|
|
| kani style mig om |
| Forfatter:  |
Stutteri Hvedholm |
| Dato:  |
01-07-2007 19:20 |
|
hej overskriften siger sig selv! lidt billeder unskyld størrelsen!  
Stutteri Hvedholm, avl af super Pintoer!!! men har også andre brilliante heste nu med føl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
|
|
Ved ikke om det er mig, der er dum , men fatter faktisk ikke særlig meget af overskriften... Heh... Hvordan skal vi style dig om?? 
* Trine * Med æseldyret Titan ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| uyiykjhjk |
pernxd |
01-07-2007 19:27 |
|
hm, hvor skulle du styles om henne?  -men i dit hår kunne du måske få klippet lidt skrå pandehår og lidt etager osv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhh |
Stutteri Hvedholm |
01-07-2007 19:27 |
|
Stutteri Hvedholm, avl af super Pintoer!!! men har også andre brilliante heste nu med føl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjj |
miss chanel |
01-07-2007 19:43 |
|
pluk dine øjenbryn?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miss chanel |
|
|
miss chanel: der er da ikke noget i vejen med hendes øjenbryn? de er da flotte. Jeg syntes ikke det er flot at have sådan en tynd streg. Så nej. Lad vær at plukke dine øjenbryn, de er flotte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfgdfgdf |
|
|
Det er faktisk modernet at have "tygge" øjnbryn, og ikke plukket Syns også de er pæne nok.. - Men smil næste gang, det hjælper nok lidt.
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
smil på dine billeder  så ser man ti gange mere venlig, åben ud og man er tit også kønnere .
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona »Fiona« |
01-07-2007 20:09 |
|
synes nu godt du kunne plukke dine øjenbryn lidt - kun i midten! Og som pernxd siger: måske få klippet pandehår eller lavet etager? (: og ellers: SMIL 
- min mening (: » FIONABAUDER « ynglingerne:: Hallur&Tulle {LL} Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
01-07-2007 21:26 |
|
Kortere hår i etager, evt side pandehår  Ta lidt mascara og læbepomade på 
Born to be wild 
Når ret bliver til uret Bliver modstand til pligt
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
..well, pluk dine øjenbryn lidt til, lidt makeup i fjæset, evt. lidt lyse striber i håret + sideskildning og skråt pandehår. så blir du rigtig fin, tror jeg =D
af Odin med helparten Black Beauty (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ditte90 |
01-07-2007 22:29 |
|
Det kommer vel an på hvad du vil opnå? Prøv at skriv lidt mere, så vi forstår.
In the 90'ies the world had Bill Clinton , Bob Hope and Johnny Cash. Now we have George Bush, no Hope, and no Cash!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
SMIL! pluk dine øjenbrun lidt til, sideskilning med skråt pandehår få farvet lyse striber i. mascara,eyeliner,øjens...lipsglosss staves???PP,foundation.. ?? hvis ikke det med håret. så få lavet en flipset frisyre der tjekker dit look lidt op .. se evt i frisyre bøger hos din frisør og få en idé
- Nanna
>> PAS PÅ! << - jeg spiser dig til Frokost! Mums! Muhaha :p ...-... Arhm.! "Hun Tosset?!" Fotografering- læs nærmere i min Præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Synes faktisk du er køn som du er. Men er stor modstander af bruncreme og foundation osv osv., for 90 procent af danmarks befolkning kan sgu ikke finde ud af at tage det på og finde den rigtige farve. Også skal de ikke bruges i hele fjæset, men på urenheder. medmindre man er et stort bumsekrater, ser det sort ud, men det er du jo langt fra. Og alle de dersens bruncreme-l*dere .. Men nok om det. Du skal bare have plukket dine øjen bryn lidt til, og måske smile lidt. En anelse mascara ville ikke gøre noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajajajajja |
Stutteri Hvedholm |
02-07-2007 08:53 |
|
mig med et smil og sideskilling (er træt på billedet)  bedre??? går det ikke undt at pluk øjnbryn? knuZZ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
jo det gør ondy at få blukket øjenbryn. men man må lide for skønhedden og det er ikke så slemt når man ikke plukker så mange af.. ve du hvad?? ;P syntes du skulle ta at få klippet pandehår, skråt pandehår måske??
- Nanna
>> PAS PÅ! << - jeg spiser dig til Frokost! Klik her - min Hjemmeside  Fotografering- læs nærmere i min Præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blaah .. |
Mifisto |
02-07-2007 13:57 |
|
Få klippet dit hår lidt kortere og i etager (: Måske striber? Og prøv at bruge lidt mascara og lipgloss, så du får mere farve i ansigtet. Evt. også lidt blush på kindbenene. Dine øjenbryn er flotte, så det synes jeg ikke du skal gøre noget ved.
Picture yourself in a boat on a river, with tagarin trees, and marmelade skies .. Somebody calls you, you answer quite slowly, a girl with koleidoscope eyes? Aisha, min Guldhest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
02-07-2007 14:32 |
|
hmmm syntes slet over hovedet at du behøver så meget som at røre dine øjn bryn de er er gude smukke så lad dem for guds skyld være  men macara ville hjælpe rigtig meget og en ny frisyre !
cecilie c Farvel Penny D 10 maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hytjtyjyt |
|
|
ehm. :'D du kan: få klippet pandehår og etager. lidt make-up, og sideskilning. og ja, så smil dog! hahaha  nej gør ikke noget ved dine øjenbryn, de er virkelig smukke. når du har fået gjort noget nyt så lig et billede ind! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM |
|
|
Hehe mine øjenbryn er tynde , men det klæder mig (Andre klæder det ikke til) Dine øjenbryn er flotte, men pluk dem lidt til  Hvis du er til make-up kan du bruge lidt mascara, er du ikk til det sorte så tag en brun mascara. Lidt rosa lipgloss/lipstick kunne også klæde , du har pæne læber. Du har også en pæn hud, du kunne putte dit løs pudder på kinderne ..  Mht håret, klip ikk længden (Jeg elskeer langt hår, har det selv rigtig lang, det er godt nok påsat hår).. - Lidt forskellige nuancer brune striber, klippet skråt pandehår, sideskilning, lidt etager - ikk længden.. Put hårlak & tupér håret & læg det ned igen. Det er så flot til folk med glat hår der ikk har så meget fylde  Håber det kunne hjælpe dig lidt.. du er køn ! 
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Hm, det jeg tror vil se pænt ud: Klip dit pandehår, af den tungeslags. Længden skal lige kortes en smule af, og muligvis med etager. Ta' lidt mascara på, så det fremhæver dine øjne. Læg evt. lidt lys øjenskygge på. Måske skal du fremhæve dine kindben med lidt blush. Nu er det jo bare min mening 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgsdrfvs |
|
|
Jeg synes IKKE du skal bruge for meget make-up! Det er SÅ grimt til unge, som ikke er ældre end dig (: Men lidt mascara på øjnene, og evt. lidt lyserød lipgloss ville klæde dig. Og lidt pandehår, og lidt lyse striber måske? (:
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ''Tungt Pandehår'' |
|
|
Sys ligesom Anden-soen-fien at du skal få klippet et lige pandehår af den tunge slags, lidt lyse striber og en masse etager! Makeup: Bare lidt klar lipgloss og lidt mascara, måske en brun eyeliner på det øverste øjenlåg. så er du fin,. Og SMIL!!! 
Hilsen Chrissen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahhahahhahahha |
Stutteri Hvedholm |
03-07-2007 13:16 |
|
hvad mener i med den tunge slags? og hvor er kindebenet? knuZZ ps. skal nok sætte et billede ind med frisøren skal jo lige have tid ik' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Altså, jeg syntes du skulle få klippet dit hår op i etager, så kommer det til at få lidt mere fylde, og evt. lave en sideskilning & få pandehår evt. skråt pandehår (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejmeddiq |
|
|
Få vokset dine øjenbryn, og få klippet pande håret skråt . Sådan at man kan se hvad der er dit pandehår  Make up måske ?
Camille med Herkules <3 Den lykkelige ejer af Welsh Mountain 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahhaaahahhah |
Stutteri Hvedholm |
04-07-2007 13:00 |
|
så, nu har jeg bestelt tid ved center frisøren! sååååå på mandag kan i se den nye mig!  knuZZ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pandehår,. |
|
|
Det går lige over. ikke noget med skråt. og så skal der være meget hår i pandehåret så et bliver tykt, og lidt tungt, ikk såden noget tyndt tjavs,.
Hilsen Chrissen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nytnytnyt |
|
|
Stutteri Hvedholm: Dine kindben er ved dine kinder. Når du smiler, eller du kan mærke en knogle gå lidt under øjne og ud mod dine øre, det er dine kindben Det som er flot at fremhæve med lidt kindrød.
Men men men men jeg syns du skal lade hver med at bruge makeup, vent lidt endnu. Også for din egen skyld, din hud og dit "selværd" har bedre af at du vent nogle år. Så vent du bare, og vær dig selv istedet, gør ved dig selv hvad du lyster, du skal ikke kun gøre det fordi nogen siger det og det kunne være pænt  Held og lykke med det, glæder mig til at se dit hår..
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvis du så endeliog har lyst til at bruge lidt make-up. Så nøjes med lidt mascara (for at fremhæve dine flotte blå øjne.) e.v.t lidt gloss til læberne. Men din hud er jævn og uden bumser, så der er ingen grund til at "forurene" huden med en masse foundation, pudder, og hvad vi ikke ellers har! (og hvad så hvis der er ens bums?) Hvis du vil undga at plukke øjenbryn, og det sys jeg faktisk du skal lade være med, og du alligevel har lyst til at gøre noget ved dem. kan man købe sådan noget til at "klæbe" dem med, noget du kan putte på øjenbrynene, så de der hår ikke stikker så meget ud. De fås enten i sådan en rulle dims, eller med en mascaraagtig børste på.
We'll do it all Everything On our own
We don't need Anything Or anyone
Picasso<3, June<3, Maggi<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjghjghj |
Line Kristiansen ♥Rhapsodyϖ |
07-07-2007 18:57 |
|
Brug lidt eyeliner, + mascar + lipglos, bluk ikke dine øjnbryn, de er smukke..  Held og lykke:)
♥♥♥ Smil til verden og verden smiler til dig. ♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Synes kun du skal få klippet skråt pandehår, og plukke dine øjnbryn LIDT til. Lad for guds skyld være med at bruge nogen form for foundation eller pudder når du har sådan en flot hud. Ser heller ingen grund til øjenmake-up. ... Og så et smil!
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sxdcfvgtyhjuik |
|
|
nej det gør ikke ondt at få plukket øjenbryn når man gør det næsten hver dag (: - Men jeg synes ikke du skal plukke dem vildt, måske lige så de bliver lidt "skarpere" hvis du forstår. så øjenbrynene bliver en lidt mere tydelig streg. For det er jo moderne med store øjenbryn hvis man kan kalde det, det (: Gå til din frisør og få klippet lidt mode i dit hår, jeg tror helt sikkert hun ved hvad der er "in" lige nu  Og derefter det, går du ind i matas og spørger efter en god mascare til dine vipper. Jeg synes det kunne være pænt til dig, med en mascara der gjorde dine vipper lidt længere? hm. hvis du skal have lipgloss, synes jeg ikke den skal glimte alt for meget, mere give en svag farve der passer til dig. måske så tag en lipliner og ram dine læber lidt ind, for du har faktisk nogle meget pæne læber. Og så tror jeg vist du er godt kørende 
Ask, Jeg savner min hest, kom hjem igen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwer45t6y7 |
|
|
- og der er bestemt ingen grund til at bruge foundation og kinderødt osv osv pudder i fjæset. Det der er kunsten ved makeup er at få det til at se så naturligt ud som muligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor |
ida ♥Kashmirida♥ |
07-07-2007 21:15 |
|
hvorfor i det hele tager bruge makeup når man ikke skal i byen.. prøv at blive kippet i etager eller noget.. det ville forandre dig meget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfgtyhujiko |
|
|
Ida: Fordi der alligevel er mennesker omkring en, (i skolen osv.) og man gider ikke ligne en @!#$ d: (ikke fordi jeg siger hun gør det), men man har det da bedst med sig selv når man ved man ser ordentlig ud. Man ser også mere sund ud når man gør noget ud af sig selv. synes jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
pernille xb |
07-07-2007 22:00 |
|
du skal ihvertfald have mere liv i dit hår. få klippet etager og noget pandehår på en eller anden måde. det vil gøre en stor forandring :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhejhejd: |
Signé (Victoria) |
07-07-2007 22:16 |
|
Jeg synes du er meget køn som du er (: Som de andre siger, pande hår og måske lyse reflekser i håret. (: Mascara ville nok også klæde dig rigtig godt (: Nanna Bananna »The Wild Child: Hvorfor i alverden skulle hun gå med foundation? Når hun ikke har bumser eller noget. Så kommer mabn altså til at ligne en barbiedukke o:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| før og efter |
Stutteri Hvedholm |
09-07-2007 17:20 |
|
... bileder! her er de billeder af den ''nye'' mig Før:  Efter:  Hvad siger i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Etager, pandehår, evt. ny hårfarve? Mascara hjælper også 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering dressurhest købes, læs mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheeh |
|
|
Kan du ikke tage et billede lidt længere væk fra? Så er det lidt nemmere at bedømme hårlængde osv 
Mvh Zandie © I am blinded by your light even without you ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et andet billede... |
Stutteri Hvedholm |
09-07-2007 19:43 |
|
... Ser en smugle træt ud men det er jo håret der skal kikkes på  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
09-07-2007 20:15 |
|
Forandring fryder  Det er blevet flot.