|
|
| Tunge piercing Århus? |
|
|
Hey piercede ænder!  Nogle der har erfaringer med tunge piercinger 'fra Århus'?  Evt. smykkegalleriet? Og hvad med 'hævetiden'? Hvor lang tid tager det før man kan/må snakke rigtigt igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trkyjkltrmhjgfhgf |
|
|
AV nej det skal du ikke 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| klnjknhj |
|
|
nej 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
Næh, har ingen anelse... (kommer også fra nordsjælland  ) Har kun alm. huller i ørerne, synes det gjorde ondt nok... 
* Trine * Med æseldyret Titan ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
drini: hehe, øreringe er ikke slemme  Men surface på lænden er noget der hiver tænder ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hbkjnknkmn, |
|
|
nej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
| Forfatter:  |
Lone (Rapido) |
| Dato:  |
01-07-2007 20:15 |
|
Har du en surface ? billede' billede xD
-Lone&Rapido tidl. Mulloh ••• Bakkegaard uge 31&32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hubyujyujjj |
|
|
ARRV 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Smykkegalleriet |
Bitches |
01-07-2007 21:11 |
|
Smykkegalleriet kan helt klart anbefales, hvis du skal have lavet piercing i Århus. Ganesha =  Ved Smykkegalleriet får du de optimale forhold, virkelig. Du får piecer om piercinger, hun fortæller dig en masse, fortæller dig hvordan du skal behandle den, du får gratis tjekup og udskiftning, og hygiejnen er i top. Hvis vi derimod snakker om Ganesha, så er det, det stik modsatte!!! Jeg er selv blevet piercet inde i Smykkegalleriet, og det var super. Rigtig god kundeservice. Hun behandlede mig op til flere gange gratis, fordi min piercing gik i @!#$ pga. mine ridebukser. Hun har piercet min søster og mange af mine veninder. Vi har sågar lavet et TV indslag med Smykkegalleriet som blev vist på TV2 for nogle år siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Bitches: Lyder super! Der står pris 450-650 for tunge, mener jeg. Men hvad skal det sige? Ved du det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
Bitches |
01-07-2007 21:31 |
|
Det kommer højst sandsynligt an på hvilken slags metal du skal have i. Om det er kirugisk stål eller om det er titanium. Titanium er dyrere, men der er der mindst chance for, at du får allergiske reaktioner. Det tager hun højst sandsynligt en lille snak med dig om inden. Om du er allergisk osv. Men hun er rigtig rar synes jeg. Jeg har været med venner hos mange andre piercere også, men Smykkegalleriet har helt klart den bedste standard med information, kundeservice og behandling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Okay, lyder rigtig godt.. Ved du om man kan få plastic eller andet end metal i, i starten?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
Bitches |
01-07-2007 21:35 |
|
Det er også muligt at få plastik i ja. Så vidt jeg ved/husker kan man vælge mellem plastik, kirugisk stål og titanium. Jeg vil anbefale at få plastik i, i starten, så du skåner dine tænder når du nu skal vænne dig til at have den i. Når du så skal have skiftet, vil jeg anbefale titanium.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Okay, super!  Vil nemlig meget gerne have plastic i, fordi det som sagt skåner tænderne.. (Spørger nok dumt, så undskyld hvis jeg er meget langsomt opfattende ) Har du tungepiercing? - for hvor lang tid var hævelsen der? Og hvornår kunne man snakke normalt igen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| piercinger |
|
|
fik lavet en navlepiercing i smykkegalleriet igår - kan klart anbefales!  min tunge var hævet en weekend også var det over ca.
Malle&NoMistake; dog uden Lurifax.:'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
malleplaceret: Fedt.. Kunne du så snakke normalt igen?  (Skal nemlig til stævne på onsdag - og ha lavet den i morgen nok) så skulle gerne kunne være normal til stævnet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
Bitches |
01-07-2007 21:44 |
|
Hehe, det gør ikke noget, for det har jeg faktisk ikke. Jeg har kun i navlen. Men jeg har set lidt af hvert, både foroven og forneden piercinger  Da min veninde fik det lavet, kunne hun snakke lige med det samme. Hendes var en smule hævet i ca. 2 dage. Men hun snakkede helt perfekt. Hun fik også plastik i mener jeg. Hun savlede godt nok en del, pga. bedøvelsen da hun fik den lavet:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Hehe, godt.. For det går ikke at jeg læsper til stævnet, men vil vildt gerne have den snart, inden jeg mister modet igen  Er plastik billigere end metallerne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
Bitches |
01-07-2007 21:54 |
|
Hehe, jamen knæk og bræk;) Det er slet ikke så galt, som man går og tror. Det er ovre i en studs. Jeg mener plastik er billigere end titanium. Men ved ikke om det er billigere end kirugisk, for du skal jo højst sandsynligt have stål i senere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Jeg takker  Nej, har også hørt at man ikke mærker det Er bare nåle skræk, så det ikke så meget smerten, men synet af nålen  Okay, så tror jeg nok fattigkvinden her kan få råd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljknkjngkjcngkjgcng |
|
|
du skræmmer mig  den der du viste billede af ,, hvad er det ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Har selv fået min madonna pirc. lavet i smykke galleriet. Det var rigtig godt, og flere af mine veninder har været derinde og fået lavet noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Lulu: Det er en Lower Back Surface. Som er en 18 mm. stang der sidder på lænden så kun kuglerne ses, lige over buksekanten.  Linea: Okay, fedt Tror jeg har bestemt mig for smykkegalleriet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klcnmjknhgfh |
|
|
AAA...AAV!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Haha Lulu  Du går helt amok, pas på dine nerver  Skal nok skrive når det er sket - regner med i dag jo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjcngfdngfdg |
|
|
det er for sent at sige pas på  AAAV  billede ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
AVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAV! BAre tanken om den jeg skal have lavet i navlen! AV!
Catrine
Catrine & Indi - det svinger © Dansk PINTO: Diablo Mr. Patayia & INDI <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aofjoajfaf |
|
|
jeg vil os =D billede billede billede.
Dillarh Dallarh julie & louise - the shamans <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Haha  Har ikke kamera før om en uge.. Sorry ænder!  Men nu er den lavet. Blev dog lavet hos Lars Dalgas, da jeg opdagede jeg intet billede ID ejede, og det forlangte de i smykkegalleriet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgrgsd |
|
|
Lars dalgas - er det ikke ham oppe i jægergårdsgade(tror jeg)? Den ville jeg i hvert fald anbefale til tungepiercninger. Min veninde (rie med smutti) fik den lavet deroppe, og der har ingen problemer været med den (bortset fra at hun ikke måtte for hendes forældre, haha) Jeg fik lavet min navlepiercing i Ganesha - OG DET VAR RIGTIG GODT! Nu gider jeg ikke høre om noget man har hørt nogle steder, så hør på mine erfaringer: Der har intet været med min i navlen, ingen betændelse osv! Hygiejnen er i top, og det er en prof piercer der gør det! Så stop med de fordomme folkens 
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Julie: Ja det er det. Han er bare rigtig flink!  Har Riefået tungepiercing? seejt  (Min mor ved det heller ikke, men jeg har også så mange nu, at hun sikkert bare ryster på hovedet af mig ) Fik også min navle piercing lavet i Ganesha Jeg er heller ikke utilfreds med dem. De har lavet alle mine piercinger undtagen dem jeg selv har lavet og så den i tungen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhfkyfi |
|
|
Jep, det har hun Hendes forældre har bare opdaget det nu. Hun fik faktisk også lavet en i navlen, men den pillede hun ud igen  Hvor har du piercinger, og hvilke har du selv lavet?  Jeg er bare ved at være træt af de fordomme der er over for Ganesha, for størstedelen af ansvaret for om der komer betændelse osv. i ens piercing har man sgu selv. Man skal jo selv rense den og sådan, og selvfølgelig har "de store" piercingsteder styr på det!
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Haha, sejt Hvorfor pillede hun den ud igen?  Jeg har i næsen, i navlen, på lænden (billedet ovenover), tungen + 4 alm. huller i ørene og en øverst i brusken. (2 alm. + den øverst øreringe er hjemmelavede)  Ja, det er træls. For som du siger, betændelse er 99% ens egen skyld hvis man ellers vælger en god piercer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uyfujyfiuyf |
|
|
Nemlig - og de dårlige bliver jo ikke "kendte". Derfor kan Ganesha jo ikke være dårlig, da den jo bliver brugt af sygt mange hver dag! (: Altså, hendes forældre vidste det ikke, og da de opdagede at hun røg, tog hendes mor en snak med hende, hvor hun sagde "hvis der er mere du vil indrømme, så kom med det nu!" Hun sagde det så ikke, og var bange for hvad de ville sige når de fandt ud det. Så hun tog den ud d: den var også bare helt fucked fordi hun ikke gad at rense den :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Nemlig. Der er jo sygt mange der bruger dem, så det ville være mærkeligt om de var SÅ dårlige som nogen siger  Uha, hehe.. Sikke noget. Avs, har hun så ikke et ar? Det har jeg, bag min, fordi jeg glemte at rense så den rykkede sig. Men det ses ikke når jeg har smykke i.  Men hvordan kunne hun egentlig blive piercet hos Dalgas? hehe, jeg skulle vise ID 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ergdfgf |
|
|
Jo, hun har fået et ar. Det er bare så dejligt, der har slet ikke været noget med min, så jeg har bare et hul i huden  Han spurgte bare hvor gammel hun var, så sagde hun 16  Kan du ikke smide billeder ind af dine andre piercinger? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Ej hvor fedt! Suk, ville så gerne at mit ar ville gå væk  Okay, sejt nok, hehe.. JEg havde både været i Ganesha og smykkegalleriet. I Ganesha ville de have forældre tilladelse, (har jeg ikke ) og i smykkegalleriet skulle jeg have billedeID :'s Jo, nogle af dem, hehe, har ikke af dem i ørene + tungen fordi jeg intet kamera har for tiden  Næse: (Kan da ses lidt )  Surface - igen :  Dårligt af den i navlen: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghrtghfg |
|
|
Den der surface, gjorde den ikke bare alt for ondt? =D Laver de den som en almindelig piercing egentlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Jo, den gjorde SERIØST ondt  Som ses på billedet (tager dagen efter vist nok) er der blå mærker omkring, fordi det var svært at få så meget hud samlet på lænden. Den er 18 mm. Ja, den laves lige som alle piercinger, men er ikke så normal 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kgkugoug |
|
|
Av for fanden man  Ville jeg VIRKELIG ikke turde d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Haha, hvis jeg havde vidst den grjode så ondt, havde jeg heller ikke turdet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfgdffhdf |
|
|
forstår jeg sgu godt xD Jeg var ved at dø da jeg skulle have lavet min navlepiercing, men det gjorde jo slet ikke ondt =D fik du plastik i tuingen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Det var jeg også dengang xD Det var ogå min første piercing, hehe. Men nej, den gør slet ikke ondt. Blev selv helt overrasket over hvor smertefrit det gik. Men jeg er også hunderæd for nåle  Nej desværre. Det ville han ikke give mig i, jeg fik titanuim  Men må skrifte til en kortere stav om to uger, og så ryger der altså en plastic i, da jeg ikke vil smadre mine tænder xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan som det |
Bitches |
03-07-2007 13:49 |
|
Alle mine 'fordomme' for Ganesha, har jeg fra oplevelser jeg selv har været vidne til. Og nej, det har ikke noget at gøre med infektion i ens piercing, da man i de fleste tilfælde får det, af at pille for meget i den, eller ikke renser den optimalt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Troed ikk man ku få plastik fra start?
Men har smykkegalleriet en hjemmeside?
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hvornår kommer billedet 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|