Hej ænder (:
Længe siden I har set billeder af Chela og jeg, så da Cecilie (Chaos) kom forbi med sit kamera, måtte situationen da udnyttes 
Generelt går det rigtig godt fremad med Chela. Hun har været rengående siden januar, hvilket er super lækkert.
Hun er virkelig hidsig og alt for araber-agtig rigtig meget af tiden, så det hedder bare, ned og være dyb og afslappet. Hun slapper bedst af på en løs og helt blød hånd så det arbejder vi meget med. Da jeg har en tendens til hård hånd (
) er det det desværre ikke det alle billederne viser. Heldigvis bliver det hele tiden bedre.
Chela falder meget på forparten, men har valgt at lade være med at tænke mere over det, til hun er stabil fortil og helt afslappet.
Med hensyn til mig, så er jeg hypermobil i ryggen, og har derfor utroligt svært ved at rette mig helt op. Jeg kæmper rigtig meget med det, men som billederne helt tydeligt også viser, går det ikke sådan helt fantastisk.
Vi har fået undervisning ca. 4 gange på 1½ år, den sidste gang i april, så vær søde at tage hensyn til det.
Ak ja, dårlige undskyldninger er der nok af. Konstruktiv kritik modtages med kyshånd, da min underviser og jeg har svært ved at finde dage hvor vi begge kan. Kritik herfra er da helt sikkert bedre end ingenting (:

^ Chela bliver hentet på fold.

^ Nystriglet hest. Cecilie er jeg er blevet enige om at det er et herligt billede (:

^Parade under opmvarmning. Skal rette mig op.

^Da udendørsbanen var alt for våd forsøgte vi at gå indenfor, men der var en kobamse der blev leget med og den var Chela ærligtalt ikke glad for, så vi gik ud igen.

^Opvarmning skridt. Sidder skævt.

^Letridning. Lorteindvendige hånd. Hælene ned.

^Letridning. Ryggen tilbage, hælnene ned og hænderne samlet.

^Igen ryggen tilbage, skuldrene tilbage og fødderne på plads.

^Træt hest.
Vi gik en tur med hende og tog lidt flere billeder.

^ <3

^Dejligt afslappet hest, efter en lang dag (:
Tak for kigget. Som sagt er konstruktiv kritik mere end velkomment.
Tak til Cecilie for billederne.
INGEN KRITIK TIL DEN MANGLENDE RIDEHJELM. MIT HOVED - MIT VALG.