|
|
| hvorfor tænker de sig ikk om??? |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
30-06-2007 16:41 |
|
hej alle ænder  her i går var jeg ude at ride en tur på domina (det var min første tur alene) når men så da jeg havde redet i ti minutters tid hørte jeg en masse der råbte og skreg, så vendte jeg mig om og så de der studendere i en lastbil. og de råbte og skreg og dyttede efter mig og domina så jeg stoppede så hun fik lov til at se hvad det var. også er det jo klart at Domina blev bange så hun travede lidt. heldigvis for mig er domina meget trafik sikker så der skete heldigvis ikke noget. men tænk nu hvis hun var blevet mega bange og var begyndt at stejle ogsådan noget. der kunne jo have sket en ulykke. jeg syntes at det er for årnsvagt at de ikke tænker sig om  og ja jeg ved godt de var fulde men alligevel???
Line.. Nu med part. © Love Domina ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeshyesh |
Avana |
30-06-2007 16:45 |
|
synes du overreagerer! Det er klart de er glade og råber, de er jo lige blevet studenter! Det skal de da have lov til!
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfeqdrqdaq |
heste-piiiin |
30-06-2007 16:47 |
|
det er jo heller ikke det at jeg siger!!! det er jo bare at de behøver ikke at råbe og skrige som om det var meningen at de ville gøre hende bange. self har de lov til at more sig. men de kan da godt lige tænke på hvad der kan ske. så nej jeg sytes faktisk ikke at jeg overreagere!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kan godt se det ikke lige er så fedt for dig. Men alligevel de er jo blevet færdige, har nok fået noget alkohal og sådan.  Så de tænker jo nok ikke lige over at din pony ville blive bange. Hvis de f.eks. kom i en personbil en dag, så ville de nok ikke gøre det samme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeshjesh |
Avana |
30-06-2007 16:49 |
|
du kunne da også tage hensyn og lade vær med at ride så tæt på en vej når det jo er nu alle studenter kører rundt, hvis din hest ikke kan klare det!
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqeedwrdq |
heste-piiiin |
30-06-2007 16:58 |
|
altså!!! Domina er meget trafiksikker!!! og derplejer ikke at køre studender der fordi det er en vej ud til landet!!! og jeg siger jo heller ikke at de ikke har lov til at være glade. de kunne jo bare godt dæmpe sig lidt og lade vær ed at råbe efter domina!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm ? .. |
|
|
Altsåå .. Jeg har haft mange forskrækkelser på hestryg, pågrund af de studenter .. Jeg synes at de burde tage meget mere hensyn ned de gør og jeg synes ikke at du, Avana, kan sige at man så skal lade være med at ride ved en vej, fordi de kører rundt og hærger ? .. Jeg kender ikke en éneste hest der ikke ville blive forskrækket over det .. Aætså, jeg er selv meget nervøs for det, da jeg var ude for en lign, rideulykke for nogen år siden .. På den anden side skal de slevfølgelig ha lov at more sig, det er klart :b ! Men de må tage lidt hensyn til dyrene .. Kh..
Amalie og skønne Dufly, med rumpen liii´ i vejret :b Alle heste er skønne . Du skal bare se dem i den rigtige situation, deres rette element ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfrqrqq |
heste-piiiin |
30-06-2007 17:11 |
|
TAK Amalie!! fordi du ikke rakker ned på det jeg skriver!! til de andre. jeg siger jo heller ikke at de ikke har lov til at more sig. fordi self har de det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålåålålå |
Avana |
30-06-2007 17:17 |
|
ja ja, men i den uges tid studenterne kører kan man da lade vær med at ride der hvor de kommer. Ellers er man selv uden om det! Og, Amalie »Dufly«, man SKAL ikke lade vær med at ride der, men hvis man rider der er det jo klart at man møder dem. og vis man vil undgå at måde dem fordi ens hest bliver bange kan man jo lade vær med at ride der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| t5grq3r5ftq |
heste-piiiin |
30-06-2007 17:27 |
|
avana: jeg vidste jo ikke at studenderne kørte i den uge!!! og nej jeg er ikke selv uden om det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfhjgfjjg |
poni-power ♥Sara♥ |
30-06-2007 17:29 |
|
DU OVER REAGERER IKKE selfølgelig er de glade fordi de er studenter, men sådan opfører man sig bare ikke over for en hest på en vej!!! det var noget andet hvis det var en cyklist, men heste har større flugtinstinkt, og de kunne da godt tage lidt hensyn. ^^^ min mening
Den der graver en grav...bliver træt i armene! viiild poni power... molodii: bukke, bukke store spring bukke bukke lille spring bukke bukke spri-i-ing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgwfrqfq |
heste-piiiin |
30-06-2007 17:35 |
|
ej 10000 tak poni-power  det er jo lige det jeg mener.!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hifdhbdkgk |
poni-power ♥Sara♥ |
30-06-2007 17:37 |
|
heste-piiin: jeps  det er jo også synd for hesten 
Den der graver en grav...bliver træt i armene! viiild poni power... molodii: bukke, bukke store spring bukke bukke lille spring bukke bukke spri-i-ing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtgfewfre |
heste-piiiin |
30-06-2007 17:41 |
|
poni-power:ja self. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mkjhkyukh |
|
|
LenaBachwart ♥WonderBoy♥: Netop! Det er ikke rart for dig, men de er jo glade unge mennesker, hvis du forstår 
♥♥♥ Smil til verden og verden smiler til dig. ♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| refrqeea |
heste-piiiin |
30-06-2007 18:06 |
|
ja self forstår jeg det  de kunne jo bare godt tage lidt hensyn ikk??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Jeg tror ikke de gør det med "vilje" de er sikkert pattevisne og ikke aner hvad de laver de råber og skriger bare :b Men jeg kan godt se det for dig, og normalt ville jeg også brokke mig (er engang blevet påkørt af en traktor på min part MED VILJE - vi meldte ham til politiet, hehe) men så prøv evt. at undgå ridning på vejene lige i øjeblikket, for nu ved du de er der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bella |
30-06-2007 18:16 |
|
altså. Så kan du lade være med at ride på en vej, hvor der køre studenter forbi (:
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgtgwrw |
heste-piiiin |
30-06-2007 18:21 |
|
whatever: ja det tror jeg også at jeg gør. Bella. det kan du da sgtens sige. jeg vidste jo ikke at de kørte der!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaa |
|
|
Heste-Piiin: nu svarer jeg lige på Bellas vegne, men de kører jo overalt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtwegftefqer |
heste-piiiin |
30-06-2007 18:25 |
|
What ever: de vidste jeg jo ikke lige. desuden hvor skulle jeg vide det fra???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Heste-piiin: Fordi der er studenter overalt. og dermed kører de overalt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtgfqwefq |
heste-piiiin |
30-06-2007 18:33 |
|
jamen det vidste jeg jo ikke så det kunne jeg jo ikke vide!!!...!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeahyeah |
Avana |
30-06-2007 19:04 |
|
Du ved vel godt at det er nu folk bliver studenter?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mening ... |
Sissel |
30-06-2007 19:44 |
|
har også engang redet ved vejen med shaggy, mens der kom én kææææmpe stor lastbil fyld med studenter forbi! men de vinkede bare og stoppede med at råbe da de kom forbi mig, istedet kiggede de og de fleste begyndte at tale om heste ?! ...
knus fra Sissel "Araber og Fuldblods rytter for evigt"
[Shaggy] [Pitzner Futura XX] [Dagina OX]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fajfnkjankfj |
L-F |
30-06-2007 20:03 |
|
altså, prøv dog lige at slap lidt af i stedet for at flippe totalt ud på alle der har en anden mening om det end dig. Og så prøv at skære dit forbrug af udråbstegn lidt ned (!!!)  Nu er det jo sådan at der ikke skete noget, og hvis du ikke kan tåle at din hest sætter i trav et kort øjeblik, så burde du nok ikke ride tur alene. Det er jo hvad der sker. Jeg kunne sagtens forstå hvis du var blevet sur hvis nu din hest havde reageret voldsomt på deres råben og skrigen, men det gjorde den jo ikke. Så ta lige og klap hesten moster og lad studenterne ha det sjovt for engangs skyld Ellers må du blive hjemme på ridebanen . - min mening
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
|
|
tror det er fordi de ikke har forstandt på heste.. og er ikke klar over at der er mange heste der bliver meget mange ogsådan.. og så ++ når de har drukket og alt det der du snakker om.. men jeg tror det er derfor:p de gør det jo ikke for at tænke haha nu gør vi den hest bange så ryttern styrter! de ved bare ikke bedre
- Nanna
>> PAS PÅ! << - jeg spiser dig til Frokost! Mums! Muhaha :p ...-... Arhm.! "Hun Tosset?!" Fotografering- læs nærmere i min Præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Studerende |
|
|
Gal, hvordan kan du flippe ud på folk fordi de ikke har samme mening som dig Som Linde Frederiksen (Kunne ikke være mere enig), siger så klogt, behersk dig med udråbs tegn, bare fordi hele JHN ikke har medlidenhed med dig og hesten. Hver gang nogen har sagt dig i mod, går du amok med udråbs tegn og siger det ikke er det du mener, tror vi har fattet at du er sur over at vi ikke alle har ondt af dig. - Men til et indlægget handler om. Skete der noget alvorligt med nogen? Nej vel. Fair nok, det er da træls de skal råbe sådan, men de er jo mega fulde og glade, du kan ikek forvente de ved hvad de har gang i. Tror sku ikke de skræmte hende med vilje, og du kan ikke forvente at de pludselig skal stoppe med at råbe og være glade hver gang de ser en pony. Det er da træls for ponyen, men den overlever nok skal du se. Så hold dig fra vejene mens der er studenter, hvis du ikk kan klarer at din pony bliver lidt nervøs og traver - så må du vel holde dig til ridebanen 
Sisse og Fantstiske Musse xD >> Stolt fjordbolle rytter 8D <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det må ikke have været sjovt |
Stina (Perfekte Perfi) |
30-06-2007 20:54 |
|
Det er da en hamrende dårlig undskyldning, at de gør det fordi de er fulde og glade Den er ikke god nok!! Selvfølgelig er de glade og sikkert også ret visne, men det gør det da ikke OK!! ALLE normalt intelligente mennesker ved sgu da at man ikke skal dytte og råbe ad en hest- godt at din var så "lige glad" Undskyld hvis mit indlæg virker meget surt, men sådan noget kan bare gå så frygteligt galt 
♥Hilsen Stina Med Perfekte Perfi ♥ Lækker Passier sadel sælges. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Jeg må altså også slutte mig til line frederiksen & sisseogmusse. Nu rør det mig ikke at du bliver sur over at jeg ikke lige har samme mening som dig, men du kan ikke forvente at alle mener det samme som dig. Alle er forskellige. Og er ked af at sige det på den her måde, men nu har jeg prøvet at udtrykke det på andre måder nogle gang, men det er sgu da logik at der er i øjeblikket at studenter vogne der kører rundt OVER DET HELE. så må man prøve at tænke lidt inden man tager afsted. Nu ved jeg at min part ikke bryder som om træ-fældning og vind, så inden jeg tager ud på tur, lytter jeg lige om jeg kan høre motersave og jeg rider ikke ud hvis det blæser for meget. - Man må også selv gøre en indsats 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Studenter |
|
|
Stina: Det lød ikke surt Men man ved de er der og ikke tænker sig om. De kan jo ikke sætte farten ned hver gang de ser en hest. Men ja, selvfølgelig kunne det være gået galt, men så har jeg den - måske sure og dumme - holdning, at hvis man ikke kan styrer sin hest når den reagere på sådan noget, skal man ride tur sammen med nogen.. Whatever: De er fordi vi har seje meninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| t54tffrqqw34 |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:21 |
|
helt ærgligt jeg flipper ikkk ud. jeg har IKKE sagt at de ikke har lov til at feste og jeg har IKKE sagt at jeg blev vildt bange for at hesten begyndte at trave. og jeg har IKKE sagt at der skete en kæmpe ulykke! (se kun ét udråbstegn) og jeg flipper ikke total ud! (igen ét udråbstegn) og jeg syntes overhovedet ikke at i har ret til at skrive sådan til mig! alt det jeg skrev bare at jeg syntes at de godt kunne tage lidt hensyn. HVIS og jegskriver HVIS nu det havde været en urolig hest KUNNE der have sket en ullykke. og nej jeg regner ikke med at alle har "medlidenhed" med mig. og jeg flipper ikke ud fordi i ikke har den samme mening som mig. i har selfølgelig lov til at have jeres vilje. men derfor behøver i ikke at sige at jeg flipper ud for det gør jeg ikke. og hvis der er flere der skriver. kunne i så ikke godt skrive det på en pæn måde uden at få det til at lyde som om jeg bliver bange for at hesten traver og flipper ud. TAK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| owejfioew |
LillePrins07 |
30-06-2007 21:21 |
|
Jeg er... blank.
Jeg syndes det er fair at de hygger sig, men jeg syndes bare de skulle tage en smule mere hensyn nogle gange. :)
Anna og Unicorn's Royalando! Frygt ikke døden, men det liv du ikke får levet! Ejj for fanden Lille Prins, lad dog være med at skide i din krybbe.. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arthgafa |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:22 |
|
og self har i lov til at have jeres mening, det har jeg overhovedet ikke sagt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Heste.piien: Vi har da lov til at skrive hvad vi vil. Det er VORES mening. du har din. fair nok. det er det vi kalder ytringsfrihed her i danmark 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgrgfqewfrq |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:24 |
|
jeg siger jo ikke at i ikke har lov til at skrive jeres mening. hvor har du fået det fra? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studenter |
Min-Chanell ♥Min-Chanell♥ |
30-06-2007 21:24 |
|
Min meninq: altså jeg syntes self. ikke at det er okay. men helt ærliqt de er qlade og har drukket sikkert meqet, så de tænker sig self ikke om men det er ikke nogen undskyldninq. og tage lige at lade line være, det her er et sted hvor man kan sige hvad man vil, og line har skrevet hvordan hun har oplevet det. kan da godt være at hun har overreageret lidt, men altså det var hendes første tur alene, så jeg siqer bare tag lige en slapper!!
♥Elsker min Chanell♥ Chanell. ♥ du er den sødeste pony på hele jorden ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
citat fra dig selv: og jeg syntes overhovedet ikke at i har ret til at skrive sådan til mig! Så siger jeg bare at vi har ytringsfrihed og vi udtrykker bare vores mening ligesom du udtrykker din. Men vi bliver ikke sure hvis andre ikke lige har sammen mening som en selv. Nå men nu ikke mere skænderi, tror ikke citronen kan presses meget mere her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Min chanell: hvis du nu havde læste alle svarene i gennem, kunne du måske forstå det. Vi gør ikke andet end at ytre vores mening, hvorefter man får en sur kommentar tilbage i hoved fordi man ikke lige har samme mening ? et ord: ytringsfrihed! Men igen, tror ikke der kan komme mere ud af denne diskution.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grfgtqfrq |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:29 |
|
det var ikke det jeg mente jeg syntes bare at i skrev som om jeg overhovedet ikke havde forstand på en pind.  det var overhovedet ikke meningen det her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| agfrfvafr |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:31 |
|
hvis det ar at det så ud som om jeg var sur. så må i undskylde fordi det var overhovedet ikke meningen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjoøæhøs |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:33 |
|
det var det altså ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg ved det |
Stina (Perfekte Perfi) |
30-06-2007 21:35 |
|
Ja, det er jo rigtigt nok, men jeg synes bare det er almindelig skik at vise hensyn for andre, men det er måske for meget for langt af fulde mennsker  Nu ved jeg ikke hvor gammel trådstarter er?? Men hvis hun ikke er særlig gammel, så er det altså ikke sikkert man tænker over, at der er studenter. Det lyder jo som om, at heste-piiin's hest tog det meget stille og roligt! Kender da selv mange heste, som var løbet af helvede til. Så lad os nu bare være glade for at der ikke skete noget- dette indlæg behøver ikke udvikle sig til en gang mudderkastning 
♥Hilsen Stina Med Perfekte Perfi ♥ Lækker Passier sadel sælges. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ytringsfrihed |
|
|
Hvordan kan det så være at hver gang nogen skriver at det er sådan, så kommer der bare, det var ikke det du mente og sådan. Jeg sagde min mening pænt Men som Whatever, ytringsfrihed, som du også benytter dig af. Og er enig med Whattever igen, uhyggeligt så enige vi er..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studenter |
30-06-2007 21:35 |
|
der kan sagten komme mer her!! for det første har jeg læst alt hvad der står og for det andet var det ikke lines meninq at skrive det men altså helt ærligt det kan godt være at hun bliver sur når i kommer med jeres meninq men altså prøv lige og se hvad det line skriver!! hun bliver ved med at skrive at det ikke skulle forstås såddan med at de ikke måtte have det sjovt!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhbnkjbkjbk½ |
L-F |
30-06-2007 21:37 |
|
rimelig forvirrende indlæg .. Først flipper du ud, og nu laver du grædesmiley  Næste gang du laver indlæg skal du måske prøve at formulere dig på en anden måde og så tænk dig lidt om før du svarer folk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gewrfrqerqqrw |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:37 |
|
nej for er skete jo ikke noget hun var helt rolig og turen var jo også vildt god bagefter  og nej jeg tænkte nemlig ikke over at der var studener.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sluuut |
|
|
Bla bla, alle er glade igen xD Nu synes jeg ikke der er nogen grund til at kaste mudder på hinanden mere  Men dejligt du, trods alt, havde en god tur (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgrefvaea |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:41 |
|
helt ærgligt jeg flipper ikke ud og alt det der var overhovedet ikke mengingen at vi alle skulle hakke på hinanden. jeg syntes ikke at vi skulle skrive mere i dette indlæg fordi man misforstår bare hinanden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Bella |
30-06-2007 21:44 |
|
Også på en kæmpe øde landvej? -nej 
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjohæøar |
heste-piiiin |
30-06-2007 21:48 |
|
nu er dette indlæg lukket
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studenter |
30-06-2007 21:56 |
|
godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
kan selvfølgelig se hvad du mener, men hvis jeg lige var blevet student og ikke havde forstand på heste og havde drukket lidt for meget øl ville jeg godt nok heller ikke tænke over at du gik der og ville nok heller ikke beherske mig. Men ædru rollespilsmennesker, hold jer fra dem, de tror nemlig piske man rider med er skistave 
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frfadads |
heste-piiiin |
01-07-2007 10:05 |
|
bu syntes jeg at dette indlæg er lukket. så lad venligst vær med at skrive mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Muzze »Min Kaniiin« |
01-07-2007 11:43 |
|
Selvfølgelig er det ikke fedt for dig. Men stadigvæk , de er fulde de er færdige , og det skal bare fejres.. såå.. Den er lidt svær..
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studenter |
01-07-2007 14:28 |
|
Nu syntes jeg altså ikke vi skal skrive mere.. det har line oqså skrevet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studenter |
01-07-2007 14:40 |
|
Godt såå.
♥What ever will be will be.♥ Take the good the bad just breath. ´Cuz although we´d like to know what life´s got planned ♥No one knows if shooting stars will land. ♥ Vanessa Hudgens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knlyughyuh |
|
|
kan god se det er træls for dig .. men fulde studenter er sådan ,, og så må man lade vær med at ride på vejen den dag hvis man ikke vil udsættes for det  de er blevet studenter så lad dem skabe sig tosset den ene dag 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtrsdgtrwr |
heste-piiiin |
01-07-2007 15:39 |
|
jeg har farstået hvad i alle mener. men nu må i lige høre på hvad jeg mener. og siger at nu er der altså ikke flere der skal skrive! det må i respektere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmklmklm |
|
|
havde ikke læst de andre 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhejhejhej. |
Majaa |
01-07-2007 18:58 |
|
Jeg kan godt forstå du finder det en smule irriterende Jeg synes også det er forkert af dem at begynde at dytte og råbe efter jer, også selvom de er fulde! Enhver der tænker sig bare en smule om ved at mange dyr bliver hurtigt bange, fx. køer, grise, får osv. ikke kun heste. Jeg synes heller ikke at det er fair at sige du selv ku have undersøgt det bedre, mht. hvor og hvornår studenterne kører rundt. Det ville rent ud sagt være et HELVEDE hvis man hele tiden skulle holde sig orienteret omkring studenter, cykelløb osv. osv. Jeg forstår også godt du blev overrasket over de kom når det var på en vej som gik ud "på landet", de fleste studenter kører i byen, i hvert fald her hvor jeg bor. Så giver dig ret i de skal tage hensyn, der kunne sagtens have sket noget hvis din hest havde været nervøs. Men selvfølgelig skal de have lov til at feste og have det sjovt Men det får de jo også rig mulighed for, udover det stykke tid de er på vejene. Heldigvis er der mange som tager hensyn 
- Vh. Maja.  <3 Tricia <3 Don Carlos <3 Kildebo's Dialekt<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla . |
|
|
Det da bar ligesom de almindelige billister ? Der sQ heller ikk mange der tar hensyn , sådan er det bar .
~ Krina <3 Asmindrupgårds Dunhill <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Sorry, men du kan jo ikke bare sige at folk ikke må skrive mere søde ven ? :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffcvadfa |
heste-piiiin |
01-07-2007 20:25 |
|
fint så bare skriv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjjgkhkkjkhk |
pernxd |
01-07-2007 20:33 |
|
forstår dig godt. jeg ville os syntes det var skide irriterende. men for at være helt ærlig.. hvis jeg lige var færdig, og jeg ikke vidste en skid om heste. så ville jeg gøre det samme som dem.  de more sig jo og er glade, det kan jo være de ik ved noget om heste. og om hvordan de reagere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lullubullu- |
|
|
Tjae.. Den er svær. Men jeg syntes alt i alt at de skal ha lov til at more sig (Og nu har jeg læst du også syntes det,,)og være lidt ligeglad - der skete ikke noget. Men jo de kunne godt ta lidt (Læs: Lidt  ) hendsyn..
M.V.H.. Sisse Med den elskede Bowie <'33 .. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345. |
|
|
Jeg synes faktisk heller ikke det er fair, det de studenter gør. Jeg kan se det fra begge sider, at du burde vide at det er nu det er sommerferie for alvor. Og jeg er sikker på de ikke gjorde det for at gøre din pony bange, og du kan jo bare være glad for at din pony er så rolig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
jeg synes de har ret til at feste, så må vi heste piger holde os fra vejen  nu vidste du jo ikk at de var der, men din hest stak jo ikk halen mellem benene og løb, så der er jo ikk sket det helt store.. og hvis du synes de er så dumme, studenterne altså, så kan du ringe til gymnasiet og klage over at deres studenter har skræmt din hest lidt.. jeg kan ikk se det helt store problem i at de er galde, fester og drikker sig fulde.. desværre..
Lori -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tonen. |
|
|
I er begyndt at skrive lidt for hårdt til hinanden i dette indlæg. Trådstarter har tilsyneladende haft en træls oplevelse, og I har alle lov til at have jeres holdning til oplevelsen.
Dog skal I alle huske at holde en ordentlig tone til hinanden. Tænk jer om, før I skriver noget, som måske er muligt at misforstå. Det er let at misforstå ting, som man kun ser på skrift.
Hvis denne tone bliver ved, vil indlægget blive lukket, og i grove tilfælde vil der falde advarsler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tgrsgtwrfqw |
heste-piiiin |
02-07-2007 15:13 |
|
hej alle der har skrevet her inde! i må altså meget undskylde hvis jeg har kommet til at skrive noget, så i troede jeg var sure på jer. fordi det er jeg overhovedet ikke. og ja self har i lov til at skrive hvad i mener. ssååååå !!UNDSKYLD!! TIL ALLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhfdsfjsdfjhshdfhk |
Vanessa Hudgens ♥Zac Efronϖ |
02-07-2007 15:20 |
|
helt i orden søde..
♥What ever will be will be.♥ Take the good the bad just breath. ´Cuz although we´d like to know what life´s got planned ♥No one knows if shooting stars will land. ♥ Vanessa Hudgens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|