|
|
| ALDRIG mere folkeskole ! : D |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
20-06-2007 11:38 |
|
Var til min sidste eksamen i dag, fysik og fik 6, men @!#$ det, havde regnet med 5  Så nu er det endelig slut : D Jeg har fået: Dansk mundtlig: 9 Dansk skriftlig: læseprøven 11, diktat 10, stil 9/8 Engelsk mundtlig: 10 Engelsk skriftlig: 11 Matematik: 7, 7 Fysik: 6 Mangler så stadig at få min geografi karakter, men regner med 6 (; Hvad med jer andre ? (:
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgsesefg |
|
|
@!#$ dig så meget!  jeg er først færdig om præcis en uge :s Har kun fået: Geografi: 8 Dansk mundtlig: 9 Fysik: 8 :/ Men ved du hvad? Jeg har ALTID troet at du gik en klasse over mig, indtil for 2 uger siden xD
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller aldrig mere ! |
|
|
Jeg er også færdig  Engelsk: 9 Fysik: 11 Dansk: 11 Har desværre ikke fået nogen skriftlige endnu :/
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
omg skræmmende - vores mundlige karaktere er ens =D . og jeg blev færdig med fysik i går - havde også regnet med 5  har ikke fået resten af mine karaktere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eksamen. |
|
|
Jeg blev færdig i går.  Får dog kun karaktererne om en uge (onsdag).  Indtil videre ser det sådan her ud: Dansk: 9 Fysik/kemi: 6 (Kan love jer for, at det ikke er fedt at gå i sort, når man er 100% forberedt. ;s) Engelsk: 9 (Jep, har altid haft svært ved mundtlig engelsk, så det er bare super) Skr. biologi: 9 (Lærer, hvorfor har vi aldrig det emne?) Jeg ved, at diktat+læseprøve gik galt (grundet placering - kunne ikke høre alle ord, og kunne overhovedet ikke koncentrere mig på den plads ;s), matematik gik vidst heller ikke for godt (ups!), tysk skriftlig lå jeg syg op til, så den gik også galt, men jeg var nogenlunde tilfreds med min danske stil.  FEERIIIEEE!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
|
|
Jeg får først mine karakterer fra prøve-eksamen i næste uge. Men indtil videre har jeg fået: Matamatik, færdighedssæt: 9 Mundtlig historie: 8 Og så mangler jeg at få: Matematik,problemregning Dansk, stil, diktat & læseprøve Mundtlig tysk(på fredag) :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snart ferie |
AnonnonA |
20-06-2007 12:27 |
|
Jeg bliver færdig med folkeskolen (efter 10 år ) på fredag.. Det ser indtil videre sådan ud: (sidste kommer fredag!) Dansk mundt. : 9 Matematik mundt. : 8 Matematik skrift. : 11  Fysik: 8 Så mangler Engelsk, og at få min skrift. dansk :S
Mange hilsner Anna Træner for Nyborg Rideklub's ponygameshold 2007 "Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fredag.. |
|
|
Ej hvor skønt! Jeg er færdig på fredag med 1. g - det bliver über nice! kan slet ikke vente..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheehe |
|
|
Uha - jeg får først mine karakterer den 28... spændende  Men har dog fået nogle ind til videre: Fysik/kemi mundtligt 7 Engelsk mundtligt 11 Geografi skriftligt 7 Og så tror jeg matematikken er gået rigtig godt, håber på et 10 tal der... Dansk er meget svært at bedømme mht. stilen, men jeg tror jeg får en god karakter. Derudover har jeg kigget på svararket til diktat og læseprøve, og det ser ud til et 11 tal i diktaten og 10 i læseprøve... Så jeg tror jeg ender med at blive tilfreds 
Mvh. Zandie aka Guramien © - Søger part (nordsjælland), se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| færdig... |
|
|
Jeg blev færdig med HHX 1. år i mandags. Jeg skulle til årsprøve i skr. matematik og dansk og kender derfor ikke karakteren endnu, men i mdtl. engelskårsprøve fik jeg 12 
Hilsen Maria Cashmir Damgård - Pablo - Casandra Damgård Ofte ved man ikke, hvad man har, før man havde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalaallalallalalallala |
|
|
jeg har fået Mundlig engelsk: 6 -> er vildt dårlig til engelsk! mundligt fysik/kemi: 7-> stolt mundligt dansk: 8 -> Havde jeg fanme ikke regnet med for fik en vildt gammel novelle jeg fattede hat af.. skrifligt geografi:6 MEN!! de siger at der landsdækken ikke er givet højere end 9 så.. jeg kan vel ikke være andet end tilfreds! også skal jeg op til syg eksamen i skriflig matmatik og stil.. da jeg jo var hårdt angribet af kyssesyg  men jeg venter spændt på min karakter fra Kristendom Diktat og læseprøve..
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karakter.. |
|
|
Er lige blevet færdig med min sidste eksamen idag, som var dansk! Så nu har jeg endelig sommerferie!! Går i 10'ende.. Har dog ikke fået de skriftlige karakter endnu, men mine mundtlige er: Engelsk: 7 Matematik: 9 Fysik: 10 OSO: 10 Dansk: 11 Så er super tilfreds, og mit gennemsnit ligger på 9,4! 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej. |
Danmarkz |
20-06-2007 13:52 |
|
Jeg er også færdig  Det er vidunderligt! Dansk: 9 Fransk: 11 Engelsk: 10 Fysik/Kemi: 11 Jeg har ikke fået de skriftlige karakterer endnu.
- Vh. Maja.  <3 Tricia <3 Don Carlos <3 Kildebo's Dialekt<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Som Maeh er jeg også snart færdig med 1.g .. Det bliver så nice at give de nye 1.g'ere vand de første par uger .. Så kan de prøve at ha' det lige som, vi havde det! 
Mvh. Mia-musen ~~Lyngholts Frida~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbcvbvghb |
|
|
jeg er færdig med 9. ca halv 9 i morgen tidlig . og så har jeg lige endnu et folkeskoleår xD
Lulu Frandsen Hále Bob & Perle de Phantomic ----------------------------------- JHN's Punk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
20-06-2007 16:02 |
|
Julie Kronborg: Haha seriøst ? :b Nice nok ;b du er da oz 16, er du ik ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mahahahah |
|
|
Katrine med E-line Af Hvarre - Hvorfor har du allerede fået din skrf. geografi prøve? :S og hvor ved du fra der højest er blevet givet 9 ?? Sys det er vildt af så mange af jer allerde har fået så mange karaktere at vide.. eks. dig Sandra. Hvorfor ved i allerde alt det?? Jeg får da først mine til dimenssionen den 27  Men men indtil videre : Mundtlig dansk - 13 Mundtlig Fysik/Kemi - 10 Regner med et 8-tal i min geografiprøve. fattede hat af den :bb '' . Ogog så skal jeg op i engelsk på fredag og så er det slut  ved ikke helt hvordan det gik i mine skrft. eksamner :S Håber da på et 11 tal i stilen!! Ellers ved jeg ikke .
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karaktere |
»Tulle og Malaika« |
20-06-2007 17:42 |
|
jeg har først sommerferie på tirsdag, hvor jeg også skal op i den sidste eksamen.. mine karaktere intil videre: S.O.O - 10 skr. mat - 9 skr. dansk - 9 skr. tysk - 10 skr. eng - 11 mundt fysik - 8 (er super glad for det!) mundt dansk - 9 mundt eng - 9 (så nederen. Ville have 10!) mangler mundt tysk og mat. Tysk skal jeg op i imorgen. Jeg skal bare have 8 i begge fag så er jeg tilfreds!!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ ELvis, gi mig klarsyn til at acceptere det, jeg ikke kan ændre. Mod til at ændre det, jeg kan. Og visdom til at kende forskellen. Rob by name - Rob by nature<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FERIE!! |
Sunflower *ups* |
20-06-2007 21:51 |
|
Hører også til de heldige der fik ferie i dag! Gik ud af 9. Mine karakterer: Geografi: 9 Mat, færdighed: 11 Mat, problem: 11 Fysik/kemi: 11 Engelsk mundtlig: 10 Dansk, retstavning: 10 Dansk, læsning: 10 Dansk, stil: 10 for indhold og 8 for orden Tysk, skriftlig: 11 Dansk, mundtlig: 13 Projekt: 13 Gennemsnit: 10,58 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
20-06-2007 22:38 |
|
Sunflower *ups*: @!#$ nogle syge karakterer ! Ö Damn ! Ukompliceret: Vi spurgte lærerne på skolen, som havde karaktererne (; I geografi er der givet fra 5-9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sunflower *ups* |
|
|
Hvorfor har du alle dine karaktere nu? Og hvad med alle de andre ting du ikke har været til eksamen i? Altså hva er dit gennemsnit så??? sandra - ej hvor fedt i bare kan det orh nej. så tror jeg jeg får 7 
Mvh, Ukompliceret (MeFeNiRo) F'ck the mainstream 8D . '' Ghini you're a part timer lover and a full time friend <''3 Punk isn't dead. It's hiding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Jeg er færdig med min HG på onsdag, og har ikke været til nogle eksamer endnu, skal imorgen og så onsdag .. Tillykke med alle de flotte karaktere alle sammen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har fået 10 i alle mundtlige eksamner  Projekt: 10 Fysik: 10 Dansk: 10 Engelsk: 10 Ved ikke med skriftlige endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
21-06-2007 12:03 |
|
Har ikke fået alle mine karaktere endnu, men i kan da lige få dem jeg selv kender: Dansk: 10 Engelsk (mdt): 11 Fysik: 11 Biologi: 11 Tysk (mdt): 10 Tysk (Skrft): 9 Historie: 10 Kristendom: 9 Samfundsfag: 10 Projekt: 10 Snittet er indtil videre 10.1 
Born to be wild 
Når ret bliver til uret Bliver modstand til pligt
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej |
|
|
er færdig med 1.g på mandag. har fået: AT (projekt): 10 Samfundsfags eksamen: 7 (efter den nye skala, svarer til 8-9) Dansk skriftlig årsprøve: 10 Matematik skriftlig årsprøve: 7 (svarer til 8-9)
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Karakterer |
Sunflower *ups* |
21-06-2007 14:35 |
|
Disse er mine karakterer lige nu.. Altså i de fag jeg har aflagt prøve i  Har nemlig ikke fået årskarakterer endnu... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Har indtil videre fået 9 i både mundtlig fysik og mundtlig dansk. Mangler så bare engelsk på mandag. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgsdfsgfdg |
|
|
Dansk mundtl: 9 Fysik: 8 :/ Geo: 8 Mat: 10/11  Skal op i engelsk på tirsdag, og så mangler jeg krakter for dansk og samf 
.. mvh. julie kronborg med golda (L) diller og kronborg er the shamans forever <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Katrine med E-line Af Hvarre og Sandra (Beauty Star): Det kan ikke passe, at der højeste er givet 9, for der er 2 fra min skole, som har fået 11 og også en del, som har fået 10. (Og det var i 9. klasses skriftlige geografi prøve.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bghsvdghsd |
NannaT |
21-06-2007 17:51 |
|
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eksamen. |
|
|
NannaT: Ændrer de pludselig din eksamenskarakter? ö Hvorfor dog det? ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgbzsdfg |
|
|
Sandra: Jep, du har da altid været en af de "store" på jhn. Altså større end mig xD blev helt sådan, "what" da jeg fandt ud af at du var på vej ud af 9.  Og nej, jeg bliver først 16 i sptember :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
21-06-2007 22:15 |
|
Julie: Haha, skræmmende :b Jeg mente at på VORES skole er der givet fra 5-9 :b My bad (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdsfseff |
|
|
Sandra: Yir, nu tør jeg "snakke" med dig xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katrine med E-line Af Hvarre |
|
|
Katrine med E-line Af Hvarre: Der er da blevet gevet flere 10 taller i geografi på vores skole ? 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøøøj... |
|
|
nøøj, hvor ville jeg give meget for at komme tilbage til den gode gamle og nemme folkeskole igen. ikke alt det lektiepjat, men ren og skær afslapning samtidig med et snit på 10,5 ! Det går sku ikke i gym øv øv
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
22-06-2007 00:45 |
|
Julie: Haha, forståeligt, for jeg er nemlig en rigtig bisse xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos gunnar |
Mette Schønning ♥Schønse♥ |
22-06-2007 07:34 |
|
jamen tillykke med det da. jeg ville også ønske at jeg ikke skulle gå i folkeskole mere. glæder mig faktisk til at komme på min uddannelse :p men jeg har lige ét år tilbage efter ferien.
// Mette ,  Husk at det er dine meninger der gælder, hvis du har en mening, så sig den dog ! Savner at have med heste at gøre !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnskjdbg |
NannaT |
22-06-2007 11:20 |
|
theone: måske fordi 7-tallet ikke var fortjent? 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment Søger part, Århus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eksamen. |
|
|
NannaT: Så er det da underligt, at de først finder ud af det nu? Når de har været enige om 7 i første omgang? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerferie. |
Rikke (Kalta) |
25-06-2007 18:35 |
|
Jeg fik sommerferie d. 22 (: Så nu nyde rjeg bare ferien, og glæder mig til at starte på efterskolen d. 19 August :b
Mine prøver er gået rigtig fint, har fået: Mundt. dansk - 9 Mundt. engelsk - 10 mundt. fysik - 11 Skift. geografi - 10.
Får resten på onsdag.
Kan ik lige huske hvem der skrev det, men der ér altså givet mere end 9 landsdækkende , i gerografi q;
Rikke og Katla fra Dalby Molda fra Skovlund Elding fra Gudenådalen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shagkgb |
NannaT |
25-06-2007 18:38 |
|
theone: jeg tror heller ikke helt de var enige. censoren synes jeg skulle have 7 (hun kunne godt lide mig haha) men min lærer sagde fra starten at min præstation kun lige kunne blive et 5tal efter hans mening, men det er jo censoren der i sidste omgang bestemmer det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Equador ♥Shaheen♥ |
25-06-2007 21:19 |
|
Godt nok bare prøveeksamen, men vores skole går kun til 8. så vi har også sidste skoledag  Og ville jo gerne lige ud med mine dejlige karakterer! 
fik: Skriftlig matematik problemregning: 10 skriftlig matematik færdighedsregning: 9 Fysik/Kemi skriftlig: 6 noget værre @!#$, men havde heller ikk regnet med mere havde vældig travlt da jeg lavede den  Biologi skriftlig: 9 Dansk stil: 10 pil opad Samfundsfag skriftlig: 10 Engelsk Mundtlig: 10 Dansk mundtlig: 13 
Så jeg er rigtig tilfreds med mine karakterer 
Kyysr Ida , og hypperne Equador og Shaheen. <33 TEAM MC ! få ox'erne at se : www.MULERNE-xD.webbyen.dk Rid OX >3 !
In the end you start to think about the beginning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|