Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Forskel på alder? :s
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:30

Hej ænder nogen der skal ud og shaaake & fyre den af i aften? jeeeg skal!!

Nå men mit spørgsmål var egentligt, angående kærlighed og flirt osv: hvornår syns i alder spiller en rolle, altså hvornår det er forkert at have noget, hvis der er års forskel på en selv og partneren.

Fx har jeg mødt en som er 22, han er nu meget sød - siger ikke jeg skal have noget med ham, da jeg er lidt skeptisk angående der er 7 år i mellem, men det er da meget dejligt at have en så gammel ven

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

Aldersfoskle
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:33

Nejh ikke ige nu, først senere i ferien Men du må hygge dig xD

- Anyways, jeg synes det er klamt hvis en på 13-14 år har gang i noget med en på 20 år. En på 20 vil være meget mere udviklet. Men hvis det - som dig - bare er en ven, så er det da helt fint ;)

Sisse og Fantstiske Musse xD

>> Stolt fjordbolle rytter 8D <<

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:34

Det kommer jo klart an på hvordan personerne er modne osv. Ville sgu ikke selv have noget med en der var meget ældre end mig selv.

Hvis man var 15 og havde en kæreste på 22, ville der jo først og fremmest være ekstemt mange fordomme omkring det, tror heller ikke det ville fungere specielt godt.

- Cikorie

Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:35

Og nej, jeg skal fandeme til Jylland x(

God damn.

- Cikorie

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:37

Det kommer meget an på modenheden af personerne og hvor gamle de er.

En anden ting er at der er 7 år mellem en på 22 og 29 og så er der 13 og 20. Den første virker mere naturlig end den anden.

- Sofie.

Med Chela.

0
0
Svar på denne tråd

blobblob
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:43

Personligt synes jeg ikke 7 års forskel er meget..

Bare den yngste er over 15 år, da det jo er den seksuelle lavalder, så ser jeg intet problem i det..

Ta' mig selv fx. :-P Det er yderst sjældent jeg falder for en på min egen alder. De er altid 18+ :-)

Tanja
♡ Nu med Debbie ♡
0
0
Svar på denne tråd

Tju-haj
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:52

Har lidt den sammen mening som Tanja.

Men ved ikke helt hvad jeg skal sige hvis det er den anden vej.

Har en veninde som har noget kørende med en i 6 kl. hun går i 9.

Og det ville være det samme som, hvis en fra min klasse havde noget kørende med sin lillebror.

Syntes i ?

Kram Charlotte<'33

^- Med Mazurka

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:57
Bare at få at vide af en på 22 har gang i en på 15, siger SÅ meget om hvor klam personen er. Det er jo ikke normalt.

Før maeh, nu LineFabæch
Nu med hjemmeside: LineFoto.dk

Queen (TILSALG), Darling og Capzeda XX

Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:58

Heh, da jeg var på din ælder, havde jeg en god ven på 24.. Alderen har aldrig sagt alverdens for mig.. Idag vil jeg hellere ha en på 30 end en på 20, selvom jeg selv kun bliver 21..

Charlotte *B*: Ang. din veninde der..Det syntes jeg godt nok er for klamt! Det havde været noget andet hvis hun havde været 23 og ham 20 feks..

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 18:59
Har selv en bekendt der går i 9. og har en kærste fra 6. eller 7. Fatter ikke at kun gider. ikke ligefrem KLAMT, men for satan. Sådan en lille dreng

- Cikorie

0
0
Svar på denne tråd

gawrgrfd
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 19:00

Jeg synes det er for meget (:

Drengen må maks(!!) være et år yngre, og tre år ældre synes jeg. Men som sagt har kærlighed ingen alder, jeg har selv haft noget med en på snart 19 engang, men altså, det kommer jo meget an på hvem personen er.

Jeg vil sige at en 2-3 år er fint ;)

.. mvh. julie kronborg med golda (L)
diller og kronborg er the shamans forever <3333
0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 19:36
LineFabæch: Rolig med de fordomme der! Det er fint nok, at det er din mening... Men lige frem at sige, at alle er klamme vis de gør sådan.. Det er måske liiige i overkanten.

Mvh . Mette L. Jensen

Jolly Jumper er guds yndling <3

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 19:51

Niks var ude og shake i går (diminsion) så bliver lige hjemme i dag :-P

Mht. alder så er jeg enig med mange af de andre. I få tilfælde kan det fungere hvis det er en meget moden 13årig og en ekstremt umoden 20årig, men ligegyldigt hvad så vil der være ekstremt mange fordomme.

Også fordi der er væsentlig forskel på at være 13-14-15 år end 20+, fordi når du er 13-15 år bor du stadig hjemme, skal lave lektier, burde ikke kunne komme ind på nogle diskoteker o.s.v., mens når du er 20+ så er man flyttet hjemmefra og al det @!#$.

Netop derfor er der ikke så meget forskel på 20 og 25 fordi så er man voksne (eller okay, nogle er ikke :-P), og hvis det er et par på 13 og 20 så er den ene voksen og den anden teenager og det er der en stor forskel på ;-)

Siger jeg som scorede igår, uden at ane hvor gammel han er ;-D

Mvh. Rikke

med
Escape Dance

0
0
Svar på denne tråd

hihihihi
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 20:00

det er ret klamt a tænke på at der er så meget alders forskel, men når man bliver voksen er det jo ikke "slemt" at der fek.s er 5 år imellem altså moren gik i 2. da faren gik i 7 ?

Martina her (:

- Hende der ikke kan ride :D

0
0
Svar på denne tråd

rtgsergf
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 20:06
Rikke said it! (:

.. mvh. julie kronborg med golda (L)
diller og kronborg er the shamans forever <3333
0
0
Svar på denne tråd

<hehehe
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 20:23

Kærlighed har sgu lidt en alder.

jeg mener. Hvad vil en på 22 med en på 15? Altså.. det giver lidt sig selv - jo yngre, jo nemmere. Sorry-
FOR DET ER VEL BEGRÆNSET hvor meget modspil der kan være for fyren på 22. Både på det intellektuelle og fysiske plan. Han leger med biler..hun leger med diddl

Jeg sætter vel grænsen ved 19 eller sådan noget? Jeg er lige snart 17.

men det kommer også meget an på modenhed.

//KNE
med Skye
&Paloma

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 20:39

Jeg synes helt bestemt kærlighed har en alder, når en af parterne er rimelig ung!!

Personligt synes jeg 15 og 22 er lidt bob bob! Men det kommer selvfølgelig an på modenheden blandt de involverede.

Når man kommer op på de 17-18 år og derover skal der meget til at ryste mig Og ville da heller ikke selv have noget problem med at være sammen med en som var i midten af 20'erne-

Hilsen Stina Med Perfekte Perfi
Lækker Passier sadel sælges.
Skriv for info
0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 21:22

er lidt med det pylle21 ♥sofiie♥ siger..

jeg vil sige maximum 1 år yngre eller ældre.. men det er jo op til en selv ;P men 7 år er lige meget nok.. han er jo meget længere fremme end dig !!

- Nanna

>> PAS PÅ! <<

- jeg spiser dig til Frokost!

Mums! Muhaha :p

...-...

Arhm.! "Hun Tosset?!"

Fotografering- læs nærmere i min Præs.

0
0
Svar på denne tråd

Dildahlgårds Kira
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 21:26
Min veninde på 14 kommer sammen med hele skolens pizzamand (alle går over på hans pizzaria efter skole :D) på 18. Det kan jeg lige acceptere, men så heller ikke større forskel.

- Sascha
tidl. sasma
SN-Foto.dk - amatørfotografering
part søges i kbh området!
send pb for mere info.

efterlysning: kantana & noriana, DV hopper! se mere her
0
0
Svar på denne tråd

tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 22:17
Mette »Jolly Jumper«: Fordomme, måske, men alle jeg har mødt der har været sammen med en så meget yngre, har enten været ekstremt dum eller ekstremt klam. thats it.

Før maeh, nu LineFabæch
Nu med hjemmeside: LineFoto.dk

Queen (TILSALG), Darling og Capzeda XX

Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar,D
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 22:48

Karina»KHM« :

Har vi også prøvet at fortælle hende, men hun lukker af, så vi kan ikke rigtig gøre andet!

0
0
Svar på denne tråd

blobblob
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 08:43

Sjov at se de forskellige svar :-)

Den emd 15 og 22.. Hmm.. Nu er jeg selv 16, men ville på ingen måde se det som mærkeligt at være sammen med en på 22. Kunne jeg sagtens.

Ved ikke, men jeg finder bare meget sjældent 'noget spændende' i dem på min egen alder, når vi snakker kærester.

Der er jo også forskel på 15-årige. Nogle er enormt barnlige oppe i hovedet og synes s*x er klamt osv osv. Medens andre er mege modne. - og så er der mellemtingen også :-P

Tanja
♡ Nu med Debbie ♡
0
0
Svar på denne tråd

fhdkgfgkskl
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 10:21

Var til fest i går og snakkede med én på omkring 21-24 år (fik ikke fat i hans præcise alder) og bare dét at han var høj amtidig med alderen gjorde, at jeg overhovedet ikke var interesseret.

Fyre må ikke være ret meget ældre og specielt ikke se ret meget ældre ud end mig, det kan jeg slet ikke forholde mig til.

Og ABSOLUT ikke yngre, dem holder jeg mig helt fra!

En 2-3 års forskel er rigeligt.

~NUMSEFISKEN~
¤Med Equito's Litote¤
*Mål er drømme med en deadline*

www.123hjemmeside.dk/equitoslitote/ 8343021
0
0
Svar på denne tråd

dsfdfdsfdsfs
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 13:41

Til nogle af jeres svar:

Jeg kan sige, med 100% at ham her er ikke ude efter at "udnytter" mig fordi jeg er 15. Han virker slet ikke som en på 22, han er helt nede på jorden og mega sød, var sammen med ham igår i byen, og følte mig virkelig tryg og tilpas når jeg var sammen med ham

Men jeg ved ikke, tror ikke det udvikler sig til noget. Men hvis det gjorde, var jeg egentlig lidt ligeglad med om han er 22, for han virker som en på 16 så sød som ham er. Og heller være sammen med en som er sød og moden, og tager det stille og rolig, end en fyr på 16 som kun tænker på f*sse og flirter med alle, fordi de er så umodne

Sådan ser jeg på det.

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 14:40

Altså jeg vil sige lidt ligesom rikkeJ.

altså når man er voksen, så kan der sagtens være fem år imellem uden det gør noget, der kan sådan set også været ti. selvom jeg ikke ville have en mand der var 10 år ældre men alligevel det er ikke så galt.

men hvis man er barn/teenager er det noget andet for jeg synes ikke en 10 årige kan være sammen med en på 15-20. det er jo noget helt andet. men det er nok fordi så er den anden meget mere moden end hvis man er ''voksen'' der er begge jo modne;)

0
0
Svar på denne tråd

drtgshsfh
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 15:46

Tror det kommer helt an på hvor gammel man selv er..

Personligt mener jeg det er ret så uetisk hvir man er under 15, og kommer sammen med en på over 20. Her tænker jeg mest på den seksuelle lavalder, men også at en tøs på 14 (min søster) er ikke "moden" (misforstå nu ikke) nok til at date en 20'årig. Der er ikke rigtig nogen sammenhæng i det.

Men når man bliver de 15-16 år, begynder alderen at spille en mindre rolle - det kan man også se på sine veninders alder (jeg har veninder der er ml. 15 og 23 år gamle, og jeg er selv 16). Så jeg ville ikke se noget forkert i at man som 15 årig kom sammen med en på 22.

Og da SLET ikke som ven! ;)

--> Chris <3
~ Med Zoltan Of Swing ~
~ Zoltan til salg - ring/skriv og hør nærmere ~
0
0
Svar på denne tråd

hfudohfjdl
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 15:53

Lige en tilføjelse.

Man er satme også dum, hvis man som 20 årig går i seng med én under 15 år, for hvis tøsen/drengen fortryder, så kan hun/han melde den 20 årige for voldtægt og få tiltalen ført 100 % igennem, da den seksuelle lavalder, som tidligere nævnt, er 15 år.

~NUMSEFISKEN~
¤Med Equito's Litote¤
*Mål er drømme med en deadline*

www.123hjemmeside.dk/equitoslitote/ 8343021
0
0
Svar på denne tråd

Kæreste-alder
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 16:17

Well, nu har jeg prøvet at være sammen med en som var 19 år ældre end mig

- Og man lever altså i komplet forskellige verdener!

Jeg har to venner som er 'bare' 13 år ældre end bare, og allerede der kan jeg mærke en væsentlig forskel, - med allerede mener jeg, i venskab.

Jeg synes at jo ældre man bliver, jo mere okay er aldersforskellen, netop fordi du bevæger dig lidt op i nogenlunde samme stadie af livet.

En 15 årig og en 20+ årig synes jeg ikke har noget med hinanden at gøre.

Den 15 årige kan være nok så moden, men moden nok til en på den alder synes jeg ikke.

Been there, done that, bought the t-shirt, - ain't going back.

- Man er bare på forskellige stadier, lige i specielt den periode af sit liv.

Personligt har det jeg har syntes fungerede bedst, været en som var et halvt år ældre end mig.

En af mine kammeratter er 7 år ældre end mig, - vi lærte hinanden at kende da jeg var 12 og han var 19.

- Hva' pokker han så i vores venskab dengang vil jeg ikke vide.

Jeg sammenlignede det den anden dag med en knægt jeg kender på 12 år, - jeg holder meget af ham og han er en pisse sjov unge!

- Jeg er veninder med hans to ældre søskende, og må tilstå jeg faktisk hellere vil tilbringe min tid med ham end dem, fordi de er på det stadie hvor de skal spille voksne, smarte og gå på druk og en masse andet som jeg bare ikke gider deltage i ;-)

- Og det synes jeg sgu er skræmmende, at en unge på 12 siger mig mere end mine venner på 16 og 18!

Og hvis man så forestiller sig 7 års forskel, - ville jeg være sammen med ham på 12? HELL NO! Aldrig i livet da!

- Tanken er frastødende.

Jeg tror man skal finde sin egen grænse.

- En som er så meget ældre end en selv, er jo også de år længere end en selv. De vil forsøge at pådutte en erfaringer som nok er vigtige at man gør selv og når de så er i fasen hvor de måske er klar til f.eks. stifte familie, børn etc. er man jo ligesom de år bagud for at være klar til det og går måske ind på noget som ikke er fornuftigt.

Derudover er der jo en vigtig faktor også, - at selvom de fleste unge i dag har ... så vil en på 20 nok forvente en del mere, end en på 15-16 og det synes jeg er en væsentlig faktor, - så går man måske for hurtigt frem, går med til ting man ikke vil osv. og det er sgu synd.

Nej, lige børn leger bedst synes jeg.

Og hvorfor er det lige at pigen aldrig må være ældst? :-P

Rollo

- Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes...

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 16:27

Mig ligegyldigt, hvis forholdet kan komme til at fungere er der ingen problemer.

Har en veninde der er 16 som har en kæreste der er 22 til september har de været sammen i 2 år. De har altid haft det godt sammen, og de er i manges øjne det "perfekte" par. Der er ingen af os der kan forestille sig at de nogensinde går fra hinanden!

har også en anden veninde der er 15 og er sammen med en fyr på 20, fungerer også fint selvom de bor langt fra hinanden.

Det behøver ikke at betyde noget hvor gammel man teknisk set er, spørgsmålet er om begge parter er lige modne.

F.x er de 2 piger der er omtalt modne af alder, mens deres kærester er nogle drengerøve, så man tror det er løgn!

(kendte så også en pige på 16 der var sammen med en på 27, dette hold dog ikke da pigen var mere moden end fyren?!)

Så mit råd er kan du lide ham og han dig, så gør noget ved det.

We'll do it all
Everything
On our own

We don't need
Anything
Or anyone

Picasso<3, June<3, Maggi<3

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 18:37

jeg kunne ikke se mig selv sammen med en på 17+, så jeg vil sige, at det der med 2 års forskel, er rigeligt for mig.

jeg har pt. noget kørende med en på 16, 17 om 5 måneder, og det synes jeg er en fin forskel.

men ja - that's it :)

.. mia svane

den der ler sidst har seriøst brug for hjælp

0
0
Svar på denne tråd

Hmm.. Forskel...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2007 23:37

Vil også sige at 15 og 22 er alt for stor forskel.. Om du er nok så moden og han er umoden så virker det bare forkert..

Han lever i et helt anden verden end du gør..

7 års forskel behøver ikke at være noget problem så længe man bare er 18+

Fik selv lige kæreste på igår.. Total skøn fyr.. Han er 4 år ældre end mig.. Men jeg er meget moden af min alder og kan til tider godt grine af hans barnagtigheder.. Men 99% af tiden er vi ens.. Både han og jeg har haft en skæv opvækst og finder ikke os selv i den lyserøde poptekst..

4 år er meget passende for mig da jeg selv er 19..

Ellers har jeg da også været sammen med en ældre fyr.. Nærmere betegnet 12 år ældre (til dem der ikk gider regne så var han 31)

Han er meget umoden af sin alder, men snakkede da om børn og det hele.. Men det gør jeg også selv, så det er der ingen problemer i..

Han er virkelig en dejlig mand, bare lidt for meget fremme i skoene og blevet for smart fordi han er kendt.. (Vil ikk nævne hans navn)

Desværre kunne det jo ikke holde..

men har min dejlige Daniel nu.. <3

Jeg er ubehagelig, usmagelig og f*cked up i hovedet

Hvad er det for noget

Nej det er ikke en ny stil jeg har fået..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 00:10

Det er jo et svært emne, da det handler om følelser det her. Det siges at følelser ikke har nogen alder. Alligevel kan der jo komme ting ind i det, der bevirker at det bliver svært at få forholdet til at køre. De fleste er forskellige steder i livet, når de er f.eks 16 og 25, hvilket kan være svært at forholde sig til, og også kan give en del praktiske problemer så som husleje, kørekort, rettigheder osv.

Eksempelvis kan jeg ikke forestille mig at det er fedt for parten på 25, at den 16 årige liiige skal spørge mor om lov til det ene og det andet. Eller at det er den 25 årige der altid skal køre ud, fordi den 16 årige intet kørekort har endnu. Omvendt kan det jo heller ikke være fedt at være parten der er 16 år, og er tvunget til et eller andet kun pga alderen.

Jeg ved godt det er nogle halvdårlige eksempler jeg kommer med, og der er størrer ting der spiller ind, men jeg tror på at man, hvis man virkelig vil hinanden, via kommunikation kan komme rigtig langt.

Der er også dem der har en kæreste der er 6 år ældre end dem selv, fordi det er "sejt". Disse forhold holder sjældent længe.

In the 90'ies the world had Bill Clinton , Bob Hope and Johnny Cash.

Now we have George Bush, no Hope, and no Cash!

0
0
Svar på denne tråd

lalala...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 11:26

Altså jeg er selv 15 (fylder 16 om en måned), og jeg har lidt med en på 24.. Jeg syntes selv det er ret underligt, men altså vi har det skide sjovt når vi er sammen?...

-Mette Larsen

med Karola <3

0
0
Svar på denne tråd

12345.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:25

Jeg har aldrig været sammen med nogen der er under et halvt år yngre end mig. Det lidt underligt.

Og den ældste jeg har været sammen med har vel været 18. Der sætter jeg grænsen, lige p.t. Men når jeg bliver 16 om 2 måneder, bliver den sat et halvt år op xD

Ej, hvis det er den rigtige betyder det vel ikke noget .. Selvom jeg bevidst aldrig kigger efter drenge udenfor den gruppe.

0
0
Svar på denne tråd

Når man er gammel nok til at tage den be
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 18:26

Gad ikke læse alle svarene..

Men for mig har kærlighed ingen alder.

Da jeg var 16 var jeg sammen med en på 22 over et stykke tid.

Nu er jeg 18 og sammen med en på 21. Vi har været sammen i 1½ år. Jeg mødte ham, da jeg var 16 og ham 19. Jeg ser intet galt i det, og det fungerer fint. På mange punkte er vi modsætninger og på mange andre punkter er vi helt ens.

Mænd er jo forskingsmæssigt bevidst ca. 4 år bagud i den mentale udvikling sammenlignet med kvinder. Men der findes self. andre tilf. Men dét er grunden til, at kvinder helst ser sig selv med en ældre mand, så de er på ca. samme mentale niveau.

Mellem mine forældre er der 11 år. De mødtes da min mor var omkring de 19 og min far de 30. Og det er der skam heller ikke noget galt i.

Jeg synes, jo ældre man bliver, jo mindre gør alderen en forskel, da man flere livserfaringer har.

Men når det f.eks. er i folkeskolen eller nogle år efter det. Ja så kan det tit gå hen at blive lidt ulækkert, hvis man har en MEGET ældre kæreste.

Udover det, ser jeg slet ikke noget galt i en større aldersforskel - så længe man selv er lidt opppe i årene.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 18:31

gad ligesom Bitches heller ikke læse alle svarerne, men altså selfølgelig "har kærlighed ingen alder", men jeg synes sgu alligevel det var lige småklamt hvis man er 13-14 år og har en kæreste på 19 eller derover.

og så synes jeg det bliver pædofilt hvis man er under 17 og har en kæreste på over 35 :)

- min mening (:

» FIONABAUDER «

ynglingerne:: Hallur&Tulle {LL}

Min Hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 18:33
Nu har jeg ikke lige læst alle svar.

Men for mig har kærlighed, ingen alder.

Jeg kender selv en pige, som er 17, og hendes kæreste er 26 år.
De har været sammen i ca. et år. :)

Kender også en anden, som også er 17 år, som har en kæreste som er omkring de 20-24 år, og de har været sammen i ca. 2 år. :)

Simone
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside

Fotografering tilbydes af amatør Fotograf
Se mere på hjemmesiden under info.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider