|
|
| Billeder af Boy |
|
|
Ja, Cecilie (Chaos) var så sød at komme ned og tage nogen billeder af mig og Boy i går.   Trav  Mere trav  Trave trave trave  Også den anden vej   Lidt Galop  Lidt mere  Vi kan også den anden vej   Igen (:
 ..  Lille spring  På vej mod spring (:  Lidt større  Smukke Boy   Boy'sen (:  Lordet  Oxer  Igen  Øgning   Øgning igen (:  Og så er vi ved at være færdig   Boy <33  Så mødt evi lige Rikke og Æske (:  Moi og Boy'sen  Igen    Smukke Boy (og Æske's mule)  Boy (:  Boys hoved  Igen  Fra den anden side  Og igen (:  "Se min tunge"   Lige et billed af fotografen + Boys øje   hehe  ..  Og så slutter mig og Boy af her 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgfzsdfgdxfv |
|
|
guud, hvor er han smuk! :') fatter bare slet ikke at du tør at springe så højt! :Q
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ridebilleder |
|
|
Sikke en fin pony! I passer rigtig godt sammen 
Hilsen Maria Cashmir Damgård - Pablo - Casandra Damgård Ofte ved man ikke, hvad man har, før man havde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det er det |
|
|
Er det din nye? Hvor er han fin 
Nynne Som går til hestning på en hesteskole, og rider i hestetøj på hendes påwni <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Ihh, han er så fin ! (: Det ser rigtig godt ud! Og Cecilie, hun kan jo bare det der med billeder 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
Han er godt nok smuk! Hvad er han for en? - Har aldrig set ham før. Ser ihvertfald godt ud 
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... |
|
|
Hva fanden, er det ikke gode gamle Carbara Boy?  Ser sku godt ud 
De Kærligeste Hilsner  ღ L i s b e t h ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lmcgkljdnfhgd |
|
|
hvor er han smuk 
Lulu Frandsen Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar (: |
|
|
Tak alle sammen (: Nynne (Sacha): Ja, han er den nye, men desværre ikke min nye  fersken: En pony jeg har lånt for en kort periode (: Lisbeth ♥Luffe♥: Jo, det er gode gamle Carbara Boy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kibrfoljre |
|
|
Hvor er i fine sammen!! Rigtig flotte billeder..
Eline {L} » Bell <3 « Bakkegården uge 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
20-06-2007 21:28 |
|
Nææ dog en Boy mere hihi.. Hvem er han egentlig, der må være noget jeg er gået glip af ? hmm.. Han ser da rigtig dejlig ud, ligesom min Boyzen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Virkelig smuk hest og super gode billeder  - haha, det der billede hvor du står med Rikke ligner det at hun står og har ondt i sin gaaamle gamle ryg og fortæller om de gamle dage og får sig en kop kaffe. hahah 
- Anna med dressurponyerne & Oscar fra www.kjaersfeldt.dk - Stutteri & Dressage center vi ses igen freja (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan desværre ikke se billederen |
|
|
kan desværre ikke se billederne :/
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov nu kan jeg |
|
|
hov, nu kan jeg  fine billeder  og dejlig pony, min veninde var faktisk en gang lige ved at købe den 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfhbfh |
|
|
Hold da op , hvor er den lækker 
En hest er et vildt dyr, så forlang ikke at den fatter alt hvad du beder den om ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dildahlgårds Kira |
|
|
Han ser rigtig dejlig ud  Og Cecilie - når du tager springbilleder, så kunne du evt. prøve at få mere af springet med  Det synes jeg personligt, ser pænere ud. Men det er jo en smagssag selvfølgelig 
- Sascha tidl. sasma SN-Foto.dk - amatørfotografering part søges i kbh området! send pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
22-06-2007 21:59 |
|
Han ser da rigtig dejlig ud, og det ser da også fint ud 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fiiin mule |
|
|
Tillykke med mulen! Hvor lang tid skal du låne den? Og hvor meget kan den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeahyeahyeah |
Avana |
23-06-2007 09:56 |
|
Han er rigtig smuk  Hvor høj er han?
KH. Avana .If there's no one beside you When your soul embarks Then I'll follow you into the dark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyhryj |
Karina Hjortlund ♥Lanzi♥ |
23-06-2007 23:14 |
|
.´Virkelig lækker hest, den er seriøst bare køn.
Benjamin Evald. Jeg elsker dig virkelig højt. <3 Karina Hjortlund & Ole Linnet. = Team Dårlig humor. Stella & Karina Evigt og altid.<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm |
grey-richie ♥grey♥ |
24-06-2007 12:32 |
|
den er rigtig fin, og hvor er den søød!! <3 heh den minder en lille smule om miin den gamle pony.
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhkjhkh |
StineRosendahl |
24-06-2007 19:02 |
|
neeej, et flot underlag. *host* det mit *host*
.. Skrev Stine :'b Man er, den man er (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar (: |
|
|
Mange tak alle sammen (: CJessen (StarBoy): Ja, jeg tror faktisk han minder en hel del om din Boy (: I hvert fald så er han en skøn pony med en masse rutine jeg har fået lov at låne for en kort periode (: Saltana ♥Klank 06 07♥: Han skal nok væk her engang i den kommende uge ): Han kan øvelserne til La i dressur, ved dog ikke helt hvad han har startet. Han har utallige placeringer og sejre i LB, LA og MB på distriktplan. Tjek evt infosport  Avana: 138 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|