Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min ridelejr..... Nogen der vil høre???
Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 18:52
Hejsa!!!

Her for et par timer siden kom jeg hjem fra ridelejren... Godt træt... Men er der nogen som vil høre? Så læs videre!

Ridelejren startede mandag, hvor vi så havde to dressurtimer... Ikke så spændende at høre om, så vi springer videre....
Tirsdag sprang vi... Hvordan gik det??? Hmmm... Tjaaa... Tjoo... Altså som nogen nok ved, er Brocco ikke som alle andre... Han har været MEGET farlig for mig... Nu er han bare en frygtelig drllepind, som man virkelig skal slåsse med en gang imellem! Springningen... Vi havde os en ret hård slåskamp... Men jeg vandt! Efter at have forsøgt på at springe banen fejlfrit 3 gange lykkedes det endelig! Vi havde også ponygames... Bestemt ikke noget Brocco er vild med, men det gik rigtig godt! Og så havde vi en dressurtime om aftenen.
Onsdag øvede vi kvadrille... Og så lavede vi noget kanonsjovt!!! Der er to dressurbaner ved siden af hinanden, med en lille bakke imellem, og så lavede vi en bane... Så skal det lige siges at der er en ret stor vandpyt på den ene bane, og en KÆMPE på den anden... Nå, men det var først nogen spring i midten (hvor der ingen vand var,) så videre ud til et spring I vandpytten, og så fuld galop op af bakken, og videre igennem den kæmpe vandpyt! Det var virkelig sjovt!!! Vi havde også skønhedskonkurrrence med hestene, hvor Brocco fik en 3. plads.
Og så idag... Jeg tror aldrig jeg har oplevet noget så vildt og sjovt som i formiddags.... De har en MEGA MEGA MEGA stor mark med et en dal i midten... Vi lavede omkring 8 naturforhindringer ude på den og red så derud, hvor vi red i en klump... Og så jordede vi rundt og sprang forhindringerne... Og jeg mener virkelig JORDEDE!!!! Jeg har aldrig redet så stærkt før... Brocco nød det i hvert fald i fulde drag... det var bare KANON!!!
Desværre skulle vi jo så hjem her i eftermiddags... Men det var en rigtig god ridelejr!!!
Og så lige noget andet: De skulle have stævne på søndag, og så spurgte hende som ejer rideskolen, (jeg har været der 14 gange på ridelejr, og kender dem altså ret godt), om jeg ikke ville være med... Brocco kunne bare blive stående, og så kunne jeg starte der på søndag! Jeg blev jo ellevild, for det ville jeg jo kanon gerne!!! Vi begyndte at snakke om hvad jeg skulle starte, jeg skulle starte en springklasse, og hun (ejeren) syntes også vi skulle prøve kræfter med dressuren... Hvad skulle jeg starte? Vi snakkede og... Så gik det lige pludselig op for mig... JEG ER JO FOR GAMMEL TIL BROCCO!!!! Han er jo kun en III´er!!!! Nej, hvor var jeg bare træt af det hele....
Men altså en god ridelejr...

Hilsen Minna, som stadig er ret utilfreds med hendes alder...
0
0
Svar på denne tråd

Re: Min ridelejr..... Nogen der vil høre???
Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 19:33
Hej Minna!

Det lyder som om du har haft en hyggelig tur.
Hvor gammel er du?

Venlig hilsen Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 19:40
Hejsa Minna!

Hvor henne var det?
Lyder som om du har haft en sjov ridelejr!

Mig og min hyp har også haft en sjov dag, vi har været ude med konfirmations / dåbsfest indbydelser, og vi var vidt omkring i vores lille by - ud på landet og galoperede afsted :-0
Det var viiiiiiildt sjovt og jeg tror Rollo glemte hun stadig er 32 *gg*
Vi fræsede rundt, og havde det mægtig skægt...
Smart måde at uddele indbydelser på - dog orkede jeg ikke at ride helt til Ikast, Herning, Odder eller Århus :-)
Men da vi endelig var færdige var Rollemussen da også lidtm eget varm, så hun fik sit "nye" (Købt brugt, men det er som nyt) dækken på for første gang, og det var perfekt...
I morgen skal vi så lige ud med den sidste indbydelse og der tager vi følgeskab med *gg*

Ærgeligt at du var for gammel til hyppen, surt sådan noget!
Men du havde jo i det mindste en god ridelejr - ikk'?!!

Rollo...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 19:47

Hejsa!

Jeg er 13 (bliver 14 d. 26 oktober... Det er rigtig snart! *S*)
Det er på Molger Rideskole... Det er i Molger lidt udenfor Horsens....
Jo, jeg havde en rigtig god tur, jeg er bare så træt af at jeg er for gammel til Brocco....

Hilsen Minna!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 19:51
Nåja Molgjer - er et skide godt sted, jeg har selv været der med Rollo :-)
Gitte har engang redet på Rollo, så næste gang du er der hils fra Julie og Rollo hvis du gider *ss*
Hvordan kan man enlig være for gammel til en 3'er?
Har de stadig deres labrador der ude? :-)

Rollo...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 19:58
Hejsa!

Man må kun ride III´ere året ud man fylder 13.... ØV!!!
Jeps de har stadig Baily... Den er bare dejlig!!!

Hilsen Minna!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 19:59
Det lyder til at ridelejren var god...hvad hed den?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 20:07
Hejza Minna !!!

Det lyder da rigtig sjovt !!! Jeg skriver lige en mail til dig hvor jeg skriver lidt mere. Fandt du ud om de stadig har Twis
for hun er bare så sød :-P

Knus og Kram fra
Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 20:17
Jamen hvis du snart fylder 13, så må du jo godt ride ham?!

Er Billy Boy og den anden pony i samme farve, er de der også stadig? *gg*
Jeg kan huske at jeg fik et chok da jeg så de 2 ponier, de er tro kopier' af min lille Miss Marie, jeg var sikker på min mor havde glemt at tage Marie med hjem der ude fra (Da vi havde hende med i traileren)

Rollo...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-10-2001 20:53
hej Minna
Det lyder jo som om du har haft det sjovt. Men hvad hed ridelejeren (stedet)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-10-2001 08:09
Hejza !!!

Til alle dem der spørger om hvad ridelejeren hed, så hedder den Molger ridelejr, her er deres hjemmeside hvor I kan læse mere om den hvis i har lyst http://www.molgerrideskole.dk :-P

Knus og Kram fra
Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-10-2001 08:18
Og bemærk på hjemmesiden, at jeg faktisk er på et billede :-P Det billede hvor nogle sidder ved bålet *SS*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-10-2001 09:31

Jamen jeg fylder jo 14!!! Så jeg er for gammel....

Hilsen Minna!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-10-2001 09:33
Ja, de har stadig Billy Boy.... Han er deres lille pusse-nusse-pony, så han bliver aldrig solgt!!!

Hilsen Minna!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider