|
|
| Stævnebilleder af Kito! |
|
|
Hej ænder  I lørdags var jeg til dressurstævne på Kito  Omkring 11.30, kom Catja og Carina, som har Boy, ud hvor Kito står. De skulle nemlig med til stævnet. Men først skulle de lige se lille Følle-pigen  Kito ville selvfølgelig ikke om i traileren, så vi brugte ihvertigfald ½ time på at få ham op Heldigvis havde vi tid til det. Da vi ankom til stævne pladsen gik vi først rundt og kiggede. Og så begyndte jeg at opvarme Kito, han var rigtig sød og frisk  Først skulle vi ride LB1. Banen var desværre lidt tung, men vi kom da rundt. Og det gik fint Vi endte med 58,88% og blev vidst 2. uplaceret. I LB2en var han træt, så han gik lidt langsomt, men vi fik alligevel redet et okay program som vi desværre kun fik 56,78% for. Dommeren dømte ret lavt, i LB1en, havde 1. pladsen kun fået 61%. Men jeg var godt tilfreds, Kito opførte sig pænt, og vi startede jo mod heste, da jeg jo er faldet for ponygrænsen. Nu til billederne, som Catja og Carina har taget.  ^LB1  ^LB1 - ærgerligt at vi ikke er helt med på billedet.  ^LB1 - Øgning. Har desværre lidt meget fat i ham. Men han er svær at være på når han øger. ¨ ^LB1  ^LB1  ^LB1  ^Øgning. ^ ^LB1  ^LB2 Fin parade   ^LB2 - har desværre meget fat i ham. Han er svær a være på i øgningerne. Men dårlig undskyldning.  ^LB2 - skridt  ^LB2   ^LB1  ^Dygtig Kito  Jeg kender de fleste a mine fejl, som f.eks. kig op, benene lidt tilbage. Jeg ved ikke hvorfor jeg har mine spore helt ende i siden på ham på mange a billederne!? Det ska der rettes op på  Det skal lige siges at det var mit sidste stævne på ham, da jeg ikke har tid til at ride ham så meget mere. Da jeg jo er begyndt at ride Bettina igen 
Ris og Ros modtages gerne i en pæn tone 
Hilsen Pernille <3Bettina & Belize<3 min hjemmeside † Den 30. maj 2007 kom Cassie til de evige græsmarker †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Det ser rigtig godt ud søde ..  Ærgeligt at det er dit sidste stævne på ham ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt ud |
|
|
det ser godt ud. dejlig at se en fjoller boller gå dressur  . (rider selv 1, og de kan jo godt  ) syntes du får lidt klaver hænder lidt ærgeligt. Lagde også mærke til at du mangler at rette dig lidt op så skulle den være der. skøn (pony?)
Mie, sød allround hest søges 150-165 høj 6-12 år .skriv for mere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Ser rigtig godt ud  Hvor blev stævnet afholdt?
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Syntes jo nok jeg kunne kende den ridebane og det dommerhus.  Har selv redet der i 1-2 år, og skal ned og være hjælper på ridelejren 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdsfdsf |
|
|
Spænd din ridehjelm ind  - men det ser godt ud.
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Ja, det syntes jeg også. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskriftq |
|
|
Rigtig dejlig fjordhest, og fine billeder. Det er da nogen fine resultater, og du kender jo dine fejl  well done! 
- Anna med dressurponyerne & Oscar fra www.kjaersfeldt.dk - Stutteri & Dressage center vi ses igen freja (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Han er bare super lækker! Og det ser virkelig godt ud (:
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahah. |
|
|
Flot fjordting . Øøhm, er stævnet ik ude på Vindinge? sys virkelig man kan kende deres udendørsbane :bb '
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
25-06-2007 21:20 |
|
Guud tog jeg virkelig så mange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Pernile... |
|
|
Godt der var et par ( ) billeder der kunne bruges Hvad med den video din far tog? Hehe, så stod vi der 3 på stribe og knipsede løs  Men det var jo som sagt rigtig flot redet Ærgerligt hun dømte så lavt, hende dommeren. Ligeså fint han kan gå i dressuren ligeså stædig kan han være når det gælder traileren Haha, et rigtig stædigt æsel. Hvordan går det med tåen? (Til dem der ikke ved det, placerede Kito sin ene hov oven på Pernilles tå, og ham Kito vejer altså en del, så tåen var helt blå/lilla).
Mvh. Carina --Dunja & Kattingegårds My Boy--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tsk tsk... |
|
|
Ja, han var bare en rigtig bisse (altså Kito) 
Mvh. Carina --Dunja & Kattingegårds My Boy--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| sss |
Bella |
25-06-2007 22:44 |
|
det ser fint ud (: Hænderne op, og på højkant (; - Syntes dog ikke banen ser tung ud? s:
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fint og stabilt.. |
|
|
Ja, det ser rigtig fint og stabilt ud  Charmerende pony.
- Christina .. Med Major og Rocky<3. R A N U M E F T E R S K O L E 04-06 Vil jeg aldrig glemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lallala |
Pirat-Lunde |
26-06-2007 16:59 |
|
Den går en utrolig flot dressur 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © © Nu også med Suze © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
uh, lækker fjordhest 
Er det kun fordi han ikke er så nem at læsse at du ikke vil starte? (: Da jeg lige havde fået Ceres tog det NEMT 1½ time at læsse ham x( hvilket gjorde at vi intet fik startet osv. men der er ikke andet for end træning og atter træning) Han var heller ikke bange for traileren han stod bare på rampen og kunne se klog ud .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgr4sge |
Mette Schønning ♥Schønse♥ |
27-06-2007 16:12 |
|
jeg lagde lidt mærke til dine tær, [: de skal da sidde lidt frem i stedet for ud af .. men det overlever du nok (: ellers rigtig flotte billeder. hvordan gik det? ret og sagt, hva nummer blev du?
// Schønse , :'] Husk at det er dine meninger der gælder, hvis du har en mening, så sig den dog ! Savner at have med heste at gøre !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| l.-l-m.-.m,æø-k' |
|
|
jeg synes i er gode 
Jjips MVH. Thea Løvgreen -Som ikke har noget tilovers for dyremishandlere! 3/4 Araber O´malley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ewrwer |
Vildrose |
28-06-2007 23:23 |
|
hvor den lækker maaan 
Vildrose med ponyen Rain <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Den fjolle kan bare gå  Ærgeligt det var sidste stævne, men i fik da heldigvis en god oplevelse
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Acoghestene |
29-06-2007 00:51 |
|
jeg må sige, at det er sjældent at nogen rider så pænt på RKV's grund, dejlig fjordhest!
hvis det ikke lykkes første gang - så er faldskærmsudspring nok ikke liiiiige sagen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|