|
|
| Mishandling, igen igen, i Næstved! |
|
|
Hej Ænder  Som i sikkert har læst, er der blevet mishandlet en til hest - denne gang i Næstved. Det skete om dagen, mens der var folk, som gik rundt på gården! Det er altså vildt at han/hun kan gøre det uden at blive opdaget, og ikke efterlader nogle spor - der har jo efterhånden været mange 'ofre'. Jer andre på Sjælland, er i også begyndt at være urolige nu? (Jeg mener, det startede jo i Jylland) Fortsat god regnvejrsdag - og husk paraplyen 
© Zenta & Dino Dynamit © 'Ridning er ikke en sport, men en sygdom - når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åhhåhåhåhåhåhåhåhåh |
| Forfatter:  |
Anita ♥Chanell♥ |
| Dato:  |
05-07-2007 10:54 |
|
ej  Det er jo mega tæt på mig  Hjælp! Men det er godt nok sygt at han/hun kan gøre det uden der er nogle der ser det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfjhnkjbh |
|
|
Uhhh nu overvejer jeg den der med et overvågningskamera og et jagtgevær 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| b mnhb hmnjb jmhnb |
|
|
ik igen  det har været i hele landet nu ,, og spørg mig lige om jeg var bange dengang det kom til fyn ..
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| allesammen . |
|
|
Lena: Ja, det er vildt skræmmende! Anita: Ej, ikke rart! Og ja, det er virkelig underligt! ;/ Saltana: Så vi to!  oo2-Pirat: Var du bange da det kom til fyn? ;) Ej, ja, der var jeg også rigtig nervøs - og nu er det bare endnu tættere på!
© Zenta & Dino Dynamit © 'Ridning er ikke en sport, men en sygdom - når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjbxcnkjgdngfd |
|
|
ja meget ,, for jeg bor på fyn xD
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhh.. |
|
|
Uhh Næstved, det jo tæt på  Jeg syns bar det lyder så usandsynligt, at en psykopat har kunne komme ind på ejendommen og skåret i hesten ude nogle har hørt eller set noget. Jeg tror ikke nogle af vores avlshopper ville finde sig i at blive skåret i endetarmen, uden at de ville lave en værre ballade.. Bar når de skal tjekkes om de er i fol, kan være en barsk omgang hvis ikke de står i tvangsboksen så jeg undres altså lidt 
Med Venlig Hilsen Anne Kathrine Jensen
GØR LIVET TIL EN FEST - RID IRSK SPRINGHEST! Samsung Z710 sælges, 3,2 megapixel kamera Kun brugt i 14 dage. Pris kr,- 1300 (Skriv for info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferskeeen<3 |
|
|
Så meget ikke igen! det er bare noget svineri - gid de selv får lov til at opleve det, de idioter der gør det. Næstved er liige lovlig tæt på! Men uanset hvor det er, skal det bare stoppes, jeg fatter ikke at nogen synes det er sjovt?? 
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
05-07-2007 11:39 |
|
Sove/ opholde sig hos hesten 24/7 . Jagtgevær. Tæppe. Og et par meget tunge træsko ( til at kaste efter personen ;b) Ej.. Det er fuldstændig sindsygt ;0 At man kan finde på det ? Så er man da ligeså sindsyg som den der gjorde det der med mobilen , mod en familie..
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
» Bianca Hvolbøll « Med Guden Maestro {L} Fando I still miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gchkmdtk |
xLaaalaaah |
05-07-2007 12:02 |
|
Eej, det er bare så f?cking sindsygt!!! Har også nogle gamle ridehesten blade fra 99 tror jeg nok, og der står en masse om en rideskole i jylland, der havde forbryderne også ødelagt udstyret,en pige som havde fået en helt ny sadel og kun brugt den få gange, opdagede at forbrydernbe havde skåret i sædet med en saks eller noget lign. og hovedtøjer havde de også klippet i stykker og alt muligt! Og de havde klippet halerne af hestene! Altså bliver seriøst sådan lidt panisk når jeg hører om alt sådan noget,for det kunne ligeså godt ske for mig som det kunne for alle andre!!! AAARRGGHH!!! Eej, jeg har været på brogaardens børneudstilling eller kan ikke lige huske hvad det hedder, men det var inde i greve, og der var der bare overvågningskameraer, alarm og hængelås til stalden, så fedt  Men det var vist også fordi e havde fået klippet halen af en af deres heste??eller noget i den stil? Er altså ikke sikker Men håber bare at sådan nogle forbrydere bare DØR!!! Altså hvad fanden kan fådem til at syntes det er så skide sjovt?? De burde serisøt gå til en psykolog eller noget??!!
Laura Senika Jespersen - - - - - - - - - - MARCO - HEDDA - TIM - OLIVER Min kærlighed til jer er umuglig at beskrive med ord. . . . Kan kun sige "JEG ELSKER JER" Og så håbe i forstår hvor meget jeg mener det. . . <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
camilla ♥Lady♥ |
05-07-2007 13:02 |
|
De burde simpelthen have samme tur, som alle de MANGE HESTE han/hun har gjort det på.. Hva gør politiet? Kan de forhelvede da ikk slippe nogle hunde løs og lade dem søge? Altså, jeg sys ikk det kan rimeligt at man skal gå som hesteejer og være pisse bange for at man en dag skal opleve at ens hest er blevet skamferet af en psykopat.? Kan det være rigtig??? Hvad fanden kan man egentlig gøre?? Et eller andet skal der ihvertfald gøres.. Det kan ik bar ikke blive ved med at fortsætte på den måde..!!! 
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3 Har lavet ny præsentation KIG!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg bor ikke ret langt fra Næstved. Det var da ubehageligt. Nu bliver jeg da helt nervøs for Chela.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
05-07-2007 19:28 |
|
eww creepy! - imens folk gik rundt på gården!  og hvad sker der for den der har gjort det? har personen virkelig ikke noget bedre at tage sig til?
- min mening (: » FIONABAUDER « ynglingerne:: Hallur&Tulle {LL} Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjkl |
|
|
Det er ret skræmmende. Og så især fordi det er lige i nærheden af mig :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Hold da op. Det er godt nok ved at være tæt på  Folk der gør det, kan virkelig ikke være normale 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E -med Gova(: Hest søges til låns Springhest købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdgfsdh |
C-harlotte |
06-07-2007 10:32 |
|
Åh gud, det fandeme ikke rart, jeg bor også ret tæt på Næstved og jeg bliver da helt bange for at han skulle komme her og skamferer nogle af mine heste, det jeg synes er utroligt uhyggeligt er dog, at han kan gøre det så ubemærket. Det klamt ! HAN BURDE DØ 
Vær tro mod dig selv, ellers går det galt ! ღAnton+Victorღ - i er de dejligste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
»Tulle og Malaika« |
06-07-2007 11:17 |
|
Jeg bor i Næstved! Det er eddermanme uhyggeligt. Malaika, meru, tulle og bess står 10 km uden for Næstved!! Argh hvor jeg virkelig håber at det bliver opklaret! Helt ærligt, hvad sker der for menneskerne?!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ ELvis, gi mig klarsyn til at acceptere det, jeg ikke kan ændre. Mod til at ændre det, jeg kan. Og visdom til at kende forskellen. Rob by name - Rob by nature<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tralalalala |
Idapiien og Casablanca |
06-07-2007 20:56 |