#Ukompliceret&Aiida - Vil give dig ret i det med wien, at men har meget bevægelses frihed, og ville smadder gerne også blive ved med at ride med den, men den kan som sagt ikke ligge på på min hest, Og jeg har ingen hjælp i galopen, da jeg VIRKELIG skal klemme om hende uden at hun løber sin vej, så når jeg har galoperet 5 volter, holder jeg viiildt lang pause, så jeg næsten når at gøre hesten helt kold, en lille ulempe. Men min pony, som sadlen oprindelig var til er så opmærskom på den mindste tryk med benene, at han kan gå i galop fra parade da han kun var 4½, så der var det jo ikke noget problem.
Med mastaren syntes jeg at havde for meget støtte, at jeg næsten blve kastet ud af sadlen! Sååh...
Isabella - Okay, ved ikke lige hvad det er for en, men det er jo hver at prøve! Tak!
Heidi - Ja, det har jeg hørt at der er mange der kan! helt sikkert noget jeg skulle overveje der!
Michala - Thh' haha' skøre unge, Jeg har ikke lige nævnt at jeg også har haft sådan en på prøve, og ja, WOW den er god, men altså, Hedda kan jo selvfølgelig ikke bære nogen gode sadler OVERHOVEDET! Dejlig hest jeg har anskaffet mig! haha'