ikke se problemet i det. Synes også det nogengange afhænger af hvilken 'type' man er, og det er der jo sådan set ikke noget galt i 
› Ann Christine - Zartch.<333 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djbsdkjg |
NannaT |
14-07-2007 17:25 |
|
ps. det værste er folk der kalder hinanden "min". JEG KAN IKKE HA DET
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnhgkjghk |
|
|
Louise (dilli): Fordi det bliver så falsk at høre på. Især et sted som HN, alt andet end søde lyder, i mine ører, som om man prøver at overbevise andre på nettet om noget. Jeg har bare fået nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine kk |
15-07-2007 12:48 |
|
hvad er det du er ved at få nok af ? hvis folk kalder henanden det ? det går jo ikke ud over dig, så hvorfor tage sig af det ? men personligt gør jeg det ikke selv , kun til mine nære venner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfekgfsdhgk |
|
|
Tine kk: Fattigdommen i Afrika går jo ikke ud over os i DK, så hvorfor tage sig af det? Altså, er der ikke også ting der går dig på? Se svar længere oppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|