|
|
| At pakke til ferie. |
|
|
Hey ducks =D Nu står jeg her og skal til Kroatien på onsdag (= sol og varme), og er igang med at pakke. Og jeg kan allerede nu se at jeg har taget for meget tøj med, men tæææænk nu hvis jeg liiige skulle få brug for netop dét der stykke tøj  Ej, ville nu bare høre om i skal/har været på ferie, hvordan i pakker, og om i også altid tager for meget med? Eller om du tager for lidt med? 
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MUAHAHAH. |
|
|
er totalt i tvivl, for regner jo med at købe meget tøj derovre?:P
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tfhutfijyfj |
|
|
Gør jeg også  Og ved bare at jeg har meget mere med end jeg skal bruge d:
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Bedre for meget end for lidt. Jeg tager altid lidt ekstra med :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pakning. |
|
|
Det er sjovt, sådan gør jeg også  - Jeg ved at jeg ikke får brug for halvdelen af tøjet, og at jeg alligevel vil købe noget dernede, så jeg er nødt til at hoppe på kufferten, for der er plads til det hele. Men ja, hvad nu hvis man får brug for netop dét stykke tøj, man lod blive hjemme? 
- Christina .. Med Major og Rocky<3. R A N U M E F T E R S K O L E 04-06 Vil jeg aldrig glemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jyfjkyhkyh |
|
|
Christina: Det er jo det. Man kan jo ikke vide hvad man får brug for xD ej, jeg tænker sådan at der skal være noget til hyggeaftener med familien, noget til når man skal ud og spise, evt til hvis man skal ud og gå en tur med en sød dreng? =D Så skal der være noget til når man skal ind og shoppe, og så bare noget dølle-tøj til om dagen. Og så selv bikinier 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie... |
|
|
Når jeg pakker (i campingvogn) fylder jeg altid mine skabe helt op, men har alligevel ikke tøj nok til 3 uger Så vi plejer altid at vaske en eller to gange i løbet af ferien.
Mvh. Carina --Dunja & Kattingegårds My Boy--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tager somregel alle mine shorts, nogle toppe og tshirts, badetøj, undertøj og et par lang bukser. Skulle man komme til at mangle tøj kan det jo altid købes på destinationen
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| l-lhcvjldsgfvhdfg |
|
|
Julie VI ses i Kroatien!  Jeg har altid mega meget med 
Catrine
Catrine & Indi - det svinger © Dansk PINTO: Diablo Mr. Patayia & INDI <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdzfgdh |
|
|
Hvor henne i kroatien skal du bo? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
LAndresen |
| Dato:  |
03-07-2007 08:19 |
|
Jepp, hved udmærket hvad du mener. Jeg tager til Ungarn (grænser lige op af Kroatien) på søndag for at spille håndbold. Lige nu skulle der være over 40 grade og når man kommer derned regner det sikkert. Men jeg skal ha idrætstøj med, og den top, de par sko, den sweater, de bukser, og de short og... og ...
Mvh. Louise "Alle andre tænker på sig selv; det er bare mig der tænker på mig."
-> www.freewebs.com/andresen-louise <-
Chena OX 1920 Wanero OX 4142 Mister Casido
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg skal også snart til Tunesien, og ja, jeg pakker også altid for meget!  + min kuffert er i forvejen lidt for lille, så jeg er rigtig på den! xD
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blaaah ... |
Mifisto |
03-07-2007 12:00 |
|
Forhelved, skal I allesammen ud at rejse!? Snyyyd  Jeg plejer at sige, at jeg skal have tøj til følgende lejligheder: Nattøj/hyggetøj = 1 sæt. Badetøj = 1, måske 2 sæt. 'Fint' tøj = 1,5 sæt (bare en ekstra trøje eller kjole ). Scoretøj = 2,5/3 sæt. Normalt tøj = Hvad man nu får brug for (det er her, det plejer at gå galt xD). Sko = 1 sæt til fint, 2 sæt til hverdag, 1 sæt til evt. gåture. Og så ellers undertøj, sexy solhat, solbriller, smykker, tørklæder, bla bla bla .. Og af en eller anden uvidst grund, har jeg altid for meget 
Picture yourself in a boat on a river, with tagarin trees, and marmelade skies .. Somebody calls you, you answer quite slowly, a girl with koleidoscope eyes? Aisha, min Guldhest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
03-07-2007 12:02 |
|
Har altid for meget xD
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Jeg har før været skyld i at vi skulle betale for overvægt  Så ja. 'Man ved jo aaaldrig om netop dét stykke tøj kunne redde liv '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg skal ikke have ret meget andet med en min håndbagage, da tøjet allerede er der  Skal ned til mine forældre i Spanien 
Ridetøj sælges! Se præsentation for mere info "Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges! JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
03-07-2007 12:35 |
|
Når jeg skal til Portugal, om laaang tid, regner jeg også med at skulle lukke min kuffert med magt. Jeg må have 15 eller 20 kg. med, tror jeg vil udnytte 2/3 og så købe tøj for resten dernede. Håndbagagen må vist veje 8 kg, så der ryger også lidt tøj ned  Og jeg har altid for meget med. Slæber altid en masse med jeg aldrig får brugt, men ligesom alle andre, så tænker jeg: Hvad nu hvis jeg lige får brug for...? 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Var også i kroatioen sidste år... Brugte ikke andet end stropbluser og shorts! Gal det var vaaarmt - og luften er ulækker fugtig. Men skal også derhen i år Og kommer sikkert også til at pakke rigtig meget, men hva faen - vi har en stor bil  De har jo ikke noget fedt tøj dernede 
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala.. |
Bettemalz |
03-07-2007 16:22 |
|
kommer altid til at tage dobbelt så meget tøj med som jeg bruger. men da vi skulle til bornholm med skolen havde jeg selvfølgelig for lidt med, fordi jeg ikke ville slæbe to kufferter - træls!
› marlene jensen it's my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
03-07-2007 18:57 |
|
jeg HADER at pakke pga. 3 ting: 1. man kommer ALTID til at tage noget med man ikke får brug for 2. man glemmer altid noget 3. det hele skal jo alligevel pakkes ud igen?!
- min mening (: » FIONABAUDER « ynglingerne:: Hallur&Tulle {LL} Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla . |
|
|
Pakker ogs altid for meget , for en måned siden var vi i Rom , kun i 5 dage og min kuffert vejede 23,6 kilo , det var ikk så godt . Skal kun til Mallorca i sommerferien . Men go tur .
~ Krina <3 Asmindrupgårds Dunhill <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferie. |
Henriette ♥TUMLE♥ |
03-07-2007 20:54 |
|
jeg skal kun til løjt :/ Så hvis jeg har glemt noget kan vi sådan set bare kører hjem efter det  Men hvor jeg dog misunder jer at i skal til udlandet :/
©Tumle og Henriette© Du er alt <3 Fjordheste styrer XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
hader at pakke, så lader alt lortet blive hjemme og pakker hele skabet .
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tghdffdd |
|
|
Nu fik jeg ENDELIG pakket færdig  To kufferter og så min håndbagage. Hmm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yrjryjry |
xLaaalaaah |
03-07-2007 20:59 |
|
Jeg pakker altid aaalllttt for meget, og bruger ikke halvdelen af det alligevel! Det er også et lille problem når vi så rejser hjem, for der er jo købt en masse forskellige ting! Haha' så der skal hoppes lidt på kufferter1!
Laura Senika Jespersen - - - - - - - - - - MARCO - HEDDA - TIM - OLIVER Min kærlighed til jer er umuglig at beskrive med ord. . . . Kan kun sige "JEG ELSKER JER" Og så håbe i forstår hvor meget jeg mener det. . . <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala.. |
|
|
Li nu sidder jeg i Sverige på ferie.. Vi bor i jylland og skulle med toget her over.. Puha.. hehe.. Er jo begrænset hva man kan have med.. Men min mormor og morfar som jeg hos har jo også heste så jeg sku jo ha alt ride udstyret med Endte ud med en kæmpe tung sportstakse og to rygsække, min lillebror var så sød at tilbyde at bære den ene så jeg ku få det hele med.. hehe.. Men plejer at ligge alt det jeg skal have med ud på min seng i pæne bunker, sortere i det så godt jeg kan (er ikk god til det) og så lægge det i tasken.. hehe.. Og så ska det da li siges at min lille bror havde en lille rullekuffert med og min mor en enkelt pose 
- Enhver kan blive vred. Men at blive vred på den rigtige person, med den rigtige styrkegrad, på det rigtige tidspunkt og af den rigtige grund. Se, det er kundstykket!
*Team-Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjkkjdjkjeksd |
|
|
Jeg tager næsten altid bare ALT det tøj jeg bedst kan lide af mit tøj og pakker det ned, man kan altid få brug for det xD
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wisdoms Whisper |
Rahmberg |
04-07-2007 22:25 |
|
Jeg havde 1 kuffert med til London i 3 dage, og på hjemturen havde jeg kufferten + en fyldt sportstaske med hjem. Kufferten var fyldt begge veje. Jeg har et kæmpe problem nu her, jeg står og skal til Tyrkiet i 14 dage (ö) hvordan pakker man lige til 14 dage? ..
...sagde Gitte B. Rahmberg den heldige ejer af Wisdoms Whisper If you love something, set it free. If it comes back, it is yours. If it doesn't, it never was. Før Guddestar ♥ Whisper ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyy |
miss chanel |
05-07-2007 21:57 |
|
jeg ska os til kroatien imorgen, hvilken by ska du være i? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|