|
|
| modetøj..? |
| Forfatter:  |
poni-power ♥Sara♥ |
| Dato:  |
29-06-2007 13:47 |
|
heeej ænder... vil egnetlig godt vide hvad der er moderne nu af tøj og sko ovs. ved at det er moderne med stramme bukser... men af bælter,mærker og t-shirter og trøjer ovs. hved i noget om det? 
Den der graver en grav...bliver træt i armene! viiild poni power... molodii: bukke, bukke store spring bukke bukke lille spring bukke bukke spri-i-ing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jbhbnhbnb |
|
|
Kig på halvdelen af de piger du ser i byen  jeg går ik' i modetøj så ik kig efter mig 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Tag ind på strøget, glo på piger 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mode... |
|
|
det mest modernet lige nu er: Store løse tshirt, med tryk på + gemasher. Stadig stramme bukser, helst Tigerbukser, miss 60, killah. Shorts af cowbowstof eller almindeligt stof. Lange guldsmykker. Talje bælter, de skal ikke være særlig tygge. Bælter rundt om hofterne udover en bluse. osv osv, der er mange ting Men det fedeste er hvis du sætter noget sammen selv.
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
*Lægger armen pænt om Lulu* - Jeg holder med dig, poni-power du skal heller ikke glo på mig  Men kig på piger på strøget, halvdelen - mindst! - af dem går i 'modetøj' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Det kommer jo helt an på hvilken stil du er til  - der er både poptøse-stilen, og så er der den lidt mere stilede stil med en løs trøje med print (og skrift), talje,hoftebælter, stramme slim-jeans osv. Tiger og diesel er nok de fedeste.
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wte arfged |
|
|
Læderjakker er også blevet moderne igen (: Elastikbælter til at sætte op under patterne er. Store "pose"-tasker og lædertasker. Store t-shirts med print. Gamasher i forskellige farver + tykt stof. "Lange" toppe ud over gamasher. Små ballarinasko i forskellige farver. Mærket WESC - både hættetrøjer og t-shirts. Små (lidt højttaljede) shorts. Store, runde, farvede øreringe. Lange smykker. (fx med stort plastikvedhæng) Det er sådan ca. hvad er moderne. I hvert fald hvad jeg går mest i xD
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
ved det ikke rigtig  går ikke i modetøj (:
mvh freja appel halsnæs, diamantino, baloo & hjalte følsbjerg ‹3 ♥ jared leto - 30 seconds to mars ^ you rock <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
..juliemus kronborg said it. men specielt gamasher i alle farver + en lang top udover. store t-shirts med print - og ikke mindst de der flotte elastikbælter som skal helt op under patterne 
af Odin med helparten Black Beauty (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lang top som kjole ? |
Vildrose |
29-06-2007 22:45 |
|
ÅRH HVAD SÅ ER JEG MED PÅ MODEN! må være første gang haha
Vildrose med ponyen Rain <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfdshkjfs |
poni-power ♥Sara♥ |
30-06-2007 09:10 |
|
sejt gamacher er moderne  dem har jeg ret mange af 
Den der graver en grav...bliver træt i armene! viiild poni power... molodii: bukke, bukke store spring bukke bukke lille spring bukke bukke spri-i-ing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Modetøj |
Piller |
30-06-2007 09:41 |
|
Der er sku også en masse af dem med sorte tight jeans (cheap monday, acne, etc..) og partisaner tørklæde. Det er også blevet moderne. Det går jeg i og føler mig da ikke som den store modefreak. Hurra for det. Eller hvad man nu siger.
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhjaaa |
Avana |
30-06-2007 16:41 |
|
det er moderne ikke at følge moden, at vise sin personlighed gennem ens tøj
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Avana: |
|
|
Det kommer an på hvilken stil du kører.  (og jeg kan sige, at du kører kemikalie blondine stilen  )
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
efterlysning: kantana & noriana, DV hopper! se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrif |
|
|
oo2-Pirat: lige min ord! 
♥♥♥ Smil til verden og verden smiler til dig. ♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mening ... |
Sissel |
30-06-2007 19:40 |
|
tjahhh du skal vist heller ikke kigge efter mig?! går i mit ejet tøj, så det er fuldstændig lige hvad mærke/slags/vare-ting det er  hernede på landet har de vist heller ikke særlig meget stil over sig?! jeg ved bare at nogle går med A L T for meget make-up 
knus fra Sissel "Araber og Fuldblods rytter for evigt"
[Shaggy] [Pitzner Futura XX] [Dagina OX]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeahyeah |
Avana |
30-06-2007 19:48 |
|
Sascha (Dildahlgårds Kira): Hold nu din kææft mayn!  Det er da bedre end d&g stilen, dude!
KH. Avana Håhå, fra hjertet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ditte90 |
30-06-2007 23:54 |
|
Julie Kronborg: "Elastikbælter til at sætte op under patterne er." Hmm, nej. Det er en meget udbredt misforståelse bland mange tøsebørn. Det hedder et taljebælte, altså skal det sidde i taljen. Taljen er, til dem der ikke ved det, det stykke der er smallest. Altså ikke lige under patterne.
In the 90'ies the world had Bill Clinton , Bob Hope and Johnny Cash. Now we have George Bush, no Hope, and no Cash!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
30-06-2007 23:58 |
|
ditte90: det kaldes bare en patstrammer =D
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
som julie kronborg siger, ellers er det moderne at være sig selv og gå i det tøj man kan lide og skille sig ud fra mængden(selvom der snart er så mange af dem at de ikke skiller sig ud)
JEGMIG'HEDVIG'LÆRKE! SØGER PART! put a smile on my face
' ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ditte90 |
01-07-2007 12:48 |
|
mia svane: Nååh. Jamen så er det da bare HELT okay.  Mht moden, så er her lidt fashion stuff fra mig. Ellers kan du jo tjekke de forskellige modehuses hjemmesider, eller kigge på thefashionspot.com (der dog ikke er særlig interressant, når man ingen bruger har. ) Metallic effekt (Jeg har fundet et par fede guldshorts som jeg bare MÅ have, tror jeg!) Stærke farver, bla. neon farver. (Som jeg dog ikke er så vild med, men det kan give en fed detalje til outfittet. Kig bla. på de mange farvede gamascher man kan finde, eller på modströms bikinier.) Lange t-shirts (gerne med et bælte og gamascher.) Babydollkjoler og empiresnit generelt. Lange kjoler skulle også snart bryde igennem. Bukserne skal ikke længere være så skinny, men mere gå lige ned. Gul er en farve der er ved at komme godt frem, herligt her i sommerperioden (bortset fra de små dumme sorte dyr, der altid sætter sig på whatever der er gult.) Tørklæder, både silke og satin men også partisanertørklædet og mads nørgaards Speak Up tørklæde. (Som jeg er helt vild med, dog er det lige dyrt nok syntes jeg.) Print på tøjet. Bukser, shorts og nederdele skal heller ikke være så lavtaljede mere, enten en normal talje eller høj talje. Jeg vil råde dig til at tage de ting til dig som du kan lide, og blande det med din egen stil. Sådan opnår du noget der er personligt. 
In the 90'ies the world had Bill Clinton , Bob Hope and Johnny Cash. Now we have George Bush, no Hope, and no Cash!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abcdefghi |
Bine |
01-07-2007 17:35 |
|
Du kunne jo evt. også bare skide højt og flot på hvad der er moderne sådan du ikke ligner alle andre.
Hvis du bare finder det du kan lide så er det da ligegyldigt hvad det hedder... Dem jeg synes der er aller mest moderne er dem der har lavet deres helt egen stil...!
Mvh. Lise & hyppen Columbine - Jeg diskuterer ikke - Jeg skændes! Mail - Dyregalleri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
01-07-2007 17:45 |
|
ditte90: det var jo det jeg tænkte =D
.. mia svane den der ler sidst har seriøst brug for hjælp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygtf |
|
|
syntes det er lidt sjovt der bliver sagt at det er moderne at skille sig ud for lang størstedelen ligner hinanden 
[ mvh. oo2-Pirat ] Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Lulu: haha, du siger jeg skal svare igen, så det gør jeg  Men ja, kan kun give ret. 'Skil dig ud, vær dig selv, find din egen stil' - og alligevel render alle rundt i d&g underwear ( )toppe, kawasaki sko, miss60 bukser, friis&company tasker, björn borg undertøj osv osv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kbnkjdngkjgdhg |
|
|
Jeg vil være mig selv og ligne mine venner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| klnjhbhjcnbvc |
|
|
det er vi super gode til  8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En som dig. |
Papa Roach |
08-07-2007 15:19 |
|
ved ikke så meget om det, men et bælte under patterne og har læst at højtaljede bukser er in igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|